Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Патронажна грижа: Дейността е насочена към минимум 51 лица на територията на община Никопол и включва: - Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги на хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност за самообслужване, лица над 54 г., лица под карантина във връзка с COVID-19, лица от рискови групи за заразяване с COVID 19": Патронажната грижа ще се предоставя от персонал, включващ здравни специалисти - 2 медицински сестри и Специалисти социални дейности - 13 домашни помощници, за 12 месеца: 13 бр. домашни помощници, наети на трудов договор, с формирано възнаграждение на база МРЗ, както следва: 2 ДП на 8 ч/дневно - 650.00 лв., осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на 124.93 лв. Общо за двете лица, за 12 м. - 18 598.32 лв.; 4 ДП на 6 ч./дневно - 493.92 лв. Осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на 94.93 лв. Общо за четирите лица, за 12 м. - 28264.80 лв.; 7 ДП на 4 ч./дневно - 329.28 лв. Осигурителни вноски за сметка на работодателя, за 12 м. в размер на 5 526.96 лв. Общо за седемте лица, за 12 м. - 33 186.48 лв. Общо за всички наети ДП: 80 049.60 лв. - Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и супервизия на служителите - Психологическата подкрепа и консултиране на потребителите ще се осигури от външен изпълнител, избран след проведена приложима процедура по ЗОП. Изпълнителят ще предоставя и супервизия на служителите. Същата ще се провежда на тримесечие и ще бъде индивидуална или групова, в зависимост от заявките на екипа. - Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства; заплащане на битови сметки; заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите) - ще се извършват от наетите специалисти социални дейности; - Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа от/до домовете на лицата, при необходимост, ще се осъществява със закупения по Компонент 2 автомобил от шофьор, назначен в общинска администрация, в рамките на служебните му задължения.. Координирането на дейностите по проекта - ще се извършва от 1 координатор. Дейността надгражда изпълнявания от Община Никопол договор по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания" – Компонент 2, 3 и 4. Oбщата продължителност на дейността e 14 м., от които 2 месеца подготвителни и 12 месеца пряко предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. 0.00 80 049.60
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: На територията на община Никопол функционира три социални услуги, делегирани от държавата дейности: - Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства № 1 /ЦНСТПЛПР № 1/ - Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства № 2 /ЦНСТПЛПР № 2/ - Център за обществена подкрепа /ЦОП/ Разпределение на персонал и потребители, както следва: ЦНСТПЛПР № 1: 12 потребители, обслужвани от персонал от 22 лица, както следва: 1 управител, 1 лекар, 1 фелдшер, 1 медицинска сестра, 1 социален работник, 1 касиер домакин, 7 трудотерапевти, 7 санитари, 1 шофьор, 1 счетоводител; ЦНСТПЛПР № 2: 12 потребители, обслужвани от персонал от 21 лица, както следва: 1 управител, 1 лекар, 1 фелдшер, 1 медицинска сестра, 1 социален работник, 1 касиер домакин, 7 трудотерапевти, 7 санитари, 1 шофьор; ЦОП: 20 потребители, обслужвани от персонал от 5 лица, както следва: 1 управител, изпълняващ функции и на педагог, 1 психолог, 3 социални работници. Общи за всички услуги, ДДД: 44 потребители, обслужвани от 27 лица/персоналът в двата центъра е един и същ, по 0.5/. С цел превенция от заразяване с COVID-19 и в отговор на актуалните нужди, свързани с ограничаване на коронавируса и потребностите на уязвимите групи, в рамките на дейността ще се осъществи подкрепа чрез: - Осигуряване на лични предпазни средства на персонала в СУ ДДД - Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на СУ ДДД - Тестване на персонала и потребителите на СУ ДДД, при необходимост - Назначаване на допълнителен помощен персонал, който да извършва почистване и дезинфекция на сградния фонд, с цел защита и предпазване на ползвателите и служителите от COVID -19; Допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд; - Закупуване на компютърна техника за ЦОП, с цел адаптиране и приспособяване на средата на социалната услуга, делегирана от държавата дейност в контекста на въведените ограничения в резултат от епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно (онлайн консултиране). 0.00 68 325.56

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).