Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project aims to improve the safety and working conditions, the competitiveness and viability of a farm with veterinary registration number 4817-0153 in the village of Beden, Devin.
Equipment for automatic calculation of hatching material weighing 0.2 to 50 grams and a propellant pump to pump the hatching material from the growing pools to the automatic counter will be purchased. Calculation of the harvesting material is of particular importance to the farm, as it is the only way that the feeding regime, feeding coefficient and daily ratios can be precisely determined in order to achieve the optimal results and quality of the final product - live fish for consumption. This equipment will improve the working conditions of farm workers, because until now this activity has been done manually, the counting errors are significant and this leads to higher cost of fodder for fish, energy for their production, labor, etc.
Personal protective equipment and work clothing for staff will be purchased.
Thanks to the results that will be achieved by the above mentioned project, we believe that the implementation of this project will be of great benefit to both "P.A.L. - BG" Ltd. and its employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност по организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигане на поставените цели и резултати в рамките на определено време и с конкретни ресурси. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Това може да се постигне чрез въвеждане и прилагане на инструментариум за управление на проекти. Този инструментариум трябва да съответства преди всичко на изискванията на целите на проекта, на нормативната рамка и да бъде разработен съгласно нуждите и условностите на конкретния проект. Важно място в инструментариума заемат индикаторите, които са променливи величини и служат за измерване на настъпилите промени и степента на изпълнение на поставените дейности и цели. Включване на тази дейност в проекта, цели прозрачното му управление и изпълнение, чрез прилагане на ефективни методи на мониторинг, контрол, верификация, разплащане, осчетоводяване на разходите, администриране и т.н. Основните етапи на изпълнение на дейност 1 са: - Планиране и дефиниране обхвата на проекта (работна структура на задачите); - Дефиниране на дейностите, които трябва да бъдат извършени, за да се постигнат желаните резултати по проекта; - Планиране на ресурсите - определяне на вида и количеството на необходимите ресурси за изпълнение на дейностите по проекта; - Планиране управлението на риска на проекта - избор на подход и методи за управление на риска на проекта, идентифициране и анализ на рисковите фактори и на степента на тяхното влияние върху целите на проекта; - Планиране на качеството - определяне на изискванията и стандартите за качествено изпълнение на проекта; - Планиране на комуникациите - определяне на метод за комуникация между всички заинтересовани страни по проекта; - Планиране на организацията и на хората - идентифициране, документиране и определяне на роли, отговорници, и отношения за отчитане на работата по проекта; - Планиране на обхвата, съдържанието и обявяването на процедурите за избор на доставчици, съгласно реда и условията на ПМС № 160/01.07.2016 г.; Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнение в съответствие с изискванията на Управляващия орган на Програма за морско дело и рибарство 2014 - 2020. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ПМДР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: - Ръководител на проекта; - Счетоводител Сформираният екип ще следи за качественото изпълнение на конкретните дейности, за постигане на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок. 0.00 0.00
Закупуване на машина за автоматично преброяване на зарибителен материал в едно с пропелерна помпа за подаване на жива риба на входа й (комплект с присъединителни елементи и маркучи).: Ще бъдат закупени машина за автоматично преброяване на зарибителен материал в едно с пропелерна помпа за подаване на жива риба на входа й. Пропелерната помпа отвежда живата риба с тегло 0,2 до 50 гр. от басейните с риба до входа на машината за автоматично преброяване. Помпата трябва да се със следните параметри: - хидравлична максимална височина за трансфер - до 12 м. - Допустима максимална големина на рибата на входа - до 100 гр. - 400 V, 50 hZ Машината за автоматично преброяване на зарибителния материал е със следните параметри: - дипазон: рибки с големина 0,2 до 50 гр. - капацитет: 600 000 риби/час с тегло 0,5 гр. или 25 000 риби/час с тегло 25 гр. - отчет за разботата - през USB порт И изделията трябва да са произведени от неръждаема стомана 100 656.00 0.00
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: Целите на настоящата дейност са повишаване на нивото на безопасност при работа и ограничаване на трудовия травматизъм и подобряване на работната среда в "П.А.Л. - БГ" ЕООД. Работодателят е осигурил здравословните и безопасни условия на труд, съгласно действащата нормативна уредба, включително Закон за здравословни и безопасни условия на труд. Фирмата има сключен договор с Трудова медицина за обслужване, утвърдени със Заповед Програма за минимизиране на риска и Списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа. Анализът на осигурените здравословни и безопасни условия на труд за работещите в "П.А.Л. - БГ" ЕООД., показва, че има необходимост от надграждане на осигурените и използвани лични предпазни средства, включително специално работно облекло. Това се дължи на следните фактори: - Повишаване на качествените показатели на закупуваните ЛПС и СРО, включително по отношение на износоустойчивост; - Допълнителни изисквания към личните предпазни средства, на които работодателят цели да отговори, за да осигури ефективна защита. Предвидените за закупуване ЛПСи специално работно облекло включват специално работно облекло - лятно и зимно, а именно: 1. Рибарски неопренов гащеризон 2. Зимен костюм . 3. Риболовни зимни обувки 4. Зимни ботуши 5. Риболовни Неопренови чорапи 6. Риболовни ръкавици 7. Глава за кеп - 48,00лв. 1 375.00 0.00
Дейности по информиране и публичност: Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на "Насоките на ЕС за визуална идентификация при външни действия. Кандидатът ще предприеме всички необходими действия за получената безвъзмездна финансова помощ. С цел популяризиране на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти, финансирани със средства на ЕС, се предвижда да бъде изработена и монтирана за сметка на бенефициента постоянна информационна табела. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на обществеността, относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. Информираността е безусловно необходима за постигане на траен ефект от проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).