Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

This project proposal represents the investment intent of GL - Architects Ltd. to develop its main commercial activity, namely services in the field of architectural design. The business plan represents a financially and economically sound investment in the creation of an architectural studio. The main objective of this investment is to create a sustainable and innovative practice in the field of design services, one of the areas in the ISIS 2014-2020 thematic area "New technologies in the creative and recreational industries", as well as new job openings. The main activities for the implementation of the project envisage the supply of equipment and software for securing the activity, and the value of the investment is estimated at 92826,54 BGN, excluding VAT. After realization of the investment, the company will develop its activity in order to satisfy the growing demand. In addition, conditions will be created for the recruitment of additional staff. As a result of the project implementation, a sustainable increase of employment in the rural area, improvement of the quality and quantity of the services provided by the company, as well as reduction of the harmful impact on the environment and improvement of the sustainability of pressure on it are expected.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Развитие на нова за дружеството услуга чрез закупуване на компютърен хардуер и софтуер (подробно описани в приложените технически спецификации): Развитие на нова за дружеството услуга чрез закупуването на посочения по-горе хардуер и софтуер ще се извърши по следния начин: Предвиденият за доставка хардуер и софтуер ще позволи да се обособят работни места за ръководителя на дружеството и още двама проектанти, като по този начин съществуващият проектантски капацитет на дружеството значително ще се повиши и ще се предостави възможност да се предлага нова и съвременна услуга по проектиране, базирана на най-новите и модерни постижения в областта на проектантския софтуер. Предвиденият хардуер ще обезпечи с необходимите технически характеристики високите изисквания за работа на софтуера за архитектурно проектиране, който от своя страна ще спестява много време за извършване на изчисления и изпълнение на 3D визуализации на проектираните обекти. Закупуването на лаптопи за всеки от проектантите ще им предостави възможността да са мобилни, да могат да посещават клиентите на терен, както и строителните обекти (при изпълнение на дейности по авторски надзор), където да носят своите лаптопи и да имат възможност на момента да направят справка относно изработените проекти, да консултират клиенитите и изпълнителите, да нанасят корекции и т.н. Предвиденият за закупуване 3D принтер ще има директна свързаност с проектантския софтуер, което ще позволи в бърз порядък да се изработват физически 3D модели (макети) на проектираните сгради, за да може клиентите и изпълнителите на СМР по-лесно и бързо да си изграждат представа за обемите и разположението на проектираните сгради. Този тип услуга е изключително иновативен и към момента се предлага от много малко проектантски бюра в България. Плюсовете са, че строителните работници (които нямат толкова добре развито пространствено мислене и въображение като архитектите), могат много лесно да добият представа за физическите характеристики на обекта, който изпълняват, което пък ще редуцира грешките в изпълнението и ще спести време и финансови ресурси. Етапи за реализация на дейността (индикативни): 1. Подготовка и провеждане на тръжна процедура по ПМС 160/2016г, за избор на доставчик - тръжната процедура ще бъде изпълнена на два етапа: 1.1) подготовка на тръжна документация за провеждане на процедурата и съгласуване с ДФЗ–РА; 1.2) обявяване и провеждане на процедурата; оценка на постъпилите оферти и сключване на договори с избраните доставчици. С оглед облекчаване на организацията и изпълнението на проекта, "Джиел - Архитектс" ЕООД възнамерява да подготви една обща процедура с отделни обособени позиции. Документацията за предвидената процедура ще бъде изготвена от екипа по проекта с помощта на външния консултант. Период за реализация на етапа - 1ви - 4ти месец. 2. Авансови плащания (ако е приложимо), доставка на предвидените за закупуване активи, подписване на приемно-предавателни протоколи. Период за реализация на етапа - 5ти - 9ти месец; 3. Инсталация (ако е приложимо), тестове, пускане в експлоатация. Подписване на окончателни приемно-предавателни протоколи, плащане. Период за реализация на етапа - 9ти - 10ти месец. 4. Подготовка и подаване на заявка за окончателно плащане. Период на реализация на етапа - 10ти месец. 98 326.54 97 215.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).