Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The main objective of this project is to improve the working employees environment at "KARIL I TANYA" AD by identifying their needs and problems and implementation of measures to solve them. To achieve the objectives set, in the strategy of company,  at the project development  will be researched and implemented an software for managing human resources, tailored to the specific characteristics of the  staff structure. With the project implementation  activities will be invested in human capital, by implementing measures to extend working lives and reconciliation of private and professional life for older workers (over 54 years). The project will also improve the target group work and health status, through the purchase of PPE and collective protection. There are  social motivational measures, such as the provision of accessible architectural environment for employees with disabilities, an recreation room and place for nutrition. The expected main result from the project implementation   activities will be to improve the jobs quality at the enterprise alongside addressing the needs "KARIL I TANYA" AD to maintain employment and long term increasing the labor productivity of workers.
Main activities of the project are : 
1. Optimization of the system for human resources managing; 
2. Purchase of PPE and special clothing ; 
3. Provide collective protection ; 
4. Establishment and equipping of place for short-term recreation and nutrition;
 5. Information and comunication ; 
6. Organization and Management Project
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
"Оптимизиране на системата за управление на човешките ресурси": Дейността е насочена към оптимизация на управлението на човешките ресурси в "КАРИЛ И ТАНЯ" АД. Необходимостта от въвеждане на промени в системата е обвързана със стратегията за развитие на дружеството за постигане на устойчив растеж, която освен с подобряване на качеството на предлаганите продукти, е насочена и към подобряване на работната среда за служителите и намаляване негативното въздействие върху околната среда. Целта на настоящата дейност е да бъде изградена ефективно функционираща система за управление на човешките ресурси, чрез създаване на вътрешно фирмена нормативна уредба, обслужване на процеса по подбор и наемане, обучение и преквалификация на персонала, отчитане на труда при прилагане гъвкави форми на заетост, комуникационни канали и взаимовръзки, контрол на работното време и достъпа, анализи, прогнози и др., която да бъде управлявана от специфично разработен софтуер. Акцентът при въведените нови мерки за управление на човешките ресурси в "КАРИЛ И ТАНЯ" АД ще бъде поставен върху: А/ Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост – предвидените промени в системата за управление на човешките ресурси ръководството на дружеството цели оптимизира раб. процеси, като: 1.Въведе гъвкави граници на работното време; 2.Въведе гъвкави работни часове за определен период; 3.Въведе възможност за ротация на длъжности в рамките на организацията; 4.Въведе възможност за промяна на трудовите задължения в рамките на длъжността; Горепосочените въведения са пряко обвързани с производствения процес. Чрез въвеждането на тези мерки ще бъде осигурен възможност, на лицата от целевата група, за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот, както и възможност за учене на работното място. Б/ Насърчаване на по-възрастните служители и удължаване на професионалния им живот - възрастните работещи са съществена част от работната сила в развитите общества. В тази връзка, а и като част от политиката на дружеството по отношение на служителите над 54-годишна възраст, ръководството на "Карил и Таня" АД ще въведе мерки, свързани с адаптирането на личните работни задачи съобразно силните страни, нуждите и възможностите на възрастните служители, като: 1.намаляване на физическото натоварване; 2.въвеждане на кратки почивки в работния процес; 3.менторство от страна на по – възрастните по отношение на младите и неопитни служители. С успешното изпълнение на дейността ще допринесе за развитие на политиката на дружеството в областта на опазването на околната среда, чрез ресурсна ефективност - виртуализиране на голяма част от документооборота на хартиен носител. 48 100.00 0.00
"Закупуване на ЛПС и специално работно облекло": Изпълнението на дейността се състои в подмяна на съществуващите ЛПС и специални облека с нови такива, съгласно срока за износване по списъка на работните места и видовете работи,, както следва: Изпълнителен директор - 2 лица - по 1 бр бяла манта Зам. Изпълнителен директор – 1 лице – по 1 бр. бяла манта Р-л отдел счетоводен отдел – 1 лице – по 1 бр. бяла манта Счетоводител – 2 лица – по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка Р-л отдел Маркетинг – 1 лице – по 1 бр.бяла манта Секретар-преводач – 1 лице – по 1бр. бяла манта Главен технолог – 1 лице – по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка, по 1 бр. работно облекло, по 1 чф. бели чехли, по 1 чф. гумени ботуши Лаборант – 1 лице – по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка, по 1 бр. работно облекло, по 1 чф. бели чехли, по 1 чф. гумени ботуши Машинен оператор пастьоризация – 2 лица - по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка, по 1 бр. работно облекло, по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. бели чехли, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе Машинен оператор млечни продукти – 5 лица - -по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка, по 1 бр. работно облекло, по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. бели чехли, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе Общ работник - 4 лица - по 1 бр. грейка, по 1 бр. работно облекло, по 1 чифт чехли бели, по 1 чифт гумени ботуши, по 1 чифт зимни обувки без бомбе Началник склад – 1 лице - по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка, по 1 бр. работно облекло, по 1 чф. бели чехли, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чифт зимни обувки без бомбе Водач мотокар – общ работник склад – 1 лице - по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка, по 1 бр. работно облекло, по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. бели чехли, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе Ръководител отдел ЕМО – 1 лице – по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. бели чехли, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе Механик – 1 лице - по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка,по 1 бр. работно облекло, по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. бели чехли, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе Електротехник – 1 лице - по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка, по 1 бр. работно облекло, по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе Оператор ПВС – - 1 лице - по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. работно облекло, по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. бели чехли, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе Р-л отдел автотранспорт - 1 лице - по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе Шофьор тежкотоварни автомобили – 1 лице - по 1 бр. ватенка, по 1 бр. работно облекло, по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. гумени ботуши, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе Ръководител отдел Пласмент – 1 лице - по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка, по 1 чифт зимни обувки без бомбе Отчетник насочване товари – 1 лице - по 1 бр. бяла манта, по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка, по 1 чифт зимни обувки без бомбе Водач електрокар – 1 лице - по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка,по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе, по 1 бр. зимна шапка тип ушанка Обслужваш работник пром.производство – 3 лица - по 1 бр. ватенка, по 1 бр. грейка,по 1 бр. зимен ватиран комплект, по 1 бр. зимни шапки, по 1 чф. кожени обувки зимни с бомбе, по 1 бр. зимна шапка тип ушанка 19 500.00 19 498.00
"Осигуряване на колективни средства за защита": Настоящата дейност е насочена към закупуване на средства за колективна защита за заетите в дружеството, чрез които да се повиши безопасността при работата. Предвидените за закупуване колективни средства за защита са изцяло съобразени необходимите мерки предписания от СТМ, които трябва да предприеме „"КАРИЛ И ТАНЯ" АД, за подобряване на условията на труд на работниците заети в цеховете на дружеството. 1. Закупуване на климатици – подобряване професионалния и здравния статус на служителите работещи в офисните части и магазина в базата, чрез защита от неблагоприятен микроклимат и отстраняване на риска от респираторни, алергични и дерматологични заболявания Компютърното оборудване, мониторите и другите технически средства (особенно феризерите в магазина), отделят топлина и температурата в помещениията през летните месеци се повишава значително. Климатиците ще се закупят в изпълнение на утвърдена програма за минимизиране на риска, основана на становище и предписани препоръчителни мерки от службата по трудова медицина, обслужваща дружеството. 2. Закупуване на електрокар, като мярка за намаляване на риска при ръчно пренасяне на тежести големи по обем и маса – суровини и материали в съответствие с Наредба № 16 от 31.05.1999 г. за физиологични норми и правила за работа с тежести. 50 900.00 50 900.00
"Обособяване и оборудване на място за краткотраен отдих и хранене": Целта на дейността е създаването на подходящи условия за краткотраен отдих и хранене на представителите на целевата група и осигуряване на достъпна архитектурна среда на заето в предприятието лице с ТЕЛК. Към момента в базата на предприятието има стара столова, която основно се използва за почивка от работниците. Желанието на ръководството на дружеството е да я модернизира и оборудва, като се осигури възможност за приготвяне и съхранение на храна и кът за почивка. За реализиране на дейността е предвидено на минималното оборудване необходимо. В дейността е предвидено монтирането на парапет за един от служителите на дружеството, които е лице с увреждания - има проблем с двигателно опорната система, като всеки ден се налага да бъде придружаван от негов колега при качване по- стълби. Това е необходимо, тъй като лицето работи в производственият цех, а съблекалните за работниците са на вторият етаж и на стълбите няма поставен парапет. 15 300.00 14 602.00
"Информация и комуникация": Дейността е свързана с прилагане на мерки за осигуряване на информираност, публичност и комуникация по проекта. Чрез тях ще бъдат популяризирани - настоящия проект, неговите цели, изпълнените дейности, постигнатите резултати, както и осигурената финансовата подкрепа от Европейският съюз. Мерките ще бъдат времево съобразени с напредъка по проекта, с цел гарантиране на прозрачност при изпълнението и взимането на решения. Информация ще достигне до клиентите, партньорите и служителите на "КАРИЛ И ТАНЯ" АД, както и до широката общественост. Повишената обществена осведоменост ще да доведе до интерес и сред други работодатели, които е възможно да реализират някой от дейностите заложени в проектното предложение. Като резултат ще се подобри качеството на работните места и в други предприятията, респективно ще се повиши общото ниво на производителност на труда в частният сектор. 1 900.00 1 800.00
"Организация и управление на проекта": Организацията и управлението на проекта ще се осъществява от Ръководителя на проект и избран Изпълнител, който ще отговаря за осчетоводяването на извършените разходи, координация на дейностите и провеждането на процедури за избор на изпълнители по реда на Закон за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове(ЗУСЕСИФ)/ПМС 118/20.05.2014 г. Ръководителят на проекта и избраният изпълнител ще трябва да осигурят: - Непрекъснат вътрешен контрол на дейностите по проекта, - Отстраняване на възникнали проблеми по време на изпълнението. - Осъществяване на добра и постоянна комуникация между "КАРИЛ И ТАНЯ" АД и УО. - Прозрачност при взимането на решения и тяхното прилагане. - Коректно финансовото и техническо отчитане. - Създаване на модел за доби практики. Контрола по изпълнението на проекта ще се осъществяват от Ръководителя, според описаните му задължения в секция „9. ЕКИП“ от формуляра за кандидатстване. Той ще бъде ангажиран за 6 месеца, с часова ставка 10,00 лв./ час и възнаграждение според отчетените часове. Воденето и изготвянето на техническата и финансовата документация по проекта ще са обект на възлагане по реда на ЗУСЕСИФ - - избор без провеждане на процедура - събиране на оферти. Като избраният изпълнител следва да: - Координира проекта, като изготвя и архивира протоколи от проведени оперативни срещи на екипа. В тях отразява: всички обсъждани въпроси; взетите решения; евентуалните пречки и проблеми, които възникват в процеса на изпълнение; всички проверки на място и срещи от страна на ДО, УО, МЗ, както и всички препоръки и насоки дадени от тях. Следва да поддържа и „Книга за мнения и препоръки” достъпна за всички лица от целевата група, както и задължителен архив по проекта. Когато е необходимо разработва въпросници, анкетни карти и др., като следи за попълването им и анализира резултатите от тях. Изготвя месечни справки, както и всички технически доклади за отчет на проекта пред УО; - Изготвя цялата необходима документацията за провеждане на всички процедури за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ - Осчетоводява проекта, като води подробен финансов отчет на изразходваните по проекта средства и следи аналитично движението им. За всяка извършена услуга да изисква разходно-оправдателен документ, приемно-предавателен протокол и/или договор, а при извършена доставка на оборудване и гаранционна карта. По отношение на назначените служители - изготвя ведомости за заплати; изчислява и плаща задължителни осигурителни вноски; изготвя всички справки и декларации за подаване към НОИ и НАП. Своевременно изготвя всички финансови отчети и доклад по проекта, както и искания за плащане към УО; Цялата документация ще се събира и класифицира и ще бъде на разположение в офиса на "КАРИЛ И ТАНЯ" АД при поискване за проверка. Направените разходи по проекта ще се отчитат съгласно изискванията на българското законодателство и правилата на Структурните фондове. 15 077.00 14 482.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).