Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project proposal envisages actions for improving and renovating the urban environment within the area of ​​influence of prevailing social character in the town. Svishtov - Cherni Vrah Str. /zh.k. "Mladost" in the town of Svishtov and the city park "Radost".
The project for  Cherni Vrah Str. /zh.k. "Mladost" covers spaces with a total area of ​​53,990 square meters, tied in a single system through reconstruction of a road network with a total area of ​​28,005 square meters and divided into four subprojects.
The Investment project includes:
• rehabilitation of street and pavement;
• provision of parking spaces;
• replacing lane and pedestrian pavements;
• differentiation of recreation spaces;
• replacement of elements of street furniture - benches, bins, gazebos, etc .;
• construction of playgrounds, combined for age groups 0-3 and 3-12 years .;
• creating conditions for active recreation by building an outdoor fitness playgrounds ;
• reconstruction of and establishing new green areas  l;
• repair and reconstruction of existing drainage system in the recreation zones;
• replacement of lighting fixtures.
The territory of the park "Joy" is suitable for development of various function areas related to outdoor recreation, games, sports, entertainment and social networking. The project envisages the differentiation of:
• a combined playground for ages 0-3, and from 3-12, and the application is resilient flooring;
• a site for outdoor fitness;
• a playground table tennis with two tables;
• two areas covered arbors;
• installation of a sundial in the round green area in order to restrict the passage through this green zone;
 • establishment of recreation and recreation community.
The project also includes the following other activities: supervision of the construction works, information and publicity of the project, audit of the project and project management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: За осъществяване на всички задачи по организацията и управлението на проекта ще отговаря екипът за изпълнение на проекта, в който са включени следните позиции: - Ръководител проект; - Координатор; - Счетоводител; - Технически сътрудник; - Административен асистент. За гарантиране спазването на тези принципи и с цел качественото, в рамките на заложените времеви и финансови параметри за изпълнение на проекта, ще бъдат подготвени и утвърдени всички необходими документи и процедури, определящи правилата и стъпките за реализирането му. За тази цел след стартирането на проекта екипът: - ще се запознае с условията и приложимите процедури за изпълнението на проекта; - ще се запознае с определението за нередност, както и с правилата за докладване и отчитане на нередности; - ще приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на плана за действие, към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; - ще обсъди и приеме в окончателен вариант предварително разработени от ръководителя на проекта описания на задълженията, отговорностите и организационните взаимоотношения за всяка една длъжност в екипа по проекта; - ще бъде обсъден графика за провеждане на обществени поръчки, като всеки член на екипа ще получи копие от приетите документи. - ще се запознае с изискванията за отчитане и работа в системата ИСУН, като администрирането и отчитането ще бъдат осъществявани от Ръководителя на проекта и проектния екип в пълно съответствие с изискванията на договора за безвъзмездна помощ; - ще бъде докладвано своевременно за възникнали нередности, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности; - ще гарантира спазването на разпоредбите на действащото законодателство, отнасящо се до управлението и изпълнението на проекта, възлагането на обществени поръчки и осигуряването на равни възможности. - ще се осигури пълна прозрачност и проследимост на извършените по проекта дейности и направените разходи, като пълен достъп до информацията за проекта ще имат представителите на представители на Договарящия орган, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, други одитиращи органи и органи на Европейската Комисия. За да се постигнат очакваните цели, резултати и ползи за целевите групи, основополагащи принципи при организирането и управлението на проекта, ще бъдат: - ясно структуриране и разпределение на задачите по реализацията на проекта във времето; - ясно разграничаване на функциите и отговорностите на всеки един член на екипа; - оптимално използване на наличните човешки ресурси; - ясно дефинирани правила и ред за комуникация и отчитане; - ограничаване на рисковете пред успешната реализация на проекта; - равенство, координация и партньорство между всички участници в управлението на проекта. 42 841.77 39 372.34
Организиране и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Община Свищов е публична организация, която не разполага със собствени ресурси за самостоятелно изпълнение на дейностите и е необходимо те да бъдат възложени на външни изпълнители. Това е и основният риск за успешното и навременно изпълнение на проекта, защото най-големите забавяния се реализират при тяхното провеждане. За успешното изпълнение на проекта се предвижда всички необходими тръжни документации да бъдат подготвени със собствени ресурси на общината и процедурите за избор на изпълнител да се организират и проведат от звеното в общинската администрация отговорна за провеждането им. Предвижда се да бъдат подготвени проведени следните процедури: 1) изпълнение на СМР ; 2) строителен надзор; 3) авторски надзор; 4) мерки за публичност и визуализация; 5) одит на проекта. С оглед навременното изпълнение на проекта и минимизиране на риска от забавяне подготовката и провеждането на всички процедури ще започне веднага след сключването на договора за предоставяне на БФП. 0.00 0.00
Извършване на строително монтажни работи: Строително монтажните работи за обект "Подобряване и реновиране на градска среда на територията на зона на въздействие с преобладаващо социален характер ул. Черни връх / жк Младост" включват следните дейности: • рехабилитация на улични и тротоарни настилки съгласно одобреното инвестиционно предложение; • осигуряване на достъпна среда за хората в неравностойно положение; • осигуряване на места за паркиране; • подмяна на алейните и пешеходни настилки; • реконструкция на габионни и стълбища; • обособяване на кътове за отдих; • подмяна нa елементите на градското обзавеждане – пейки, кошчета, беседки, и др.; • изграждане на детски площадки, комбинирани за възрастови групи от 0-3 и 3-12 год.; • изграждане на фитнес площадки на открито; • реконструкция на зелени площи и създаване на нови зелени площи; • ремонт и реконструкция на съществуващата отводнителна система в обособените зони за отдих; • подмяна на осветителните тела с енергоспестяващи; • други съгласно одобрения инвестиционен проект. Строително монтажните работи за обект "Благоустрояване и озеленяване на парк "Радост" включват: • Изграждане на комбинирана детска площадка за възрастови групи от 0 - 3 г. и от 3 – 12 г. и полагане на еластична подова настилка; • Изграждане на площадка за фитнес на открито; • Изграждане на площадка за игра на тенис на маса с две маси; • Обособаване на две зони за покрити беседки; • Монтиране на слънчев часовник в кръглата зелена площ; • Обособяване на кътове за отдих и рекреация на местната общност; • поставяне на видео наблюдение и енергоспестяващо алейно осветление; • други съгласно одобрения инвестиционен проект. Описаните СМР се извършват от избрания по реда на ЗОП изпълнител съгласно одобрения инвестиционен проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят ще: - поеме пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора; - съставя пълно и правилно всички актове и протоколи по време на строителството; - осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи; - следи за осигуряването на временната организация по време на строителството; - спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - недопуска увреждане на трети лица и имоти; - следи за годността на Строежа за въвеждане в експлоатация. Изпълнителят съхранява на строежа Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, издадени от оправомощени за това лица и специализирани контролни органи съгласно Закона за устройство на територията. След изпълнението на Строежа до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и уведомява за готовността си да предаде обектите. 4 895 538.07 4 702 584.69
Строителен надзор: При извършване на строително-монтажните работи ще бъде избран консултант, който ще бъде отговорен за: - законосъобразното стартиране на строителните работи; - съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти; - контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания; - пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя. 48 240.00 25 279.94
Авторски надзор: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта изготвил инвестиционния проект, съгласно сключен договор за проектиране на обекта, с който е възложено и упражняването на авторски надзор по време на строителството, съгласно Закона за устройство на територията и действащите подзаконови нормативни актове. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект в пълно съответствие с изискванията на ЗУТ, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи: • При подписване на протоколи и актове; • При обсъждане и промяна на конструктивните решения; • При одобряване на конструктивни решения; • При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; • При изменение на проектни части по време на работа; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението); • Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ; • Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; • При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа. 28 080.00 27 559.20
Информация и публичност на проекта: В съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. бенефициентът на помощта следва да популяризира на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР). При изпълнението на проекти, съфинансирани от фондовете на ЕС е необходимо постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него, постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Мерките за информация и публичност следва да се изпълняват съгласно изискванията на единния наръчни на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване ще бъдат: - проведени 2 броя /встъпителна и заключителна/ пресконференции; - проведена церемония "първа копка"; - проведена церемония "откриване на обекта"; - публикации за напредъка на Проекта, в регионални и местни медии - 6 броя; - изработени и поставени 4 броя временни билборда - изработени и поставени 6 броя постоянни информационни табели; - изработени и отпечатани 400 броя информационни брошури А4; - изработени 2 вътрешни банери със стойка и калъф от винил. В допълнение бенефициентът ще редовно ще публикува на интернет страницата на общината информация за напредъка при изпълнението на проекта. 14 500.00 9 564.00
Одит на проекта: Извършването на независим одит на проекта е задължително изискване съгласно Насоките за кандидатстване по процедурата. Изразяването на независимо одиторско мнение по всички съществени аспекти на финалния финансов отчет на проекта ще удостовери допустимостта, целесъобразността и законосъобразността на разходите, както и отчитането им с релевантни разходооправдателни документи. Независимият одиторски доклад е и своеобразна оценка за качественото и финансово отговорното управление на проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. 11 004.80 1 987.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).