Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The goal of the project is to provide hot lunch for people who receive aid acoording article 9 of the Statute for applying of the Law for Social Assistance and people and families living alone and people in financial trouble residing in Municipality. The project activities will upgrade and expand the range of the active “Home Social Patronage” and the principle of no double funding and no double activities will be respected. A team formed by the Mayor will define the target groups – beneficiaries of the project based on lists provided by Social Assistance Directorate, Stamboliiski and on a selection mechanism. Purchase of the food and the provision of hot lunch will be assigned to an executor according to Public Procurement Law. Ready meals will be delivered to specific points on the five settlements in the municipality Stamboliyski . StamboliyskiMunicipality will observe the whole process of food preparation following the national regulation for food safety and the principle of balanced diet. The project activities are set to start on 17.10.2016 and will include 150 consumers in the municipality and will continue 43 months in the working days of these months. Monthly consultation are set to be provided for opportunities for other social assistances, administrative services by an employee of Stamboliyski municipality for entire duration of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи.: Определянето на целевите групи по проекта ще бъде извършено на база на официални списъци от Дирекция "Социално подпомагане" гр. Стамболийски. Предвижда се крайните бенефициенти да бъдат подбрани от следните основни групи - лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП;лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“;самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност и допълнителни целеви групи: лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г., за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта;майки(осиновителки), които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от ЗСПД;лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД;лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на ПЗЗД.;лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишение;лица и семейства, настанени в приюти и домове за временно настаняване.В целевите групи за предоставяне на топъл обяд ще бъдат включени всички живущи на територията на община Стамболийски, отговарящи на критериите за подбор. Със заповед на Кмета на общината ще бъде сформирана комисия, която ще разгледа подадените заявления на желаещите кандидат-потребители и съгласно критериите за подбор ще бъдат разгледани, оценени и класирани. Списъкът на класираните кандидат-потребители ще бъде поставен на информационното табло и в официалния сайт на община Стамболийски. Предвижда се топъл обяд да се предоставя на 130 потребителя до 30.04.17г. и от 01.05.17 до 30.04.2020 г на 150 лица, прогнозно. В случай, че някой от потребителите не е в състояние да продължи участието си в проекта поради временен отказ или прекратяване на услугата,топлият обяд ще бъде предоставен на следващия класиран кандидат -потребител. В случай, че няма такъв ще се вземат в предвид списъците на класирани потребители от допълнителните целеви групи. С тази дейност се цели определяне на основните бенефициенти, на които да бъде предоставен топъл обяд с цел задоволяване на основни жизнени нужди и преодоляване на бедността на територията на Община Стамболийски, като допълнение към действащия към момента Домашен социален патронаж. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти.: Поради изчерпания капацитет на действащия в гр.Стамболийски "Домашен социален патронаж", закупуването на хранителни продукти и предоставянето на топъл обяд е възложено на външен изпълнител, съгласно Закона за обществените поръчки. Основни критерии за избирането му са: документи удостоверяващи, че въпросния изпълнител е сертифициран за приготвяне и предоставяне на храна, в съответствие с изискванията на националното законодателство и предложения относно осигуряването на здравословно и балансирано меню. За да се осигури прозрачност при закупуването на хранителните продукти, изпълнителят ще придружава ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост, а веднъж месечно представител на Община Стамболийски ще извършва проверка на място на продуктите и начините на приготвяне на топлия обяд, хигиената на местата за съхранение. В началото на всяка седмица изпълнителят ще предоставя подробно меню, съобразено с изискванията на националното законодателство. Предвидено е тази дейност да стартира от 19.09.2016 г. и да приключи на 30.04.2019 г., като от 17 октомври 2016 г. да се предоставя топлия обяд. Топъл обяд в община Стамболийски ще бъде осигуряван само в делнични дни, в продължение на 39 месеца, като общо работните дни за 2016 г. са 54 / м. октомври - 11; м. ноември - 22 и м.декември - 21/ , а за 2017 г. - 230 / м. януари - 22; м. февруари - 20; м. март - 22 и м. април - 18/ .м. май 2017 -20 дни;м юни 2017 г - 22 дни; м. юли 2017 г- 21 дни;м. август 2017 г- 23 дни;м. септември 2017 г- 19 дни;м. октомври 2017 г - 22 дни м. ноември 2017 г - 22 дни;декевмри 2017 - 18 работни дни; 2018 г - 249 работни дни ; 2019 г - 249 работни дни; 2020 г-84 Общия брой на дните, в които ще се осигурява топъл обяд за цялата продължителност на проекта е 136 работни дни до 30.04.2017 и 749 работни дни от 01.05.2017 г дни. За по-добра нагледност ще бъдат изготвяни ежемесечни графици за работните дни, в които ще се предоставя топлия обяд. Прогнозно, въз основа на налична информация е определен капацитет от 150 души от общината, които да се възползват от Операция топъл обяд, определени по дейност "Определяне на целевите групи"., в това число 130 до 30.04.17 и от 01.05.17 на 150 потребителя. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00590-2017-0007, и № на договор с избран изпълнител - №377/29.12.2017г. 320 865.00 218 718.75
Осигуряване на топъл обяд.: За изпълнението на тази дейност е предвидено използването на материалната база и наличното оборудване за съхранение на готовия обяд на "Домашен социален патронаж" в гр.Стамболийски, Помещенията на пенсионерските клубове в населените места-с.Ново село, с.К.Конаре и с.Й.Груево и сградата на кметството в с.Триводици.Сградата на фирмата изпълнител, в която ще се приготвя топлия обяд и ще се съхранява до предаването му в пунктовете е с административен адрес: гр.Стамболийски,ул."Ст.Стамболов", №65. Тя е едноетажна, масивна сграда с обществено-обслужващи функции-заведение за обществено хранене(ЗОХ)-"Гостилница" в УПИ XIV стопанска и обслужваща дейност, кв. 53 по плана на гр.Стамболийски.Сградата и УПИ-то са собственост на ЕТ "ФИЛИРОС Божурка Савова", съгл. РС №48/13.07.2001г. за "Пристройка и преустройство на съществуваща гостилница" и Удостоверение за въвеждане в експлоатация №05/09.03.2005г.Сградата се състои от: две търговски зали(40,90 кв.м и 24,35 кв.м), две покрити тераси(39,60 кв.м и 34,65 кв.м.),бар.-4,50 кв.м. и офис,студена кухня(6,55 кв.м, ),топла кухня(22,50 лв.)подготвителни и складови площи.Застроената площ на сградата е 305 кв.м.Фирмата изпълнител разполага с необходимата материална база и човешки ресурс за приготвяне на обяда, а именно: 6 фурни,1 газова готварска печка с 5 котлона и 1 ел.фурна към нея, 5 газови котлона, 3 бр. хладилници с фризери, 1 бр. хладилна витрина за сирене и яйца, 2 бр. фризер-ракла, с пресонал- 3 готвачи и 1 помощник кухня и 1 автомобил фиат-комби за превоз на топлия обяд до пунктовете за раздаване.Предвиден е осигурен достъп до определените места за раздаване на топлия обяд в определеното време, както и лица отговорни за раздаването.Ангажирана в тази дейност ще бъде фирмата-изпълнител, чието основно задължение е приготвянето на храната и доставянето и до определените пунктове за раздаване в населените места на общината. Определените за раздаване на обяда служители ще следят за качеството на доставяната храна и ще сигнализират в случай на нередности. Представител на общината, веднъж седмично ще провежда разговори с крайните потребители за възникнали проблеми от социално, здравно и административно естество, ще насочва и съдейства, ще участва в процеса на осигуряване на топлия обяд.Пряко отговорен за качественото попълване на приемо - предавателните списъци ще бъде определеният за раздаване на топлия обяд служител в съответния пункт. Проектът ще се администрира от координатор и счетоводител. 16 043.25 55 564.50
Предоставяне на съпътстващи мерки.: Реализирането на съпътстващи мерки е една от спецификите на подпомагането от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица и цели допълването на предоставен топъл обяд по настоящата процедура. В изпълнението на тази дейност е предвидено представител на общината да консултира потребителите, на които е осигурен топъл обяд относно ползването на други социални услуги, административни общински услуги и ще оказва съдействие за предоставяне на здравни услуги при необходимост. Идеята е чрез тази дейност, нуждаещите се хора, получаващи топъл обяд да бъдат извадени от изолация, като им се предоставят допълнителни услуги в зависимост от индивидуалните им нужди. Много от тях живеят под прага на бедността, без близки, които да им оказват съдействие и подкрепа в ежедневието. Ролята на специалиста ще бъде да се запознае с потребностите на целевата група и да организира групови или индивидуални консултации, но също и да бъде връзка между нуждаещите се и държавните и общински институции. Извършеното специалистите ще документират под формата на протоколи и графици за посещения на потребителите, които са трудно подвижни, снимков материал и брошури. 16 043.25 16 043.25

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).