Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

This project is a part of the Integrated Plan for Urban Regeneration and Development of Dobrich municipality and it is on the list of indicative main projects of the Agreement for Implementation of the Investment Program under grant procedure, part of the procedure “Implementation of Integrated Plans for Urban Regeneration and Development 2014-2020”, OPRD 2014-2020.
The project proposal involves renovation of Dobrich hall – an auditorium with 534 seats, lobbies, dressing rooms, rehearsal halls, working and services areas and its renovation will encourage the participation of citizens in the cultural life and integration of disadvantaged and vulnerable members of the community.
During the execution of the project, construction and repair works will be carried out for the renovation of premises, implementation of energy efficiency measures, improvement of access for people with disabilities. Author’s and construction supervision will be carried out in order to achieve correct fulfillment of the investment project. Equipment and furniture will be supplied, as well as sound system needed for cultural events. Information and publicity activities are planned to promote among citizens the contribution of ESIF and project goals and activities. For the correct and timely administration of the activities project management activity is envisaged.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
СМР за обновяване на зала "Добрич": Сградата включва: зрителна зала с 534 места и прилежащите фоайета, гримьорни, репетиционни, работни и обслужващи помещения. Инфраструктурата е в сравнително добро физическо състояние, но амортизирано. В обследвания обект са констатирани следните нарушения: • пукнатини по стени; • компрометирана, обрушена мазилка по стени, • напукана и/или нападала гипсова шпакловка по тавани; • нарушено и/или захабено/износено подово покритие; • следи от течове по стените в следствие затлачване от непочистване на улуци и воронки. Интериорът, поради естественото износване на материалите и липсата на сериозни инвестиции за поддръжка и ремонтни дейности, е в лош естетически вид. Основен ремонт не е извършван от въвеждането на сградата в експлоатация от 1975 г. Облицовките в санитарните възли и баните са оригиналните. Настилките в обслужващите помещения, предимно мокет, не са подменяни. Столовете в зрителната зала са стари, с износена тапицерия и дефектирала конструкция. Според направеното конструктивно обследване конструкцията на сградата е в добро състояние и представлява масивна смесена стомано-стоманобетонова конструкция, със скелетно-гредова конструктивна схема с носещи колони, греди, плочи и пояси. В настоящия работен проект не се предвиждат функционални преустройства, както и промени в съществуващата конструкция. Изпълнението на проекта има за цел максимално запазване на характерния архитектурен облик на сградата. Намесата обхваща дейности по ремонт и обновяване на сградата, проектиране и/или изграждане на нови инсталации, внедряване на мерки за енергийна ефективност и подобряване на достъпа за хора с увреждания. Основните ремонтни дейности по сградата обхващат: покрив: плосък покрив – почистване и подготовка на основата за полагане на топлоизолация; доставка и монтаж на топлоизолация- минерална вата 100 мм.вкл. и направа на изравнителна армирана циментова замазка.; - наклонен покрив: доставка и монтаж на топлоизолация- минерална вата 100 мм.вкл. затваряне с гипсокартон на конструкция; доставка и полагане на боя, вкл. грунд и шпакловка на таван. - фасади, гримьорни, спомагателни помещения, коридори, зрителната зала и сцена, представителни помещения и гардеробни, санитарни възли. Ще се въведат мерки за енергийна ефективност, с което сградата ще достигне минимум клас "С". Предвидено е топлоизолиране на стени, под, покрив, мерки по смяна на дограма, системите за осветление, мерки по системите за отопление и вентилация. Ще се извършат дейности по електрическата и ВиК инсталацията. Ще бъде осигурен достъп за хора с увреждания от партера до залата и гримьорните. В зрителната зала, в непосредствена близост до входа, са предвидени 12 места за инвалиди, съгласно изискванията на Наредба № 6 от 26 ноември 2003 г. за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии за най-малко 2 на сто от местата за зрители са за хора в инвалидни колички. В съществуващия санитарен възел за жени се обособява самостоятелен санитарен възел за хора с увреждания с достъп от централното фоайе на партерния етаж и в съответствие с действащите стандарти. В прилежащото околно пространство не се налагат намеси и поради това такива не са предвидени. 1 354 498.66 1 460 163.75
Надзор при изпълнение на СМР: Строежът е трета категория, което налага упражняването на авторски и строителен надзор в процеса на строителство. Дейността ще бъде изпълнявана в съответствие със ЗУТ и нормативната уредба в областта на контрола върху строителството. Независимият строителен надзор ще бъде избран съгласно изискванията на ЗОП - лице, вписано в регистъра по чл. 166 ал.1, т.1 от ЗУТ. Законно избраният изпълнител ще стартира дейността си с откриване на строителна площадка и ще приключи с изготвяне на окончателен доклад, след оформяне на пълната строителна документация за предаване на възложителя и въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор ще осигури на Община град Добрич законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежа; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност; правилно изпълнение на строително – монтажните работи. След приключване на строително-ремонтните работи консултантът ще изготви окончателен доклад за строежа и необходимите документи за издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация. За авторският надзор ще бъде избран външен изпълнител с процедура по ЗОП в съответствие с нормативната уредба в областта на проектиране и изпълнение на строителството. По време на строително-монтажните работи ще бъде упражняван авторски надзор по всички части на проекта, съгласно чл. 162 от ЗУТ, с цел точното му спазване. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на работния проект, ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. 0.00 0.00
Управление на проекта: Основната цел на тази дейност е да осигури в максимална степен качествено и в срок реализиране и отчитане на предвидените проектни дейности. Тя ще продължи 24 месеца и ще обхваща целия процес на планиране, организиране и осъществяване на проектните дейности. Предвиденият екип е съобразен със спецификата на мероприятията, попадащи в обхвата на проектните дейности. Планирани са следните позиции: 1- Ръководител на екипа 1 - Счетоводител 1 - Координатор Екипът за управление ще организира, координира, реализира, контролира и отчете изпълнението на дейностите, ще съблюдава напредъка на проекта и изразходването на ресурса, ще следи за постигане на резултатите, проектните индикатори и ще изпълнява част от мерките за информация и комуникация. 0.00 0.00
Информация и публичност: В съответствие с правилата на единния наръчник за информация и комуникация 2014-2020 г. е предвидено всички действия, свързани с информиране на общността през периода на проекта, да бъдат анонсирани и отразени по подходящ начин. Чрез дейността ще бъде постигната съгласуваност с общите цели на Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014-2020, по отношение на популяризиране на ролята на ЕС и осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на дейностите по проекта, както изграждане и поддържане на високо обществено доверие към процесите по изпълнение и управление на проекти. 0.00 0.00
Осигуряване на оборудване и обзавеждане: За предоставянето на качествен културен продукт и за да се постигне завършеност в модернизацията на сграда е предвидено закупуване на необходимото обзавеждане за гримьорните и билетния център, оборудване за санитарните помещения към гримьорните и за посетители, озвучителна техника. За тази цел ще бъдат доставени и монтирани/ инсталирани необходимите артикули, описани по-подробно в приложения остойнстен сисък. След извършване на ремонта органът, който е инсталиран в залата, трябва да бъде почистен и настроен, за да бъдат отново възможни изпълнения след въздействията оказани върху него в резулатат от строителството в залата. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).