Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project proposal falls within the scope of criteria 1 "Activities for the development of new markets" in the Fisheries sector and is geared towards searching for new markets. Fisheries is a traditional sector for our country in the years to come, it has provided an alternative and has secured employment for many cadres. The fisheries sector is an important part of the country's economy and this sector covers activities related to the production, processing and marketing of fishery and aquaculture products. Bulgarian fishery production is characterized by high quality of production, which allows it to be offered in foreign markets.
With the implementation of the project a market research will be carried out in order to find new market niches for expanding the sale of fishery and aquaculture products produced by Bulgarian producers. The study will be subject to in-depth research, and experts will collect and summarize information for 5 months. In this way a working mechanism will be created allowing the search of market positions for the Bulgarian fishery and fishery producers on the Bulgarian as well as on the foreign market. For this purpose, visits will be organized in EU Member States and third countries for the purposes of market research for mission expenses.
Additionally, commercial consultations and other services will be held, targeting wholesalers and retailers in the sector.
Through its long-standing experience in dealing with small and medium-sized enterprises, BASME has proved to be an organization with financial and technical capacity. The Association has a qualified team of experts with extensive experience that will ensure the implementation of the project activities and the achievement of results aimed at providing permanent support to the producers of the Fisheries sector in Bulgaria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура: Дейността е свързана с провеждането на проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура с цел да бъдат идентифицирани всички възможности за развитие и навлизането на нови пазари от страна на родните търговски на едро и дребно на риба и рибни продукти. Проучването ще бъде извършено от външен изпълнител, който трябва да бъде организация с доказан опит при провеждането на подобен тип услуги. По време на изпълнението на дейността основно ще бъде заложено на търсене на нови иновативни подходи при разработването на стратегията за навлизането на нови пазари. Основно ще бъде поставен акцент на обема на пазара, динамиката на неговото развитие, нивото на цените, конкурентната среда, перспективите за търговците, произвеждащи и търгуващи с риба и рибни продукти, общите условия на пазара и възможностите за откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура. Проучването на пазара в равна степен е необходим както за лицата, произвеждащи и търгуващи с риба и рибни продукти, които искат да задържат позициите си и да се развиват, така и за тези, които сега навлизат в пазара. Пазарът, това е реална или виртуална плоскост, в която става парично-стоков обмен между субектите на пазара. Понятието за пазара е толкова многостранно и всеобхватно и чрез пручването, което ще бъде направено ще се дадат точни и ясни насоки за навлизането на международни, национални, регионални нови пазари на българските търговци от сектор "Рибарство". 27 700.00 27 700.00
Провеждане на 300 броя търговски консултации, насочени към търговците на едро и дребно: Търговските консултации са важна част от настоящия проект и чрез тях ще се събере необходимата информация за проблемите и предизвикателствата на физическите и юридическите лица, осъществяващи дейност в сектор Рибарство. С идентифициране на проблемите и трудностите пред сектора ще се търсят решения за тяхното решаване. Търговските консултации ще предостовят максимална и изчерпателна информация на всеки един от участниците, осъществяващ дейността си в сектор Рибарство. Консултациите ще бъдат основно насочени към подпомагане на търговци със стопанства в областта на аквакултурата, рибари, преработватели на риба и рибни продукти да разширят своите пазари, да налвлязат на нови пазари, също така и дейности свързани с подобряване на условията за пускане на пазара на продукти от риболов и аквакултури. С цел по-голямо улеснение в процеса на провеждане на търговските консултации ще бъде избрана фирма изпълнител, разполаща с квалифициран екип експерти, които да бъдат ангажирани с изпълнението на дейността и да проведат посещения на място на основните групи, към които е насочен проекта - търговци със стопанства в областта на аквакултурата, рибари, преработватели на риба и рибни продукти. със статирането на дейността, фирмата ще има за задача да идентифицира всички представители на сектор рибарство. Експертите ще трябва да обхванат 300 броя представители на сектор Рибарство, както следва : рибари, предприемачи със стопанства в областта на аквакултурата, преработватели на риба и рибни продукти. Времето, за което ще бъде изпълнена дейността ще бъде 8 месеца. 25 500.00 0.00
Организиране на 7 броя посещения с цел проучване на пазара в страни членки на ЕС и трети страни: От голяма важност е да се направи обективно проучване на чуждестранните пазари в рамките на целия Европейски съюз и на трети страни с цел популяризиране, промотирате и предлагате продуктите от аквакултури, произведени в България. За да се развива сектор Рибарство трябва да се търсят възможности за продажба на българската продукция на чужди пазари, както в страни членки на Европейския съюз, така и извън него. Всеки чуждестранен пазар е различен и поради тази причина трябва да се направи сериозно и задълбочено проучване на всички възможности български компании да изнасят продукция от аквакултури. Поради тази причина експертите по проекта ще осъществят задълбочено проучване на пазарите във седем броя страни членки на Европейския съюз и стрети страни. Предвидено е да бъдат посетени следните страни в ЕС: - Германия, Унгария, Австрия, Белгия и Испания. Третите страни, които ще бъдат посетени са Русия и Турция. С оглед на предвиденото за изпълнение проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура, кандидатът може да промени някои от гореизброените страни взависимост от представените от фирмата изпълнител данни. Предвид изложеното, дейността е предвидена да започне да се изпълнява непосредствено след изпълнението на Дейност "Проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура". По време на посещенията във всяка отделна страна ще бъдат провеждани срещи с производители и техни представители с цел представяне на възможностите за реализация на българска продукция на чужди пазари и най-вече насърчаването сътрудничеството и въвеждане на добри бизнес практики и иновативни решения в сектор Рибарство. В дейността са включени разходи за командировки в чужбина, както и за избор на изпълнител, който да организира отделните пътувания. 67 100.00 44 484.00
Визуализация на проекта: Дейността е свързана с популяризиране на проекта (планираните дейности, цели и резултати) и получената финансова подкрепа от Програма за морско дело и рибарство 2014-2020 г., финансирана от Европейския фонд за морско дело и рибарство. С изпълнението на дейността ще се гарантира прозрачност на целия процес на изпълняваните дейности. Кандидатът ще информира широката общественост за финансовото подпомагане, което е отпуснато от фонда. Проектът ще бъде съпроводен от редица дейности, които ще представят и популяризират изпълнението и постигнатите резултати. Бенефициентът ще информира обществеността за получената от Европейския фонд за морско дело и рибарство подкрепа като използва различни мерки за информация и публичност. За изпълнението на дейността ще бъде изработена една информационна табела, която ще бъдат поставена в офиса на организацията. Освен табелата, по проекта ще бъдат изработени 1000 броя рекламни брошури, 1000 броя флаери, 1000 броя плаката. В бюджета на проекта са предвидени финансови средства за закупуване на описаните материали за визуализация. 2 100.00 2 100.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).