Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

"Color print BG" Ltd. was established in 2004 and is engaged in publishing and advertising, production and marketing of printed matter. Over the years, the company developed rapidly, becoming one of the leading companies in this branch in Plovdiv and the region. The company invests in the development of human resources and potential of their staff.  One of the main goals of the applicant to develop human capital to ensure higher employment, income and social integration, to enable the company to maintain capacity built over the years. This project contributes to creating conditions for employment of unemployed persons who fall within the priority target groups of the program. The focus is directed towards the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. It is planned to be hired 3 people unemployed youths up to 29 years and 3 persons permanently unemployed and inactive persons. In addition, the objectives of the project proposal are fully in line with the objectives of the "Development of human resources" to improve the quality of life of people in Bulgaria by
improving human capital, achieving high levels of employment, increased productivity, access to
quality education and lifelong learning, and strengthening social inclusion. The project envisages implementation of the following activities: Activity 1. Hire unemployed and / or inactive for a period of 12 months Activity 2. Purchase of equipment, furniture, DNA and furniture related to the creation of new jobs, Activity 3. Activity organization and management of projects, activities 4. Information and publicity. jobs and the continuation of investment in human resources are of paramount importance in 2015. The objectives and activities of the project are consistent with long-term priorities of the strategy "Europe 2020" and the need to improve the business environment in Bulgaria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Проектът е напълно в унисон с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места от ОП РЧР, както и с целите на Националният план за действие по заетостта за 2015 г. (НПДЗ) . За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 6 лица, за да се пристъпи към назначаването им по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността. Предвижда се наемането на общо 6 лица: 3 безработни лица до 29 г. и 3 продължително безработни и неактивни лица. Те ще бъдат назначени на следните длъжности: - 2-ма на длъжност с код 33393006. Рекламен агент с основно възнаграждение в размер на 384 лв. и общо разходи за работодателя 452.74 лв. на месец. Предвид, че на тази позиция ще бъдат наети 2 лица това прави общо 10 865,76 лв. за период от 12 месеца. Те ще организират срещи с потенциални клиенти, презентирайки дейността на фирмата и продуктите които произвежда и ще взимат поръчки. - 1 лице на длъжност с код 33393022. Технолог, приемане на поръчки с основно възнаграждение в размер на 384 лв. и общо разходи за работодателя 452.74 лв. на месец. Това прави 5432,88 лв. общо за период до 12 м. Той ще оформя точно задание - описва технологичен лист за изпълнение. - 1 лице на длъжност с код 21666004. Специалист, предпечатна подготовка с основно възнаграждение в размер на 407 лв. и общо разходи за работодателя 479.85 лв. на месец. Общото възнаграждение за период от 12 м. възлиза на сумата от 5758,20 лв. Той ще изработва проект и извършва предпечатна подготовка, както и ще подава файловете за печат. - 1 лице на длъжност с код 73212027. Размножител, ксерокс и офсетна печатарска машина с основно възнаграждение в размер на 362 лв. и общо разходи за сметка на работодателя в размер на 426.80 лв. , което за период на 12 месеца възлиза на 5121,60 лв. Той ще отпечатва файлове на нужните хартии. - 1 лице на длъжност с код 73232005. Книговезец с основно възнаграждение в размер на 362 лв. и общо разходи за сметка на работодателя в размер на 426.80 лв. , което за период на 12 месеца възлиза на 5121,60 лв. Той ще има задачата да бигова / сгъва / залепва / зашива подвързва / обрязва / довършва изделието/според описанието в технологичния лист/. Разходите за възнаграждения и осигуровки на всички новонаети по проекта служители възлизат на обща стойност от 32 300,04 лв. До момента фирмата не разполага с рекламни агенти, които да търсят нови клиенти. Наемането на хора на тази позиция ще доведе до увеличаване обема на извършваните поръчки. Друг проблем пред кандидата е, че до момента не е имало назначен служител на длъжност „Технолог, приемане на поръчки“ – човек, който е запознат на 100% с възможностите на всички машини, познава спецификата на различните видове печат; има опит с печата на конкретни видове материали, в резултат на което да направи точно задание, което да бъде изпълнено от „Специалиста предпечатна подготовка“. Затова и понякога се печатат неща, които в крайна сметка не могат да бъдат довършени технологично. Друг проблем пред компанията са довършителните операции, част от които до момента се извършват ръчно или полуавтоматично. Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. С развитие на дейността си фирмата все повече се нуждае от нова работна сила за предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на печатната и предпечатна подготовка и да отговори на нарастващото търсене на този тип услуги. 32 300.04 35 241.88
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Да се закупи и достави оборудване за нови 6 работни места в "Колор принт БГ" ЕООД с цел създаване на условия за заетост на представителите на целевата група. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане във връзка с новоразкритите работни места.Обект на дейността по проекта са последователно организирани и проведени етапи, свързани с доставката на оборудване и обзавеждане на новите работни места. След подписване на договорите за доставка с избраните изпълнители по процедурите фирма "Колор принт БГ"ЕООД , предствлявана от екипа за управление ще проведе срещи с изпълнителите за уточняване на детайли по доставките. Предвижда се закупуване на оборудване, както и дълготрайни нематериални активи, които са пряко свързани с наетите лица по проекта и обезпечават тяхната работа: - За всяко лице на длъжност Рекламен агент ще се закупят: 2 бр. телефони +мобилен план 1 година – 2*200=400 лв. - За едно лице на длъжност Технолог, приемане на поръчки ще се закупят: - бюро + стол 1*200=200 лв - За едно лице на длъжност Специалист, предпечатна подготовка ще се закупят: - бюро + стол 1*200=200 лв. - Компютърна конфигурация = 1*1000=1000лв. - За едно лице на длъжност Размножител, ксерокс и офсетна печатарска машина ще се закупят: - бюро + стол 1*200=200 лв. - Цифров дубликатор - машина за печат и размножаване на книги брошури и др. печатни издания – 8000 лв. За Цифровия дубликатор – работи чрез файлове, които се подават от компютър. Тази машина представлява ниска първоначална инвестиция за възможностите, които притежава този тип технология; - Особено подходящи за тиражи от 30 до 10 000 бр.; - Ниска себестойност, която дори рязко намалява с увеличаване броя копия; - Дават възможност за работа с широка гама от хартии; - Работят чрез файлове, които се подават от компютър или могат да бъдат използвани като копирни машини; - Много ниска консумация на електроенергия и незабавна готовност за работа след включването им. Всичко това обяснява причината за избора ни да закупим цифров дубликатор, който е пряко свързан с дейността на наетите лица по проекта. - За едно лице на длъжност Книговезец ще се закупят: Термобиндер - машина за залепване /подвързване/ на книги с твърди и меки корици 6000 лв. Предвид увеличения обем работа, фирмата не успява да се справи достатъчно бързо с довършването на поръчките. Затова има нужда от машината, описана за длъжността Книговезец.С тази машина могат да бъдат подвързвани книги чрез термично залепяне на картонена корица с дебелина до 300 гр. С нейна помощ могат да бъдат подвързвани до 500 книги на час с дебелина до 51 мм. И тук отново, чрез относително малка инвестиция за закупуване на машината, се постига автоматизиране на довършителните процеси, което води до пълно затваряне на производствения цикъл, висока производителност и ниска себестойност на крайния продукт. Общата сума необходима за закупуване на необходимото оборудване и обзавеждане възлиза на 16 000 лв. С оглед на спецификата на дейността на фирмата без закупуване на това оборудване ще се създаде затруднение при извършване на работните процеси. Оборудването е необходимата предпоставка за извършване на нормален работен процес и създаване на устойчива заетост. Разходите са необходими за осигуряване на минимума от условия за труд в новите работни места, произтичат пряко от дейността на фирмата. Това са разходи за закупуване на обзавеждане и оборудване, свързани със създаването на нови работни места за представителите на целевата група. Ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта относно естеството на работа в компанията. 16 000.00 16 083.17
Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. 5 376.00 4 381.60
Информиране и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/ упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. 1 000.00 1 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).