Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project proposal "Development of managerial capacity and growth in Tara Ltd." aims to develop management capacity of Tara Ltd. through comprehensive regulation and improve the management of business processes and achieve effective organization of overall activity, improve the management and minimise the environmental impacts related to production processes, promoting the use of ICT as a factor for sustainable corporate development of national and European market.
The main activities to be carried out within the project are:
1. Consulting and re-certification services for migration of existing in Tara LTD Management System Quality according to ISO 9001:2015;
2. Develop implementation and certification system for environmental management according to ISO 14001: 2015;
3. Acquisition and implementation of software for business process management in Tara Ltd.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Консултантски и ре-сертификационни услуги за миграция на съществуващата в Тара ЕООД Система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2015: Реинженерингът на системата за управление на качеството представлява процес на миграция на съществуващата система за управление към създаване на система съобразена с новите изисквания на стандарта ISO 9001:2015. Новата версия на стандарта ISO 9001 има сменена концепция и промяната е съществена. Включени са нова терминология и изисквания като „анализ на контекст на организацията“, „потребности и очаквания на заинтересовани страни“, “мислене основано на риска” и „знания и опит в организацията“. Въведени са допълнителни документи свързани с управлението на доставчиците и подизпълнителите. Мигрирането на системата за управление към новата версия е свързана с цялостен анализ на заобикалящата среда, в която организацията извършва своята дейност. Анализът трябва да включва влиянието на външни и вътрешни фактори, които представляват заплаха или възможности за бизнеса. Тара ЕООД трябва да разработи методика за оценка на риска и да въведе мерки за третирането му. С внедряването на новата версия на СУК в дейността на Тара ЕООД ще се постигне: • Подобряване на управленските процеси в организацията – анализът на средата ще даде по-ясна представа за силните и слабите страни на Тара ЕООД. По този начин ще бъдат значително подобрени процесите на взимане на решения, планиране и анализ на годишните резултати. • Идентифициране на всички заинтересовани страни и техните изисквания - Тара ЕООД ще анализира в детайли потребностите на своите клиенти, силните страни на своите конкуренти и ще оцени по важност всички свои партньори. По този начин внедрените от предишната версия на стандарта добри управленски практики ще бъдат значително подобрени. • Внедряване на мислене основано на риска – детайлна оценка на риска по процеси ще позволи на организацията да насочи ресурсите си точно там, където е най-необходимо. • Постигане на съответствие с най-новите управленски практики в световен мащаб; Консултантските услуги по реинженеринг и ре-сертифицирането на СУК съгласно стандарт ISO 9001: 2015 ще бъдат възложени на специалисти с международно призната квалификация, притежаващи богат опит в областта на системите за управление. За целите на дейността, Тара ЕООД ще избере организации, които да извършат миграцията на съществуващата в Тара ЕООД СУК към новата версия на стандарта, съгласно изискванията на стандарта, при спазване изискванията на УО, описани в Ръководството за изпълнение на договори за БФП по ОПИК, както и съблюдавайки условията и разпоредбите на ЗУСЕСИФ/2015 г. и Постановление на Министерски Съвет № 160 / 01.07.2016 г. На база прогнозната стойност на предвидените по проекта консултантски и сертификационни услуги, Тара ЕООД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнители, фирмата ще пристъпи към сключване договори с избраните доставчици на консултантски и сертификационни услуги. 19 700.00 24 140.00
Разработване, внедряване и сертифициране на Система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2015 : Разработката и въвеждането на Система за управление на околната среда в Тара ЕООД има за цел да управлява всички значими аспекти, възникващи като резултат от нейната дейност, които оказват положително или негативно влияние върху околната среда, както и да подобри ефективността при използване на природни запаси от страна на Тара ЕООД, въвела системата. С внедряването на СУОС в дейността на Тара ЕООД ще се постигне: •Оптимизиране на използването на ресурсите в организацията, което води, както до по-високи икономически резултати за самата организация, така и до икономия на изчерпаеми природни ресурси; •Минимизиране на риска от аварийна ситуация или инцидент, свързан със замърсяване на околната среда или друга локална или глобална екокатастрофа, която би имала фатални последствия върху имиджа на организацията; •Повишаване на конкурентните предимства на организацията в национален и международен план, особено на Европейския пазар, където фирмите имащи отношение към опазването на околната среда се приемат с приоритет. Консултантските услуги по разработването, внедряването и сертифицирането на СУОС съгласно стандарт ISO 14001:2015 ще бъдат възложени на специалисти с международно призната квалификация, притежаващи богат опит в областта на системите за управление. За целите на дейността, Тара ЕООД ще избере организации, които да внедрят и сертифицират СУОС, съгласно изискванията на стандарта, при спазване изискванията на УО, описани в Ръководството за изпълнение на договори за БФП по ОПИК, както и съблюдавайки условията и разпоредбите на ЗУСЕСИФ/2015 г. и Постановление на Министерски Съвет № 160 / 01.07.2016 г. На база прогнозната стойност на предвидените по проекта консултантски и сертификационни услуги, Тара ЕООД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнители, фирмата ще пристъпи към сключване договори с избраните доставчици на консултантски и сертификационни услуги. Принос на дейността за постигане на очакваните цели и резултати: Дейността има пряко отношение към постигане на ефекта от изпълнението на проекта като резултата от дейността е именно един от резултатите на проекта – разработена, внедрена и сертифицирана СУОС. 27 300.00 22 410.00
Услуги за разработване и въвеждане на Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието: В рамките на дейността Тара ЕООД ще избере външна фирма изпълнител, която да разработи и въведе в дейността на дружеството Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието. Тъй като на пазара не съществува готов специализиран продукт, отговарящ на нуждите на фирмата, софтуерната система ще бъде разработена от избрания външен изпълнител, съгласно предоставено от Тара ЕООД ЕООД задание. Необходимата за предприятието ИКТ базирана софтуерна система за управление на бизнес процесите следва да предоставя набор от функционалности, необходими за цялостно обхващане на дейността, развитие на управленския капацитет и осигуряване растеж на предприятието както следва: - Функционалност Контрагенти - Управлява отношенията с клиенти и доставчици, поддържа адреси, контактни листи, ценови листи, специални условия; - Функционалност Търговия - Предоставя функционалности за поръчки от клиенти, оферти към клиенти, резервиране в склад, продажба към клиент, задаване на срокове и лимити за доставки към клиент, опция за многоезичност и многопазарност, вътрешен и външен пазар; - Функционалност Доставки - Функционалност за поръчки към доставчик, реализиране на доставка в склад, възможност за лимитиране и задаване на срокове; - Функционалност Склад - Наличности по обекти - складове за материали, ресурси, готова продукция, продажби. Дейности по заприхождаване и изписване от склад/магазин, инвентаризации; - Функционалност Анализи и прогнози - Справки и анализи от всички модули на системата; - Функционалност Производство - Планиране на количества за производство; технология и рецепта на производство, създаване на продукти от вложени материали, консумативи и други разходи; - Функционалност Търговия - Предоставя функционалности за поръчки от клиенти, оферти към клиенти, резервиране в склад, продажба към клиент, задаване на срокове и лимити за доставки към клиент; опция за многоезичност и многопазарност, вътрешен и външен пазар; функционалност за управление и организация на връзките с чуждестранни партньори и пазари; - Функционалност Проекти - Дейности по създаване на модел от екип, присъщи и съпътстващи разходи, създаване на нови артикули (Серия от модел); - Функционалност Интернет магазин - Виртуален магазин. - Функционалност Документи - Документооборот от всички модули на системата. Принос на дейността за постигане на очакваните цели и резултати: Дейността има пряко отношение към постигане на ефекта от изпълнението на проекта като резултата от дейността е именно един от резултатите на проекта - разработена и въведена Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието. 123 000.00 122 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).