Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The main objective of the project is the development of a competitive company, more specifically the successful marketing of the business idea of CASAARTE in the field of design.  The company will provide services in graphic design, including graphic design for web environment, and will to a great extent address the complex needs of the businesses and the organisations for advertising and visual presentation of their materials and products in all types of media. 

For implementation of the main project activity of marketing the entrepreneurial idea of CASAARTE the project envisages the following:
•	Rent of working premises where the activities of the company will take place;
•	Hiring of qualified personnel, necessary for the fulfilment of the activities of the company;
•	Purchase of equipment;
•	Use of external services for the creation of a web site of the company;
•	Use of external services for the development of a marketing plan for the company;
•	Participation in events with the aim to present the company and its services, to develop its activities on the European market, as well as to attract new clients and partners.

CASAARTE will also implement a visualization activity for the project.

As a result of the project implementation CASAARTE will develop a new competitive company through the successful marketing of its business idea.

A supplementary positive contribution of the project will be the creation of sustainable employment of 3 persons, as well as a positive impact on the social environment (positive social effect). The activity of CASAARTE will have a significant ecological effect – reduction of the negative impact on the environment, increase of the sustainability and more effective and responsible use of resources.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 души, закупуване на ДМА - 12 бр., наем на работно помещение, създаване на интернет страница, разработване на маркетингов план, участие в събития) - част 1: 1. Наемане на подходящо работно помещение (ред 5.1 от Бюджет) За нуждите на „Касаарте“ е необходимо да се наеме подходящо помещение, в което ще се осъществява цялата дейност на фирмата. Помещението ще се намира в гр. Плевен. Необходимостта от този разход се обуславя от нуждата да се подсигури пространство за работа на дизайнерите, място за посрещане на клиенти (където да се представят мостри, модели, визуални решения), помещение за разполагане на сървърната система и останалото оборудване. 2. Наемане на квалифициран персонал (редове 1.1-1.3 от Бюджет) Най-важният фактор за успешното реализиране на пазара на „Касаарте“ е наемането на квалифициран персонал, защото се касае за специализирани услуги с творчески елемент. Съгласно описанието от т. 9, за реализиране на предприемаческата идея за предоставяне на услуги по графичен дизайн ще бъде назначен екип от общо 3 души, които ще имат допълващи се функции: Графичен дизайнер (предприемача), двама Уеб дизайнери (с опит и образование както в графичен, така и в уеб дизайн). Съгласно разписаните задължения и отговорности всеки ще участва според своите компетенции и опит в извършването на услугите на „Касаарте“. 3. Закупуване на оборудване (редове 2.1-2.6 от Бюджет) - Преносим компютър - 1 брой Преносимият компютър ще се използва от графичния дизайнер за създаване на дизайн на рекламни материали, опаковки, етикети, десени, предпечатна подготовка и др. На него ще бъдат инсталирани необходимите софтуерни продукти, с които графичният дизайнер ще обработва визуалните изображения и ще осъществява цялостните си функции. Компютърът на графичния дизайнер трябва да бъде преносим, тъй като една от функциите му ще бъде да работи пряко с клиентите на фирмата за приемане на задания и поръчки, както и за представяне на резултати, мостри и цветни проби (извършване на посещения на място при клиентите). - Настолен компютър – 2 броя Два настолни компютъра са необходими за работата на двамата уеб дизайнери, които ще са базирани постоянно в офиса на „Касаарте“. Те ще се използват отново за извършването на техните функции и задължения – изпълнение на услуги по графичен дизайн и уеб графичен дизайн. Компютрите ще бъдат снабдени с необходимия софтуер и програми за извършването на цветообработка, графика, анимации. - Монитор – 6 броя За тримата дизайнери от екипа на „Касаарте“ са необходими общо шест монитора – по два на служител, които ще бъдат свързани с двата настолни компютъра и преносимия компютър (размерът и характеристиките на преносимите компютри не позволяват да се използват пряко за извършването на графичен дизайн). Нуждата от това се обуславя от спецификата на работа на дизайнера, който в повечето случаи пуска повече от една програма за обработка на едно изображение и трябва да ги визуализира на отделни екрани (напр. прототип на единия екран и обработка за анимация на графиката на другия). Често се налага едно изображение да се увеличи и да се визуализира на два екрана едновременно. Това е стандартна практика в сферата на дизайна и подпомага качествената и ефективна работа. Мониторите са най-важният инструмент за работата на дизайнера, защото те визуализират визуалното съдържание. - Лазерно многофункционално устройство – 1 брой С това устройство ще се принтират цветни проби на различни печатни материали. Това е необходимо по две причини: 1. Самият дизайнер има нужда да осъществи цветни проби при извършването на предпечатна подготовка на печатни материали (брошури, каталози, списания, визитки, календари и много други), защото по този начин се визуализира оформлението на цветове и графичните изображения и се хващат малките недостатъци в изработения дизайн. 2. Клиентите най-често изискват предоставянето на мостра от разработените за тях визуални материали, което значително подпомага процеса на одобрение и приемане на създадения дизайн. Това устройство ще може да печата и малки серии от някои видове печатни материали за нашите клиенти. 214 985.00 86 102.42
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 души, закупуване на ДМА - 12 бр., наем на работно помещение, създаване на интернет страница, разработване на маркетингов план, участие в събития) - част 2: - 3D принтер – 1 брой Използването на 3D принтер ще бъде от ключово значение за осъществяването на услугите по създаване на дизайн на рекламни предмети, сувенири, продукти (напр. чаши, бутилки, запалки, кутии, триизмерни букви и много други). Това е вид продуктов дизайн, който екипът на „Касаарте“ ще извършва за своите клиенти. Впоследствие клиентите ще се обръщат към специализирани предприятия за производство на съответните предмети, но етапът на разработване на дизайна е изключително важен. Затова е много важно да се направи 3D модел на изработения предмет, който да се предостави на клиента преди одобрение на създадения дизайн. Това ще спомогне и за навременно отстраняване на евентуални недостатъци. - Сървърна система – 1 брой Графичният дизайн създава изключително обемна информация, която трябва да се съхранява на отделно устройство, което е пригодено за целта. За това ще се използва сървърна система, която ще се разположи в наетото работно помещение. Сървърната система ще позволи съхраняването на големи обеми от графична информация. Тъй като файловете с графичния дизайн са твърде големи за изпращане по имейл, на клиентите на фирмата ще се дава ограничен достъп до сървърната система. 4. Създаване на интернет сайт на фирмата (ред 9.1 от Бюджет) В нашия бранш клиентите най-често използват интернет за проучване на подходящи услуги по дизайн, затова интернет страницата ще бъде първото, по което потенциалните клиенти ще оценяват „Касаарте“. Планираме да бъде изработен представителен сайт с търговска функция по индивидуална поръчка. Той ще е съобразен със съвременните тенденции за представяне на съдържание в интернет пространството и ще дава възможност за извършване на онлайн заявки. Предвиждаме сайтът да бъде оптимизиран за мобилни устройства. Тъй като „Касаарте“ ще предлага своите услуги и извън България, се предвижда сайтът да поддържа две езикови версии с възможност за добавяне на допълнителен език. Сайтът трябва да позволява справка за анализ на посещаемостта. Всички тези функционалности ще допринесат значително за успешното пазарно реализиране на „Касаарте“. 5. Разработване на маркетингов план (ред 8.1. от Бюджет) Изготвянето и следването на професионален маркетингов план е от ключово значение за реализацията на „Касаарте“ в областта на предприемаческата идея. Пазарът на дизайнерски услуги е силно конкурентен, което налага канализиране на усилията за достигане и привличане на нови клиенти. В маркетинговия план ще се дефинират маркетинговите цели на фирмата и методите за тяхното постигане. Ще бъдат взети предвид спецификите на бранша, конкретното състояние на пазара, потребителите, търсенето и характеристиките на услугата по дизайн. 6. Участие в събития (ред 12 от Бюджет) „Касаарте“ предвижда участие в различни събития за представяне на фирмата и нейните услуги, развитие на дейността на европейския пазар, както и привличане на нови клиенти и партньори сред компании от различни браншове. Сред набелязаните събития са: - РЕКЛАМА ЕКСПО (Expodella Pubblicità) – едно от най-големите изложения за реклама и дизайн (вкл. уеб дизайн). Провежда се в град Катания, Италия. В бюджета на проекта са предвидени разходи за командировки (пътни, дневни и квартирни) на 3 души от квалифицирания екип. - Labelexpo Europe 2019 – най-голямото събитие в света за печат на етикети и опаковки – нови продукти, решения, машини, материали и демонстрации на живо. Предоставя уникална възможност за привличане на нови клиенти. В бюджета са предвидени разходи за такса за участие и командировки (пътни, дневни и квартирни) на 2 души от квалифицирания екип. - Web Summit - най-голямото дигитално технологично събитие. Провежда се в Лисабон и се посещава и от много български компании. Предоставя уникална възможност за разширяване на дейността и привличане на нови клиенти и партньорства с фирми от ИТ сектора. В бюджета са предвидени разходи за такса за участие и за командировки (пътни, дневни и квартирни) на 2 души от екипа на "Касаарте". 0.00 49 030.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на 12 бр. стикери и 1 бр. табела): В рамките на тази дейност „Касаарте“ ще извърши задължителните дейности за визуализация на подкрепата на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. При изпълнението на дейността ще бъдат спазвани правилата на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. „Касаарте“ предвижда закупуването на стикери (12 броя), които ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване, както и табела с информация за проекта (1 брой), която ще бъде поставена в наетото работно помещение. Също така във всички документи, свързани с проекта, ще бъде поставяна необходимата информация за финансирането. „Касаарте“ ще сложи и информация за проекта на сайта на фирмата, след като той бъде разработен в рамките на проекта. По отношение на интернет страницата също ще бъдат спазени всички изисквания за визуализация, като ще се популяризират дейностите и резултатите, изпълнени с помощта на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. Изпълнението на тази дейност ще допринесе за повече прозрачност и публичност при разходването на публични средства – от националния бюджет и от фондовете на Европейския съюз. 300.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).