Организация и управление на проекта: Дейността ще се предоставя на територията на Община Завет в рамките на 13 месеца, като предвиждаме стартирането на проекта да започне през месец февруари 2016 г. За организация и управление на проекта ще бъде назначен екип, който ще се състои от 1 ръководител, 1 координатор, 1 счетоводител и 1 технически сътрудник. Ръководител: отговаря за цялостната организация, координация и управление на дейностите по проекта; контролира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график; изпълнението на проекта; отговаря за финансовото управление по изпълнението на проекта и работи в тясно сътрудничество със счетоводителя на проекта; следи за правилното разходване на средствата по проекта, в рамките на предвидения бюджет по съответните пера; контролира изготвянето на отчети към договарящия орган, управлява риска и взема решения за мерки и действия, които да минимизират риска от забавяне и/или неизпълнение на дейностите; отговаря за популяризиране на резултатите от всеки етап от изпълнението на проекта; следи за изготвянето на междинни и заключителен технически доклади. Координатор: подпомага основно дейността на ръководителя на проекта, като създава и поддържа контакти с външните и вътрешните лица; координира последователното протичане на проектните дейности и качеството на изпълнението им; следи задачите да се изпълняват в срок от съответно отговорните лица; администрира оперативно всяка част от проекта; изготвя отчети и доклади за извършените дейности и приключилите етапи; консултира ръководителя и обсъжда решения с него за възможните алтернативи. Технически сътрудник: отговаря за приемането и обработването на документите по проекта; изпълнява цялостната дейност по приемането и обработването на документи; отговаря за съхраняването на цялата документация по проекта, води кореспонденцията и поддържа връзка с екипа по изпълнение на проекта; подпомага основно дейността на ръководителя на проекта, създава и поддържа контакти с външни и вътрешни лица; изготвя отчети и доклади за извършените дейности и приключилите етапи. Счетоводител: извършва анализи за финансовото състояние на проекта във всеки един момент; документира, записва и отчита всички разходи и финансови документи; изготвя междинни и финални отчети за направените разходи; извършва контрол над разходваните финансови средства; оценява финансовата рентабилност на дейностите и проекта като цяло. Планирането, управлението и осъществяването на всички дейности по проекта ще се извършват в условията на прозрачност и непрекъсната комуникация между кандидата, партньорите и експертите по проекта. За успешното изпълнение на проекта ще бъдат създадени адекватни и ефективни механизми за организация, наблюдение, контрол и отчетност на всички заложени дейности, икономичност и ефикасност на разходите, стриктно спазване на законодателството и времевия график. След одобрение на проектното предложение ще изготвим подробен план за изпълнение на проекта с конкретни срокове и отговорници, механизми за подсигуряване на финансов ресурс за коректното и навременно изпълнение на проектните дейности и извършване на разплащанията по проекта от кандидата и партньорите. Ще разработим система за ефективна комуникация между членовете на екипа за управление, представители на партньорите и техните ключови експерти. Ще изготвим графици за провеждане на редовни работни срещи с цел обсъждане на възникнали и потенциални проблеми и рискове, тяхното преодоляване, отчитане на прогреса по проекта, степента на постигане на заложените проектни резултати, планиране на последващи ангажименти, обмен на информация и мнения. Ще внедрим система за мониторинг и вътрешна оценка за изпълнението на проекта, осигуряваща технически и финансов мониторинг и контрол, спазване на графика, идентифициране на евентуални проблеми, закъснения и навременното им решаване, установяване контакти с бенефициенти, изготвяне на оперативна проектна документация, форми за отчитане работа на партньорите и др. |
18 800.00
|
18 796.21
|
Идентифициране на икономически неактивни младежи до 29 годишна възраст включително, които не са в образование или обучение, и активиране за включването им на пазара на труда: Дейността предвижда посещения на населените места в общината и идентифициране на лица от целевата група – младежи на възраст от 15 до 29 г., които не са в обучение или образование, не са включени в заетост, не се регистрирани в Дирекция Бюро по труда. За изпълнение на дейността е разработена специална методика, по която ще се направи идентификацията. Дейността ще се извършва от двама експерти, които ще обходят населените места и с помощта на местни субекти -кметове, кметски наместници, читалищни секретари, учебни заведения и други институции ще открият лицата, попадащи в целевата група. При срещите с представителите на тази група, те ще попълнят анкетни карти, карти за проведено интервю по интереси и карта за обратна връзка. Идентификацията ще включва поименно определяне на младеж, който не учи, не работи и не е регистриран като търсещ работа в дирекция „Бюро по труда” (ДБТ), заедно с адрес за осъществяване на контакт с него. - достигане до младежи, които не работят, не учат и не са регистрирани в ДБТ, което практически представлява намирането и осъществяването на контакт с младеж от целевата група по процедурата Ще проведат фокус групи по населени места за разясняване на възможностите за продължаване на образованието, обучението, вкл. и чрез курсове за усвояване на професия или други умения, възможности за започване на работа по проекти и програми и със съдействието на трудовите посредници в ДБТ. |
39 749.92
|
34 795.92
|
Мотивационно обучение на обезкуражени и неактивни младежи на възраст до 29 години от община Завет: Дейността предвижда включване на 28 лица от община Завет, представители на целевата група до 29 г., които не са в обучение или образование, не са включени в заетост, не се регистрирани в Дирекция Бюро по труда, и които са били идентифицирани при изпълнението по предходната дейност, в мотивационно обучение за активно търсене на работа и насърчаване на личностното развитие и реализация. Ще бъдат сформирани 3 групи в зависимост от интересите, нивото и местоположението на участниците. Дейността ще се извърши от експертите на партньора по проекта - СНЦ „Агробизнесцентър-Кубрат“. Обученията ще бъдат с продължителност 60 учебни часа – 10 дни. За изпълнението й ще бъдат ангажирани двама експерти, които са с подходяща квалификация и богат професионален опит в провеждането на мотивационни обучения, обучения по ключови компетентности, също така и в обучения на безработни и неактивни младежи. Програмата на обученията за повишаване на мотивацията ще бъде съобразена с нуждите на целевата група. Тя ще включва задължително теми за оценка на личностните качества и умения на лицата, за оценка на техните потребности, информация за източниците за търсене на работа (сайтове, публикации и др.), подготовката на документи за кандидатстване за работа, поведение по време на интервю с работодател. |
27 471.20
|
17 871.15
|
Обучение за придобиване на професионална квалификация.: Дейността предвижда включване на 26 представители на целевата група – лица на възраст до 29 г., които не са в обучение или образование, не са включени в заетост, не се регистрирани в Дирекция Бюро по труда, в обучение за придобиване на професионална квалификация и умения по 2 професии: „РАБОТНИК В ОЗЕЛЕНЯВАНЕТО" С КОД на професията: 622030, КОД на специалност: "ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ЦВЕТАРСТВО" - 6220301 Професионалното обучение ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО). Обучението ще доведе до придобиване на степен на професионална квалификация , удостоверено със съответния документ.
Професионалното обучение ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО). То ще се извърши по професии и специалности включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Обучението ще доведе до придобиване на степен на професионална квалификация , удостоверено със съответния документ. Обучението по придобиване на професионалната квалификация ще се осъществи от лица, на които завършеното образование, придобитата специалност, присъдената квалификация и правоспособност е в съответствие с нормативната уредба и държавното образователно изискване за извършване на съответното обучение на възрастни. |
34 600.00
|
28 460.00
|
Наемане на 26 лица от целевата група на длъжност "РАБОТНИК В ОЗЕЛЕНЯВАНЕТО " : Община Завет, по предварително направена ЗАЯВКА от нейна страна, ще наеме преминалите успешно куса на обучение 26 икономически неактивни младежи до 29 годишна възраст включително, които не са в образование или обучение, и активиране за включването им на пазара на труда, като ги назначи на длъжност "РАБОТНИК В ОЗЕЛЕНЯВАНЕТО , по този начин ще ги включи в субсидирана заетост за период от 6 (шест) месеца. Наетите на тези работни места ще бъдат ангажирани в заетост и по поддръжка на зелените площи, градинки, улици, междублокови пространства и гробищни паркове в населените места от общината. |
88 433.28
|
86 547.15
|
Информиране и публичност: Дейността използва методи, включващи различни жанрови форми на издателската дейност. Ще бъдат изработени и поставени информационни табела и ролбанери в офиса на проекта и на сградата на Община Завет, информационна брошура, съдържаща основна информация за проекта, неговите цели, дейности и начин за участие; публикации в регионалните средства за масова информация за проекта, както и в интернет, провеждане на кръгла маса с участие на представители на всички заинтересовани страни: АЗ, местни власти, социални партньори, образователни и обучителни институции, работодатели, целева група – младежи от 15 до 29 г. по проблемите на младежката заетост.Всички документи и материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на ЕС. Дейностите по информиране и публичност ще отговарят на условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
Съставяне на план за публичност по проекта. Начална и финална пресконференция. Изработване на информационни табели Изработване и използване при събития по проекта на рол банери. Публикации в местната преса, отпечатване на листовка по проекта. Отпечатването на брошурите, изработването на банерите, двете пресконференции и заключителната кръгла маса ще се възложат на външен изпълнител чрез директно възлагане. |
2 000.00
|
1 725.53
|