Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The purchase of office equipment for employees performing control activities at the Executive Agency for Fisheries and Aquaculture aims to improve the working process for issuing acts and improving working conditions as a whole.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Доставка на офис оборудване за служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури: Доставка на 10 бр. гардероби с две врати, 10 бр. шкафове за документи с две врати, 40 бр. офис столове и 40 бр. работни бюра с контейнер с 3 чекмеджета, които ще подобрят работната среда на служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури. 26 066.37 26 066.04
Дейности за информация и публичност: Изготвяне на материали за информиране на обществото за целите на проекта 260.66 0.00
Разходи за организация и управление на проекта: Разходи необходими за заплащане на извършените дейности от определения екип за управление на проекта. Часовите таблици (Тime Sheets) за доказване на изработеното от екипа време ще бъдат приложени на етап искане за плащане, като са попълнени за съответния период на изпълнение на проекта 2 606.64 0.00
Извършване на одитни дейности: Оказване на помощ чрез финансови консултации по разходването на средства проекта и звършване на одит за правилното раходване на финансовите средства по проекта, обективирано в доклад. 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).