Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The creation of the Centre for Social Services in a Home Environment is for individuals with disabilities and elderly people  above 65 years of age to be helped in their everyday functions, in engaging in social interactions, and in maintaining their hygieneq psychological and medical care and support.The centre will create grounds for continity and will guarantee good service for people using the options for "Personal Assistant", which will be funded by the "Programe for Development of Human Resources". The quality of clients life will be improved.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Организация и управление на проекта: 1.Сформиране на екип за организация и управление, който отговаря за изпълнение на договорените срокове, организира дейностите по проекта, отговаря за постигане на индикаторите за изпълнение и разходването на средствата. Екипът за организация и управление ще изготви оценките на кандидатите за потребители на социалните услуги. Екипът за организация и управление осъществява постоянен мониторинг. Отговорен е за отчитане на проекта. Поддържа и съхранява документацията по проекта съгласно изискванията и при поискване предоставя наличната документация. Екипът за организация и управление на проекта разработва документацията за правилното и ефективно протичане на дейностите по проекта - система за мониторинг и контрол, процедури за избор на персонал, план-графици на дейностите и други. 37 067.88 31 422.76
Дейност 2.Обзавеждане и оборудване на Център за социални услуги в домашна среда: Община Батак осигурява подходящо помещение за Център за социални услуги в домашна среда, което ще бъде оборудвано и обзаведени и се намира в сградата на Общинска администрация. 0.00 0.00
Дейност 3 . Осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка чрез подкрепа за дейността за създаване на нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване.: Планирано е да бъдат обхванати 67 броя потребители - лица с увреждания и възрастни хора над 65 годишна възраст в невъзможност да се самообслужват. При реализирането на дейността ще се създаде организация при подбор на персонал за предоставяне на услугите. Стъпки: 1.Обявяване стартиране на приемане на заявления 2.Приемане на заявления за ползване на услугата личен асистент и социален асистент от кандидат-потребителите и поддържане на регистър 3.Приемане на заявления за личен асистент и социален асистент 4.Оценка на потребностите от социални услуги на кандидатите за потребители 5.Провеждане на интервю за пригодност с кандидатите за лични асистенти и социални асистенти 6.Класиране на кандидатите за потребители 7.Провеждане на въвеждащи обучения на одобрените кандидати за лични асистенти и социални асистенти 8.Сключване на договори за предоставяне на услугата с потребители 9.Сключване на трудови договори с личните асистенти и социалните асистенти. Класираните и некласираните кандидати за потребители ще бъдат уведомени лично с писмо с обратна разписка. Кандидатите за участие в проекта ще получат информация за него чрез информационни срещи, разпространение на информационни материали и информация на табло във входа на общинска администрация. В тях ще се съдържа следната информация: -заявление - образец -декларация за доход на лицето - образец -критерии за подбор на лични и социални асистенти -критерии за класиране на потребители -услуги, предоставяни от личния асистент -услуги, предоставяни от потребителя друга информация. 0.00 0.00
Дейност 4. Провеждане на въвеждащо обучение на кандидатите за лични асистенти и социални асистенти. Провеждане на надграждащо обучение на личните и социалните асистенти.: Въвеждащото обучение ще бъде извършено от външни обучители, като всеки одобрен кандидат за личен и социален асистент , който не е преминал въвеждащо обучение по други проекти и програми ще бъде обучен за придобиване, усъвършенстване и разширяване на практически умения за предоставяне на качествена грижа и подкрепа на хора с увреждания и възрастни хора с ограничения или невъзможност за самообслужване. Обучителните програми ще бъдат съобразени с необходимостта от практическо обучение на кандидатите за лични и социални асистенти, като се основават на добри практики от българския и международния опит. Обучението ще включва следните теми: -Общи познания и основни задължения за домашните грижи -Специфични проблеми при грижите за хора с увреждания и стари хора -Работа с потребители и семейства -Процедури за качество и мониторинг -Нормативни стандарти за качество -Здравословни и безопасни условия на труд Няма да бъдат обучавани лица, които са преминали същото обучение по други програми и проекти и предоставили удостоверения и/или служебни бележки, удостоверяващи същото. Надграждащо обучение ще бъде проведено през 11 месец от началото на проекта. Предвидено е да бъдат обучени 67 лични и социални асистенти. 1 000.00 656.47
Дейност 5.Предоставяне на услугата личен асистент, социален асистент и предоставяне на здравни услуги: -Сключване на договори с класираните кандидати за ползване на услугата личен асистент -Сключване на договори с класираните кандидати за ползване на услугата социален асистент -Сключване на трудови договори с личните асистенти -Сключване на трудови договори със социалните асистенти -сключване на договори с медицински специалисти -Изготвяне на лични досиета на потребители и асистенти, съдържащи задължително правилник за вътрешния ред, процедура за защита на потребителя и неговото имущество, процедура за достъп до дома на потребителя, индивидуален план, декларация за конфиденциалност и декларация за съгласие за даване на лекарства от асистента. -Осигуряване качествено предоставяне на услугата -Водене на дневник на потребителя, проверяван ежемесечно на място в дома от координатор от екипа 454 196.04 402 819.87
Дейност 6. Консултиране и супервизия на персонала: Консултациите са индивидуални и групови и ще се отнасят до затруднения при работа с потребителите, затруднения при връзка с институции, необходимост от допълнителни знания и умения за работа. 920.00 901.90
Дейност 7. Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според индивидуалните потребности: Мотивационна и психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите и техните семейства ще се осъществява от експерт психолог/педагог, които ще предоставя подкрепа на потребителите 8 пъти месечно по 4 часа в Центъра за социални услуги в домашна среда, или в дома на потребителя по негово желание. 5 760.00 5 497.63
Дейност 8. Информираност и публичност на проекта: Съгласно изискванията на Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност на ЕСФ и Комуникационната стратегия на ОП"РЧР". При визуалната идентификация ще се прилагат правилата за информиране и публичност. 950.00 334.42

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).