Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The overall objective of this project is to provide conditions for the creation of sustainable jobs in the company for long-term unemployed and inactive persons . This objective will be achieved through a combination of measures to provide training for acquiring professional qualification of the target group, together with their inclusion in employment with an employer. In this way, our company focuses on the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market.
Specific project activities are oriented to:
- Selection and inclusion in employment for 12 months of 13 representatives of the target group (at least 50% of them will be long-term unemployed and/or inactive);
- Provision of training for acquiring professional qualification of newly employed persons with a view to their full employment adaptation in the company and increasing their personal competitiveness in the labor market;
- Purchase of tangible fixed assets - directly related to the equipment of the newly opened jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: С изпълнението на настоящата дейност, дружеството ще осигури заетост на 13 представители на допустимата целева група за период от 12 месеца. Предвижда се разкриването на следните работни места: - Наименование на професията: Шофьор, лекотоварен автомобил; код на професията по НКПД: 8322 2006; Брой заети: 4; МОД: 590,00 лв. Допълнителни възнаграждения - 509,76лв. общо за 12 месеца; Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Търговски представител; код на професията по НКПД: 3322 3003; Брой заети: 5; МОД: 910,00 лв.; Допълнителни възнаграждения - 655,20 лв. общо за 12 месеца. Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Продавач-консултант; код на професията по НКПД: 5223 2001; Брой заети: 2; МОД: 545,00 лв.; Допълнителни възнаграждения - 156,96 лв. общо за 12 месеца. Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Домакин, склад; код на професията по НКПД: 4321 3023; Брой заети: 1; МОД: 640,00 лв.; Допълнителни възнаграждения - 138,24 лв. общо за 12 месеца.Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Асистент, офис; код на професията по НКПД: 3343 3011; Брой заети: 1; МОД: 910,00 лв. Допълнителни възнаграждения - 143,71 лв. общо за 12 месеца.Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение, като назначението им представлява нетно увеличение на броя на персонала в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца. Предвижда се минимум 50 % от представителите на целевата група да бъдат продължително безработни и/или неактивни лица - приоритетна целева група по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Дружеството поема ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта. 137 004.36 150 683.95
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен.: С оглед успешната адаптация на работното място и постигане на качество в сферата на предлаганите услуги от дружеството, новоназначените служители, ще преминат следните обучения: - Професионално направление: 341 Търговия на едро и дребно; Наименование на професията: 341020 Продавач - консултант; Наименование на специалността: 3410201 Продавач - консултант; Степен на професионална квалификация: за част от професия по втора квалификационна степен; Брой обучаеми: 2; Продължителност на обучението: 300 уч. часа /Теория: 90 учебни часа и Практика: 210 учебни часа/, при спазване на утвърдената от Националната агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) учебна програма на лицензирания Център за професионално обучение, който ще бъде избиран по реда на ПМС118/2014 г. за извършване на обучението.; - Професионално направление: 341 Търговия на едро и дребно; Наименование на професията: 341040 Търговски представител; Наименование на специалността: 3410401 Търговия на едро и дребно; Степен на професионална квалификация: за част от професия по трета квалификационна степен; Брой обучаеми: 5; Продължителност на обучението: 600 уч. часа /Теория: 180 учебни часа и Практика: 420 учебни часа/при спазване на утвърдената от Националната агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) учебна програма на лицензирания Център за професионално обучение, който ще бъде избиран по реда на ПМС118/2014 г. за извършване на обучението. Обученията за придобиване на част от професия по втора и трета квалификационна степен ще завършат с полагане на държавни изпити по специалността и на успешно издържалите лица, ще бъдат връчени удостоверения за професионална квалификация. 5 700.00 5 700.00
Закупуване на работно облекло, оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С изпълнението на настоящата дейност, дружеството ще осигури необходимата материално-техническа база за новоназначените служители, в съответствие с изискванията за съответните длъжности. Всяка една от предвидените за закупуване позиции е пряко свързана с оборудването на разкриваните работни места и техния брой. Закупуването им ще позволи нормален работен процес на всички наети представители на целевата група, както и увеличаване на капацитета на обекта, което създава реална предпоставка за трайно запазване на новоразкритите работни места и след приключване на проектните дейности. От особено голямо значение за увеличаване на пазарния дял на дружеството, съответно на повишеното търсене на работна ръка, е възможността новоназначените служители да ползват двата предвидени за закупуване автомобили, което ще разшири комуникацията със съществуващите и нови клиенти, а ще съкрати и сроковете на доставка от страна на дружеството. 51 640.00 51 310.00
Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е прилагане на мерки за публичност и информираност в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 960.00 1 960.00
Дейности за организация и управление на проекта.: С цел успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи: - изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури по реда, определен в ПМС 118/2014 г. както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).