Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The company has many years of experience in the production and supply of food for specialized public institutions (hospitals, kindergartens, schools, etc.).The main activity code is 10.85 ”Ready meal production”. To remain competitive in the market and to strengthen its position, the company invests in its material bases and in caring for its staff. The company has established its name as a reliable partner as well as a loyal employer striving to improve the quality and conditions of employment. The company's goal is to support for active behavior on the labour market, providing healthier and safer work conditions and income with respect to quality and productivity and increase of investments in human capital. The current project aims to create better working environment and quality working conditions of employees in "Mastar Pik" ltd. and priority target groups - people over 54 years. The objectives set by this project are fully in line with the objectives of OP “Human Resources Development” - improving the quality of life of people in Bulgaria through improving human capital, achieving high levels of employment, promotion of services and strengthening social inclusion. The project includes the following activities: Information and publicity; Forming a team for organization and management of project development, Provisioning of transportation organized by the employer to and from the workplace for a period of 12 months; Providing means of collective protection including modernization and / or reconstruction and / or fencing of facilities, processes, machinery and equipment; Providing social benefits to employees of "Mastar-Pik"ltd.
Their implementation will ensure quality jobs and good and healthy working conditions for 101 representatives of the target group. The implementation of the project aims to expand the complex of measures that provide the working environment in the enterprise, which is located in Sofia city, Troyan, Lovech, Pleven and Veliko Tarnovo.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за организация и управление на проекта: Дейността за организация и управление на проекта е основополагаща за изпълнението на цялостния проект и постигане на заложените цели и резултати по всички дейности. Успешното реализиране на дейността предполага успешно изготвяне на техническите и финансовите отчети по проекта и цялостното му финализиране. Дейността ще е в съответствие с хоризонталните принципи по ОПРЧР. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Настоящото проектно предложение цели в тази дейност да се сформира екип за организация, управление и отчитане на проекта. Екипът ще се състои от ръководител на проекта-1, координатор-1 и счетоводител -1 и всеки един от тях ще има точно определени отговорности и задължения. Екипът ще се занимава с цялостното изпълнение на всички дейности по проекта, за да могат да се постигнат заложените резултати. По време на изпълнението на проекта екипът стриктно ще следи спазването на времевия график на дейностите и точното и коректно разходване на средствата по проекта. Избраният екип има добри познания в управлението, организацията и отчитането на всякакъв вид дейности и е запознат в детайли със спецификата и тънкостите на изпълнение и отчитане на проекти, финансирани с европейски средства. Ръководителят, координаторът и счетоводителят притежават необходимия опит и квалификация да работят успешно по проект, финансиран по ОПРЧР. Ръководителят има опит в редица национални и европейски проекти, като: Г-н Людмил Божинов е бил ръководител на успешно реализиран през 2015 година проект по фонд „Условия на труд“ с наименование „Подобряване условията на труд чрез ремонт и реконструкция на базата за производство на храни, намираща се на територията на МОБАЛ „Д-р Стефан Черкезов” АД – гр. Велико Търново”, Договор №18/06.04.2015 г. Г-н Людмил Божинов има натрупан опит повече от 3 години в организацията и управлението/изпълнението на дейности като тези, включени в проектното предложение, като: опит в закупуване и внедряване на машини, съоръжения и средства за колективна защита на работниците; опит в осигуряване на социални придобивки за персонала и др. Г-н Божинов има и богат опит в проект за „Повишаване конкурентоспособността на „МАСТЪР-ПИК” ООД чрез внедряване на ERP система и ISO 14001:2004” Основните задължения на ръководителя ще са да ръководи и контролира цялостното изпълнение на проекта, разпределя задачите на членовете на екипа и следи за спазването и изпълнението им. Отговорности на координатора ще са основно свързани с координиране и планиране дейностите по проекта, следене на сроковете, заложени по проекта и активно участие в избора на изпълнители. Основни задължения на счетоводителя ще бъдат обобщаване на подадената в оригинал отчетна документация от ръководителя и координатора, стриктно изпълнение на заложения по проекта бюджет, изготвянето на междинни и финални отчети, заедно с ръководителя и с координатора и т.н. При управлението на проекта ще се спазват разпоредбите на Ръководство за бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР по процедура Добри и безопасни условия на труд. Във връзка с изпълнението на проекта, с ръководителя, координатора и счетоводителя ще се сключат граждански договори. Затова и в разходите за дейността е предвидено само тяхното възнаграждение, което е съобразено с методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020 и размерите за почасово заплащане на възнагражденията на служителите, наети във връзка с управлението на проекти, финансирани по ОПРЧР. Разходи за организация и управление по настоящия проект ще са в размер до 10 на сто от общите допустими разходи по операцията, което от своя страна е съобразено с Условията за кандидатстване по схемата. 12 180.00 4 160.00
Дейност по информиране и публичност : За тази дейност се предвижда да се наеме външен изпълнител за изработване на печатни и информационни материали, информационни стикери, плакат/и, печат и монтаж на информационна табела за популяризиране на ползата от участието в схема „Добри и безопасни условия на труд“. Информационната табела ще се постави на мястото на изпълнение на проекта – пред официалния вход на фирмата-кандидат по процедурата. Информационната табела ще описва съответния проект и безвъзмездната подкрепа на ЕСФ и ще е съобразена с всички изисквания за публичност и визуализация на ЕС. Тя ще е разположена на видимо място пред входа на фирмата така, че преминаващите покрай нея да са в състояние да прочетат и разберат естеството на проекта. Върху цялото оборудване, доставено в рамките на проекта и в резултат от него, ще се поставят информационни стикери (лепенки) на подходящо място върху повърхността на оборудването/стопанския инвентар, върху които ясно ще са обозначени всички реквизити, съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Където е възможно, стикери ще бъдат поставяни и върху КПС. Всички документи, които ще се изготвят по време на изпълнението на проекта ще бъдат на бланка, съдържаща логата и слоганите на ЕС и ОПРЧР. За да се информират целевите групи и обществеността, фирмата предвижда да постави поне един плакат с информация за проекта, в който ще се спомене финансовата подкрепа на ЕС на видно място, като например входа на сградата, в която фирмата извършва дейността си. Дружеството предвижда размерът на плаката да е формат А3. Ще бъдат изготвени и печатни информационни материали – брошури. Дейността ще стартира от втория месец и ще се изпълнява до края на проекта. Необходимите средства за изпълнение на дейността са в размер на 2400 лв. без ДДС. 2 400.00 1 532.50
Осигуряване на организиран собствен транспорт от работодателя до и от работното място за заетите „Мастър-Пик” ЕАД лица за период от 12 месеца : Настоящата дейност съответства изцяло на нуждите на целевата група, а именно – запазване на заетостта и доходите от труд за лицата, които нямат възможност да използват обществен транспорт и това води до допълнително оскъпяване на ежедневното им придвижване от и до работното място. Тази дейност е важна стъпка в процеса на задържане на квалифицираната работна ръка, която се включва активно в реалния трудов процес. Проектното предложение предвижда осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място на заетите в „Мастър-Пик”, както следва: 1)Осигуряване на организиран собствен транспорт за собствена сметка за обекта КУХНЯ - МАЙКА В "НАЦИОНАЛНА ГВАРДЕЙСКА ЧАСТ", гр. София; 2) Осигуряване на превоз на служителите на „Мастър-Пик” в обектите в Плевен и Ловеч чрез лицензиран превозвач, спазвайки разпоредбите на ЗАП/17.09.1999г. Поради ограничения брой символи, частта, свързана с транспорта сме я разделили на две дейности – със собствен транспорт и с лицензиран превозвач, за да е максимално ясна за Оценяващата комисия. Към настоящия момент дружеството осъществява превоз за собствена сметка за заетите в кухня-майка "НАЦИОНАЛНА ГВАРДЕЙСКА ЧАСТ", гр. София чрез организиран транспорт, извършван от собствено транспортно средство.Предвид опита и ресурса, с който разполага, дружеството ще бъде способно да организира по оптимален и ефективен начин извозването на своите служители, и минимизиране на разходите за дейността по организиран транспорт по проекта. 1) Организираният собствен транспорт по настоящата дейност от и до работните им места ще се извършва със собствено превозно средство на дружеството–1 бр. служебен лек автомобил марка Рено, модел Меган, гориво-дизел, разход 6,1л/100 км, места 4+1, кубатура на двигателя-1500см3,рег. № СА 8483ХС. Водач на автомобила ще бъде заето лице от фирмата, чиято основна длъжност не е шофьор и настоящият му адрес е в с.Волуяк,обл.София. Разходите за заплащане на лицето, което ще извърши превоза ще са за времето, в което то е заето с превоза на пътниците (2 ч./ден, 5 пъти в седмицата, 21 дни в месеца, 12 месеца общо).Лицата от целевата група, включени в тази дейност, които ще бъдат транспортирани, отговарят изцяло на условията, определени в т.14 от Условията за кандидатстване.Местонахождението на работното място е извън населеното място, където лицата са регистрирани по настоящ адрес и транспортирането ще бъде около 33 км. в едната посока. В планираната транспортна схема този автомобил ще извършва 2 маршрута с по1 курс всеки ден, т.е. всеки от маршрутите се изпълняват по веднъж на ден, пет пъти седмично. Графикът на работа на „Мастър-Пик“ е 5 дни седмично (от понеделник до петък) като по проекта е предвидено транспортиране на служители сутрин и вечер, съгласно утвърденото работно време, средно по 21 дни на месец, за 12 месеца.Съгласно Условията за кандидатстване маршрутите за превоз ще са от началната точка, откъдето тръгва съответното превозно средство, местата, от които се качват/слизат служителите до работното място и обратно. Детайлно разписана транспортна схема: Маршрут 1 Начална точка-с.Волуяк,обл.София – 1 бр. работник; Гр. Божурище -14 км.-2бр. работници- 30 мин. Крайна точка-гр.София (работно място бул.”Асен Йорданов” 2) – 19 км.- 3бр. работници- 30 мин. Общо за 1 курс: 33 км- 3 бр. работници- 60 мин.(1 час) Маршрут 2 Начална точка -гр.София (работно място бул.”Асен Йорданов” 2) – 3 бр.работници Гр.Божурище- 19 км.-2бр.работници-30мин. Крайна точка –с.Волуяк–14км – 1 бр. работник – 30 мин. Общо за 1 курс: 33 км- 3бр. работници- 60 мин.(1 час) Общо изминати километри за деня за двата маршрута по 1 курс: 66 км.Време за извършването на транспорта – 120 мин. /2 ч./. Ще се използва само 1 бр. транспортно средство по маршрутите за денонощие, а именно:лек автомобил Рено Меган, собственост на фирма „Мастър-Пик” ЕАД. 4 549.00 0.00
Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в „Мастър-Пик” ЕАД лица чрез възлагане на лицензиран превозвач - за период от 6 месеца : Както описахме в предходната дейност, проектът предвижда осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място на заетите в „Мастър-Пик”, както следва: 1)Осигуряване на организиран собствен транспорт за собствена сметка за обекта КУХНЯ - МАЙКА В "НАЦИОНАЛНА ГВАРДЕЙСКА ЧАСТ", гр. София и 2) Осигуряване на превоз на служителите на „Мастър-Пик” в обектите в Плевен и Ловеч чрез лицензиран превозвач, спазвайки разпоредбите на ЗАП/17.09.1999г. Организираният собствен транспорт за собствена сметка беше детайлно описан в предходната дейност. Към настоящия момент дружеството не осъществява превоз на заетите лица в „Мастър Пик” в обектите в гр. Плевен и гр. Ловеч. Настоящата дейност е свързана с осигуряване на такъв транспорт чрез възлагане на превоза на лицензирани превозвачи за период от 6 месеца. Във връзка с това, представяме детайлно разписани транспортни схеми за двата града, в които работят служители на „Мастър-Пик” ЕАД. •Детайлно разписана транспортна схема за обект кухня-майка - гр.Плевен, бул. „Георги Кочев” №8А: Маршрут 3 Нач.точка-гр. Плевен Гр.Долни Дъбник, обл. Плевен -18км-1бр.работник-20 мин Гр.Долна Митрополия, обл. Плевен -13км-2бр.работници-15 мин с.Рибен,общ.Долна Митрополия, обл. Плевен-14км-2бр.работници-15 мин Крайна точка:гр. Плевен, работно място - бул."Георги Кочев"8а-24км-5 работници-25мин. Общо за 1 курс: 69 км- 5 бр. работници- 75 мин. Маршрут 4 Начална точка: гр. Плевен, работно място - бул."Георги Кочев"8а – 5бр. работници Гр.Долни Дъбник, обл. Плевен -18км-1бр.работник-20 мин Гр.Долна Митрополия, обл. Плевен -13км-2бр.работници-15 мин с.Рибен,общ.Долна Митрополия, обл. Плевен-14км-2бр.работници-15 мин Крайна точка: гр. Плевен -24 км. – 25 мин. Общо за 1 курс: 69 км- 5 бр. работници- 75 мин. Общо изминати километри за деня за двата маршрута в гр. Плевен по 1 курс: 138км.Време за извършването на транспортирането–150 мин. /2 ч. и 30мин/. Брой транспортирани работници–5бр. •Детайлно разписана транспортна схема за обект кухня-майка - гр.Ловеч, ул.Съйко Съев” № 27: Маршрут 5 Нач.точка-гр. Ловеч Гр.Троян -34км-1бр.работник-25 мин С.Йоглав, обл. Ловеч -47км-1бр.работници-40 мин с.Дойренци,обл.Ловеч-3км-1бр.работници-5 мин Крайна точка: гр.Ловеч, ул.Съйко Съев” № 27-13км-3 работници-20мин. Общо за 1 курс: 97 км- 3 бр. работници- 90 мин. Маршрут 6 Нач.точка-гр. Ловеч, ул.Съйко Съев” № 27 – 3 бр. работници Гр.Троян -34км-1бр.работник-25 мин Село Йоглав, обл. Ловеч -47км-1бр.работници-40 мин Село Дойренци,обл.Ловеч-3км-1бр.работници-5 мин Крайна точка: гр.Ловеч-13км-20мин. Общо за 1 курс: 97 км- 3 бр. работници- 90 мин. Общо изминати километри за деня за двата маршрута в гр. Ловеч по 1 курс: 194 км. Време за извършването на транспортирането – 180 мин. /3 ч./. Брой транспортирани работници – 3бр. Осигуряване на транспорт на заетите в „Мастър-Пик” до и от работото място за обектите в гр. Плевен и гр. Ловеч чрез възлагане на превоза на лицензиран превозвач ще бъде за период от 6 месеца. Лицата от целевата група, включени в тази дейност, които ще бъдат транспортирани, отговарят изцяло на условията, определени в т.14 от Условията за кандидатстване.Местонахождението на работното място е извън населеното място, където лицата са регистрирани по настоящ адрес. В планираната транспортна схема лицензираните превозвачи ще извършат 2 маршрута в гр. Плевен и 2 маршрута в гр. Ловеч - с по1 курс всеки ден, т.е. всеки от маршрутите се изпълняват по веднъж на ден, 5 пъти седмично.Графикът на работа на „Мастър-Пик“ в Плевен и Ловеч е 5 дни седмично (от понеделник до петък) като по проекта е предвидено транспортиране на служители сутрин и вечер,съгласно утвърденото работно време, средно по 21 дни на месец, за 6 месеца.Съгласно Условията за кандидатстване маршрутите за превоз ще са от началната точка, откъдето тръгва съответното превозно средство, местата, от които се качват/слизат служителите до работното място и обратно. 2 666.00 0.00
Подобряване условията на труд в „Мастър-Пик ЕАД” чрез осигуряване на средства за колективна защита, включително модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения: Предвижда закупуване на оборудване,машини,съоръжения,средства за колективна защита,свързани с подобр.усл. на труд на раб.Обектите, в които ще се изпълнява дейността са офис в София и кухните-майки(к-м) в София,Ловеч,Велико Търново,Плевен,Троян.Сега микроклимата в к-м отговаря на мин.изискв.за ЗБУТ, но се наблюдават отсъствия на служители,работещи в производство,затова трудно се извършва нормален раб.процес и се застрашава здравето.Необх.е да се предприемат мерки за оптимизация на температура чрез закупуване на 9климатика за производств.помещения в София,Плевен,Ловеч, Троян и В.Търново.По предписание на труд.медицина осигуряване на параметри на микроклимат/температура,влажност и скорост на въздуха/ в съотв. с установените норми в производств.помещение е добре да се извърши с климатици и термо-хигро метър.Чрез климат.ще се намали здравния риск,а термо-хигро метърът ще спомагне за контр.температ.и влажността в раб.помещения.Ще се изп. за нормална температ.за произв.условия.Това отопление е безопасното решение за климатиз. на производств.помещения и е енергоспестяващо, съотв.допринася за спазването на принципа за еколог.устойчивост.Предвид кубатурата на помещенията в к-м се предвижда да се закупят: 9 бр климатика, разпределени в кухните-майки(2НГЧ,1Първа МБАЛ–София; 1Троян, 3Плевен, 1В.Търново,1Ловеч);2термо-хигро метър за к-м(1Плевен,1НГЧ София).Работата на служителите,за които ще са ергономичните столове предполага работа пред компютър,в седнало положение.В момента фирмата има столове,но са недостатъчни и аморитизирани.Затова са оплаквания от служители за болки в гръбначните стълбове и вратове.За предотвратяване на уврежд.на гръбначен стълб и ергономична оптимизация,Мастър-Пик ще закупи 21бр. ергоном. стола, за да подобрят работн.процес и да създадат ЗУТ на работниците(9бр. ергономични столове за офиса в София;за кухните майки,съответно:4бр.НГЧ-София;2бр.Първа МБАЛ-София;2бр.Троян;2бр.Плевен;1бр. Ловеч;1 бр.В.Търново).Сега в складовите и произв.помещения на кухните-майки има много ръчна работа,следствие от товарно-разтоварните дейности в обектите на фирмата .Службата по тр.медицина оценява,че рискът при извършвана работа с тежести е сериозен и изисква предприемане на мерки по безопасност.Затова фирмата предвижда закупуването на:8транспалетни,30платформени,6бокс колички, 4колички стълби, 1електр.ръчноводим високоповдигач за склад, 1ръчноводим високоповдигач за склад и 3 ръчни палетни колички с везна. Горните колички са от различен тип за разтоварване на стоката и ще задоволят изискв.на фирмата за качествено обслужване на клиентите.Те ще служат за работа в складов.помещения и ще улеснят работа с товари при разл.условия на работн.площадка. Високоповидагачите ще ограничат рисковете за работещите в к-м. Ръчната работа с тежести е един от рисковите фактори за здравето и безопасността на работещите в икономическа дейност Производство на хранителни продукти съгл.разработка на ИА ГИП Профил по безопасност и здраве при работа в икономическа дейност Производство на хранителни продукти”. Закупените колички ще улеснят ежедневното вътр. и външно-складово транспортиране на товари,като допълнят и заменят съществуващото амортизирано оборудване и ще направят работния процес по-бърз и ефективен. Всички гореописани колички, разтоварващи и транспортиращи вх.стока и изх.продукция се характеризират с дългогодишна експлоатация и минимални оперативни разходи за собствениците.. С високоповдигачите ще се осигурят условия за избягване на ръчното повдигане на тежести, в изпълнение на чл.11 от ЗЗБУТ.Предвид обема на работа, в рамките на дейността се предвижда закупуване на 1бр. електр.ръчноводим високоповдигач за склад за кухня-майка НГЧ, 1бр.ръчноводим високоповдигач за к-м-Плевен,3бр.ръчни палетни колички с везна за к-м НГЧ–София, вТроян и Плевен. Затова са необх.за Мастър-Пик и ще удовлетворят вс.нужди на заетите лица във фирмата. 76 210.00 73 460.00
Осигуряване на социални придобивки за служителите в „Мастър-Пик” ЕАД: В настоящата дейност, по препоръка на службата по трудова медицина се предвижда оборудване на 1 бр. стая за хранене и почивка за всяка от кухните-майки в съответните обекти в градовете: 2 обекта в София, 1 кухня-майка в Плевен, 1 кухня-майка в Троян, 1 кухня-майка в Ловеч, 1 кухня-майка във Велико Търново. Тоест по настоящата дейност ще бъдат оборудвани общо 6 броя стаи за хранене и почивка, без извършване на строително-монтажни и ремонтни дейности там. Целта на дейността е подобряване здравословните условия на работниците и осигуряване на социални придобивки. Изборът на включените по проекта социални придобивки е неправен в съответствие с нуждите на „Мастър Пик” ЕАД. В тази връзка Службата по трудова медицина е описала подробно своите препоръки в Утвърдената програма за минимализиране на риска, които „Мастър-Пик” смята да спази в тази дейност,а именно: • С цел подобряване на работната среда и осигуряване на ефективна почивка на персонала да се подобрят условията в стаите за почивка и хранене, чрез закупуване на необходимото оборудване - кухненски шкафове, хладилници, кафе-машина, микровълнова печка, маси и столове – основание чл. 240 от Наредба № 7; т. 4 от ЗЗБУТ Настоящия вид на помещенията,определени за хранене и почивка не покрива нуждите на работниците, което рефлектира върху работния им процес. Необходимостта от оборудването и обзавеждането на тези помещения е продиктувана от това те да имат подсигурени качествени места за хранене, подсигурено съвместяване на професионалния, семейния и личния живот на служителите, обедна почивка и почивки от ФРТП с цел подобряване на социално битовите им условия. Към настоящия момент обзавеждането в стаите за хранене и почивка е морално остаряло и нефункционално. Във връзка с препоръките на службата по трудова медицина, е необходимо и да се подсигури и обзавеждане и оборудване на стаите за почивка и хранене с необходимия инвентар. „Мастър-Пик” ЕАД планира по настоящата дейност да закупи за стаите за хранене следното оборудване, описано подробно за всеки един от обектите в отделните градове: 1)Стая за хранене за обект кухня-майка „Национална гвардейска част”,София(кухненски шкаф долен за мивка –1бр.;кухненски шкаф-2бр.;хладилник-1 бр.;кафемашина-1бр.;микровълнова печка-1бр.;телевизор-1бр.;трапезна маса -3бр.;столове-18бр.;обикновен климатик-1бр) 2)Стая за хранене за обект кухня-майка „Първа МБАЛ”,София(кухненски шкаф долен за мивка –1бр.;кухненски шкаф-2бр;хладилник-1 бр.;кафемашина-1бр.;микровълнова печка-1бр.;телевизор-1бр.;маса -2бр.;столове -8 бр.;обикновен климатик-1бр) 3)Стая за хранене за обект кухня-майка гр. Троян (кухненски шкаф долен за мивка –1бр;кухненски шкаф-2бр;хладилник-1 бр;кафемашина-1бр;микровълнова печка-1бр;телевизор-1бр;маса -1бр;столове -7 бр;обикновен климатик-1бр) 4)Стая за хранене за обект кухня-майка гр. Ловеч(кухненски шкаф долен за мивка –1бр;кухненски шкаф-2бр;хладилник-1 бр;кафемашина-1бр;микровълнова печка-1бр;телевизор-1бр;маса -1бр;столове -8 бр;обикновен климатик-1бр) 5)Стая за хранене за обект кухня-майка гр. Плевен(кухненски шкаф долен за мивка –1бр;кухненски шкаф-2бр;хладилник-1 бр;кафемашина-1бр;микровълнова печка-1бр;телевизор-1бр;маса -2бр;столове -12бр;обикновен климатик-1бр) 6)Стая за хранене за обект кухня-майка гр. Велико Търново(кухненски шкаф долен за мивка –1бр;кухненски шкаф-2бр;хладилник-1 бр;кафемашина-1бр;микровълнова печка-1бр;телевизор-1бр; маса-2бр; столове -8бр;обикновен климатик-1бр) Цялото описано оборудване и обзавеждане е съобразено с нуждите и броя на работниците, които работят в съответните обекти по градове. Със спазването на препоръките на Службата по трудова медицина, смятаме че ще отговорим на всички нужди на заетите в предприятието. С изпълнение на дейността се допринесе за изграждането на работна среда, отговаряща на всички нормативни изисквания и ще бъдат удовлетворени социалните потребности на работниците, както и ще бъдат минимизирани рисковете за тяхното здраве. 24 928.00 26 335.39

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).