Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project proposal provides for the construction of a "Transitional dwelling for children aged 15-18" With a total capacity of 8 persons (places), located in a residential area in the town of Strazhitsa and repair of Day Center for Children and Young People with Disabilities Gorski Senovets.
The transitional dwelling will be for children aged 15-18, with a long institutional stay and unable to live in their biological family, adolescents who have dropped out of the education system but are motivated to graduate and start work. By providing the social service "Transitional Home", the following activities will be implemented: creating conditions for assistance, mutual assistance, effective protection and social integration of consumers; Implementing activities to achieve social inclusion; Providing a complete and independent lifestyle in an appropriate transition environment with the possibility of support and expression. The building will conform to urban architecture and will harmonize the environment in the area where it will be built will not stand out and look like a special, Ie it will correspond to the general architectural style or to the contemporary construction in the area in which it is being built.The organization of the space of the Transitional dwelling includes the following premises: bedrooms; bathrooms; Living room, kitchen, dining room; An office and a sanitary room for the staff; Laundry and storage
The repair of DDMWU Gorski Senovets aims to increase the quality of the services offered and to upgrade them with the inclusion of new services such as individual pedagogical support and psychological assistance and increasing the capacity of 20 to 30 persons.
It is provided equipment and furnishing that meets the legal requirements and is suitable for the provision of the social services of residential type "Transitional dwelling for children aged 15-18 years" and day center for disabled children and youth.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. За реализиране на дейността ще бъде сформиран екип състоящ се от: ръководител, счетоводител и координатор. Целият екип носи отговорност за законосъобразността и целесъобразността на дейността си по прилагането на нормативните актове. Всеки член взема самостоятелни решения по проблеми, свързани с преките си задължения, които съгласува с ръководителя на проекта. С цел прозрачност и мониторинг при осъществяване на дейностите по проекта са предвидени регулярни работни срещи на членовете на екипа с цел разпределяне на задачи, касаещи текущото изпълнение на проекта и вземане на своевременни решения, свързани с реализацията му. За всяка среща ще се води протокол; - актуализиране на план-графика на проекта след текущо отчитане на напредъка; регулярни срещи ще се правят и с представители на избраните изпълнители и всички други лица, които имат участие в изпълнението на проекта на съответния етап; при необходимост ще се организират и отделни технически срещи, включително и на място на обекта. Като цяло екипа по проекта, ще оказва съдействие при необходимост на изпълнителите с подаване на изходна информация, необходима за изпълнението на съответния договор; ще изготвя доклади за напредъка по проекта; ще изготвя кореспонденция с Управляващия орган и съответните институции с цел постигане резултатите по проекта; ще изготвя и входира искания за плащания; ще участва активно в публичността на проекта и неговото представяне пред широката общественост. С цел постигане на резултатите по проекта екипът ще вземе участие в обученията организирани от Управляващия орган на ОПРР 2014-2020г. 6 393.38 6 159.68
Информация и комуникация по проекта: Съгласно изискванията в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на заложените дейности и за ефекта, който те ще имат за развитието на община Стражица. Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник). Мерките за информация и комуникация са насочени към широка общественост (на общинско и областно ниво); разпространители на информация (национални и регионални медии). Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност – изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация на широката общественост като цяло; Навременност – всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; Адаптивност – всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; Партньорство – всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; Прозрачност – ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: Електронни медии; Печатни медии; - Онлайн медии (включително социални мрежи); Директна комуникация (пресконференции, разработване на брошури и промоционални материали); Външна реклама (постоянни обяснителни табели) Съгласно Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация при всички мерки, предприети от бенефициента се указва съфинансирането на фондовете на ЕС чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС; - Наименование на съответния фонд (в случая ЕФРР); - Общото лого на програмен период 2014-2020. Всички документи и материали, свързани с управлението на проекта ще съдържат гореописаните реквизити и дизайнът им ще бъде съобразен с изискванията на Единния наръчник. 1 700.00 2 040.00
Провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнители и сключване на договори: Дейността включва провеждането на процедури по реда на ЗОП, избор на изпълнители и сключване на съответните договори. За осигуряване на законосъобразното изпълнение на проекта се предвиждат следните видове процедури: За строителството съгласно одобрени инвестиционни проект и влязло в сила разрешения за строеж събиране на оферти с обява съгласно чл.20, ал.3 от ЗОП. За изпълнение на независим строителен надзор и авторски надзор ще се сключат договори за директно възлагане съгласно чл.20, ал.4 от ЗОП, тъй като предвидени суми са под праговете за обявяване на процедура. За доставка на обзавеждане и оборудване по реда на ЗОП ще се извърши чрез събиране на оферти с обява съгласно чл.20, ал.3 от ЗОП. По отношение на вида на всяка процедура ще бъде спазвано изискването за определянето й вземайки предвид всички сключени договори, които имат сходен предмет на дейност.Ръководителят на проекта, който е строителен инженер ще е отговорен за контрола и проверка на техническите спецификации за изпълнение на СМР, авторски и строителен надзор, за техническата спецификация за изпълнение на дейностите по информация и комуникация. Изборът на изпълнителите ще се извърши в съответствие с разпоредбите на ЗОП. Дейността приключва след сключването на всички договори с изпълнители. 0.00 0.00
Изграждане на Преходно жилище за деца от 15 до 18 г.: Целта е да се изгради подходяща и ефективна социална инфраструктура с капацитет 8 места за предоставяне на социалната услуга от резидентен тип - Преходно жилище. Изпълнението на строително-монтажните работи по проектното предложение ще бъде възложено и изпълнено от фирма избрана по реда на ЗОП. Съгласно издадената Скици № М 1-1000 от 17.07.2017 г., парцелът е разположен в гр.Стражица, кв.45, УПИ ХVІІ, - 190, ул. „Рила“. Теренът предвиден за изграждане на едноетажна сграда за преходно жилище е общинска собственост в съседство с други общински имоти. Предвид това, че МТСП не съгласува предложеното от нас предложение за създаване на Преходно жилище в Центъра за социални услуги община Стражица няма друга подходяща сграда, която да ремонтира и пригоди за Преходно жилище, поради това ще се построи на нов общински терен. Сградата ще съответства на градската архитектурата и ще хармонизира на околната среда в района, където ще се изгради няма да се откроява и набива на очи като специална, т. е. ще отговаря на общата архитектурна стилистика или на съвременното строителство в района, в който се изгражда. Сградата разполага с прилежаща територия, която ще се обособи като част от услугата и ще има лесен достъп до външните прилежащи пространства. В сграда ще се осигури едно паркомясто за автомобил откъм улицата. Сградата ще осигурява възможност за обособяване на спални помещения, които да бъдат самостоятелни, с осигурен достъп до общите за всички помещения. При проектирането на къщата размерите, площите и обзавеждането на всички комуникационни зони във и извън тях, санитарните възли и останалите помещения ще бъдат предвидени за ползване и от лица с увреждания съгласно условията на приложената таблица и на Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Върху прилежащата къща на имота ще бъдат извършени благоустройствени мероприятия и озеленяване, които да гарантират възможност за визуално проследяване на местоположението на ползвателите на услугата. Организацията на пространството на преходното жилище включва следните помещения: спални помещения; санитарни помещения; дневна, кухня, трапезария; офис и санитарно помещение за персонала; перално и склад. Съгласно разпоредбите на националното законодателство ще се упражнява независим строителен надзор по време на цялото СМР. Той ще се извършва от изпълнител по реда на ЗОП чрез директно възлагане. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ и подзаконовата нормативна уредба, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи изпълнителят ще изготви окончателен доклад и технически паспорт за обекта. Окончателният доклад ще се внесе при Главния архитект на Община Стражица за одобрение, след което ще бъде издадено удостоверение за въвеждане на строежа в експлоатация. Авторският надзор също ще тече паралелно с изпълнение на отделните участъци от обекта. С него ще се гарантира точното изпълнение на проекта, съблюдаване на архитектурните, технологични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Ще подписват всички необходими документи по Наредба 3 и ще се вземат необходимите проектантски решения, касаещи изпълнението на СМР, като се вписват в заповедната книга. Авторският надзор също така подписва екзекутивната документация на обекта. 230 160.00 271 468.27
Оборудване и обзавеждане на Преходното жилище за деца от 15 до 18 г. и ДЦДМУ с.Горски Сеновец: За изпълнението на тази дейност Община Стражица планира да проведе процедура чрез събиране на оферти с обява по реда на ЗОП за доставка и монтаж на необходимото оборудване, обзавеждане и инвентар за Преходното жилище и Дневния център за деца и младежи с увреждания с.Горски Сеновец. Предвид естеството на социалната услуга, която ще бъде разкрита в последствие, екипът по разработване на проектното предложение е предоставил списък с базовото оборудване и обзавеждане, необходими за нормалното функциониране на Преходното жилище. Оборудването и обзавеждането, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност включват най-общо: Кухненско обзавеждане, оборудване и кухненски инвентар; Обзавеждане на спални помещения включително легла, матраци, шкафове и гардероби за лични вещи на ползвателите; Оборудване и обзавеждане на общите помещения, включително трапезария, дневни, складови помещения; Оборудване, обзавеждане и аксесоари за санитарни възли; Щори, завеси, пердета, и др. Оборудване и обзавеждане за офисите на управителя и персонала и др.Във връзка с увеличаване капацитета на ДЦДМУ с.Горски Сеновец и надграждане на предоставените услуги с разкриване на услуги - индивидуална педагогическа подкрепа и психологическа помощ сме предвидили обзавеждане на кабинет, както и закупуване на дивани, столове, шкафове за обувки, шкафове за индивидуално ползване, миялна машина и др. 47 245.00 51 357.74
Ремонт на ДЦДМУ с.Горски Сеновец: С изпълнение на тази дейност се цели ремонтиране на Дневния център за деца и младежи с увреждания с.Горски Сеновец за разширяване на капацитета и надграждане на предоставяните социални услуги. Всички строителни работи ще се извършват съгласно изготвена количествено-стойностна сметка. Строителните и монтажни работи следва да бъдат изпълнени съгласно условията на договора за изпълнение ведно с приложените към тях подробна количествено-стойностни сметка. Изпълнителят трябва да спазва всички законови и подзаконови изисквания на нормативните актове, както и всички приложими технически стандарти и норми и разпоредби на действащото българско законодателство и законодателството на Европейската общност, регламентиращи този вид дейност и определящи необходимото ниво на качество, както и да предложи гаранции за постигането му. Изпълнителят на СМР трябва да се придържа стриктно към изискванията на възложителя, в т.ч. КСС и описаните в нея материали. Предвижда се ремонт на покрива на сграда, подходът към рампата за достъп на хора с увреждания, ще се боядисат помещенията от вътре, ще се направи ремонт на тротоара около сградата на дневния център за улеснен достъп на хора с увреждания. Към настоящия момент капацитета на ДЦДМУ с.Горски Сеновец е 20 потребители, като след ремонта се предвижда да стане 30. След ремонта ще се обособи кабинет за индивидуална педагогическа подкрепа и психологическа помощ за деца и родителите им. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви подробни ведомости за всички видове СМР. 40 564.00 47 258.78

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).