Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

Under the project will be implemented and certified systems of quality management according to ISO 9001: 2008 and management of the information security in accordance with BS ISO / IEC 27001 and will be introduced an integrated information (ERP) system. Fixed assets and software will be purchased , contributing to the implementation of systems. The availability of operating management, quality and information security systems will ensure unity in the work organization in terms of objectives, improvement of existing processes, motivation of all employees and detailed knowledge of customer requirements. The introduction of integrated information (ERP) system will improve all processes in the work of "Puldin Soft" LTD, working with customers and optimal resource management. The implementation of the project activities will contribute to improving the management capacity of the company and to ensuring its ability to provide services with consistent quality and adequate protection and security in accordance with customer requirements and applicable provisions of national legislation. As a result, the competitiveness of "Puldin Soft" will increase, the customer relations and the service quality will be improved, as well as the efficiency of the downstream contractor-client will increase  In this way the company will be able to meet the evolving market requirements and dynamic environment. Main results from the realization of the project are:
- Unity in the organization in managing and implementing the company's activity in terms of objectives
- Developed and strengthen capacity of the organization
- Improvement of existing processes
- Trust and confidence in quality services
- Detailed knowledge of customer requirements and improving the relationship with them
- Increased revenue and cost optimization
- Enhancing the competitiveness on the national and global market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013): Като част от дейността се предвижда да бъдат извършени следните поддейности: - Въвеждане на Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013); - Сертифициране и контролен одит на въведената в Пълдин софт ЕООД Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013) Чрез въвеждането на Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013)ще: - се гарантира на клиентите едно и също постоянно качество на продуктите/услугите - се увеличи доверието на клиентите и партньорите във фирмата и ще се повиши нейната конкурентоспособност както на българския, така и на световния пазар. - ще бъде постигнато необходимото ниво на защита на информацията в "Пълдин софт" ЕООД, чрез осигуряване на:- поверителност – само оторизирани лица да имат достъп до съответната информация;- цялостност – само оторизирани лица да имат възможност за промяна на информацията;- наличност – достъпност на оторизираните служители до необходимата им информация. Ще се гарантира конфиденциалността и интегритета на информационните активи на "Пълдин софт" ЕООД, осигуряване на управляван и надежден достъп до тях и оптимизиране използването на ресурси по съхраняването им. С въвеждането на ISO 27001 ще се постигнат следните приложения:ще бъдат определени изискванията и целите на сигурност на фирмата;ще се гарантира, че при организацията на работа се изпълняват изискванията на законодателството и други регулативни изисквания;ще се гарантира, че информационният риск се управлява ефективно, от гледна точка на средства;ще бъдат определени процесите по управление на сигурността на информацията;ще се оценят съществуващите процеси за управление на сигурността на информацията;ще се осигури управление на непрекъсваемостта на процесите;ще бъдат определени вътрешните и външните въпроси по отношение на сигурността на информацията;ще се даде възможност за предоставяне на клиентите на съответната информация за информационната сигурност. Като цяло с всичките посочени предимства и сертифициране по Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013) ще бъде повишен управленския капацитет на "Пълдин софт" ЕООД, ще бъде удостоверено на национално и международно ниво въвеждането на системата за управление на качеството и от там - подобрена конкурентоспособността на фирмата и увеличена възможността за привличане на инвеститори и клиенти.Внедрената и функционираща система за сигурност на информацията ще гарантира също така осигуряването на непрекъсваемостта на работа и в случаи на извънредни ситуация и кризи. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 7ми до 8ми месец от изпълнението на проекта);Сключване на договори с избрания изпълнител (от 8ти до 9ти месец);въвеждане и сертифициране на Интегрирана Система за управление на качеството (EN ISO 9001:2015) и сигурността на информацията (EN ISO 27001:2013) (от 9ти месец до 18ти месец). 17 265.00 17 159.58
Насърчаване използването на информационни и комуникационн технологии и услуги чрез разработване и внедряване на информационна система (ERP система): Ще бъдат извършени услуги по разработване и внедряване на информационна интегрирана ERP система, отговаряща на нуждите на Пълдин софт ЕООД. ERP системата ще обхване всички процеси по управление и изпълнение във фирмата. Системата ще бъде изградена на модулен принцип, както следва: 1.Връзки с клиенти-ще дава възм.за осъществ.на директна връзка с клиентите, използвайки интеграцията с външни софтуери-Zoho Assist, Visual Studio, който подпомага служителите при анализа и решаване на открити проблеми в проектите/задачите и Ultra Compare, чрез който ще се сравняват и анализират версиите на документите и ще се откриват разлики във версиите на отделните файлове. Чрез модула ще се генерират задачи на служителите и ще се опред.срокове и отговорности за изпълнен.им. Задачите ще бъдат степенувани по приоритет и срок за изпълн. За всеки клиент или проект ще се създава отделен профил в ERP системата. Ще се групират поръчките по клиент,система,модул и ще може да се търси по задад.критерии. 2.Мениджмънт,планиране и управление на ресурсите-чрез него ще е възм.детайлизирането и разбиванета на поръчките по задачи, подзадачи и т.н., описание на йерархия на задачите и подзад.и последователност на тяхното изпълн.в зав.от приключване на една задача и започване изпълн.на друга. Ще може да се планират ресурсите, необх.за изпълн.на поръчките. Ще е възм.преразпред.на задачите и макс.уплътняване времето за работа. Модулът ще може да се интегрира с външни с-ми за планир.и насрочване на срещи като след планирането на срещи в информ.система и чрез мобилен телефон автоматично ще се отразява в офис системите. Ще е възм.приоритизиране на задачите и ресурсите, като се степенуват задачите по важност и срок на изпълн.Ще е възм.отчитането на всеки час труд, вкл. извънреден. 3.Фактуриране-чрез него ще може да се изготвят фактури за извърш.работа, като се отчита клиент, период и задачи. Автоматично ще се изготвят фактури за клиенти за месечна поддръжка, като по този начин ще се следи за спазване изискванията на бъл.законодат.и изпълн.на договорите. Ще се изготвят протоколи за изв.работа с опции за разбивка по дни и задачи, ще е възм.въвеждане на разходи и разпред.им по една или няколко проекта/задачи, клиенти, модули и др., отчетност на вложената техника и материали при изп. на задачите. 4.Планир.на приходи и разходи-ще обхваща всички договори с клиенти и описание на ценоразписа,планир.на очакваните нови проекти и задачи по клиенти, проекти и модули, изготв.на справки за очакваните приходи,контрол на сключ.договори и изпълнението, отчетност на издадените, платените и неплатените фактури. 5.Бизнес анализи и справки от база данни- ще се изготвя сравнителен анализ на очакваните разходи спрямо реалните, ефективност на изпълнение на даден проект, инфо за степента на изпълнението на проектите и заетостта на ресурсите-техника, експерти и време. 6.Модул Управление на отпадъците-Поддръжка на различни типове отпадъци като номенклатура и справка в реално време 7.Мобилно приложение-с него ще може да се планират срещи и събития, ще се осъществява връзка със системата за поддръжка и обслужване на критични ситуации в реално време; ще извършва мениджмънт на ресурсите и зад.-ще посочва кой по коя задача работи и ще изготвя справки в реално време. 8. Система за автоматизирано обновяване на версиите на системите и модулите в сървърите на клиентите чрез: а)дистриб.на нова версия на системата;б) с-ма за автоматично архивиране на данните от сървърите на клиентите; в)автоматизир.обновяване на тестовите pre-production сървъри.огледално копие на реалните сървъри на клиентите с цел тестване на нови версии; г)три-степенна система за разработка и тестване на продукти Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта);Сключване на договори с избрания изпълнител (от 4ти до 5ти месец);Придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер и подписване на приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 18ти месец). 293 351.00 291 100.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги и въвеждането и сертифицирането на система за управление на качеството и за управление на информацията чрез закупуване на ново оборудване : За въвеждането и сертифицирането на система за управление на качеството и за управление на информацията, за експлоатация на информационната (ERP) система и за осигуряване работата на екипа на "Пълдин софт" ЕООД с нея, е необходимо да бъдат закупени следните дълготрайни материални актив: ДМА 1 - Работна станция /тип А/ - 2 броя - технологични спецификации с поне един четириядрен процесор, оперативна памет минимум 32 GB, видеокарта, поддържаща поне три 5К монитора и памет не по-малко от 8 GB, RAID контролер, 2 диска от минимум 3TB (подходящи за RAID) и един SSD диск с размер минимум 1 TB и скорост на четене не по-малко от 1500 mb/s; ДМА 2 - Работна станция /тип Б/ - 2 броя - технологични спецификации с четириядрен процесор, оперативна памет минимум 16GB памет, един SSD диск с размер минимум 512GB и скорост на четене не по-малко от 1500 mb/s, и не по-малко от един втори диск с минимум 2TB/7200 оборота и видеокарта, поддържаща поне един 4К монитор и два 1080р монитора; ДМА 3 - Монитор 27" - 4 броя- технологични спецификации: не по-малко от 27 инча, 4K или 5K монитор с IPS матрица или еквивалент; ДМА 4 - Монитор - 4К - 2 броя- технологични спецификации: не по-малко от 32 инча 4K или 5K монитор с IPS матрица или еквивалент; ДМА 5 - NAS Server- Мрежов сървър с WEB API за дистанционно управление и качване на архиви и технологични спецификации: минимум 30TB дисково пространство и един кеширащ SSD диск поне 500GB, минимум 2GB RAM и с възможност за ъпгрейд; ДМА 6 - Непрекъсваем ТЗИ /UPS/ - 6 броя- технологични спецификации: минимум 1500VA и възможност за закачане на допълнителна батерия; ДМА 7 - Microserver - Тестов сървър с технологична спецификация: поне 16GB памет и 24ТБ дисково пространство Закупуването на хардуерното оборудване, в това число – неговата доставка, монтаж и първоначално изпитване, е инвестиция, необходима с цел създаване на минималните необходими технологични предпоставки за ефективното функциониране на информационната (ERP) система , за постигане на нейната устойчивост във времето и пълноценно използване на нейните функционалности, както и за отговаряне на изискванията на системата за управление на качеството и за управление на информацията . Информационната (ERP) система ще събира, обработва и визуализира цялата база данни на фирмата свързана със счетоводна и финансова информация, информация за ресурси, договори с доставчици и клиенти, административна информация и оперативна информация свързана със задачите и работата на служителите на фирмата и др. За съхранението и бързото обработване и визуализиране на тези данни и анализите свързани с тях е необходимо наличието на компютърна система с достатъчно голяма памет и високи оперативни характеристики и параметри, който да съхранява максимално голям обем от данни и да позволява бързата работя с тях, дистанционния достъп до тази информация и лесното й изпращане и споделяне с други служители на фирмата. За осигуряване на функционирането на внедрената Информационната (ERP) система и ефективното й използване от страна на служителите на фирмата е предвиденото и закупуването на работни станции, монитори, твърди дискове и други, чрез които отделните служители да имат пълен, свободен и бърз достъп до софтуера, наличната база данни в него, да могат безпроблемно и бързо да правят необходимите проверки и анализи свързани с бизнес процесите на фирмата, които да улеснят административните процеси във фирмата, да подпомогнат изпълнението и проследяването на нововъдената организация на дейността на служителите на фирмата и отчетността на задачите им и да спомогнат взимането на управленски решения. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 8ми до 9ти месец от изпълнението на проекта) - Сключване на договори с избраните изпълнители (от 9ти до 10ти месец) - Доставка на актива,инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо предавателен протокол (от 10ти месец до 11ти месец). 27 738.00 25 100.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги и въвеждането и сертифицирането на система за управление на качеството и за управление на информацията чрез закупуване на специализиран софтуер: За въвеждането и сертифицирането на система за управление на качеството и за управление на информацията, за експлоатация на информационната (ERP) система и за осигуряване работата на екипа на "Пълдин софт" ЕООД с нея, е необходимо да бъдат закупени следния специализиран софтуер: ДНА 1 - Софтуер за отдалечена поддръжка и конферентна връзка, поддържащ интеграция с външни (ERP) системи - 5 броя лицензи. Чрез него ще се осъществява връзката с клиентите и автоматизираното обновяване на версиите и модулите в сървърите на клиентите; ДНА 2 - Инструмент за анализ на софтуер, откриване на грешки и предоставящ информация за проектите и откритите проблеми - 5 броя лицензи. Чрез него ще се повиши значително производителността на работа на служителите на "Пълдин софт" ЕООД; ДНА 3 - Софтуер за анализ и сравнение на документи, автоматично откриване на прилики и разлики с възможност за сравняване и редактиране едновременно на до 3 различни версии на един и същи документ. - 5 броя лицензи. Това се налага, поради големия обем на документи и файлове,които се генерират по време на работа с клиентите. Закупуването на специализирания софтуер, е инвестиция, необходима с цел създаване на минималните необходими технологични предпоставки за ефективното функциониране на информационната (ERP) система, за постигане на нейната устойчивост във времето и пълноценно използване на нейните функционалности, както и за отговаряне на изискванията на системата за управление на качеството и за управление на информацията. Информационната (ERP) система ще осъществява директна връзка с множеството клиенти на фирмата, ще събира, обработва и визуализира цялата база данни на фирмата свързана със счетоводна и финансова информация, информация за ресурси, договори с доставчици и клиенти, административна информация и оперативна информация свързана със задачите и работата на служителите на фирмата и др. За съхранението и бързото обработване и визуализиране на тези данни и анализите свързани с тях е необходимо наличието на специализираните софтурни продукти, чрез които да се гарантира сигурността на връзките, възможността за своевременно откриване на грешки и отстраняването им и сравняването и редактирането едновременно на различни версии на един и същи документ, поради големия брой документи и файлове, които се генерират по време на работа с клиентите, и който да позволява бързата работа с клиентите, дистанционния достъп до информацията и лесното й изпращане и споделяне с други служители на фирмата. Специализираният софтуер, предвиден за закупуване, а именно ДНА 1, ДНА 2 и ДНА 3 ще бъде интегриран в информационната ERP система и ще работи като единна система, достъпна за всеки служител на фирмата. Отделните служители ще имат пълен, свободен и бърз достъп до софтуера, наличната база данни в него, ще могат безпроблемно и бързо да правят директна връзка с клиентите, необходимите проверки и анализи свързани с изпълнението на задачите/проекти на фирмата, които да улеснят бизнес процесите във фирмата, да подпомогнат изпълнението и проследяването на нововъдената организация на дейността на служителите на фирмата и отчетността на задачите им и да спомогнат взимането на управленски решения. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 8ми до 9ти месец от изпълнението на проекта) - Сключване на договори с избраните изпълнители (от 9ти до 10ти месец) - Доставка на актива,инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо предавателен протокол (от 10ти месец до 11ти месец). 0.00 0.00
Визуализация на проекта: Дейностите по визуализация по проекта са планирани в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014 - 2020. В тази връзка, дейността по визуализация по проекта включва: • Поставяне на общо 20 стикери на видимо място върху цялото оборудване, оказващи че то е доставено с продкрепата на Европейския съюз чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.; • Включване на текст, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОП "Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г. във всички отчети за изпълнение на договора, както и във всички други документи – обяви и публикации, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта; • Монтиране на 1 бр. информационна табела относно проекта и източника на финансирането му в офиса на фирмата; • Публикуване на информация за проекта на интернет сайта на фирмата. Всяко средство за визуализация ще съдържа следните задължителни елементи: • Емблемата на ЕС, представена чрез флага на ЕС в съответствие с графичните стандарти, описани в Анекс І към Регламент (ЕО) № 1828/2006 г. и названието „Европейски съюз”; • Названието „Европейски фонд за регионално развитие” чрез който се осигурява съфинансирането от страна на ЕС по ОП „Иновации и конкурентоспособност”; • Логото и пълното изписване на името на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.; • Наименование и номер на процедурата съгласно приложимите Насоки за кандидатстване; • Израза: „Проект /номер и име на проекта/ се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие и от националния бюджет на Република България”. 240.00 130.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).