Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project envisages reconstruction and renovation of Georgi Benkovski Primary School in the village of Mirkovo, replacement of radiators and boiler burner. Will be purchased and equipment and furnishing of classrooms and administrative premises. Construction and repair works will be carried out according to the technical projects and quantitative accounts. Construction and author supervision will be carried out on the sites; consultancy services will be used to manage and design the project.
All project activities will be accompanied by pledged awareness and publicity measures to give visibility to the EU support and EU grant support through the 2014-2020 RDP.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на процедури за избор на изпълнител и сключване на договори: Община Мирково е възложител съгласно Закона за обществените поръчки и след сключване на административния договор ще проведе обществените поръчки за избор на изпълнител, произтичащи от дейностите по настоящия проект. Ще бъдат проведени поръчки за възлагане на "Реконструкция и обновяване на ОУ "Георги Бенковски", както и за "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в ОУ "Георги Бенковски", за извършване на строителен надзор, авторски надзор и за консултантски услуги за управление на проекта. При провеждането на обществените поръчки ще бъдат спазени основните принципи на ДФЕС, а именно: 1. равнопоставеност и недопускане на дискриминация; 2. свободна конкуренция; 3. пропорционалност; 4. публичност и прозрачност. Възложителят няма да ограничава конкуренцията чрез включване на условия или изисквания, които дават необосновано предимство или необосновано ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки и които не са съобразени с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка. 0.00 0.00
Реконструкция и обновяване на ОУ "Георги Бенковски": Ще се извършат строително-ремонтни работи в ОУ "Георги Бенковски" по части "Архитектура", "Конструктивна", ОВИ, ВиК, Електро; ще се извърши ремонт на и подмяна на радиатори и горелка на котел. Работите включват цялостно повишаване на енергийната ефективност на сградата, като се извършат следните мерки: - подмяна на дограма и врати; - подмяна на съществуващите и добавяне на нови енергоспестяващи осветителни тели; - съпътстващи СМР по възстановяване и подобряване на външния и вътрешен облик на сградата; - осигуряване на достъпна среда, включително за хора с увреждания; - подмяна на радиатори и горелка за котел. Техническият проект обхваща и дейности, за които не кандидатстваме за БФП, тъй като работата по тях е належаща (ремонт на покрив) и ще бъде извършена преди одобрение на настоящия проект и сключване на договор за финансиране. Подобект ""Подмяна на радиатори за отопление и горелка за нафтов котел в ОУ "Георги Бенковски", с. Мирково" предвижда подмяна на радиаторите в училището, а в техническите проекти е заложена като дейност тяхната профилактика само и количествата по профилактиката са изключени от КС, за които кандидатстваме. 431 345.15 0.00
Въвеждане на обекта в експлоатация: При строежите от четвърта и пета категория след завършването на процеса с акт образец 15 и приключване на приемните изпитвания, когато те са необходими, възложителят трябва да регистрира пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация. Той трябва да представи окончателния доклад на лицето, упражняващо строителен надзор (това лице носи отговорност за годността на строежа за въвеждането му в експлоатация), договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), че е изпълнено изискването цялата екзекутивна документация да бъде представена за безсрочно съхраняване на органа, издал разрешението за строеж. В 7-дневен срок от постъпване на искането на възложителя за регистрация на строеж от четвърта или пета категория органът, издал разрешението за строеж, след проверка на окомплектоваността на документите следва да регистрира въвеждането на строежа в експлоатация и да издаде удостоверение за въвеждане в експлоатация. По смисъла на чл. 168 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/, лицето упражняващо строителен надзор носи отговорност за: законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годността на строежа за въвеждане в експлоатация; оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; оценката за енергийна ефективност. Лицензирания строителен консултант следи за правилното и точно изпълнение на работите, посочени в техническите описания към договорите с Възложителя и инвестиционните проекти, спазването на нормативните разпоредби за изпълняваните работи, изпълнените количества, изпълнението на договорните условия, спазването на приетия график за изпълнение, за дефекти, появили се по време на гаранционния срок. При установяване на нередности и некачествени работи същите се констатират своевременно в заповедната книга на строежа и следва да се отстранят. Авторски надзор по всички части от инвестиционния проект е необходим за всички строежи от първа до пета категория, като предписанията на проектанта са задължителни за останалите участници в строителството. Проектантът носи отговорност за проектирането на строежа в съответствие с предвижданията на подробния устройствен план (ПУП), законовите изисквания към строежите, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Той има право на достъп до строежа, строителните книжа, заповедната книга и актовете и протоколите, съставени по време на строителството. 12 300.00 0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Част от оборудването и обзавеждането, които към момента са монтирани в училището и се ползват от ученици и преподаватели са значително стари, повредени и компрометирани и поради тази причина ще бъдат подменени. Предвижда се да бъдат доставени и монтирани чинове, столове, стелажи, шкафове, маси, секции и други, съгласно количествена сметка и описание на техническите спецификации. Стойността на дейността е определена на принципа на пазарните консултации. Количествени сметки са изготвени и приложени към настоящото проектно предложение, като обзавеждането е структурирано функционално на 3 модула, с еднакво съдържание. При формирането на бюджет чрез пазарни консултации, е изискана стойност само за един модул, с цел получаване на справедлива оценка от потенциални доставчици. 88 500.00 0.00
Управление и отчитане на проекта: Дейностите по управление и отчитане на проекта имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели. Съгласно разработения план на дейностите по проекта, още в първи проектен месец ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. В рамките на тази дейност ще бъдат организирани и проведени срещи на екипа за управление, за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, както и за разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта. По време на изпълнението на проекта ще бъде провеждан текущ мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременен анализ на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му. Екипът на изпълнителя с особено внимание ще се следи правилното попълване и поддържане на документацията на проекта. Дейността, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на проекта, ще гарантира и отчита ефективното и целесъобразно разходване на средства, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати на конкретния проект и ще допринесе като цяло за изпълнението на заложените по процедурата цели и индикатори. Фазите на изпълнение на проекта са съобразени със стандартните изисквания за дейността по отношение на управлението на проекти за отпускане на безвъзмездна финансова помощ от Европейските фондове, а именно: - Фаза 1 Идентифициране на проекта – определяне на целта и обхвата на проекта: наименование, местоположение, размер на инвестицията, основни задачи, алтернативи за изпълнение и приложение, готовност и др. - Фаза 2 Планиране на проекта –дефиниране на основните фази/дейности/и задачи; определяне на “ключовите” моменти към всяка от дефинираните фази от изпълнението; идентифициране на необходимите ресурси за изпълнение на съответната дейност / задача; изготвяне на график за изпълнение; определяне на рискове при изпълнение на всеки един от етапите. - Фаза 3 Изпълнение на проекта – мониторинг и контрол посредством управление на: времето, бюджета, качеството, промяната, риска, проблемите, комуникациите, процеса по приемане на резултатите. - Фаза 4 Приключване на проекта - оценяване дали критериите за приключване на проекта са изпълнени; идентифициране на всякакви неуредени въпроси (дейности, рискове или проблеми); изготвяне на план за предаване на резултатите на Възложителя; обявяване на края на проекта на всички заинтересовани страни и участници. 5 600.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).