Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

Nadejda 2000 Ltd is a company that produces bread and bread products, organizes transportation and distribution of catering and other foods, vegetables and fruits. The code of its economic activity is 56.29 “Activities related with production and transportation of foods”. Currently the whole staff of the company are 33 people, 32 of them have employment agreements and one – an agreement for management and control. Obtaining professional qualification and raising the skills and the competences of the staff is of a great priority for the management of the company, realizing that the human resource is the most important factor for an enterprise. It is important every person working in the company to raise and update its skills and competences. That is why all of the 33 people, working in the company including its manager will pass various kind of educations. All the 33 people from the staff will obtain professional qualification in various specialties, which will contribute to their more effective work – workers, drivers, cookers, sellers, technical specialists and administration. The employees which will upgrade and improve their computer or language skills are 13, from them 8 people will study English language and 5 will improve their computer skills.
From one part this will lead to better and more optimal work of the company, finding new partners and enlarging its activity. From another part, through various training of the employees, the quality of their working places will raise, guaranteeing the educated staff’s job places and increasing their incomes. The project implementation will contribute to the achievement of these purposes through the following activities:
1.Providing professional education for obtaining or raising the professional qualification of the employed people;
2. Providing training on key competences 2“Foreign languages communication” and 4“Digital competence” for the staff of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица: Посредством подкрепата по настоящата процедура, 33 души ще преминат обучения за повишаване на професионалната им квалификация. Това ще отговори на нуждите на фирмата от квалифицирани кадри в организацията на производството и доставакта на храна. Обученията, през които ще преминат служителите са пряко свързани с дейността на фирмата и в частност с основните задължения на всеки служител. За подобряване работата в компанията служителите и работниците във фирмата ще преминат следните обучения: Лицата, които работят в основната дейност на фирмата, а именно производството на хляб и хлебни изделия ще преминат курс по квалификация, съобразно заеманите им позиции в две професии: -„хлебар-сладкар“ - 9 лица – това са хората, заети в основното производство; -„техник - технолог в ХВП“ - 3 лица. За производствения процес на фирмата е от значение да има обучени специалисти в тази професия, за да могат качествено да изпълняват задълженията си, свързани с контрол на качеството на храните, оперативните процедури, чрез които се осигуряват мониторинг, контрол и управление, безопасност и качество при производство, търговия, спедиция и предлагане на стоки. Тези специалисти също така отговарят за инсталациите, техническото и материалното оборудване, транспортните средства, свързани с производството и търговията с хлебни изделия; суровините, съставките, добавките и другите продукти, които се използват за производство. -Професия „монтьор на транспортна техника“ - 4 лица. Фирмата разполага с 16 автомобила, както и с лица, работещи като шофьори. Част от тях ще бъдат обучени в тази професия. Тъй като автопарка е голям, фирмата се нуждае от компетентни лица, които да могат да боравят с техническа документация, да извършват монтаж и да осигуряват базисно техническо обслужване, ремонт и безопасна експлоатация на служебните МСП. -Професия „търговски представител“ - 5 лица. За да се разраства дейността на фирмата тя се нуждае от нови, големи клиенти. Обучени търговски представители ще са изключително полезни за тази цел. Това са хора, които отлично познават качествата и характеристиките на предлаганите продукти, изискванията за транспорт и съхранение, водят преговори с клиенти, документират доставките и продажбите. Лицата, които ще бъдат обучени в тази специалност към момента изпълняват подобни функции. -Професия „продавач-консултант“ - 3 лица. Към момента те изпълняват сходни дейности. За тях, както и за фирмата е от значение в търговските й обекти да работят хора, които да обслужват професионално и вежливо клиентите, убеждавайки ги в качеството на предлаганите стоки. -Професия „офис – мениджър“, - 2 лица и професия „офис – секретар“ - 2 лица. В офиса на фирмата, както на мениджърско, така и на изпълнителско ниво е необходимо да работят кадри, които са запознати с административните процедури, познават фирмената организация, изпълняват административни дейности, комуникират с клиенти, боравят отлично с компютър и извършват планиране и отчетност. Тези лица ще се обучат и на английски език, тъй като владеенето на чужд език ще допълни перфектно професионалните им умения. -Професия „снабдител“ -1 лице. Към момента то извършва сходни дейности, ето защо се нуждае от необходимата квалификация, чрез която ще оптимизира своята работа. -Професия „икономист“ -3 души. Тези кадри са необходими в офиса на фирмата, както и по обектите, тъй като те участват в планирането на дейността на предприятието и в реализацията на плана. Извършват проучвания, събират, обработват и анализират информация. Планират потребността от персонал и обучения. -Професия „оперативен счетоводител“ – 1 лице. То е преминало обучение по професия Калкулант и към момента работи като такова. Поради проявеното усърдие и в работата, както и съобразно нуждите на фирмата, лицето ще бъде надградено в професия оперативен счетоводител. Всички обучени лица ще получат съответния квалификационен документ. Обученията ще се извършат съобразно Закона за професионалното образование и обучение /ЗПОО/. 47 400.00 0.00
2. Обучение за придобиване на ключови компетентности по "Общуване на чужди езици" и "Дигитална компетентност“ за персонала на лабораторията: Фирма Надежда 2000 ЕООД е една от динамично развиващите се компании за производство на храни и кетъринг в областта. Компанията има амбицията да се развива, да обучава и надгржда своите кадри и да печели все нови и нови клиенти. Фирмата има обекти по Черноморието и работи с множество клиенти в туристически райони. Поради тази причина се изпитва остър недостиг на кадри, владеещи английски език както на изпълнителско, така и на мениджърско равнище. Освен това, във връзка с навлизащите нови технологии в производството и съобразено с това че повечето инструкции на машините, съоръженията и на част от процесите, които извършват са на английски език, за лицата, работещи във фирмата е от значение да имат познания по английски с цел по-професионално и компетентно да извършват своята работа. - 8 лица ще преминат обучения по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“, с изучаване на английски език, като сред тях е и управителя на фирмата, г-жа Минчева. Служителите, които ще преминат обучения в професии офис мениджър и офис асистент, ще преминат и езиков курс. Други служители, които ще преминат курс по английски, ще се обучават в следните професии: търговски представители и икономисти. Това са хората, които най-много комуникират с клиенти и партньори, за това за тях е важно да притежават и езикови умения. Обученията по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" ще бъде с продължителност 300 учебни часа и на трите нива на обучение, като цената на обучението е 700 лв. на човек. Първоначалните нива, в които ще се сформират групите са 2: ниво начинаещи и ниво напреднали. За да бъде определено първоначалното ниво на владеене на английски език, и така да бъдат разпределени и включени в групи по едно от двете нива, всички включени в това обучение ще положат входящ тест. По този критерий ще бъдат разпределени в съответните групи. - 5 лица ще преминат обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“. Тези лица са включени и в обучение за постигане на професионална квалификация в следните специалности: оперативен счетоводител, технолози ХВП и икономисти. С оглед качествено изпълнение на служебните задължения както и с оглед надграждането на съответните служители се изискват добри умения за работа с компютърни програми, работа с операционна система, с текстообработващи програми и електронни таблици, бази данни и обмен на данни между различни приложения и работа с Интернет базирани технологии. Тези знания ще са им особено необходими в ежедневната работа, тъй като и двете професии са свързани с ежедневно използване на компютърни технологии. По проекта е заложено обучението по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, което е с продължителност от 45 учебни часа, от които 20 учебни часа теория и 25 учебни часа – практика. Обучението може да се извърши като петимата сформират група или като бъдат част от по-голяма група. Бюджетът, необходим за изпълнението на дейността се формира по следния начин: За Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“, бюджетът е 8 *700 лв. = 5 600лв. За ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, бюджетът е 5*250 лв. = 1 250 лв. Общо разходите по дейността са 6850 лв. 6 850.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).