Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project proposal of the applicant InfoHUB Ltd. (InfoHUB) is aimed at the launching and the marketing of an entrepreneurial initiative in the field of media and information services. The newly established company`s main target is to become a regional information hub which provides the major media of national scope with local news and facts of regional thematics.
Drawing on the experience of the entrepreneur Valentina Saridarova and the high level of qualification and her team, InfoHUB is confident to set the ambitious goal of solving existing problems and satisfying the market need for adequate information supply at regional and national level. The development of the innovative business model for the regional information hub will start as a local initiative for the region of Sliven and in the medium term the company aims to expand its network by covering the neighboring regions by integrating the business model on them.
The project activities are basically focused on the preparation and the starting-up of the company. The project expenditures will be the following
- Delivery of technological equipment for the realization of the project;
- Delivery of intangible assets - database of high- quality images;
- Labour costs, including gross wages and social contributions;
- Rental of office space and overheads.
- Participation in events, both national and global. 
- Developing of an Internet portal;
- Market research and consultancy.
Following the outlined strategic framework and thanks to the allocated funding, InfoHUB will implement a successful business enterprise that will produce a positive impact on the sustainability of the jobs in the sector and will contribute to overall growth through the realization and marketing of a new generation media product .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти - стоки или услуги) - Част 1: ЦЕЛ: Целта на дейността се припокрива изцяло с целите на проекта, тъй като е основна дейност в проектното предложение: ОСНОВНА ЦЕЛ на проекта е подсигуряване на финансова и материална база за стартиране и бизнес развитие на информационна агенция InfoHUB, която да се разрасне в регионален информационен хъб. В рамките на предвидената времева продължителност на проекта и осигуреното финансиране, InfoHUB цели да разработи една стабилна основа за по-нататъшното успешно развитие на бизнеса модела, както на регионално, така и на национално равнище. ЕТАПИ: Планът за развитие на компанията, подробно описан в секция 11, Описание на предприемаческата идея, предвижда следните етапи: 1./ Концепция; 2./ Ранен етап; 3./ Стартиране; 4./ Скалиране; 5./ Консолидиране. Дейност 1 от проектното предложение застъпва следните етапи от цикъла на предприемаческата идея: 1. Ранен етап: от 1-ви до 10 -ти проектен месец; 2. Стартиране: от 10-ти до 14 проектен месец. В рамките на тези два етапа са обособени и етапите от изпълнение на Дейността. ОБОСНОВКА на разходите и необходимостта от закупуване на активите по проекта: 1. РАЗХОДИ ЗА ЗАПЛАТИ: За реализирне на стартегическите цели на InfoHUB е необходимо да се изгради мотивиран екип, който да е морално ангажиран и въвлечен в компанията от самия старт на нейната дейност. 2. РАЗХОДИ ЗА ДМА: Материално-техническата база е фундаментална част от подобен бизнес, имайки предвид динамичното развитие на технологиите и пряката необходимост от специализирано оборудване за реализиране на предприемаческата идея. 2.1.Квадрокоптер (Дрон) - появата и динамичното навлизане на дроновете на пазара, промени изцяло представите за заснемане, както за любителите, така и за професионалистите. Притежанието на този актив става задължително условие за успех на видеоматериалите на InfoHUB, а липсата му автоматично означава загуба на конкурентно предимство. 2.2. Предвидените за закупуване преносими компютри /1-ви вид/ се необходими за ежедневната работа на екипа на InfoHUB, те ще бъдат използвани от лицата на позиции РЕДАКТОР, РЕПОРТЕР 1, РЕПОРТЕР 2, ЖУРНАЛИСТ, КОПИРАЙТЪР. 2.3, 2.4 Компютрите от 2-ри вид и 3- ти вид са със значително по-високи технически характеристики, които ще бъдат необходими на лицата на длъжност ТЕХНИЧЕСКИ РЕДАКТОР/ГЛАВЕН РЕДАКТОР/ КОПИРАЙТЪР за изработката на графични материали, обработката и монтажа на видеа; обработката на звуков и снимков материал, админинистриране на интернет платформата. За тях са предназначени и мониторите, които са с висока резолюция и по-голям мащаб, за да бъде възможна качествена визуализация. 2.5 Цветното мултифункционално устройство е необходимо в ежедневната работа на екипа за висококачествено принтиране, сканиране и копиране на различни информационни материали. 3. РАЗХОДИ ЗА ДНМА: За нуждите на стартиращата компания ще бъде закупена база данни с изображения, които ще бъдат използвани в производството на новини и информационни статии и материали. В практиката се е наложило използването на готови изображения като удобен и изгоден вариант за създаване на съдържание и визуализация. Закупувайки еднократно изображенията, InfoHUB става собственик на правата за ползването им, което дава свобода за работа на екипа в един дългосрочен план. 2.6, 2.7, 2.8., 2.9, 2.10. За работата "на поле" на лицата на длъжност РЕПОРТЕР 1, РЕПОРТЕР 2, ЖУРНАЛИСТ, ТЕХНИЧЕСКИ РЕДАКТОР са необходими предвидените 2 комплекта фотоапарати и 4 видеокамери и прилежащото им оборудване за професионално заснемане. 4. НЕПРЕКИ РАЗХОДИ: Подсигуряването на средства за покриване на постоянните разходи за наем, ел.,вода, интернет е сред най-големите предизвикателства за стартиращия бизнес, поради небалансираните приходи в началото и трудното оперативно планиране. Ето защо, покриването им със средства по пркета ще осигури спокойствие и свобода на екипа за концентриране в развитие на идеята. /Продължава в Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти - стоки или услуги) - Част 2 216 981.44 191 635.84
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти - стоки или услуги)- Част 2: /Продължава от Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти - стоки или услуги) - Част 1 5. РАЗХОДИ ЗА ВЪНШНИ УСЛУГИ: Маркетингът е високоспециализирана дейност, която се развива изключително динамично - включително ангажирайки съвременни тенхологии и разработки. Все по -голяма рядкост са предприемачи, които да разполагат с достатъчно добри маркетинг умения, за да реализират своята идея. Това води до наемане на външни експерти, които разполагат със задълбочени знания и опит в областта. Касаейки изключително конкурентния и структуриран сектор, в който ще оперира InfoHUB добрата маркетинг стратегия и позициониране на пазара са от критично значение за успеха на идеята, което налага необходимостта от консултация с изследователска агенция за по-точна оценка на пазара и вкуса на потребителите и изготвяне на маркетинг оценка и ценова политика на продуктите/услугите. Поради ангажираната висока експертиза на конултантите в този сегмент и задълбочената специализация, и липсата на голямо предлагане, цените за подобни услуги са традиционно високи. 6. РАЗХОДИ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ ПОРТАЛ: Интернет порталът стои в центъра на реализацията на InfoHUB, тъй като той ще опосредства продажбите на абонаментните пакети като платформа за покупко/продажба на информационните материали. Порталът ще работи и като информационен сайт на компанията. 7. РАЗХОДИ ЗА УЧАСТИЕ В МЕРОПРИЯТИЯ: Необходимост от участие в събития възниква по няколко причини: 1./Маркетинг и нетуъркинг: Необходимост от разширяване и утвърждаване на мрежата от контакти на екипа на проекта на местно и медународно равнище, от което пряко зависи пълноценното протичане на работата - създаване на контакти и канали за информация; и привличане на потенциални клиенти, позиционирайки InfoHUВ и продукта, който развиват в утвърдените журналистически кръгове в страната. 2./ Повишаване на информираността и квалификацията на определение теми. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта: InfoHUB ще осигури в рамките на изпълнение на проекта, всички необходими дейности за визуализация и публичност на проектните дейсности в съответствие с Единен наръчник на бенифициента за правилата по информация и комуникация и в рамките на предвидения бюджет. Като част от дейността ще бъде закупени 2 бр. табели и 54 бр. стикери. Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 в неговата успешна реализация. Предвид факта, че проектът предвижда осъществяване на инвестиции в ДМА, на мястото на зпълнението му - на входа на офиса на кандидата, ще бъдат поставени, в съответствие с графичните стандарти, 2 информационни табели - временна и постоянна, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране , представени в български лева. На временната табела ще бъдат обозначени също и началната и крайната дата на изпълнението на проекта. За маркиране на закупените общо 27 бр. ДМА, на подходящо място на повърхността на всеки от тях, ще се бъдат поставени по два стикера - общо 54 бр. На всеки стикер ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменато "Европейски съюз", наименованието Европейски фонд за регионално развитие, общото лого за програмния период 2014 - 2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността, ще се посочва че се финансира от ОП Иновации и конкурентоспособност чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта, ще продължи общо 14 месеца и приключва с успешното реализиране на всички проектни дейности и финализирането на проекта 2 000.00 685.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).