Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

"Interpred Partner" Ltd. is a leading company in the production of toilet paper and napkins and its products are sold at more than 20 000 points in Bulgaria. Partners of the company are the biggest international and Bulgarian retail chains - Kaufland, Billa, T-Market, Fantastico, CBA and other leading stores throughout the country. The company also develops export activities in Europe, Africa and the Middle East.
In order to improve the production and management capacity as well as its export potential, the implementation of this project proposal involves the purchase of new production equipment and the implementation of a process management system. The following activities will be implemented within the project: 1 / Activity to improve production processes through investments in tangible and intangible fixed assets; 2 / Support for business growth by improving quality and promoting the use of ICT and services; 3 / Information and publicity.
Through its planned FTA and NDA, the company plans to modernize the entire production process and thus best meet the requirements and needs of its customers on the domestic and foreign markets. The planned FTA and YNA under the project will be implemented in the production base in Gotse Delchev. The new equipment will strengthen the company's overall production capacity and boost exports.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии: С изпълнението на настоящата дейност ще се подобри производствения процес в "Интерпред Партнер" АД чрез инвестиции в ДМА. В рамките на тази дейност ще бъде поръчано, доставено, изпитано и пуснато в експлоатация производствено оборудване, което е описано в бюджета на проекта. За реализиране на заложените в настоящият проект цели, в рамките на дейността ще се закупи и въведе в експлоатация следното оборудване: поточна система от конвейери за автоматично придвижване на продукция между отделните звена на производствените линии за тоалетна хартия и кухненски рула, състояща се от 13 бр. 4-канални конвейри, 1 бр. двоен хоризонтален дивертор, 1 бр. изправяч, 9 бр. конвейри и автоматизация за две производствени линии, с три паралелни, алтернативни пакетиращи машини. - 13 бр. 4-канални конвейри - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се осигурява автоматичното придвижване на продукция между отделните звена на производствените линии. Посредством интелигентно управление машините трансферират продукцията с променлива скорост, осигурявайки възможност за непрекъснатост на производствения процес и същевременно премахва необходимостта от човешка намеса. - 1 бр. двоен хоризонтален конвертор - оборудването е необходимо, тъй като с него се позволява едновременна работа на двете производствени линии за конвертиране на тоалетна хартия и кухненско руло и насочването на продукцията за пакетиране към една от машините за опаковане. - 1 бр. изправяч - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се поемат изходящите пакети с готова продукция и ги изправя в позиция за транспортно пакетиране, като завъртането на пакета дава възможност за визуален контрол и за откриване на несъответствия. - 9 бр. конвейри - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се осигурява автоматичното придвижване на търговските опаковки към зоната за транспортно пакетиране. Посредством интелигентно управление трансферира пакетите с променлива скорост, осигурявайки възможност за непрекъснатост на производствения процес и същевременно премахва необходимостта от човешка намеса. Закупуването на оборудването е необходимо за постигане на целите на проекта, тъй като то ще отговори на следните проблеми - висок разход на електроенергия, ниска производителност на линията, количеството генериран брак в производството (подробно разписани в т. 11 "Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение" от проекта). 354 983.14 378 453.10
Подкрепа за растеж на предприятия чрез подобряване на качеството и насърчаване на използването на ИКТ и услуги: В тази дейността ще бъде придобит Аналитичен модул. Към момента във фирмата функционира система за управление на процесите. Проблемът на тази система е, че тя е внедрена преди повече от 6 години и няма възможност за анализ на информацията. В нея единствено се въвежда информация от различните звена, която след това трябва да бъде експортвана и да се анализира ръчно, което създава проблеми при работата на предприятието и невъзможност за автоматизация. С внедряването на аналитичен модул ще имаме възможност да получаваме справки за всички процеси и респективно да се прави цялостен анализ и планиране на ресурси, производство, продажби и износ. Модулът ще автоматизира и актуализира процесите в предприятието, ще даде възможност за трайното и устойчивото му развитие, чрез поемането на нови поръчки от страната и чужбина. 12 500.00 12 400.00
Информиране и публичност: Изпълнението на тази дейност ще се проведе в синхрон с условията и изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, чиито мерки се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 Декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби. По време на осъществяването на проекта, кандидатът ще информира обществеността като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, и отличи финансовата подкрепа на Европейския съюз. Дейността също предвижда да бъдат изработени 50 стикери за активите, които са планирани да се закупят с изпълнението на настоящия проект. Те ще бъдат поставени на видно място и ще включват информация за финансовия принос на ЕС чрез МИГ – Гоце Делчев – Гърмен – Хаджидимово – „Технологично обновление и внедряване на стандарти в МСП" по ОПИК. В периода на изпълнение на проекта, на видно място на обекта в гр. Гоце Делчев ще бъде поставена информационна табела, която ще споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз. 45.00 45.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).