Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

This project proposal provides implementation of measures that will lead to improvement of energy efficiency of the following buildings in Tutrakan: Regional Directorate of Food Safety – Tutrakan and three multi-family residential buildings  
One of the problems in the proposed buildings is the low level of energy efficiency. Energy-saving measures will reduce final energy consumption and greenhouse gas emissions, resulting in improved environmental performance and quality of life in the city.
The measures will have an additional effect as they will provide cost effective operation of the buildings, which will allow them to sustainably continue their management and maintenance and reduce final energy consumption. Energy renovation will extend the life of buildings and reduce maintenance costs. The project proposal is a continuation and upgrade of the investments made in 2016 - 2019 in the energy efficiency of 6 multi-family buildings and 5 public buildings
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: 1. За ефективно и качествено изпълнение на дейностите по проекта, в съответствие с българското законодателство и изискванията по схемата, Община Тутракан определя екип за управление на проекта - Ръководител, Координатор, Счетоводител, Експерт СМР. Екипът ще упражнява мониторинг и контрол върху цялостното изпълнение на проекта. Членове на екипа са служители на бенефициента - експерти с необходимия опит, квалификации и личностни умения, съобразно спецификата на проекта, които да формират работещ екип, отговорен за цялостното изпълнение на проекта. 2. За да гарантира качествено изпълнение на дейностите, проектът предвижда упражняване на непрекъснат вътрешен мониторинг и контрол, който включва: редовни срещи, посещения на място, наблюдение и отчитане на постигнатите резултати чрез: • изготвяне на отчети и протоколи, отразяващи напредъка на проекта • периодични срещи на членове на екипа с представители на изпълнителите • наблюдения на строителните работи от страна на проектния екип • наблюдение и контрол на финансовото изпълнение на проекта • редовни срещи на проектния екип и обсъждане на текущото и предстоящото изпълнение на проектни дейности (актуализиране на програмата за реализиране на проекта) • периодични доклади за напредъка на проекта до Управляващия орган – технически и финансови. Като част от дейностите по вътрешен мониторинг и контрол, проектът предвижда провеждане на регулярни срещи на проектния екип, по време на които ще бъде изготвен актуализиран график за изпълнение на проекта, ще бъде обсъждан напредъка на проекта, текущи въпроси, възникнали проблеми и ще бъдат вземани навременни мерки за решаването им. 3.През периода на изпълнение на проекта, в съответствие със сроковете, екипът на проекта ще изготви технически и финансови отчети, съгласно изискванията за изпълнение и отчитане на проекти по ОПРР. 22 898.31 27 579.85
Провеждане на обществени поръчки - изготвяне на документации за обществени поръчки, избор на изпълнители и сключване на договори : Ще се изготвят следните документации за обществени поръчки за избор на изпълнител: 1. Изпълнение на СМР в сградата на Областна дирекция по безопасност на храните - гр.Тутракан 2. Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор за многофамилни жилищни сгради 3. Оценка на съответствието на работни проекти за жилищни сгради 4. Строителен надзор по време на СМР 5. Информация и комуникация - публичност и визуализация по проекта 0.00 0.00
Инженеринг - Изпълнение на СМР, Проектиране, авторски надзор за три МЖС: Дейността ще се изпълнява след провеждане на обществена поръчка и избор на изпълнител/и за инженеринг за: МЖС на ул.Гео Милев №9 изпълнение на: - ЕСМ, които са предписани като задължителни в ОЕЕ и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - мерки по конструктивно възстановяване, предписани като задължителни в ТП (част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - Мълниеотводни и заземителни инсталации, съгласно Наредба №4/20.12.2010г. за мълниезащита на сгради, външни съоръжения и открити пространства - мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението; - Съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на ЕСМ и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването МЖС ул.Братя Мавродинови №16 изпълнение на: - ЕСМ, които са предписани като задължителни в ОЕЕ и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - мерки по конструктивно възстановяване, предписани като задължителни в ТП (част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - Мълниеотводни и заземителни инсталации, съгласно Наредба №4/20.12.2010г. за мълниезащита на сгради, външни съоръжения и открити пространства - мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението; - Съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на ЕСМ и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяванетоот описанието за всяка сграда МЖС на ул.Сава Огнянов №1 изпълнение на: - ЕСМ, които са предписани като задължителни в ОЕЕ и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - мерки по конструктивно възстановяване, предписани като задължителни в ТП (част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - Мълниеотводни и заземителни инсталации, съгласно Наредба №4/20.12.2010г. за мълниезащита на сгради, външни съоръжения и открити пространства - мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението; - Съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на ЕСМ и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването 1 049 230.15 1 047 132.89
СМР за административна сграда на Областна дирекция по безопасност на храните - гр.Тутракан: За административна сграда на Областна дирекция по безопасност на храните - гр.Тутракан има изготвен работен проект и издадено разрешение за строеж. След провеждане на обществевна поръчка за избор на изпълнител на СМР ще се изпълнят следните дейности: - ЕСМ, предписани като задължителни в ОЕЕ и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - мерки по конструктивно възстановяване, предписани като задължителни в ТП (част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - мерки, които са предписани като задължителни и препоръчителни в ТП; - Мълниеотводни и заземителни инсталации, съгласно Наредба №4/20.12.2010г. за мълниезащита на сгради, външни съоръжения и открити пространства - мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението; - Съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на ЕСМ и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването 335 965.49 321 877.31
Изготвяне на Оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите в Република България: Дейността стартира с подписване на договора за възлагане за изготвяне на Оценка на съответствието на работните проекти за многофамилните жилищни сгради. 7 760.00 2 440.80
Извършване на Строителен надзор: Дейността стартира с подписване на договора за изпълнение за извършване на строителен надзор. По време на строителните дейности ще бъде изпълняван независим строителен надзор съгласно договор за изпълнение на услугата. Консултантите, упражняващи строителния надзор, ще съблюдават за законосъобразната страна на изпълнение на строителните дейности и ще изпълняват контрол по отношение на: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените проекти; - Контрол по спазване условията на безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството; - Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; - Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Правилно изпълнение на строително-монтажни работи; - Годност на строежа за въвеждане в експлоатация 30 000.00 5 584.80
Съгласуване на инвестиционни проекти. : Община Тутракан ще съгласува със съответните компетентни органи и експлоатационни дружества инвестиционните проекти за многофамилните жилищни сгради в съответствие с националното законодателство. 460.00 456.48
Въвеждане на обектите в експлоатация: В сътрудничество с фирмата, упражняваща строителен надзор, ще се предприемат необходимите мерки в съответствие с действащата нормативна уредба във връзка с въвеждането на обектите в експлоатация. 0.00 0.00
Дейности за информация и комуникация: Публичността на проекта ще бъде осъществена съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и регламент Регламент 1303/2013 на ЕК. По проекта се предвиждат организирането и провеждането на: - Публикуване на подробна информация за одобрение за финансиране проект на сайта на Община Тутракан (до два дни след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ); - Пресконференция в началото и в края на проекта – за стартиране и за оповестяване на резултатите от реализацията на проекта; - Официални церемонии - първата ще е за ефективен старт на проекта "Първа копка" и втора - за откриване на реновираните обекти; - Билборд (1бр.) по време на строителството и Постоянни обяснителни табели за обектите - 4 броя в големи размери, поставена не по-късно от 3 месеца след като приключи проекта на видима фасада; - Публикации – до 4 съобщения в регионална печатна медия, на сайта на общината за анонсиране на предстоящи събития (пресконференции, официални церемонии) - Прессъобщения - до 4, изготвят се след приключване на събитията и се публикуват в регионална печатна медия и на сайта на Община Тутракан; - Банер, който да се използва при провеждане на публични събития - 1бр. - Промоционални материали - 200 комплекта При провеждане на всяко публично събитие предварително ще се уведомява Управляващия орган за датата на провеждането на събитието. 5 600.00 0.00
Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР за административна сграда на Областна дирекция по безопасност на храните - гр.Тутракан: Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Авторският надзор ще бъде упражняван, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: - Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; - Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; - Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; - Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите 1 500.00 1 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).