Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project "Providing a hot lunch in the conditions of a pandemic of COVID-19 in the municipality of Galabovo" is aimed at supporting people in serious financial condition in order to meet their food needs. Within 7 months, 146 days from March 1, 2021. until September 30, 2021. persons without income or with low income below the poverty line, persons placed under quarantine, persons subject to social assistance will receive free food - hot lunch, prepared by an external contractor, in disposable packaging and delivered to the home of consumers by Home Social Patronage .In case of elimination of the emergency epidemiological situation, the Municipality of Galabovo will start distributing the food in the designated points (Pensioner's Club).
The target groups of the project will cover 200 individuals and families from settlements in the Municipality of Galabovo - Galabovo, Mityo Stanev, Musachevo, Razdelna, Aprilovo, Velikovo, Obruchishte, Iskritsa, Mednikarovo village, Madrets village, Assistant and the village of Glavan.
The food will be tailored to the needs of the target group, will be diverse and will meet the requirements of the relevant regulatory authorities. The conditions for food preparation will be under constant control of the Municipality of Galabovo, which will monitor all documents required by regulatory authorities .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да обхване най-нуждаещите се лица и семейства в периода на изпълнение на проекта от 01.03.2021г. до 30.09.2021г. с продължителност - 146 дни. За информиране на местната общественост по операция 3.1 „Осигуряване на топъл обяд в условията на пандемия на COVID-19 в община Гълъбово“ ще се публикува информация в официалната интернет страница на Община Гълъбово, вестник „Гълъбови вести“ и информационното табло на входа на общината, в която се посочват вида на предоставяната услуга и целевите групи по проекта. По операция "3.1 - Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19" се предоставя възможност на Община Гълъбово да продължи да надгражда дейността си в тази област. Със Заповед на Кмета на Община Гълъбово ще се назначи Комисия за определяне на потребители, ползващи услугата „Осигуряване на топъл обяд в условията на пандемия на COVID-19 в община Гълъбово“, като е включен и член от Дирекция „Социално подпомагане“ гр. Гълъбово, определен със Заповед на Директора на Дирекцията. Ще бъдат обхванати най-нуждаещите се лица и семейства от целевите групи, според социалната експертиза и преценка на служителите от Д "СП" - гр.Гълъбово. За да не се допуска двойно финансиране по проекта, всички лица подали Заявление-декларация и са одобрени от Дирекция"Социално подпомагане" , ще се извърши проверка към Домашен социален патронаж гр.Гълъбово.След проверка от Дирекция "Социално подпомагане" за принадлежност към целевите групи и Домашен социален патронаж за проверка двойно финансиране, ще се сключат договори с одобрени и проверени потребители. Ангажирания екип на тази дейност ще положи достатъчно усилия за реализацията и, за да се гарантира успешното изпълнение на целият проект и постигане на поставените цели. В съответствие с целите на операцията "3.1 - Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19", целевите групи са: 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднения поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. 2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи, под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. 3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидимична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потпебности. Дейността включва: 1. Провеждане на разяснителна информационна кампания за старта на проекта, чрез публикуване на официалната интернет страница на Община Гълъбово, вестник"Гълъбови вести" и на информационните табла на входа на Община Гълъбово. 2. Приемане на заявления от кандидатите и регистриране в деловодната система на Община Гълъбово. 3. Изготвяне на поименен списък на постъпилите заявления и предоставяне на Дирекция "Социално подпомагане" - гр.Гълъбово за индентифициране на представителите на конкретните целеви групи. 4.Проверка на всички одобрени лица от Д"СП" гр.Гълъбово за липса и / или наличие за двойно финансиране към Домашен социален патронаж. 4. Екипът на проекта определя основен списък с конкретните лица, които ще бъдат включени в проекта, след като получи списъка с желаещите да участват от Дирекция "Социално подпомагане" - гр.Гълъбово. 5. След запълване на броя на потребителите от основния списък по проекта се определя допълнителен списък на чакащите с конкретните лица. 6. Сключване на договори за социалната услуга и изготвяне на резервен списък. 7. Изготвяне и утвърждаване от Кмета на Общината на Процедура по жалби, възражения и сигнали. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: Доставянето на необходимите хранителни продукти, приготвянето на храната и опаковката ще се извършва чрез договор с избран външен изпълнител под постоянен контрол от Екипа на проекта.При всяка дотавка Изпълнителят по договора съхранява необходимите документи, удостоверяващи произхода, качеството и срока на годност на хранителните продукти.За реализирането по операция "3.1 - Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19" ще се използва целият кухненски блок на фирмата, приготвяща храната.Изпълнителя разполага със квалифициран персонал от готвач-1бр., мияч-съдове- 3бр. със дългогодишен опит и стаж нужен при изпълнение на дейността. Кухненския блок разполага с : - кухненското помещение с оборудване - готварски печки и фурни, електрически котлони големи, картофобелачка и съдове за приготвяне на храна. - складови помощения за хранителни продукти и зеленчуци - хладилни помещения с хладилници и фризери - помещения за експедиция на готовата храна - стаи за персонала - тоалетна и баня за персонала. При приготвянето на храната готвачът и другите хора от персонала са снабдени със -- шапки за коса, ръкавици, маски, работно облекло, престилки и гамажи. Доставката на хранителните продукти и приготвянето на топъл обяд следва да бъдат изпълнени при спазване изискванията за Закона за храните, Закона за ветеринаромедицинската дейности и поднормативната уредба по прилагането им, както и на приложимото европейско законодателство в областта на храненето.Изготвените седмични менюта ще са съобразени от Сборник рецепти за заведения за общестено хранене на издтелство"Техника", ще осигурят разнообразни ястия и балансирано хранене на хората от целевите групи на 200 души при спазване изискванията на безопастност на храните и националните стандарти и норми на хранене.Разноса на храната до домовете на потребителите ще се извършва от Домашен социален патронаж гр.Гълъбово със патронажните автомобили на общината. Домашен социален патронаж разполага с капацитет от 13 щатни бройки - управител, сътрудник социални дейности, социален работник, касиер-домакин, санитар-3бр., разносвач-храна-4бр.и шофьор - 2бр. На патронажните абтомобили ще се извърщва ежедневна дезинфекция преди и след разноса на храната. Дезинфекцията се извършва с дезинфекциращ антибактериален препарат - IZI SANI SURFACE. Дезинфекцията се извършва всеки ден преди приготвяне на храната и след приключване на приготвяне на храната. Колите, с които се извършва разносът на храна, също се дезинфекцират обстойно, с цел максимални мерки за превенция на пренасяне на бактерии и вируси.В помещенията, в които се приготвя храната има изготвен списък, в който се опоменават лицата, часа и датата на всяко почистване. Предвид разноса на храна, който се извършва до домовете на потребители, персонала. извършващ доставянето е оборудван с ръкавици и маски. Предвижда се дейността да се извършва само през работните дни в периода 01.03.2021 г. до 30.09.2021 г. Месеците, през които ще се изпълнява услугата има съответно следния брой работни дни: м.03.2021 г. - 22 дни м.04.2021 г. - 21 дни м.05.2021г. - 17 дни м.06.2021г. - 22 дни м.07.2021г. - 22 дни м.08.2021г. - 22 дни м.09.2021г. - 20 дни Общият брой дни, в които ще се извършва дейността на трапезарията по операцията е 146 дни. Общият брой лица, които ще се хранят по време на изпълнение на дейността е 200 броя. 75 964.50 75 964.50
Предоставяне на топъл обяд: Обслужването по договора, включва доставка на хранителни продукти и приготвяне на топъл обяд, приготвян с хранителни продукти на изпълнителя по предварително представена заявка за броя на потребителите на следващия ден и утвърдено седмично меню от възложителя. Храната ще бъде в опаковка за еднократна употреба от избрания изпълнител, които я приготвя. Складирането на хранителните продукти, приготвянето на храната и опаковането и ще се извършва в материална база на изпълнителя /външна фирма/, съгласно сключен договор, като ще бъде спазено изискването обекта на изпълнителя да притежава удостоверение по чл.12 от Закона за храните. Операцията ще се осъществява на територията на 11 населени места от Община Гълъбово - гр.Гълъбово, кв.Митьо Станев, с.Мусачево, с.Разделна, с.Априлово, с.Великово, с.Обручище,с.Искрица,с.Медникарово, с.Мъдрец,с. Помощник и с.Главан. Топлия обяд ще се доставя до домовете на потребителите от персонала на Домашен социален патронаж с патронажните автомобили, За реализирането по операция "3.1 - Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19" ще се използва целият кухненски блок на фирмата, приготвяща храната.Изпълнителя разполага със квалифициран персонал,както и дългогодишен опит и стаж нужен при изпълнение на дейността : - кухненското помещение с оборудване - готварски печки и фурни, електрически котлони големи, картофобелачка и съдове за приготвяне на храна. - складови помощения за хранителни продукти и зеленчуци - хладилни помещения с хладилници и фризери - помещения за експедиция на готовата храна - стаи за персонала - тоалетна и баня за персонала. Община Гълъбово има дългогодишен опит при предоставянето на обществена трапезация от 2010 г. и създадена добра организация за комуникация с потребителите. Персоналът, ангажиран с изпълнение по дейностите на проекта е с богат опит и добра квалификация. Целият състав на Домашен социален патронаж от години работи в трапезарията, познава услугата /Обществена трапезария/ и се справя успешно както с контрола, така и с предоставянето и отчитането на социалната услуга. На патронажните автомобили ще се извършва ежедневна дезинфекция, преди и след разноса на храна до дома на потребителите. Персонала, отговарящ за разноса на топлия обяд ще спазва всички санитарно-хигиеннни изисквания необходими, както следва - здравни книжки, работно облекло, маски, шлемове, ръкавици, дезифектанти и други мерки съобразени с изисквания на действащото законодателство. Дезинфекциращите препарати, се използват ежедневно при всяка доставена храна, която е в кутия, като служителите, които я доставят са с ръкавици и маски, като при необходимост използват и гъмажи. 3 798.23 3 798.23
Реализиране на съпътстващи мерки: Община Гълъбово разполага с неоходимия квалифициран персонал за предоставяне на съпътстващи мерки, изразяващи се в: - съдействие и подаване на документи пред Дирекция "Социално подпомагане" - консултация, съдействие и снабдяване с необходимите помощни средства при инвалидност или тежко заболяване - консултация и съдействие за получаване на административни общински услуги, информиране - закупуване на хранителни продукти и стоки от първа необходимост, заплащане на битови сметки, закупуване на лекарства със средства на лицето. Ангажираните лица по изпълнение на проекта ще имат на разположение ежедневно формуляри на съпътстващата услуга /изразена при необходимост на лицето/, които да се предоставят на потребителя. 3 798.23 3 798.23

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).