The project is related to meeting the need for citizens in Vratsa district to be informed about the assistance provided by EU funds to the effect of implementing individual priorities, measures or projects on the region, the community or individuals. The overall objective of the project is to raise public awareness about the role of the European Union and the opportunities provided by the European Structural and Investment Funds (ESIF) by ensuring the effective functioning of the Vratsa District Information Center (DIC). The planned project activity includes ensuring an effective working environment, working conditions and remuneration for the employees of the DIC; developing and disseminating information materials and organizing, conducting and participating in 69 information events / national campaigns and media work. Target groups are candidates and beneficiaries of programs financed by ESIF (representatives of businesses, municipalities , NGOs, educational institutions, state regional structures, socio-economic partners, Labor offices, etc.); the Managing Authorities and the Intermediate Bodies of the programs funded by the ESIF; the public events of Vratsa district, incl. media, and employees in the DIC. The implementation of the project will be in line with the EU horizontal principles applicable to the OPGG: partnership, promotion of equality between men and women and non-discrimination and sustainable development. The expected results build on the awareness of European funds and programs. The project contributes to meeting the overall objectives of the NRP for the programming period 2014-2020 , as through its implementation, the EU's role will be promoted and information on funding opportunities under the programs; will ensure maximum transparency in the process of their implementation, will build and maintain high public confidence in the processes of implementing and managing the Partnership Agreement and programs.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца през периода 2019-2021г.: Дейността „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца през периода 2019-2021г.“ включва следните поддейности:
1.1.Осигуряване на ефективна работна среда, условия на труд и възнаграждения на служителите на ОИЦ;
1.2.Разработване и разпространение на информационни материали;
1.3.Организиране, провеждане и участие в информационни събития/кампании и работа с медии.
Поддейност 1.1. Осигуряване на ефективна работна среда, условия на труд и възнаграждения на служителите на ОИЦ
Поддейност 1.1.включва:
1.1.1.Осигуряване на текуща издръжка на ОИЦ;
1.1.2.Осигуряване на оборудване за нуждите на ОИЦ;
1.1.3.Извършване на текущ ремонт на ОИЦ.
Поддейност 1.1. е насочена основно към целевата група служители в ОИЦ – Враца, но нейното изпълнение се отразява и на кандидатите и бенефициентите по програмите, финансирани от ЕСИФ, които ще ползват услугите, предоставяни от ОИЦ – Враца.
1.1.1.Текущата издръжка на ОИЦ Враца включва осигуряване на възнагражденията на служителите в ОИЦ; заплащане на изразходваните за нуждите на ОИЦ – Враца (за периода на изпълнение на проекта) ел. енергия, ВиК услуги, СОТ наблюдение, доставка на интернет услуга, телефон, почистване на помещенията (хигиенист), почистващи и хигиенни материали, канцеларски материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ; поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане и поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС, закупено за ОИЦ – Враца.
Съгласно Процедурния наръчник за работата на Мрежата от 27 Областни информационни центъра за популяризиране на ЕСИФ в България (за краткост по-надолу – Процедурен наръчник) в ОИЦ – Враца има 3 работни места: Управител ОИЦ, експерт „Информационно обслужване и услуги” и експерт „Комуникация, информация и логистика”. Управителят координира работата на ОИЦ в сътрудничество с ръководителя на проекта и други служители на Oбщина Враца. Същността на работата на служителите на ОИЦ е предоставянето на информационни услуги и изпълняването на комуникационни, експертни и логистични функции по повод популяризиране на ЕСИФ на територията на област Враца и всички 10 общини в нея. Трудовите договори са срочни, с продължителност не по-голяма от срока на реализация на проекта. Длъжностните характеристики за всеки член от ОИЦ са разработени от отдел „Информация и комуникация“, дирекция Централно координационно звено (ЦКЗ) в Администрацията на Министерски съвет. Персоналът на ОИЦ не е част от щатното разписание на Община Враца. Работодател по трудовите договори със служителите на ОИЦ по смисъла на Кодекса на труда е кметът на Община Враца. Проектното финансиране изцяло покрива разходите за възнаграждения на персонала, в т.ч. действително изплатени възнаграждения, социални, здравни и др. осигуровки, определени със закон.
1.1.2.Осигуряването на оборудване за нуждите на ОИЦ включва доставка на 3 бр. лаптопи за нуждите на персонала на ОИЦ – Враца, с капацитет, не по-малък от: RAM - 8 GB DD3, големина на екран 15,6‘‘ и HDD - 1000 GB. Лаптопите са необходими при провеждане на информационните срещи в 10-те общини на област Враца (планирани са общо 60 информационни срещи за периода на изпълнение на проекта), при съдействие за провеждане на информационни събития на бенефициенти и други допълнителни дейности, извършвани извън офиса на ОИЦ. Лаптопите, закупени по процедурата по ОП „Техническа помощ“ са доставени м.ноември 2011 г., вече са амортизирани и не могат да изпълняват функциите си.
Описанието на 1.1.3.Извършване на текущ ремонт на ОИЦ; на поддейности: 1.2.Разработване и разпространение на информационни материали и 1.3.Организиране, провеждане и участие в информационни събития/кампании и работа с медии, е представено в Приложение към Формуляра за кандидатстване.
357 895.14
352 994.32
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN