Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project aims to improve the working environment of the company by providing training for the upgrading of the qualifications of 20 employees with secondary or lower education, which in turn will contribute to improving the quality of the company.
jobs and will directly affect the productivity of the company.
The activities planned for implementation are:
1. Provision of trainings for the acquisition of the professional qualification of the employees of Hriki OOD
2. Provision of Key Learning Competence Key Competence 2 "Communication in Foreign Languages" for Hriki OOD Employees
3. Providing access to innovative forms of lifelong learning
4. Development and implementation of employer-friendly training systems for employees meeting high quality standards
As a result of their implementation, the skills of the employees will be improved in accordance with the current needs of the business, their productivity will be increased and conditions for their sustainable employment and correspondingly occupying high-quality jobs will be created. An innovative system for internal training will be introduced which will be supplemented with a system for self-training and interactive training methods. In this regard the project will have lasting effects for all current and future employees of the company.
The activities are in line with the CLLD approach, helping to increase employment and mobilize available but not yet fully developed local growth potential to contribute to improving the quality of life of the company located in the LAG's territory.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на обучения за придобиване на професионалната квалификация на заетите в "Хрики" ООД: Професионалното обучение се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение. Обучението ще води до придобиване на степен на професионална квалификация, удостоверено със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО. Обученията са по професии и специалности, включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от Националната агенция за професионално обучение и образование (НАПОО). Предвидените обучения отговарят на длъжностите във фирмата като са предвидени следните обучения: - 20 лица на длъжност Продавач-консултант и на длъжност Шофьор ще преминат обучение по професия 341020 Продавач - консултант по специалност 3410201 Продавач - консултант - 20*1200 лв = 24 000 лв. Обученията са за придобиване на квалификация от втора степен и ще бъдат с продължителност от 660 часа, които включват брой часове по теория: 276 и брой часове по практика: 384, 5 пъти в седмицата по 6 учебни часа, което общо прави 22 седмици. Желаем да обучим всички служители на дружеството по тази професия, защото всички те работят с клиенти, независимо от конкретната длъжност, която заемат. В днешния пазар всеки един предприемач ще оцелее и ще просперира, ако познава и обслужвамного добре клиентите си, просто защото клиентите са нещо повече от консуматори. Предметите, които са заложени в предлаганото от нас обучение дават възможност на клиента да бъде предложено най-доброто, което от своя страна е основополагащо за развитие на успешен бизнес. Клиентите спират да работят с дадена фирма поради лошо обслужване и този брой непрекъснато нараства през годините. Запазването на клиенти е важно. Усилията вложени в задържане на клиенти, посредством фокусиране върху предоставянето на изключително обслужване, неизбежно ще увеличат печалбите на компанията. 24 000.00 0.00
Предоставяне на обучение за придобиване на ключови Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” за заетите лица в Хрики ООД: Чрез реализирането на дейността ще бъде проведено обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Руски език. Необходимостта от провеждането на това обучение е породена от факта, че служителите във фирмата притежават средно образование, което обуславя и липсата на добри умения за говорене, писане и разбиране на чужди езици. А руския език е много важен за нашият бизнес, тъй като много голяма част от клиентите ни са рускоговорящи граждани /поради климатичните и туристически предимства на Поморие, в града живеят постоянно много рускоговорящи граждани/. С осъществяването на обученията лицата ще преминат курс, който е необходим за подобряване на производителността и уменията за работа в съвременна многокултурна среда. С изпълнението на дейността ще се постигне изпълнението на целта, която си е поставила фирмата за повишаване на уменията на служителите си. Придобиването на умения за комуникация на английски език от служителите е важно, както за дружеството, така и за самите служители. Чрез преминаването на 3 нива на обучение по Руски език, обслужващия персонал на фирмата ще може да изпълнява по-качествено предлаганите от тях услуги. По този начин след провеждането на обучението лицата ще имат възможност да използват уменията си на практика. Обучението ще премине през три нива по Европейската квалификационна рамка. • Руски език – ниво А1. Трябва да разбират същественото от кратки и ясни послания и съобщения. Трябва да могат да четат кратки, елементарни текстове. Да откриват конкретна, предвидима информация в обяви, реклами, проспекти и др. Трябва да могат да общуват във всекидневни рутинни ситуации, изискващи обикновен, пряк обмен на информация по познати теми и дейности. Да могат да водят кратък разговор, въпреки че обикновено не разбират достатъчно, за да могат да го поддържат. • Руски език – ниво А2. След приключване на курса от 100 учебни часа обучаващите се трябва да могат да разбират същественото, когато се използва ясен стандартен език по познати теми. Трябва да могат да схванат основната информация на актуални теми или въпроси от личен и професионален характер. Трябва да могат да разбират текстове, съдържащи предимно често употребявани всекидневни и професионални изрази. Трябва да могат да се справят при възникнали различни ситуации. Трябва да могат да участват без предварителна подготовка в разговори на позната тематика от личен характер или свързани с ежедневието. • Руски език – ниво B1. След приключване на курса от 100 учебни часа курсистите трябва да могат да разбират сравнително дълги изказвания, дори и да не са ясно структурирани, а логическите връзки само се подразбират.Трябва да могат да разбират специализирани статии и дълги технически инструкции, дори когато не са свързани с тяхната професионална област. Да могат точно да изразяват мислите и мнението си, както и умело да общуват със събеседниците си. Трябва да могат ясно и подробно да говорят по сложни въпроси като включват свързани с тях теми, да развиват определени аспекти и завършват изказването по подобаващ начин. Да могат да изберат подходящ за адресата стил. 14 000.00 0.00
Осигуряване на достъп до иновативни форми за учене през целия живот : Дейността ще включва: - Разработване на 3 бр. програми за интерактивно обучение (3 експерти*40 часа=120 часа) - Въвеждане на програми за интерактивно обучение (3 експерти*10 часа = 30 часа) - Закупуване на специализиран софтуер за провеждане на интерактивни обучения - 6 000 лв. - Материали за провеждане на обучения разделени в три групи - всеки комплект включва 1 бр. химикал, 1 бр. тетрадка, 1 бр. флаш-памет (2бр. Обучения * 20 участници * 1 комплект- 1 359,20 лв.) - Възнаграждения за обучители (3 експерти * 2 обучения * 20 часа) - 2 340 лв. - Разработване и внедряване на 3 бр. иновативни инструменти за учене чрез правене (3 експерти*10 часа=30 часа) - 615лв. - Закупуване на материали за обучение ВиК за 20 души - 3 400 лв. - Закупуване на материали за обучение Сухо строителство за 20 души - 1 200 лв. - Закупуване на материали за обучение Електрообзавеждане за 20 души - 2 800 лв. - Възнаграждения за обучители (3 обучения по 15 часа) - 877,50лв. Интерактивни методи на обучение ще включват: иновации в обучението, симулации, казуси, мозъчна атака, дискусия, ситуационни казус, симулация, игра, дискусионни беседа, дискусия, дебати, брейнсторминг, игрови ролеви игри, психологически тренинг, неигрови казус, груповите дискусии и др. При тези методи цел на обучението е развитието на определени качества на мисленето - любознателност, разсъдливост, мъдрост; личностни качества - твърдост, отговорност. Пълноценното обучение ще помогне за справяне с предизвикателствата на бъдещето. Бързото разпространение на новите технологии допълнително увеличава пропастта между търсене и предлагане на пазара на труда. Това рефлектира и върху предлаганото качество, което прави още по-неотложна необходимостта от прилагане на иновативни инструменти за обучение, като доказано по ефективност е обучението за учене чрез правене. Това ще доведе до високо ниво на знания, възможност за иновации, адаптивност спрямо промените в естеството на работата и пълно социално включване. Превръщане на ученето през целия живот е фактор за успех и конкурентоспособност на гражданите, институциите и организациите. Целта е да се подпомогнат служителите да използват пълния набор от творчески дисциплини за изграждане на ключови умения. Чрез тези дейности обучаваните проявяват активност на мисълта при възприемане и използване на информацията. Ученето не се измерва със запаметената информация - тя не може да се съхрани трайно, ако не се обработи и най-вече приложи в практиката за постигане на някаква цел. Интерактивното обучение създава предпоставки за постигане на учебни цели по атрактивен и ориентиран към практиката начин, защото то дава възможност за: • поставяне на обучаваните в центъра на учебния процес; • силно насърчаване на тяхната активност, ангажираност и практическа заетост; • насърчаване на креативно, дори рисково и нетрадиционно мислене, на аналитичност - търсене на решения, заключения, изводи; • връзка с налични знания и натрупан предишен опит и прилагане на наученото на практика; • съвместяване на индивидуална и колективна дейност и споделяне на опит между самите участници и между тях и преподавателя; • търсене на постоянна обратна връзка относно постигнатите резултати и настроения; • задължителна самооценка, взаимна оценка. Интерактивният подход насърчава проявата и развитието на личността, като: • прави обучението приятно, интересно, атрактивно, раздвижено, намалява рутината и умората като ангажира обучаваните, активира мисленето и действието им, съсредоточава вниманието им; • развива чувство за отговорност към самите тях и другите в групата; • развива социална компетентност; • развива чувство за самостоятелност, самоувереност и смелост за вземане на решения и същевременно носене на отговорност, за самокритичност; • развива творческия потенциал на обучаваните; • повишава мотивацията и самочувствието им; 23 750.87 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).