Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project is targeted at the creation of quality and sustainable jobs for unemployed and/or inactive persons in a company with strong market position and long history. This will be accomplished via a set of activities within the project. The selection of the people who will be employed will be implemented in close cooperation with the regional branches of the National Employment Agency (Labour Bureaus) as well as vocational schools and universities in the capital, and youth organizations, in regard to identifying and involvement of potential job applicants who are currently inactive on the labour market. The selected persons will be provided with employment for at least 12 month in accordance with the provisions of the current Call for proposals where permanent employment in the company will be secured for at least 50 % of them. The aim of the Applicant  is at least 50 % of the recruited persons to the following specific target groups -  young people under 29 years of age and long-term unemployed and inactive persons. The intention of Kristian-Neiko-90 Ltd. is to provide permanent employment to all new personnel given that the results and the quality of their work meet company's requirements. In order to ensure the quality of the new workplaces modern equipment will be provided corresponding to the positions on which the persons will be placed. In addition suitable vocational training will also be provided for the new personnel. The Applicant expects a lasting effect on the target group and in regard to the overall activity of the company following the implementation of the project activities. The company will provide opportunity for employment to persons who are motivated to work and who will have the possibility to establish themselves as valuable professionals in the business. Being employed, as well as having increased their qualification and experience they will continue to work as experienced staff on which the company may rely on.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира три членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - координатор по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 672 часа, координатора за 600 часа, а счетоводителят за 540 часа, които ще бъдат разпределени за 17 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Координаторът ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за професионално обучение и обучение по ключови компетентности, както и с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. В рамките на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали и офис консумативи, свързани с воденето на документацията и подготовката на процедури за избор на изпълнител, технически и финансови отчети и др. 16 546.29 19 998.63
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени: - 2 бр. информационни табели; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите; - 300 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 50 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ 3 500.00 3 500.00
Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 16 лица: - 2 лица на длъжност „ Инженер, проектант" - 6 на длъжност „Монтажник, стъкла в сгради" - 2 на длъжност "Технически ръководител”; - 4 на длъжност „Работник, товаро-разтоварна дейност - 2 лица на длъжност „ Технически сътрудник Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като за позициите, за които е възможно, ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст и продължително безработни и неактивни лица, като се предвижда поне 50 % от новонаетите (най-малко 8 лица) да бъдат безработни и/или неактивни лица от тези приоритетни групи. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка със средни професионални и висши училища в гр. София, както и с младежки организации, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта. Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 16 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на бенфициента. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания, както и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, както и желание за работа в производството и монтажа на дограма и стъклопакети. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост на 16 лица от целевата група: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 16 лица без работа в областта на строителството за 15 месеца. Ще бъдат наети 16 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 2 лица на длъжност „ Инженер, проектант" - 6 на длъжност „Монтажник, стъкла в сгради" - 2 на длъжност "Технически ръководител”; - 4 на длъжност „Работник, товаро-разтоварна дейност" - 2 лица на длъжност „ Технически сътрудник" В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 8 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички шестнадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. С всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. 102 968.32 109 921.28
Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: - за 6- те лица на длъжност „Монтажник, стъкла в сгради “ ще бъдат закупени 3 бр. линеен лазерен нивелир със статив, 6 бр. винтоверт с вграден акумулатор, 6 бр. настолен циркуляр, 6 бр. професионален перфоратор, 6 бр. флекс и 6 бр. куфари с инструменти; 4 бр. лапи за стъкло; 1 бр. помпа за смола; - за 2-те лица на длъжност „Инженер, проектант “ и за 2- те лица на длъжност „Технически сътрудник “ ще бъдат закупени 4 бр. компютърни конфигурации (работни станции) с двуядрен процесор с тактова честота до 3,3 GHz, 16 MB оперативна памет, 1 ТВ твърд диск, вградено оптично устройство, инсталирана операционна система, периферни устройства (клавиатура, мишка, монитор - с диагонал на дисплея най-малко 21,5"). 1 бр. монохромно печатащо устройство - плотер, с размер на печата до A1; 1 бр. мрежово мултифункциоиално устройство (скенер, принтер, копир) с размер на печата до АЗ; - за 2-те лица на длъжност "Технически ръководител" ще бъдат закупени 2 бр. преносими компютри (лаптопи) в размер на екрана най-малко 15,6", двуядрен процесор с тактова честота до 3,3 GHz, 1 ТВ твърд диск, вградено оптично устройство, инсталирана операционна система; За обезпечаване на дейността на монтажните групи ще бъде закупен и един лек автомобил с 4 или 5 врати, задвижване 4x4 или 4x2, работен обем на двигателя до 2500 куб.см., мощност до 170 KW. Автомобилът ще бъде използван ежедневно в работата, тъй като монтажите се извършват на място при клиентите в цялата страна. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. 55 595.43 79 878.98
Обучение за новонаетите лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалните си компетенции и придобият професионална квалификация, и ключови компетентности релевантни към изискванията на заеманите от тях длъжности.За целта ще се осигури обучение за повишаване на квалификацията на новоназначените лица. Шестте лица на длъжност „Монтажник, стъкла в сгради“ ще бъдат включени в обучение за придобиване на професионална квалификация за втора квалификационна степен по професия 582040 "Строител -монтажник" по специалност 5820404 "Дограма и стъклопоставяне".Общата продължителност на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. Обучението ще има теоритични и практически часове, като минимума теоритични часове ще бъде 300 уч. часа, а минимума практически 360 часа. Обученията ще се провеждат в продължение на 5 месеца по по 4 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 7 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицата ще имат възможност да положат държавни изпити, като успешно издържалите ги ще получат свидетелства за професионална квалификация. За новонаетите 6 лица на длъжност "Инженер, проектант" и "Технически ръководител" и „Технически сътрудник' ще бъде осигурено обучение за работа с приложен софтуеър за проектиране (AutoCAD, Solidworks и др.) в рамките на Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност". Продължителността на обучението ще бъде не no-мачка от 45 часа, като ще се провежда в продължение на шест седмици по 2 часа в два дни след работно време и 4 часа всяка събота. След приключването на обучението лицата ще получат сертификат за преминато обучение за работа със съответните продукти. 8 700.00 8 700.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).