Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса. : Процедурите по подбор и наемане на персонала, които ще предоставя услугите е ключов за успешното изпълнение на проектните дейности. Поради тази причина е обособен в отделна проекта дейност. Лицата, които ще бъдат наети следва да отговарят на определени критерии, поради специфичните групи от обществото, с които ще работят. Обслужваните по проекта лица принадлежат към най-уязвимите и социално чувствителни групи на обществото - възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване; хора с увреждания и техните семейства; възрастни в риск. Поради тази причина, макар и да не изискват висока професиоална квалификация и опит за наетите служители, е необходимо да отговарят на определени личностни и морално-волеви характеристики, като любезност, състрадателност,коректност, комуникативност, социална чувствителност и др.
Считаме, че наетия персонал трябва да носи сигурност и чувство за спокойствие у потребителите, които така или иначе изпитват сериозни финансови, а голяма част от тях вероятно и психологически затруднения, предизвикани от пандемията и наложената социална изолация.
В рамките на дейността ще бъде нает персонал, които ще изпълнява следните функции:
- Диспечери;
- Доставчици;
- Водачи на превозни средства (шофьори).
При необходимост, може да бъдат наети лица и на други длъжности, пряко свързани с изпълнението на проектните дейности и постигане на очакваните резултати.
Подробно описание на дейностите и функциите на персонала ще бъде подадено в дейност 2. |
0.00
|
65 393.01
|
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).: Това е основната проектна дейност, която е насочена директно към потребителите и цели подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им. В рамките на дейността ще бъдат мобилизирани проектни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период. В рамките на дейността ще бъдат предоставяни услуги по домовете на възрастни хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване, както и на хора с увреждания и техните семейства, хора, които са поставени под карантина от здравните власти и за които има социална необходимост от почасови услуги, като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19. Предоставянето на услугите в домашна среда цели ограничаване на контактите между хората, като бъдат подкрепени лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19. Това ще бъде осъществено чрез снабдяването на потребителите от целевите групи с хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги.
В рамките на единната ставка ще бъдат извършени следните разходи:
- Ще бъде осигурено транспортното обслужване на доставчиците. Ще бъде извършен анализ в кои части на района ще е по-икономически ефективно да бъдат използвани шофьори, които да превозват доставчиците по време на служебните им задължения и в кои части би било по ефективно да се използва градски транспорт. В зависимост от начина на придвижване на доставиците, ще бъдат извършени разходи за наем на автомобили (ако е необходимо), разходи за гориво и обслужване на автомобилите или разходи за градски транспорт (закупуване на абонаментни карти за доставчиците). За шофьорите и доставчиците ще бъдат поръчани за изработка баджове и/или други отличителни материали, чрез които да се идентифицират пред потребителите.
- Ще бъде обособено помещение в сградата на районната адмнистрация, в което ще се помещава диспечерския център. За целите на диспечерския център ще бъдат закупени два броя компютри. Необходимостта от закупуването на компютри се обуславя от липсата на свободни устройства в администрацията. Компютрите ще са важни за изпълнението на дейността на диспечерите, които ще трябва да изработват графици, на база приетите от тях поръчки и да разпределят изпълнението на задачите. За нуждите на диспечерския център ще бъдат закупени и два броя мобилни телефони, чрез които ще се поддържа комуникация между потребителите и диспечерите, както и между доставчиците и диспечерите. За нуждите на мобилните телефони ще бъдат открити и месечни абонаменти. При необходимост ще бъде закупено и друго оборудване за функционирането на диспечерския център.
- Ще бъдат закупени лични предпазни средства (маски, ръкавици и др, ако е необходимо) и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите (доставчици и шофьори). Използването на предпазните средства ще бъде задължително, с оглед безопасността на служителите и потребителите.
- Ще бъде назначен екип за организация и управление на проекта, които ще се състой от поне трима членове - ръководител, експерт човешки ресурси и счетоводител. При необходимост ще бъдат назначени и друг/и лица.
- Ще бъдат изпълнени изискванията за информация и комуникация, съгласно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
При необходимост може да бъдат извършени и допълнителни разходи, свързани и необходими за изпълнението на проектните дейности. |
0.00
|
0.00
|