Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

APS" Stefan Tsanov "- Knezha" confirmed its role in many perspective areas as agricultural holding, mechanization of agriculture, plant protection and agricultural chemistry and discover new opportunities for the young people through high quality training. The project envisages implementation of activities contributing to the improvement of educational infrastructure, complete renovation, including the implementation of measures for energy efficiency in the building of APS"Stefan Tsanov", Knezha that will improve the educational environment and quality of vocational training. The project implementation will lead to better working conditions and training, will improve  he overall vision of the school building and will ensure equal access to quality education. The implementation of the project activities will contribute greatly to improving the quality of life and conditions for the development of the educational process at school and increase the attractiveness of the area by reducing air emissions and improve its quality. The project proposal is in line with the objectives of the Operational Programme "Regions in growth" and in particular to Priority Axis 3 "Regional educational infrastructure" aimed at improving the educational infrastructure of national and regional importance, providing training and skills of students related to the needs of the labor market. The project envisages activities for improving access for people with disabilities to the school building subject of intervention, the implementation is a prerequisite for social inclusion and combat the isolation of this group of society.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Определяне на екип за организация и управление на проекта, който ще гарантира ефективното и качествено изпълнение на проектните дейности. Екипът ще включва 1 ръководител, 1 координатор, 1 счетоводител и 1 технически сътрудник. Основните дейности по организацията и управлението на проекта ще бъдат следните: 1. Обсъждане и приемане на подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на приложения график към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; 2. Контрол за изпълнение на целите и директна насоченост към резултатите на проекта; 3. Управление на финансите по проекта; 4. Подготовка, създаване и архивиране на проектна документация; 5. Мониторинг, контрол и оценяване напредъка на проекта; 6. Осъществяване на оперативен контрол върху изпълнението на дейностите; 7. Отчитане и минимизиране на рисковите фактори и трудностите; 8. Администриране и регулиране на проекта; 19 921.20 19 907.02
Информиране и публичност: Дейността ще се изпълнява съобразно условията и изискванията, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Мерките по публичност и информация ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват дейности за подготовка, публикуване и разпространение на информация и материали за популяризиране приноса на Европейският съюз, Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. В изпълнение на дейностите заложени в настоящия проект, съфинансирани от фондовете на ЕС, община Кнежа ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат участниците в проекта информирани за това финансиране. 7 000.00 8 400.00
Инженеринг: Дейността ще се изпълнява чрез инженерингов подход, обхващащ работно проектиране и изпълнение на СМР при непрекъснато осъществяване на авторски надзор от страна на проектанта. След провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП, с избрания изпълнител ще бъде сключен договор за изпълнение на инженеринг. 951 957.72 1 076 961.24
Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на независим строителен надзор при изпълнение на инженеринг : С оглед изискванията за съставяне и представяне на всички актове и протоколи, изготвени по време на строителството при отчитане на строителните дейности, от една страна, от друга страна – спецификата на извършваните дейности и необходимостта от упражняване на специализиран контрол по отношение качеството и обема на извършваното строителство е предвидено за този обект да се сключи договор за упражняване на строителен надзор и изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствието. Избрания консултант ще отговаря и за проверки на изпълнените количества извършени СМР, както и ще проверява и подписва всички актове за отчитане на извършените СМР, ще контролира прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. 47 597.79 57 000.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността по обзавеждане на училищната сграда е от съществено значение за постигане на заложените цели и ще осигури необходимия комфорт на учениците и персонала на училището.Обновяването и модернизирането на материално-техническата база допринася за приобщаване и адаптиране на учениците към училището като желано място не само за учебно-възпитателна работа, но и като място за отдих, общуване, създаване на добронамерени и приятелски отношения между тях, а това води след себе си до намаляване на агресията сред учениците. Отлично оборудваните учебни кабинети ще улесняват учениците в процеса на усвояване на знания, на развиване на умения и компетентности, а времето в училище за тях ще бъде не само полезно, но и приятно и ползотворно. Доброто материално-техническо оборудване ще създава добра учебна и комуникативна атмосфера и ще отговаря на съвременните изисквания на младите хора да бъдат информирани, да имат лесен достъп до нужните им знания, да общуват ползотворно както помежду си, така и с учителите. Част от заложеното оборудване е насочено към провеждане на интерактивни и мултимедийни уроци, което ще превърне учебно-възпитателния процес достъпен, интересен, атрактивен и ще приобщава младите хора към света на технологиите, превръщайки ги в добри специалисти. 44 992.05 46 756.79
Финансов одит: Извършването на независим одит на проекта е задължително изискване съгласно Насоките за кандидатстване. Освен това изразяването на независимо одиторско мнение по всички съществени аспекти на финалния финансов отчет на проекта ще удостовери допустимостта, целесъобразността и законосъобразността на разходите, както и отчитането им с релевантни разходооправдателни документи. Независимият одиторски доклад е своеобразна оценка за качественото и финансово отговорно управление на проекта. 7 000.00 8 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).