Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

This project tender "Development of part of the central zone and "Acad.Nikolay Haytov" square in Asenovgrad–1st stage" is aimed at improving the urban environment in Asenovgrad and in particular the development of the central zone of the city. The aim of the project is to give an identical, unified and memorable look, while at the same time offering a solution for strengthening the construction of the square area.
The investment project covers partly the space area and the whole level II and III of "Acad. Nikolay Haytov" square. According to it, dismantling of existing flooring in the scope of both levels and existing stairs and installation of new flooring are envisaged. Construction of a permanent outdoor stage that can be used for organized events, performances, informal events, public events and more.
Construction of rock gardens and amphitheater recreation area. It is also envisaged to "raise" at level II by laying a new reinforced concrete slab. More complete drainage, new street and square lighting is planned, including the illumination of surrounding public buildings-City Library, Municipal Administration and the Ministry of Interior, construction of a video surveillance system, complete greening of the newly formed green areas, construction of an irrigation system, access to facilities for people with disabilities. The project tender is part of the Investment Program of the Municipality of Asenovgrad for the implementation of the Integrated Plan for Urban Reconstruction and Development of the City of Asenovgrad /IPURD/ for the period 2014-2020. The planned interventions are concentrated in the planned area of public functions of high public importance. In addition to the construction and installation work, the project also includes project management activities, copyright and construction supervision, information and communication, as well as independent project audit.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление, мониторинг и отчетност на проекта: Най-общо дейността обхваща цялостната организация, управление и отчетност на изпълнението на проекта до успешното му приключване. Дейността е с продължителност 30 месеца. Стойността на разходите за нея е 69 940,73 лв., и отговарят изцяло на заложените разходи в Бюджета на проекта и представената Финасова обосновка. Дейността стартира със сформиране на екип за управление на проекта, който ще се състои от шест члена със следните позиции и възнаграждения: – ръководител на проекта-19 008,73 лв., технически и финансов персонал който включва- финансов експерт - 9 996 лв. и експерт инвеститорски контрол-12 999 лв., административен и помощен персонал който включва- координатор-14 994 лв., експерт нередности- 7 000 лв. и административен сътрудник 5 943 лв. На втори етап ще се подготвят и проведат процедури за възлагане на обществени поръчки по ЗОП за избор на външни изпълнители на основните дейности по проекта. След избора на външните изпълнители ще се осъществява текущ контрол и вътрешен мониторинг върху тяхната работа. Екипът на проекта е отговорен за организацията по отношение на осъществяваната комуникация с изпълнителите на основните дейности по проекта, за организиране на работни срещи и пряк контрол на място върху изпълняваните дейности, както и за координация и проверка на всички необходими документи, представяни от изпълнителите и доказващи напредъка на дейностите. Екипът е отговорен за организацията и изпълнението на всяка от планираните дейности; за правилното разходване на предоставената БФП; за подготовка на искания за плащане по проекта; за изготвяне на технически отчети и финансови отчети. Екипът за управление на проекта е отговорен солидарно за правилното, точно и своевременно изпълнение и отчитане на проекта през Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България (ИСУН 2020), за съблюдаване на предпоставки за възникване на рискове от нередности и тяхното предотвратяване и за осигуряване на благоприятна среда за изпълнение на проекта. Екипът на проекта има ангажимента за окомплектоване и поддържане на цялата документация, касаеща изпълнението на проекта във вид, изпълняващ указанията на УО на ОПРР, както и за осигуряване на достъп до документацията на проекта и представяне на необходимата информация при извършване на проверки на място от представители на УО на ОПРР, Сертифициращия орган, Одитния орган, Европейската сметна палата, органи на Европейската комисия, Дирекция „Защита на финансови интереси на Европейския съюз“, МВР (АФКОС) и други национални одитни и контролни органи. По време на изпълнение на проекта ще бъдат провеждани работни срещи между членовете на екипа, на които ще се обсъжда напредъка на изпълнение на отделните дейности, ще се отчита извършената през текущия месец работа и ще се изготвя работен план по отношение на организацията на предстоящите за изпълнение дейности. По време на цялостното изпълнение на проекта екипът ще е ангажиран с прякото съблюдаване за недопускане и предотвратяване на потенциални нередности. Екипът на проекта е отговорен за проследяването изпълнението на дейностите в сроковете, заложени във всеки договор с конкретен изпълнител, както и за окончателното изпълнение и отчитане на целия проект пред УО на ОПРР съгласно крайния срок, заложен в договора за предоставяне на БФП. 69 940.73 69 822.72
„Благоустрояване на част от централната зона и площад "Акад. Николай Хайтов" в гр. Асеновград- I етап”: Дейността обхваща строителни и монтажни работи за изпълнение на работен инвестиционен проект за обект: „Благоустрояване на част от централната зона и площад "Акад. Николай Хайтов" в гр. Асеновград- I етап”. Дейността е насочена към цялостното обновяване и облагородяване на на централната част на града Асеновград. Разработеният инвестиционен проект предвижда общо функционално-пространствено решение за благоустрояване. Предвижда се изпълнение на следните видове СМР: -Изграждане на открита сцена с обслужваща сграда ; -Изграждане на алпинеуми и амфитеатрална зона за отдих и социални контакти; -Полагане на нова стоманобетонова плоча на ниво II -Цялостно отводняване на ниво II и ниво III,чрез линейни и точкови отводнители; - Демонтаж на съществуващи и монтаж на нови настилки; - Цялостно озеленяване на новооформените зелени площи с нови иглолистни и широколистни дървета, декоративни храсти, затревяване; - Изграждане на поливна система; - Изграждане на система за видеонаблюдение; - Поставяне на ново улично и площадково енергоспестяващо осветление; - Осигуряване на достъпна архитектурна градска среда; Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 22 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 3 409 563, 83 лв. без ДДС и съответстват изцяло на заложената стойност в Раздел 5 "Бюджет на проекта", Бюджетен ред 3. Разходи за строителни и монтажни работи. 3.1 Благоустрояване на част от централната зона и площад "Акад. Николай Хайтов" в гр. Асеновград-I етап” и представената Финансовата обосновка за реалистичност и съответствие с пазарните цени. 3 906 245.86 4 632 837.61
Авторски надзор: Авторският надзор по проекта ще бъде осъществяван от проектантския екип, изготвил работния инвестиционен проект по смисъла на ЗУТ и Наредба № 4. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва следните дейности: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Съдействие при избор на материали за строителните работи; - Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; - Изработване на допълнителни чертежи на детайли; - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи – когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 22 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 34 667 лв. без ДДС и съответстват изцяло на заложената стойност в Раздел 5 "Бюджет на проекта", Бюджетен ред 18. Разходи за авторски надзор. 18.1 Разходи за авторски надзор; и представената Финансовата обосновка в която са подробно обосновани. 34 667.00 39 100.80
Строителен надзор : Дейността строителен надзор е регламентирана в чл. 168 от Закона за устройство на територията и включва контрол над цялостния строителен процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор е отговорен за качественото изпълнение на планираните СМР и за безпроблемното въвеждане на обекта в експлоатация. Строителният надзор осигурява: - Законосъобразно започване на строителния процес, правилно изпълнение на СМР и въвеждане на строежа в експлоатация; - Коректно изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания; - Пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Контрол по спазване на условията за безопасност на труда; - Контрол върху качеството на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност; Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 23 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 58 000 лв. без ДДС и съответстват изцяло на заложената стойност в Раздел 5 "Бюджет на проекта", Бюджетен ред 21. Разходи за строителен надзор надзор. 21.1 Разходи за строителен надзор. и представената Финансовата обосновка в която са подробно обосновани. 54 950.00 65 940.00
Информация и публичност: Дейността е предназначена за популяризиране на проекта и информиране на обществеността за неговите цели и постигнати резултати. Настоящата дейност има и задължителен характер, тъй като е необходима за информиране на гражданите за финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР). В дейността се залагат следните мерки за информация и комуникация: - Публикации на интернет страницата на Община Асеновград при одобряване на проектното предложение и при провеждане на предвидените пресконференции; - Провеждане на пресконференции – начална (при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с предвидените за изпълнение дейности) и заключителна (след изпълнение на проекта с цел оповестяване на постигнатите резултати от изпълнените дейности). - Провеждане на официална церемония "Първа копка"; - Организиране и провеждане на официална церемония за откриване на обекта на интервенция след въвеждането му в експлоатация; - Банер на стойка съгласно указанията на единния наръчник за информация и комуникация– ще бъде използван по време на пресконференциите, както и за други публични събития в административната сграда на Община Асеновград; - Изработване и поставяне на два билборда с подходящи размери за проекта (минимум 4 х 3м), съгласно указанията на единния наръчник за информация и комуникация, които ще бъдат поставени на видно място в близост до обекта на интервенция. Билбордовете ще бъдат изложени по време на изпълнението на СМР. - Изработване и постоянни на обяснителни табели (2 бр.) с подходящи размери, съгласно указанията на единния наръчник за информация и комуникация . Табелите ще бъдат поставени на видно място след приключване на СМР. - Два броя платени публикации в местни печатни и/или електрони медии; - Изработване на 100 бр. рекламни тефтери; - Изработване на 150 бр. рекламни флаш памет (USB)32GB; - Изработване на 100 бр.рекламни химикали; - Изработване на 100 бр. рекламни чаши; Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 30 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 21 000 лв. без ДДС и съответстват изцяло на заложената стойност в Раздел 5 "Бюджет на проекта", Бюджетен ред 36. Разходи за Публичност и визуализация. 36.1 Информация и публичност и представената Финансовата обосновка в която отделните мерки са представени с детайлна разбивка по количество и единични цени. 21 000.00 23 460.00
Одит на проекта: Дейността е задължителна и е планирана с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността и допустимостта на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. Одитът по проекта ще бъде извършен от независим лицензиран одитор (регистриран експерт-счетоводител или специализирана фирма за одит). Одитната проверка ще бъде извършена съобразно изискванията на Инструкцията на Сертифициращия орган за изпълнение на ангажименти за договорени процедури на ниво бенефициент. Дейността включва изготвяне на окончателен доклад за фактически констатации, който ще бъде приложен към Искането за окончателно плащане по проекта. Одитният доклад ще придружава необходимите документи, представяни за окончателна верификация на разходите и ще бъде изготвен съобразно образеца и структурата на доклад за фактически констатации, приложение Annex E1-I по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г. Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 3 месеца. Разходите по нея са на обща стойност 5 000 лв. без ДДС и съответстват изцяло на заложената стойност в Раздел 5 "Бюджет на проекта", Бюджетен ред 37.Разходи за одит. 37.1 Независим одит по проекта и представената Финансовата обосновка в която са конкретно обосновани. 5 000.00 6 000.00
Въвеждане на обекта в експлоатация: Дейността обхваща процеса по въвеждането на обекта в експлоатация. Тя ще стартира след, като строежа бъде предаден от Изпълнителя на Възложителя. Със съдействието на Строителен надзор ще бъдат комплектовани и изпратени до ДНСК всички необходими документи за назначаване на Държавна приемателна комисия. Ще бъдат заплатени също така и съответните такси, съгласно Тарифа 14. След приключване на процедурата обекта ще получи Разрешение за ползване и така ще бъде въведен в експлоатация. Дейността съгласно приложеният график е с продължителност 2 месеца. Като време тя е позиционирана в края на проекта след приключване на строително монтажните работи. Разходите по нея са на обща стойност 8 330,11 лв. без ДДС и съответстват изцяло на заложената стойност в Раздел 5 "Бюджет на проекта", Бюджетен ред 27. Разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация. 27.1 Такси за въвеждане в експлоатация и представената Финансовата обосновка. 8 330.11 2 470.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).