Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The present project proposal focuses on the realization of the entrepreneurial idea - creation of a center for art therapy and social integration of children and young people from vulnerable groups for provision of social services through creation, recording and presentation of musical works based on traditional Bulgarian musical folklore, with accent - the sound of the caba bagpipe, combined with modern motifs from "Gaida Fusion" Ltd. It is identified based on its estimated market potential, the education and expertise of the team that will deliver it and the added value of the services.
Music therapy will be the heart of the social services the center will provide. It is a process led by qualified staff who, using the elements of music, aims to improve physical, mental, social and cognitive health. It directly affects different: chronic, neurological, psychiatric diseases, psychological traumas, developmental disturbances, social attitudes, etc.
In the process of art therapy and social integration of the clients of the social service, a creative approach will be used to create folk music with modern elements, which includes: traditional works with Bulgarian Kaba bagpipe in jazz variations; author's works with Bulgarian caba bagpipes; a blend of ethno motifs with modern pop and dance sound, mostly with Bulgarian caba bagpipes and others.
In order to be able to realize its entrepreneurial idea, "Gaida Fusion" Ltd. needs to hire qualified personnel - 5 people on permanent contract, who will have the skills to work with young people by creating music; purchase of fixed assets - 23 pcs. different types and functionality of recording equipment; materials and consumables - musical instruments, as well as creating a website. All this will have a cumulative effect on providing an opportunity for "Gaida fusion" Ltd. to do specific social work and producing, while offering quality niche social services on the market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез: Назначаване на квалифициран персонал - 5 човека; Закупуване на ново оборудване - ДМА - 23 бр.; закупуване на материали и консумативи - гайди; и създаване на интернет страница на дружеството): В рамките на тази дейност се предвижда наемане на квалифициран персонал - 5 човека, закупуване на ДМА - 23 бр., закупуване на материали и консумативи - гайди и създаване на интернет страница на дружеството, които са необходими предпоставки за реализиране на предприемаческата идея - създаване на Център за арт терапия и социална интеграция на деца и младежи от уязвими групи чрез създаване, записване и презентиране на музикални произведения, базирана на традиционния български музикален фолклор, с акцент - звученето на каба гайдата, съчетано със съвременни мотиви. Така планираната дейност е необходима за постигане на заложените в проектното предложение цели. В рамките на дейността се предвижда сформирането на екип за реализацията на предприемаческата идея, подробно описан в т. 9 от настоящия формуляр. В екипа ще участват 4 специалисти - квалифициран персонал, обект на оценка, и един специалист на позция Психолог, който не е обект на оценка, като всички те, включително и предприемачът ще бъдат наети на трудови договори, като разходите за възнагражденията им са включени в бюджета на проекта. Бройката, квалификацията, професионалния опит и компетенции са съобразени със спецификата на предприемаческата идея и са пряко свързани с нейния предмет. В тази връзка са идентифицирани следните експертни длъжности, необходими за реализирането на предприемаческата идея: музикант- педагог; инструменталисти; вокален изпълнител; психолог. Наемането на 5 човека, вкл. предприемача ще бъдат на непълен работен ден - 4 часа за период от 6 месеца със следното възнаграждение: общо основно трудово възнаграждение от 1268,80 лв. на месец с включени осигурителни вноски за сметка на работодателя по 6 м. за 5 човека = 38064 лв. Предприемачът - Светла Дукатева е дипломиран бакалавър по специалност музика с придобита квалификацията "Учител по музика" като има над 3 години професионален опит в областта на предприемаческата идея - създаване и изпълняване на музика, базирана на автентичния български фолклор, с модерно звучене, който е описан подробно в т. 9 Екип във формуляр за кандидатстване. Като носител на предприемаческата идея Светла Дукатева ще работи по цялостното осъществяване на соц. услуга, както и ще отговаря за пазарната реализация. Заедно с нея ще работят и Пейо Пеев, който е магистър със специалност "Изпълнителско изкуство - гъдулка" и над 20 годишен опит в областта на създаването на фолклорна музика и преподаването на музика на деца и младежи - респективно на предприемаческата идея. Длъжността, която П. Пеев ще заема е инструменталист; Борислав Таслев, който е бакалавър със специалност "Поп и джаз тромпет" и над 18 годишен опит в изпълнението и създаването на фолклорна музика; Стоян Янкулов, с прякор Стунджи е известен музикант с квалификация магистър със специалност "Естраден изпълнител - ударни инструменти" с над 20 годишен опит в изпълнението и създаването на фолклорна музика. Освен тях, по проекта ще бъде назначен един експерт "Психолог", с опит при психологическо консултиране чрез арт терапия, работа с деца и младежи от уязвими групи, социална работа и интеграционни процеси. Всички длъжности са определени след задълбочен анализ на социалната услуга и креативния подход по достигане на положителна промяна у клиентите, чрез създаване на музика. Те са ключови за неговото осъществяване - от идентифициране на конкретните проблеми, през съставянето на подходяща терапия чрез музика, писането на ноти, през музицирането, до изсвирването и изпяването на готовото музикалнопроизведение и неговото записване. "Гайда фюжън" ООД не само смята да привлече, но и да задържи специалистите в областта на социалните дейности, музикотерапията, осигурявайки качествена, устойчива заетост. За да е в състояние да предложи иновативната социална услуга - арт терапия чрез правене на музика, дружеството е идентифицирало потребност да закупи и внедри в експлоатация следните ДМА: продължава 100 667.00 98 235.84
Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез: Назначаване на квалифициран персонал - 5 човека; Закупуване на ново оборудване - ДМА - 23 бр.; закупуване на материали и консумативи- гайди; и създаване на интернет страница на дружеството) - продължение: Продължение на дейност 1: ДМА не са определени самоцелно, а след внимателно обследване на потенциалните нужди на процесът по реализация на социалната услуга, чрез създаване на музикални произведения - таблетите ще позволяват на музикантите да пишат ноти, които по софтуерен път ще симулират музиката; техника ще позволи дигиталното записване, обработка и микс на музиката, музикалните инструменти ще се използват за изпълнение на написаната музика. Същевременно ще осигурят един интерактивен подход за взаимодействие с младежите, потребители на социалната услуга и тяхното улеснено навлизане в света на музиката. Създаването на музика изисква и определени видове материали и консумативи. Идентифицирани като ключови са: музикалните инструменти, като по-конкретно ще са необходими каба гайди. Те са специфичен музикален инструмент, характеризиращ се с много кратък живот и респективно - период на употреба, т. к. кожения мех на тялото на гайдата се раздува с времето, губи еластичните си свойства и спира да генерира правилен звук. Те са пряко свързани с изсвирването на музикални произведения и ще се използват непосредствено за влагане в тях за периода на изпълнение на проекта. По характер материалите и консумативите представляват стоково-материални запаси и ще бъдат използвани като такива. Освен чисто техническата част по създаването на музикални произведения, базирана на традиционния български музикален фолклор, с акцент - звученето на каба гайдата, за реализирането на предприемаческата идея от ключово значение е атрактивното й представяне в адекватна среда, пряко свързана с определените потенциални клиенти на социалната услуга. Анализът кой подход да бъде предприет в съвременните условия представлява сложна многофакторна задача, чието решение предполага използването на предварително определен набор от детерминиращи вътрешни, външни и други фактори и условия, както и прецизни критерии за сравнение и оценка на предимствата и рисковете на всеки един начин за осъществяване. За младите дружества, които са напълно непознати на пазара, маркетингът е едно от най-скъпо струващите пера, особено, ако конкретните маркетингови инициативи са ниско ефективни и без принадена стойност. При разполагане на богат набор от маркетингови мерки, от които "Гайда фюжън" ООД може да използва, като най-целесъобразно и с най-голям ефект е идентифицирано създаването на интернет страница на дружеството с потенциално висок индекс от Google, с лесен за навигация интерфейс, достъпна с IP адреса си в целия свят. Тя ще съдържа информация за фирмата, информация за социалната услуга, музикотерапията, галерия, ел. магазин за закупуване на музикалните произведения, форма за оставяне на обратна връзка. В днешно време всеки втори потребител проверява за дадена стока и услуга първо онлайн и чак след това пристъпва към търсенето й във физически вариант. Ако едно дружество, предлагащо нови продукти, включително социални услуги, не съществува в интернет пространството, шансовете му за успешно пазарно навлизане и реализация са нищожни. Нововъзникващите дружества базират повече от 85% от маркетинговата си стратегия върху интернет представянето в различни форми, като разчитат на ефекта на доминото, който е характерен за него. Справки онлайн по ключови думи правят широка гама от потребители - от физически лица, които търсят решение на конкретен проблем, до професионалисти, които работят в сътветната социална сфера или създават аудио-визуално съдържание и им е необходима музика за тях, до собственици на социални предприятия, услуги, радио станции, телевизии, медии, или на спортни зали за музика за тренировки. Тази богата палитра от заинтересовани лица, прави разработката и активирането на такава интернет страница най-логичното и най-рационалното действие от гледна точка на "инвестирани средства - постигнат резултат". В тази връзка „Гайда фюжън” ООД е идентифицирала създаването на собствена интернет страница като ключова за успешната реализация на предприемаческата идея. 0.00 0.00
Визуализация и публичност по проекта: Дейността цели осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите, дейностите и резултатите на проекта и настоящата схема за безвъзмездно финансиране. Дейността предвижда изпълнение на мерки за популяризиране на получената финансова подкрепа от ОПИК чрез ЕФРР в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация и с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите по ОПИК. В обхвата на тази дейност ще бъдат изпълнени мерки за представяне на настоящия проект, неговата същност, цели и очаквани резултати, както и за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, относно финансовия принос на ЕС и ОПИК за развитие на предприемачеството чрез реализиране на идеята на проекта. Тези мерки ще се прилагат съгласно правилата на Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията от 8 декември 2006 г. и Задълженията на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност. Дейностите за визуализация и популяризиране на проекта включват: 1.Изработване на информационни материали под формата на: • Информационна табела 1 бр. - поставена на мястото на изпълнение на проекта с минимални размери 50х70 см, с отбелязан приносът на Европейския съюз и ОПИК- 1 табела х 100 лв.=100 лв. без ДДС ; Табелата ще съдържа минимум следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС (в съответствие с графичните стандарти, определени в приложение II от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията) и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; като емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз" и наименованието на финансиращия фонд ще заемат минимум 25% от площта. 2. Визуализационни стикери – 24 бр. - Върху закупените по проекта ДМА ще бъдат поставени визуализиращи стикери, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 - 24 стикера х 10 лв. за 1 бр. = 240 лв. без ДДС. 3. Публикуване на актуална информация на интернет страницата на компанията – целта е популяризиране на проекта и публикуване на постигнатите резултати на всеки етап от изпълнение на отделните дейности; 240.00 340.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).