Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 627 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

In the execution of its strategic business objectives and in full consonance with the objectives of 'Human Resources Development' Operational Programme VarsysLtd. will implement this present Project which provides for the hiring of three unemployed or inactive persons from the target groups (2 permanent unemployed or inactive person and 1 unemployed or inactive person aged between 30 and 54)at the position as Consultant seller,Computer systems technician and Web site programmer,providing employment and wages for a period of 12 months and the creation of appropriate conditions for the conduct of the professional obligations of the newly employed persons through equipment of three new jobs.After the completion of the implementation of the Project Varsys Ltd will commit to maintain the jobs for a minimum period of 12 months,thus providing employment for a minimum period of 24 months.Successful realization of the project proposal will carry the most positive impact on the representatives of the target group.As a result of the professional experience gained, the new employees will acquire new skills that will make them more adaptable to the labour market and in the long run will be beneficial for their active participation in it.The acquired competences and professional experience will be used by the target group even after the end of the Project.The successful implementation of the project will lead to integration of the on the unemployed persons labour market, the provision of stable employment,raised incomes and business activities and their social integration, subject to the horizontal principles of the EU.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Основните под-дейности включват: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2.Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички заинтересовани и пряко ангажирани с изпълнението на проекта лица. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Текущо обработване и поддържане на документацията. 5 600.00 5 600.00
Провеждане на избор на доставчици на стоки и услуги по реда на ПМС №118/20.05.2014 : Дейността ще бъде извършена от екипа за управление на проекта и цели осигуряване на прозрачно, ефективно, ефикасно и икономично разходване на средствата от безвъзмездната помощ и спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители по доставката на услуги и оборудване. 0.00 0.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : Средносрочната стратегия за развитие на „Варсис“ ООД до 2017 г. предвижда откриването на нов магазин през четвъртото тримесечие на 2015 г., за чието функциониране ще е необходимо наемането на допълнителен персонал на три длъжности - "Продавач консултант“, "Техник компютърни системи" и "Програмист уеб сайтове". Ще бъдат подбрани най-подходящите кандидати, представители на целевите групи на проекта, ще бъдат назначени на трудови договори, за което ще получават възнаграждение за период от 12 месеца в рамките на изпълнението на проекта. В сътрудничество с Бюрото по труда ще бъдат избрани най-подходящите кандидати за новооткритите работни места, по предварително определени и ясни критерии. Дружеството има разработена процедура за подбор с алгоритъм за определяне на профили на подходящи кандидати за всички позиции. Кандидатите ще бъдат подбирани чрез обяви на уеб страницата на фирмата, както и в специализираните сайтове, в случай, че се касае за неактивни лица, които нямат регистрация в Бюрото по труда. 32 371.44 32 371.44
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа на наетите лица и постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд ще бъде закупено офис оборудване, което да се използва от новонаетите лица. Оборудването и обзавеждането са изцяло съобразени със спецификата на конкретната трудова дейност по определената работна позиция и са пряко необходими за изпълнение задълженията на всяко новонаето лице. 16 870.00 16 870.00
Дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”.: Дейности, свързани с осигуряване на публичност с цел информиране на обществеността за финансиращия орган, целите и дейностите по проекта и постигнатите резултати. 1 100.00 1 100.00
Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: Обзавеждането и оборудването, закупени със средства по проекта, ще бъдат застраховани против рискове от погиване - пожар, наводнение, кражба и др. 330.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).