Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 614 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

“COLOR STUDIO” Ltd. is operating in “Printing of other printed materials and  printed products” and is specialized in laser engraving, digital, offset, wide-format and direct flat printing on a variety of materials – paper, plastics, vinyl, fabrics, etc., and includes printed accessories for extreme tourism and sports – advertising materials, panes for marking of tracks for ski and sport orientation, as well as printed sport apparel and equipment.
“ COLOR STUDIO ” Ltd. needs to address increased demand at the limitation of full production capacity utilization, as well as to improve the quality and competitiveness of products, in order to expand its positions on the international markets.The company is using physically old and outdated printing equipment, which is not efficient enough and lead to labor intensive production with high energy and material consumption, and unstable parameters of production processes.
To address the needs, the project includes the purchase of fixed assets as an entirely new solution: Wide-format printer, UV flatbed printer, Machine for laser engraving, and Highly precise cutting machine. The machines will increase production capacity, improve export capabilities and ensure precise production parameters, which will enhance resource efficiency and effectiveness in production processes, and will decrease cost of production per unit.
The company is in the range of eligible target group with a project in ISSS thematic field “New technologies in creative and recreational industry” and activities for adopting new technologies for improving resource efficiency and effectiveness in production processes.
The expected results are improving competitiveness and creating export potential, decreasing production cost and increasing production capacity.The project is directed to improvement of production processes and current products, as well as introduction of new technologies for enhanced resource efficiency and effectiveness in production process.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Широкоформатен принтер): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Широкоформатен принтер, който ще бъде позициониран в гр. Монтана в наето помещение от фирма "Колор Студио" ЕООД. В момента капацитетът на принтера, с който разполагаме е равен на 180 м2/час. Със закупуването на новия Широкоформатен принтер ще увеличим капацитета на производство на печат от 180 м2/час с още цели 91 м2/час, или с 50%. Въвеждането му в експлоатация ще подобри производствения процес, като ще позволи прецизен печат, без необходимост от допълнителни манипулации и прекъсвания, ще оптимизира и ще облекчи производствения процес. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 0.00 0.00
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Машина за лазерно гравиране): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Машина за лазерно гравиране. Въвеждането в експлоатация на машината за лазерно гравиране ще подобри производствения процес, като се позволи гравиране без необходимост от допълнителни манипулации и прекъсвания, ще оптимизира и ще облекчи производствения процес. Машината за лазерно гравиране е с максимална скорост на обработка от 254 см/сек и срямо съществуващата с капацитет 240 см/сек, ще увеличи капацитета на предприятието за лазерно гравиране със 105%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието (7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 0.00 0.00
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой плоскопечатен UV принтер.): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой плоскопечатен UV принтер. Със закупуването на плоскопечатен UV принтер ще бъде повишено качеството на печат. Със закупуването му ще се подобрят значително съществуващите продукти с цел повишаване на качеството на печат поради по-точното нанасяне на боите и благодарение на наличието на допълнителен 7-ми цвят, което значително обогатява наситеността на изображението спрямо съществуващия принтер с 6 цвята. По този начин качеството ще се повиши с поне 16%. Освен това, ще бъдат избегнати производствените прекъсвания поради повреда, а оттам и намаляване на брак от бои и материали от 10% на 2%. Средно в момента се регистрират около 4-5 прекъсвания по време на печат и се губят около 35 кв.м. материал и бои за тях, което ще бъде избегнато почти изцяло. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието (7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 0.00 0.00
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Широкоформатен принтер): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Широкоформатен принтер. Широкоформатният принтер е от последно технологично поколение и се отличава със своята точност на полагане на цветовете, а начинът на полагане им придава по-голяма издръжливост и здравина. Размерът на цветната капка при печат е много малък - само 12 pl, което прави печата много по-качествен, защото позволява да се принтират много ясно финните елементи и детайли. В момента принтерът, с който разполага „КОЛОР СТУДИО“, е с размер на капката 16 pl, което означава, че качеството на принтиране се увеличава с цели 25% Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието (7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Широкоформатен принтер): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой Широкоформатен принтер. Със закупуването на новия Широкоформатен принтер ще увеличим капацитета на производство на печат от 180 м2/час с още цели 91 м2/час, или 50%. Новозакупеният широкоформатен принтер се отличва с изключително качество на печат и спестяване на суровини при печатането. Боите, които се нанасят на повърхността се разпръскват с висока точност и това води до използване на до 20% по-малко боя при отпечатването на един и същи продукт, което се явява подобряване на ресурсната ефективност на операцията с до 20% на единица продукция. Бракът при широкоформатен печат е генериран почти изцяло от прекъсвания и блокиране на наличния широкоформатен принтер или неправилно и неточно нанасяне на боята, което води до преразход на бои и материали – винил, пластмаса, хартия, плат и др. Благодарение на прецизния и надежден широкоформатен принтер ще намалим производствения брак от 10% на 1%, тъй като производствените прекъсвания са сведени почти до нула, а нанасянето и дозирането на боите е прецизно. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието (7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 58 675.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой плоскопечатен UV принтер ): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой плоскопечатен UV принтер . Със закупуването на плоскопечатен UV принтер ще бъде повишено качеството на печат, ще бъдат избегнати производствените прекъсвания поради повреда, а оттам и намаляване на брак от бои и материали от 10% на 2%. Средно в момента се регистрират около 4-5 прекъсвания по време на печат и се губят около 35 кв.м. материал и бои за тях, което ще бъде избегнато почти изцяло и ресурсната ефективност на операцията ще нарасне с не по-малко от 90% на единица продукция. Новозакупеният широкоформатен принтер за плосък печат се отличава с изключително качество на печат и спестяване на суровини при печатането на плоски повърхности. Боите, които се нанасят на повърхността, се разпръскват с висока прецизност и това води до използване на до 15% по-малко боя при отпечатването на един и същи продукт, което се явява подобряване на ресурсната ефективност на операцията с до 15%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието (7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 645 424.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой машина за лазерно гравиране ): Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация 1 брой машина за лазерно гравиране. Предвидената за закупуване машина за лазерно гравиране е от последно поколение, високотехнологична – разполага с автоматизирано управление, която с прецизността си ще изключи възможността за генериране на брак и ще го намали с до 10%, спрямо използването на настоящите технологии за гравиране. Ресурсната ефективност, породена от намаляване на брака, ще бъде повишена с не по-малко от 10% на единица продукт. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието (7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 195 583.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Високопрецизна режеща машина ): Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация 1 брой Високопрецизна режеща машина. Високопрецизната режеща машина е от последно поколение, като отговаря на последните технологични стандарти в печатарската индустрия и е с работна скорост 1 м/сек. Прецизността на рязането е от ключово значение за качеството на готовия продукт. Бракът от рязане ще бъде сведен до 1%, спрямо наличната машина за рязане, генерираща 10%, поради ръбове и кривини, тъй като е физически и морално остаряла. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието (7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 391 166.00 0.00
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Плоскопечатен UV принтер): Внедряването на плоскопечатен UV принтер ще подобри производствените процеси. Съществуващият принтер за плосък печат има капацитет 100 кв.м./час, докато предвиденият за закупуване плоскопечатен UV принтер може да достигне 155 кв.м./час, което ще увеличи капацитета за широкоформатен плосък печат с още 155%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието (7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 0.00 0.00
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Високопрецизна режеща машина) : Новата високопрецизна режеща машина ще бъде от последно поколение, като отговаря на последните технологични стандарти в печатарската индустрия и е с работна скорост 1 м/сек. Капацитетът на рязане на продукти, ще бъде увеличен със 98%, а бракът от рязане ще бъде сведен до 1%, спрямо наличната машина за рязане, генерираща 10%, поради ръбове и кривини. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието.(7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 0.00 0.00
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой Високопрецизна режеща машина.) : Капацитетът на рязане с Високопрецизна режеща машина ще бъде увеличен с 98%. Машината ще подобри значително съществуващите продукти и ще повиши тяхното качество. Благодарение на своето устройство за автоматично разпознаване на дълбочината на рязане ще бъдат избегнати недостатъчно дълбоки или криви срязвания. Това пряко ще подобри ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес – нивото на генериран брак и рекламации практически ще бъде сведено до нула, а в момента достига 10%, поради неточности в срязването, водещи до необходимост от повторен печат (с разход на бои и материали), както и срязване наново. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол ( 7-ми месец) 5. Визуализация и публичност ще бъде осъществена за сметка на Кандидата. Ще бъде изработен и поставен 1бр. визуализационен стикер на актива и 1 бр. постоянна обяснителна табела на видно място в предприятието (7-ми месец) 6. Отчитане на проекта (8-ми месец) 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).