Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

"Artvision" - Varna is the leading agency in the field of advertising and it quickly took its place in the market expanding its activities. Today company offers both construction of single advertising and integrated advertising solutions and comprehensive advertising services. The company has its own production bases and printing, allowing control of the entire manufacturing process - from the creation of conceptual design to the final presentation of promotional materials. Quality of work and professional attitude ensure a team of young professionals - designers, artists, photographers, which can make all the desires and ideas real advertising products. Creative and production teams work at the optimal organization - meeting tight deadlines, taking express orders, without affecting the price.The company offers a wide range of products from foam and fiber.
In view of the great work capacity and trends for further future growth in orders, "Artvision" needs 8 new employed persons. Under this program, the company will be able to take advantage of the performance of professional qualification training for their future employees, because this job is very specific and requires special skills. The implementation of the project proposal will improve the workforce and will have a positive impact on the fight against unemployment of youths in the country. The employees will undergo training for higher qualification in the profession, which would help to increase their desire and motivation to work. This makes an employee more motivated after the feeling of a job well done. All these positive effects will affect the target group, and will increase the productivity and competitiveness of all employees in the company. It is planned to increase the technological capacity - an optic laser marking system that will contribute to the work of new employees. Previous experience of the company in the training of young people showed high scores in their further professional development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на интервюта и наемане на неактивни лица за период от 12 месеца.: Изпълнението на тази дейност ще се осъществи чрез публикуване на обяви в специализирани интернет сайтове за предлагане на свободни позиции на неактивни лица до 29г. Ще се извърши подбор на подходящите кандидати, след което ще се проведат интервюта, за да се изберат конкретните лица. Новоназначените лица ще сключат в съответствие с действащата нормативна уредба трудови договори. На лицата ще бъдат изплащани работни заплати и здравни, социални и други необходими вноски. Първоначалният период, за който ще бъдат назначени новите служители е 12 месеца, като след изтичане на този период трудовите отношения нa 5 от тях ще бъдат продължени за още 1 година. По време на първата година на новите служители ще се даде възможност за преминаване на курс за обучение по професионална квалификация за позицията, на която са наети. Възнаграждението е съобразено с минималния осигурителен доход за съответната позиция. Предвидените свободни позиции, за които ще се търсят нови служители и за които ще се проведе обучение за професионална квалификация ще бъдат следните: - графичен дизайн с код на длъжността 2166 3008. За тази позиция ще се наемат шест служители с работна заплата от 587лв. Дължимите от работодателя осигуровки възлизат на 104.49лв. - заварчик с код на длъжността 7212 1001. На тази длъжност ще бъде наето едно лице с работна заплата от 380лв. Дължимите от работодателя осигуровки възлизат на 67.64лв. - монтажник, метални конструкции с код на длъжността 7214 2007. Ще се наеме едно лице с работна заплата от 380лв. Дължимите от работодателя осигуровки възлизат на 67.64лв. 60 530.64 60 590.74
Провеждане на курсове за обучение по професионална квалификация на всички новоназначени лица: По време на изпълнение на тази дейност ще се проведат курсове за обучение по професионална квалификация на 6 от новоназначените лица съгласно Насоките за кандидатстване, Закона за професионално образование и обучение и Списъка на професиите за професионално образование и обучение. Провеждането на обученията за придобиване на част от професия ще бъдат съобразени с минималната продължителност на обученията. Обученията ще бъдат проведени от хора, чиято квалификация или специалност е в съответствие с нормативната уредба и държавното образователно изискване за придобиване на квалификация по съответната професия. Обучението ще бъде за квалификация в следните позиции: - графичен дизайн от професионално направление Аудио-визуални изкуства и техники; производство на медийни продукти с код на професията 213070. За тази професия ще се обучават шест служители, които ще преминат курс за професионална квалификация за част от професия по трета квалификационна степен, с продължителност не по-малка от 600 учебни часа – 1125 лв. В тези часове се включват и теория и практика. Общата стойност за придобиване на професионална квалификация на шестте служители е 6750 лв. След преминаване на обучението всеки служител ще получи сертификат за преминат курс. 6 750.00 14 850.00
Закупуване на ДМА за новоназначените лица по проекта.: За нуждата на новоназначените графични дизайнери фирма Артвижън ЕООД желае да закупи лазерно-оптична маркираща система. Технологията за лазерно маркиране предоставя изключително качествено маркиране с ясни контури, работен режим без почти никаква поддръжка и изключителна гъвкавост с минимални усилия за внедряване и ниски разходи. Графичните дизайнери ще могат лесно и безпроблемно да маркират върху всякакви повърхности - метални и неметални, върху всякакви рекламни материали, което и основната дейност на фирмата. В процеса на работа графичните дизайнери ще правят различни видове проекти, като например: запалки, ключодържатели, различни детайли за промишлеността и хотелите. С тази система е възможно проектирането на различни букви, знаци и лога. Закупуването на тази система ще доведе до оптимизация на производството, по-безопасен труд, понижаване на разходите за ел. енергия, повишаване на времето за реакция. 20 000.00 19 650.00
Осигуряване на публичност и визуализация на проекта.: Осигуряването на публичност е основна задача в изпълнението на проекта. Предвидено е закупуване на една информационна табела, която да бъде поставена в базата, където ще се реализира проекта и един информационен стикер за лазаерно-оптична маркираща система. Информационната табела и информационния стикер ще бъдат с необходимите параметри и технически характеристики, които гласят основните данни за проекта и приноса на ЕСФ. Фирмата ще има задължението да публикува приноса на програмата и фонда на своя интернет сайт. 1 500.00 1 250.00
Извършване на организация и управление на проекта.: По време на тази дейност ще се сформира екип от служители на предприятието, които ще следят за правилното администриране и управление на проекта. Планира се екипът да се сформира от ръководител и счетоводител, които да следят постигането на целите, начините на изпълнение и заложените резултати по проекта. Всеки месец екипът ще сформира срещи, за да следи стриктно хода на изпълнение на проекта. С цел да се избегнат закъснения по графика или каквито и да било рискове екипът има задачата да изготвя протокол след всяка проведена среща, който да дава пълна яснота на напредъка по изпълнение на проекта. За определяне на възнаграждението за екипа по проекта се предвижда сключване на граждански договори. Планира се ръководителят по проекта да изработи 550 часа при часова ставка от 10лв. За счетоводителят се предвиждат 500 часа при часова ставка от 6лв. Заплащането ще бъде извършвано на тримесечие при отчетена извършена работа. 8 500.00 8 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).