Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 351 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The main objective of the project is to improve the quality of the work environment in the "Ilinden" Ltd by providing good and safe work conditions, introduction of flexible forms of work organization and management of human resources, improving the quality of jobs through investments in collective and personal protective equipment, training of personnel to reduce the risks of the work environment and ensuring social benefits. The project implementation will allow for the use of innovative models of work organization aimed at increasing productivity, conservation and efficient use of resources.
Basic activities:
Creation and implementation of a system for human resources development in the "Ilinden" Ltd.
Providing the means for collective protection through modernization and reconstruction of existing facilities and equipment related to the improvement of work conditions
Purchase of PPE and special work clothing for people in the "Ilinden" Ltd.
Training of 223 employees from "Ilinden" on specific health risks associated with the workstation and the methods and means of their reduction and prevention.
Social benefits for people in the "Ilinden". Equipping the caffeteria and providing rooms for rest and eating, corresponding to rational standards and special working conditions.
Project activities respond to the needs of the target group - the need for flexible forms of employment and staff training in order to improve the skills to prevent risks in the workplace and the environment. Investments in collective protective equipment, modern, ergonomic PPE and clothing will ensure a higher degree of protection from accidents and reduce occupational diseases. The creation of social benefits will improve work conditions and increase motivation and productivity all throughout the enterprise.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Дейността има за цел да осигури успешното изпълнение на проекта в съответствие със заложените цели и индикатори, планово протичане на дейностите и спазване на сроковете, контрол на разходите и прозрачност на процедурите. Дейността ще се изпълнява в съответствие с условията на Административния договор за безвъзмездна помощ и съгласно указанията, разписани в „Ръководство за бенефициенти по изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд" по ОП РЧР. В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от: Ръководител: 1. Отговаря за управлението и цялостното изпълнение на проекта. 2. Осъществява мониторинг и контрол на проекта. 3. Контролира качеството на доставките и строително-монтажните работи. 4. Контролира законосъобразността и целесъобразното изразходване на средствата по бюджета. 5. Наблюдава и контролира спазването на план-графика за изпълнение на дейностите. 6. Контролира воденето на документацията. 7. Отговаря за публичността на проекта. 8. Изготвя техническите доклади за проекта и ги представя пред УО. Координатор: 1. Подготвя тръжната документация и я предоставя за съгласуване с УО. 2. Отговаря за провеждане на тръжните процедури. 3. Сътрудничи на Ръководителя при изпълнение на дейностите по проекта. 4. Извършва административно обслужване на проекта и архивиране на документацията. 5. Подготвя информационни материали за публичност на проекта. 6. Изготвя документи, справки и изпълнява административни задачи. 7. Отговаря за кореспонденцията с УО. Координатор СМР: 1. Следи за изпълнение на договорите с изпълнителите на СМР. 2. Взема организационни и технически решения за извършването на СМР. 3. Следи за качеството на изпълнение на СМР. 4. Отговаря за воденето и архивирането на техническата документация. 5. Информира Ръководителя на проекта за възникнали трудности и помага за навременното им решаване. Счетоводител: 1.Отговаря за законосъобразното и целесъобразното изразходване на средствата по бюджета на проекта. 2.Изготвя договори, ведомости, финансови доклади, справки и други документи. 3.Обработва всички първични счетоводни документи. 4.Подготвя и извършва всички видове плащания. 5. Изготвя финансовите доклади на проекта. В рамките на тази дейност ще бъдат извършвани още: планиране, счетоводство и финансов мениджмънт, въвеждане на система за вътрешен мониторинг и контрол, управление на доставките и тръжните процедури по ЗУСЕСИФ и ПМС №160, отчетност, комуникация със заинтересованите страни и други. Веднага след подписване на договора с УО, екипът по изпълнението ще предприеме следните стъпки: • Сключване на договори с членовете на екипа по проекта; • Изготвяне на Оперативен план с фиксирани срокове за реализация на дейностите; • Изготвяне на график и провеждане на редовни срещи на екипа на проекта по организацията и логистиката на изпълнението на дейностите, за установяване на механизмите на работа и координация на изпълнението. • Провеждане на приложимите по ЗУСЕСИФ и ПМС №160 процедури за избор на изпълнители. Дейност 1 се реализира текущо в рамките на целия проект и включва изготвянето на финални финансов и технически доклад. Разходите за изпълнение на тази дейност включват възнаграждения за членовете на екипа по проекта на база часова ставка, както следва: Ръководител - 1240 часа по 10,00 лв. Координатор - 1101 часа по 8,00 лв. Координатор СМР - 500 часа по 8,00 лв. Счетоводител - 732 часа по 6,00 лв. Общо: 29600 лв. 29 600.00 29 600.00
Информация и публичност на проекта: Дейността е дефинирана в съответствие с разпоредбите на Регламент (ЕС) №1303 от 2013 г. на Европейския парламент и на Съвета за определяне на общо приложими разпоредби на Европейските структурни фондове и ще бъде изпълнявана при стриктно съблюдаване на правилата, разписани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014–2020 г.“ Тя има за цел популяризиране на целите, дейностите и постигнатите резултати от изпълнението на проекта и информиране на обществеността за възможностите на европейските структурни фондове за подкрепа на работодателите в процесите за подобряване на работната среда в предприятията, чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд и въвеждане на иновативни модели за организация на труда, насочени към повишаване на производителността и ресурсната ефективност и опазване на околната среда. Разбирането на екипа на проекта е, че в процеса на неговото изпълнение трябва да се провокира достатъчно медиен интерес и да се поддържа постоянна публична осведоменост за неговото развитие и целева ефективност. Изпълнението на дейността ще започне през месец 1-ви с подготовка на информация за целите, дейностите, очакваните резултати и отпуснатата безвъзмездна помощ от ЕСФ чрез ОП РЧР. Още със стартиране и по време на цялата продължителност на проекта са предвидени редица дейности, свързани с популяризиране и разпространение на информация за етапите от неговото изпълнение. Те са насочени към провокиране на широк обществен интерес и поддържане на непрекъсната осведоменост за развитието и целевата ефективност на дейностите и ще бъдат постигнати чрез: - Публикации в началото и края на проекта в регионални и национални медии (вкл. електронни) за оповестяване на целите и представяне резултатите на проекта - 4 бр. прубликации. - изготвяне на бланки за писма и факсове, образци за представяне на доклади с логото на ЕС и инициалите на програмен период 2014-2020. - окачване на информационни табели на видно място в административната сграда на "Илинден" и в помещенията, реновирани по проекта - 4 бр.; - изработване на 38 броя стикери да обозначаване на закупеното по проекта оборудване. Дейността ще се осъществи чрез следните стъпки: - Подготовка на документация и избор на изпълнител за отпечатване на информационни материали и публикации, в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС №118 за избор на изпълнител. - Отпечатване и разпространение на информационни материали и публикации. 2 900.00 2 569.61
Разработване и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в "Илинден" ЕООД (съгласно дейност 1 от Условия за кандидатстване): Основна цел на дейността е да се оптимизира управлението и развитието на ЧР и включва всички 223-ма служители на „Илинден” ЕООД. Дейността има за цел да осигури оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси чрез внедряване на система, осигуряваща гъвкави форми на заетост с акцент върху съвместяване на професионалния, семейния и личния живот на служителите и удължаване трудовия живот на работещите на възраст над 54 г. (109 лица, 49% от заетите), въвеждане на иновативни модели и системи за обучение и кариерно развитие, подобряване организация на труда с цел повишаване производителността и опазване на околната среда, въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешките ресурси - планиране, подбор и наемане, оптимизация на вътрешната комуникация и координация в работата между различни звена в предприятието. Необходимостта от създаване на система за развитие на човешките ресурси е в съответствие със Стратегическите цели за развитие на дружеството и Краткосрочната програма за развитие, като се основава на нуждите от организационни промени за развитие на персонала, отговарящи на потребностите на служителите и амбициите на мениджмънта. Предложената методология има за цел да подобри работната среда в предприятието, чрез осигуряването на ефективни форми на организация на труда и управлението на ЧР, което от своя страна ще подобри качеството на работните места и ще повиши производителността на труда. Разработената система ще обхване всички 223 служители и ще обединява следните модули: 1. Анализ на текущото състояние и въвеждане на иновативни модели за организация на труда и управление на ЧР в предприятието, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда: Оценката на състоянието и проектирането на организацията на трудовата дейност в „Илинден” ще допринесе за създаване на условия за по-рационално използване на трудовите и материалните ресурси, повишаване на ефективността на служителите и производителността на труда, както и набелязване на необходимите мерки за подобряване условията на труд. 2. Правила за планиране и подбор на ЧР: Целта е да се подпомогне осъществяването на мисията на управлението на ЧР чрез откриване, развиване и запазване на най-подходящите хора за работа в полза на бизнес интереса и издигане престижа на предприятието. 3. Правила за провеждане на въвеждащо и поддържащо обучение и кариерно развитие: Ключов елемент за прилагането на ефективна и модерна политика за управление и развитие на ЧР е създаването на правила за постоянно развитие на професионалните умения и квалификацията на служителите чрез обучения. Процесът на модернизиране на дейността изисква целенасочени усилия за създаване на условия за прилагане на предвиденото професионално развитие и формиране на нова бизнес култура, ориентирана към нуждите на пазара, които могат да бъдат постигнати чрез проектирането и провеждането на обучения и кариерно развитие на служителите. 4. Правила за въвеждане на гъвкави форми на заетост, в т.ч. удължаване на трудовата активност на работниците над 54 г., младите хора, заети в обучение или отглеждащи деца до 6 г. възраст и трудоустроени лица: Предвижда се оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място, менторство, работа по график и др.) и практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот. Промените ще позволят ефективно да се използва ценния потенциал на възрастните работещи. Друга цел е да се задоволят потребностите на младите хора, които са в образование, младите майки и хората с увреждания като им се предостави възможност да запазят своята заетост. 5. Разработване на система за усъвършенстване на трудовите отношения и оптимизация на вътрешната комуникация и координация в работата между звената в компанията. 6.Препоръки за внедряване на Системата: приемане от ръководните органи и включване във вътрешни документи, изготвяне на правилници и др. 29 480.00 29 480.00
Осигуряване на средства за колективна защита, чрез модернизация и реконструкция на съществуващи обекти и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд (съгласно дейност 3.1 от Условия за кандидатстване): Основна цел на тази дейност е да се осигури колективна защита на работещите в производството в "Илинден" чрез ремонт и реконструкция на системи за пречистване на въздуха (аспираторицаонни системи) в 3 производствени помещения - Заваръчен цех, Термичен цех и Газорезна и да се модернизира настилката в цех "Основно производство", като се обработи с бои, предотвратяващи наслагване на замърсявания и масла. Дейността е в съответствие с предписанията (т.8 и т.13) на „Програма за изпълнение на планираните мерки за контрол на риска в "Илинден" ЕООД" и ще допринесе за осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд и подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в предприятието. Поддейност 1: Ремонт и реконструкция на аспирационни системи: Аспирационните системи в 3-те помещения са изградени още при построяването на завода 1968 г. Към днешна дата те са в изключително лошо техническо състояние и не осигуряват необходимата защита от от прах, токсични и други вредни вещества. Чрез модернизация на трите аспирационни системи ще се осигури чист въздух в работните помещения като по този начин се гарантира по-висока степен на защита на безопасността и здравето на работещите в тях (общо 12 бр. служители). Реконструкцията на аспирационните системи включва подмяна на въздуховоди, смукателни вентилатори и решетки. Подменените елементи на системите ще осигурят тяхната ефективна работа и ще доведат до икономии на ресурси (електричество) при функционирането им. Прекият ефект от тази поддейност се изразява в подобряване условията на микроклимата в помещенията чрез ефективно и надеждно пречистване на замърсения от прахови частици, миризми, пушеци и вредни вещества въздух и осигуряване на безопасни работни места. Дейността е пряко насочена към опазването на околната среда, допринася за зелен растеж и интегрира изискванията за опазване на околната среда, ресурсната ефективност, смекчаването на изменението на климата и адаптацията към него, чрез мерки за намаляване на вредните вещества, отделяни в атмосферата от промишленото производство. С помощта на аспираторите, замърсеният въздух ще бъде филтриран и чак тогава изведен от помещенията. Разходи: 17243 лв. Поддейност 2: Подобряване качеството на повърхността на подовата настилката в цех "Основно производство" чрез ремонт и обработване с бои, предотвратяващи наслагване на замърсявания и масла. Настилката е с площ от 500 кв. м и е полагана още с построяването на завода през 1968 г. Предвид спецификата на машините, които се използват в производството и натоварването, на което е подложена, настилката е изронена и деформирана на много места. С годините по нея са се наслоили препарати и масла, които я правят хлъзгава и носеща рискове от падане и трудови злополуки. С цел подобряване качеството на работната среда и намаляване на рисковете за здравето на работещите (около 150 работници в този цех), се предвижда реконструиране на настилката чрез механично отнемане на горния слой до необходимата дълбочина и изкърпване, полагане на слой от шлайфан бетон и обработване с епоксиден грунд и кварцов пясък, позволяващ постигането на висока устойчивост на хлъзгане, обезпрашаване и полагане на специални бои, издържащи на натоварване и предотвратяващи наслояването на замърсявания и масла. Новата настилка ще бъде устойчива на удар и не просмуква масла и други замърсители, намалява наличието на прах. Тя ще гарантира по-висока степен на защита от травми поради подхлъзване и падане и ще доведе до предотвратяване на трудовите злополуки. Чрез нейната реконструкция ще се сигурят безопасни и здравословни условия на труд и ще се постигне подобряване на производствената среда и здравния статус на работниците и служителите. Разходи: 17657 лв. 34 900.00 31 453.36
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло за работещите в "Илинден" (съгласно дейност 3.2 от Условия за кандидатстване): Дейността има за цел е да се подобряват условията на труд и здравето на работещите в "Илинден". Въвеждането в употреба на ново работно облекло и ЛПС ще допринесе за минимизиране на риска от неблагоприятните въздействия на работната среда - шум, прах, вибрации, йонизиращи и нейонизиращи лъчения, химически - работа и досег с химически продукти и вещества и др. Чрез осигуряването на нови, висококачествени и по-модерни ЛПС и специално работно облекло ще се осигури по-висока степен на защита от трудови злополуки и намаляване професионалните заболявания на работниците. Това ще допринесе за повишаване мотивацията и удовлетвореността им от работата и ще повиши значително тяхната производителност. Носенето на предпазни дрехи или специално облекло и ЛПС като елемент от работната среда и като предпоставка за осигуряване на БЗР, е една от най-важните превантивни мерки при наличие на рискове. Самата работна среда във фирмата включва в достатъчна степен рискови фактори, които налагат носене на предпазни средства или екипировка. Директното въздействие на рисковите фактори – особено на физическите фактори на средата, може да се елиминира в определена степен от предпазните средства - специалното работно облекло и ЛПС. Изискванията към тях, които законодателството по здраве и безопасност поставя, са да осигуряват защита от рисковете, без да увреждат здравето, да отговарят на условията на съответното работно място, да са съобразени с ергономичните изисквания и здравословното състояние на работещите. "Илинден" редовно осигурява работно облекло на работещите, които са изложени на различни увреждащи здравето рискове, а всяка година се актуализира списъка на длъжностите и лицата, които трябва да използват работно облекло и ЛПС при работа, съгласно оценката на риска и променящите се производствени условия. Носенето на предпазни и специални работни дрехи, както и ЛПС е задължително за работниците в производството и подлежи на контрол и санкции от работодателя. Проверката на броя и състоянието на наличното в предприятието специално работно облекло и ЛПС показва необходимост от цялостната им подмяна. Използваните в момента работно облекло и ЛПС са морално остарели и не притежават необходимата изолираща способност, механична и химическа устойчивост, тъй като са изработени от по-старо поколение тъкани и материали и не защитават в достатъчна степен работещите от вредни въздействия на работната среда. Наличието на токсични химични вещества и боравенето с оборудване, криещо рискове от травми, предполага осигуряването на съвременно работно облекло и ЛПС с ефективна защита и удобни за употреба, каквито са планирани за закупуване в тази дейност. Като се има предвид утвърдения списък на специалното работно облекло и ЛПС, се предвижда закупуването на следните видове: РЪКОВОДИТЕЛ НА ОТДЕЛ СНАБДЯВАНЕ – 1 бр., ТРАСИРОВЧИК – 1 бр., ОПЕРАТОР-НАСТРОЙЧИК – 1 бр., ЕЛЕКТРОМОНТЬОР – 5 бр., КРАНИСТ – 3 бр.: Яке зимно, Панталон зимен, Тениска пике, Панталон летен за защита на цялото тяло от студ, прах; Обувки със стоманено бомбе, ходило-каучук, масло-киселинно устойчиво, противохлъзгащо, антистатично за защита от пробождане, удар, студ, прах (падане на детайли в/у долните крайници) АГЕНТ ЕКСПЕДИЦИЯ – 2 бр., РЪКОВОДИТЕЛ НА ОТДЕЛ ТЪРГОВСКИ – 1 бр., МЕХАНИК – 6 бр., ЕЛЕКТРОМОНТЬОР поддръжка – 2 бр., СТРУГАР – 16 бр., ПРОБИВЧИК – 5 бр., : Яке зимно, Панталон зимен, Тениска пике, Панталон летен за защита на цялото тяло от студ, порязване, прах; Ръкавици с пет пръста срещу претриващо въздействие от инстументи и материали ДЪРВОДЕЛЕЦ – 1 бр.: Обезопасяващи облекла от две части и гащеризон (зимни) и Обезопасяващи облекла от две части и гащеризон (летни), Тениска с обло деколте за защита на тялото от студ, прах; Обувки със стоманено бомбе, ходило-каучук, масло-киселинно устойчиво, противохлъзгащо, антистатично за защита от пробождане, удар, студ, прах (падане на детайли в/у долните крайници); Ръкавици с пет пръста срещу претриващо въздействие (следва в Начин на изпълнение) 36 864.00 36 842.00
Обучение на 223 служители от "Илинден" относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване (съгласно дейност 3.4 от Условия за кандидатстване): Дейността има за цел да осигури поддържане и допълване на знанията на работещите в „Илинден“ по безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място и не се припокрива със задължителния въвеждащ инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 26 (2) 1 „а” и „б” от ЗЗБУТ. Обучението цели повишаване на мотивацията за безопасен труд и културата за превенция на рисковете на работното място и ще бъде съобразено с характера на изпълняваната работа, конкретните условия на работното място и съществуващия професионален риск. Обучението ще гарантира, че работниците са обучени как правилно да изпълняват задачите си и да използват професионалното оборудване и консумативи, с цел да избегнат опасностите и рисковете, на които са изложени в ежедневната си работа. Обучението ще включва следните модули: 1. Правила за безопасна работа за защита от опасности и рискове, в зависимост от спецификата на извършваната дейност на индивидуалното работно място - физическата среда, технологичните фактори, неправилният дизайн на работната среда и трудовите дейности биха могли да имат неблагоприятно влияние върху здравето на работниците и водят до здравословни проблеми, нервно напрежение и стрес. Затова е важно да се познават добре всички специфични рискове, които крие конкретното работно място. 2. Правила за безопасна работа при боравене с оборудване и производствени машини. Работниците на „Илинден“ използват разнообразно оборудване, включително режещи, пробиващи, заваръчни, с въртящи се дискове и др. Опасностите, свързани с най-често използваното оборудване, са прекомерно протягане, репетативни движения, прилагане на голяма сила, вибрации, шум, висока температура, удар от електрически ток и др. В рамките на обучението ще се предостави информация на работниците относно приспособяване на оборудването с цел да се удовлетворят индивидуалните нужди при работа с него и да се избегнат споменатите рискове. 3. Правила за безопасност при работа с химически препарати и контакт с химически продукти, пари и изпарения и др. В ежедневната си работа работниците са изложени на въздействието на химически препарати за обработка на металите, които крият рискове за здравето. Обучението ще обогати познанията на работещите относно вредата от контакта с химикали, правилно боравене с химикали (количества, смесване и др.), внимание върху поставените етикети за обозначаване на опасностите, специфични предпазни мерки в зависимост от вида на препаратите – течни, прахообразни, изпарения и т.н. 4. Опазване на околната среда. Предвид спецификата на работа и вида на използваните суровини за производство е важно да се повиши културата на работещите по отношение на ресурсната ефективност като фактор за опазване на околната среда. Обучението ще обхване всички служители на компанията: * Обучение на мениджърския и административния състав (42 бр. служители, разделени на 2 групи) за прилагане на правилата за безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място и неговата роля в контрола по прилагането на правилата; * Обучение на работниците (181 бр., разделени на 9 групи), пряко ангажирани с производствената дейност, с цел подобрява културата на здравословен и безопасен труд в предприятието. 13 235.00 13 235.00
Социални придобивки за работещите в "Илинден" чрез оборудване на столова и осигуряване на стаи за почивка и хранене съобразно рационалните норми и специфичните условия на труд (съгласно дейност 4 от Условия за кандидатстване): Дейността включва:1. Оборудване на кухненски блок към ведомствения стол на ф-мата. 2. Извършване на текущ ремонт и оборудване на кът за разливане на храна и място за хранене в стая за почивка към цех "Инструментален" - разливно 31,71 кв.м; помещение за почивка и хранене 19,99 кв.м.3. Адаптиране на свободно помещение в Централна сграда на предприятието в стая за почивка чрез извършване на текущ ремонт и оборудване на място за хранене - 44,84 кв. м.4. Оборудване на кът за почивка на открито към стая за почивка по т. 3.Всички помещения са собствени.Тъй като инвестициите на "Илинден" са насочени към закупуване на производствено оборудване с цел модернизация и разширяване на производствения капацитет, изброените помещенията не са реновирани повече от 10 години, а помещението в Централна сграда е неизползваемо поради лошото му състояние. В рамките на дейността ще бъдат извършени основни СМР за подобряване на материалната среда и експлоатационното състояние на 2стаи за почивка: подмяна на дограма, полагане на подови настилки ламинат/теракот, гипсова шпакловка, боядисване с латекс, подмяна на осветителни тела и контакти.Обща стойност СМР: 24300 лв.Оборудването в кухненския блок към стола на предприятието е технически и морално остаряло и енергоемко. Чрез закупуването на ново и модерно кухненско оборудване, ще се осигури по-голям комфорт на работниците, защото храната ще бъде по-здравословна и ще се приготвя и сервира по-бързо, като се спестява от времето на столуващите и така те ще имат възможност да почиват по-дълго в рамките на регламентираното време. Новото оборудване ще бъде от висок енергиен клас, което е гаранция за по-висока ресурсна ефективност като резултат от икономии на електроенергия.За работниците, чиято месторабота е отдалечена от ведомствения стол (Цех "Инструментален - 500 м), се предвижда осигуряването на топла храна и сервирането и в специално оборудвана с кът за разливане на храна (разливно) и хранене, стая за почивка към цех "Инструментален". Служителите, които не се хранят в стола, ще могат да почиват и да се хранят с донесена от вкъщи храна в стаята за почивка към Централна сграда. Те ще имат възможност и за пълноценен отдих в обособения с пейки кът за почивка към стаята. Всичко това ще доведе до подобряване на условията на труд в предприятието чрез предоставяне на възможностите за пълноценно хранене и почивка на служителите, което е фактор за повишаване на тяхната удовлетвореност, по-висока мотивация за работа и по-висока производителност. И в двете стаи за почивка и хранене ще бъдат монтирани климатици, с които ще се подобри микроклимата в помещенията, което е фактор за подобряване на условията на труд и здравния статус на работниците.Дейността предвижда доставка и монтаж на:КУХНЕНСКО ОБОРУДВАНЕ СТОЛОВА: Миялна чинии, Смукателно-нагнетателен чадър 1 бр,въздуховод 1бр, вентилатори 2 бр,Месомелачка, Шкаф хладилен нискотемпературен 1 бр, Шкаф хладилен среднотемпературен 3 бр, Картофобелачка, Зелнчукорезачка, Хладилна витрина, Печка 6 котлона, Фритюрник едногнезден, Миксер, Тестомесачка, Електрическо ренде, Сито електрическо, Плоча за печене 1/2 гладка, 1/2 оребрена, Електропарен казан, Аксесоари за кухня,готвене и сервиране, мивки с 2 корита 2бр, Мивка-еднокоритна 1бр, Работна маса с дължина в мм от 1300 до 1400 3 бр,Работна маса с дължина в мм от 1000 до 1100-7 бр, Работна маса с дължина в мм от 800 до 900 3бр, Работна маса с дължина в мм от 1500 до 1600 3бр, Стелажи 3бр, Климатици 2 бр, Бойлери 2бр, Отделител за мазнина 1 бр.СТАЯ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА в Централна сграда: Маси - 4 бр., Столове - 16 бр., Микровълнова фурна, Хладилник, Диспенсер, Шкафове 1 к-т, Тостер, Диспенсер за сапун, Проточен бойлер за кухня, Климатик, Аксесоари.ЗЕЛЕНА ПЛОЩ КЪМ НЕЯ: пейки - 4 бр.СТАЯ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА В ЦЕХ "ИНСТРУМЕНТАЛЕН": Маси 5 бр., Столове 20 бр., Хладилна витрина, Маса инокс-разливно, Шкаф хладилен среднотемпературен, Климатик.Общо разходи за оборудване: 125110 лв. Общо разходи за дейността: 149410 лв. 149 410.00 124 051.85

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).