Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project proposal is focused on the development of a product innovation from "Destroyer 2016" Ltd. - an universal hammer for rocks breaking, extreme edition, which is single-hitting and with one or several hits could smash massive and large-sized rocks or concrete facilities and is a subject of internal and own development of the company. The selected innovation is a novelty on the world, European and Bulgarian market, outperforming existing alternatives and falls within the priority thematic area of ​​ISIS "Mechatronics and clean technologies".
The universal hammer is an independent mechatronic unit designed to break up rocks and concrete blocks, and is transported to the site for demolition and is positioned by crane or helicopter. Its main innovative advantages are: high impact hitting energy (this hammer will be the most powerful hammer to break rocks in the world); high speed impact hitting; abilities for direct hitting and combined hitting; ability to hit at any angle, due to the incorporation of an unique own developed driving system; access ability of the hammer to the most inaccessible of places, compared to the available equipment, such as access using a telescopic crane - up to 60 m. of distance, or delivery by helicopter.
To be able to develop the project product innovation, the company "Destroyer 2016" Ltd. requires hiring experts - 2 people, developing a prototype model of the universal hammer - in scale - 1 pc., elaboration of technologies for production of the innovative product and rent of a space for the development purposes.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 2 човека): В рамките на тази дейност се предвижда изработване на 1 бр. прототип на универсалния чук в мащаб, като така планираната дейност е необходима за постигане на заложените в проектното предложение цели. В рамките на дейността се предвижда сформирането на екип за разработване на иновацията, подробно описан в т. 9 от настоящия формуляр. В екипа ще участват 4 специалисти, като 2 от тях ще бъда наети по трудови договори, а третият - съдружник в дружеството и четвъртия- управител ще работят безвъзмездно. Наемането на квалифициран персонал на трудов договор за създаването и тестването на прототип на универсален чук в мащаб се отнася до 2 експерта. Бройката, квалификацията, професионалния опит и компетенции са съобразени със спецификата на разработваната по проекта иновация и са пряко свързани с нейния предмет. В тази връзка са идентифицирани следните експертни длъжности, необходими за създаването на иновативната услуга: конструктор и инженер. Наемането на 2 конструктори ще бъдат на пълен работен ден - 8 часа за период от 5 месеца със следното възнаграждение: общо основно трудово възнаграждение от 2600 лв. на месец и осигурителни вноски за сметка на работодателя 462,8 лв. = 3062,80 лв. по 5 м. х 2 човека = 30 628,00 лв. Двамата инженери няма да получават възнаграждение в рамките на задълженията им по разработване на иновацията. Основните стъпки за изпълнение на дейността са: 1. Наемане на персонал по трудови договори - 1-ви месец от изпълнението на проекта; 2. Разработване на конструкторска и технологична документация на прототип в мащаб на чука за разбиване на скали - 1-ви месец от изпълнението на проекта; 3. Изработване на прототип в мащаб на иновативния универсален чук - от 2-ри до 4-ти месец от изпълнението на проекта; 4. Тестване на изработения прототип в мащаб на иновативния чук и обобщаване на тестовите резултати - 5-ти месец от изпълнението на проекта; 30 628.00 32 614.49
Изработване на технологии за производство на иновативния продукт (дейността ще бъде изпълнена чрез извършване на външна услуга от външен изпълнител) : Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените в проектното предложение цели. Фирма "Разрушител 2016" ООД предвижда отдаването на външен изпълнител на дейността за изработване на технологии за производство на иновативния продукт - универсален чук, като технологиите за производство ще включват: - технология за производство на индустриален ракетен двигател с многократно използване на корпуса и работещ на твърдо гориво; - технология за производство на бързо разглобяемо закрепване на индустриалния двигател към ударната част на чука; - технология за производство на кована стоманена ударна част с маса да 1300 кг.; - технология за изработка на закален стоманен бойник с маса до 50 кг. и неговото закрепване към ударната част; - технология за изработка на УЧРС-Е с ориентация на движението на ударната част; - технология за пускаща система на ударната част и ракетния двигател; - технология на окачващи корпуса на чука устройства и ориентация на чука вертикално, под ъгъл и хоризонтално, както и монтаж към стрела на автокран; - технология на окачване и ориентиране на корпуса на чука при транспорт с товарен хеликоптер; Дружеството е идентифицирало изработването на технологии за производство на иновативния универсален чук като ключови за разработването на иновацията. Изборът на външен изпълнител ще се проведе в следната най-обща последователност: 1. Подготвяне на пълна тръжна документация за избор с публична покана за услуга, включително: Техническа спецификация, избор на критерии за оценка, показатели и съответна методика за оценка на офертата и др., одобрени от ДО; 2. Провеждане на тръжна процедура за услуга: събиране на оферти в съответния срок, определяне състава на комисията с подписване на декларации за безпристрастност и поверителност от членовете й, отваряне на офертите и проверка за съответствието им с предварително обявените условия, изготвяне на протокол от работата на комисията с класиране на кандидатите; 3. Съгласно класирането и след одобрение от Договарящия орган, се сключва договор за услуга. Екипът по проекта ще следи за съответствие на услугата със заложените характеристики. 4. Дейността приключва с подписване на финален приемо-предателен протокол за извършена услуга, фактуриране и плащане към изпълнителя. Дружеството ще изпълнява изискванията за визуализация и ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и на ОПИК при изпълнението на дейността. Тя ще бъде осъществена и при стриктно съблюдаване на принципите за прозрачно, икономично и ефикасно разходване на средствата и недопускане на дискриминация. 360 000.00 360 000.00
Визуализация и публичност по проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на информационна табела - 1 бр. и изработване на късометражно видео - 1 бр.): Дейността е задължителна и произтича от ДБФП и има за цел цялостното популяризиране на проектното предложение, като са предвидени разходи за информационна табела - 1 бр., която ще отразява приноса на Европейския Съюз, чрез Оперативна Програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 по Процедура BG16RFOP002-1.002 "Подкрепа за разработване на иновации от стартиращи предприятия"). В съответствие с изискванията на договора за предоставяне на безвъзмездна помощ „Разрушител 2016" ООД ще прилага мерки за публичност и информираност, съгласно приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. В изпълнение на договорните си задължения фирмата ще постави постоянна информационна табела на видимо място при стартиране изпълнението на дейностите по проекта. Същата ще указва вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, името на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”. В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички отчети, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. 200.00 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).