Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project is designed to provide support, expressed in the preparation and delivery of hot lunch, to vulnerable citizens of the Vrabnitsa Region, falling into the target groups, namely:

1. Persons without income or with income below the poverty line - people in difficulty due to the deteriorating economic situation in the country, people who due to their age or disability are at higher risk of infection and adverse infection.
2. Persons placed in quarantine, without income or with low income below the poverty line and have no relatives to support them.
3. Persons subject to social assistance for whom the need for additional support has been identified and in the conditions of an emergency epidemiological situation are unable to satisfy their basic living needs.

Within the framework of the project it is envisaged that hot food will be prepared and delivered every working day.

Application for use of the social service will be made by submitting an application-declaration.
Assessment of the financial and health condition of the candidate will be performed by DSP "Vrabnitsa". After confirmation of belonging to the target groups and verification of the fact that the candidate-consumer does not use on other grounds services, including meals, a contract is concluded in the order of application until its capacity is exhausted.

In the process of project implementation will be provided accompanying measures-consultations on issues related to the social status of consumers, providing support for their resolution, referral to institutions for social inclusion.

Information about the Operational Program for Food and / or Basic Material Assistance in the Conditions of the COVID-19 Pandemic and that the Contract is co-financed by the Fund for European Assistance to the Most Deprived Persons, as well as about the achieved results will be published on the Facebook page. -the profile of Vrabnitsa District, as well as a poster.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ: Партньорската организация предоставя топъл обяд на 190 брой потребители, считано от 04.01.2021 г. до 09.04.2021 г. и на 155 брой потребители, считано от 10.04.2021 г. до 30.09.2022 г. в рамките на общо 21 брой месеци - общо 435 работни дни., които отговорят в най-пълна степен на понятието уязвими лица в условията на пандемия и на изискванията за подбор, съгласно Оперативната програма. Целевите групи са:  Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията.  Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа.  Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. Достъп до услугата "Топъл обяд" ще бъде общодостъпна за всички представители на целевите групи, като всеки желаещ ще има възможност да подаде заявления-декларация по образец за получаване на услугата в рамките на посочения срок. Предвидено е това да са: - Лицата, получаващи топъл обяд по Целева програма "Топъл обяд у дома в условията на извънредна ситуация 2020“ отговарят на условието „уязвими лица“, в това число възрастни над 65 години, без доходи или с доход под линията на бедността, вече са идентифицирани. - Лица, които са заявили желание за включване в Проекта. - Лица, за които са постъпили сигнали от ДСП “Връбница“, кметовете на с. Волуяк и с. Мрамор и/или други граждани и институции, имащи информация за хора от уязвими групи, които в условията на извънредно положение не са в състояние да осигурят прехраната си и същите са заявили желание за включване в Проекта, - Лица, за които е получена информация от СРЗИ, поставени под карантина и заявили желание за включване в Проекта по телефона или на електронната поща на районната администрация. Лицата, заявили желание за включване в Проекта, ще бъдат информирани, че е необходимо да предоставят свои лични данни, които ще се обработват съобразно изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година, както и с българското законодателство в областта на защитата на личните данни. При определянето на целевите групи ще се съблюдават принципите - прозрачност, равенство, недискриминация, зачитане на достойнството и др. 0.00 0.00
Дейност 2 - ПРИГОТВЯНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД: Дейност "Приготвяне на топъл обяд" ще стартира от 4.01.2021г. и ще продъпжи от 04.01.2021 г. до 09.04.2021 г. и на 155 брой потребители, считано от 10.04.2021 г. до 30.09.2022 г. в рамките на общо 21 брой месеци - общо 435 работни дни. Дейността ще се осъществява от фирма - изпълнител, избрана чрез проведена обществена поръчка. Фирмата подготвя седмични менюта и ще отговаря за осигуряване на здравословна, качествена и разнообразна храна, чрез използването на безопасни работни практики в условията на пандемия, спазването на хигиена на храненето и всички разпоредби на Закона за здравето / последно изменен ДВ бр. 67 от 28.07.2020 г. и при последващи изм./, Закона за храните/ в сила от 09.06.2020 г. Обн. ДВ. бр.52 от 9 Юни 2020 г. и при последващи изм. и поднормативната уредба по прилагането им, както и на приложимото европейско законодателство в областта на храненето. Седмичните менюта, състоящи се от супа, основно ястие, хляб и веднъж седмично – десерт ще отговарят на изискванията за балансирано, разнообразно и здравословно хранене, и ще съдържат информация за алергените, съобразно Регламент №1169/2011 на Европейския парламент и на Съвета за информираност на потребителя относно състава на храните и ще се изготвят, съгласно разпоредбите на Закона за храните. Приготвянето на топлия обяд ще бъде съобразено с утвърден Сборник с рецепти за заведения за обществено хранене. Кухнята , в която ще се приготвя топъл обяд за представителите на целевите групи е регистрирана по реда на Закона за храните под № 222501929 в регистрите на БАБХ и е с адрес: ж.к. "Връбница-2" до бл. 609. Помещението се ползва на основание Договор за отдаване под наем на имот -частна общинска собственост № РВР18-ДГ66-5 / 12.02.2018г., сключен по Закона за общинската собственост, Наредбата за общинската собственост, Заповед № СОА17-РД98-74 / 6.12.2017г. на Кмета на Столична община и Заповед № РВР18-РД91-3 / 25.01.2018г. на Кмета на Район "Връбница" за срок от 5 години. Кухнята се състои от помещение за приготвяне на храната, помещение за пакетиране на готовата храна, миялно помещение, склад и хладилна камера. Разполага със следното оборудване: - 2 конвектомата, в които могат да се приготвят 300 порции на зареждане; - 2 броя печки с 4 и 6 котлона; - 2 броя обръщателни тигани /супник/, в които могат да се приготвят 300 порции на зареждане; - 3 фризера; - охладителна камера 36 кубика; - зеленчукорезачка; - картофобелачка и всички необходими съдове за приготвяне и съхранение на храна. Фирмата изпълнител разполага с капацитет да осигурява качествено предоставяне на услугата. Разполага с подходящи помещения, уреди и екип от професионалисти. Персоналът, ангажиран с приготвянето на храната се състои от 6 човека, от които 1 главен готвач, 2-ма готвачи, 3 -ма работника. След приготвяне храната ще се разлива и разпределя в съдове за еднократна употреба, хлябът и плодовете ще се пакетират в полиетиленови пликове, след което общият хранителен пакет ще се поставя в голям полиетиленов плик, при съблюдаване на изисквания за спазване на санитарно-хигиенните норми. 181 718.30 180 410.40
Дейност 3 - ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД: Приготвеният топъл обяд за потребителите ще се доставя ежедневно в работни дни до дома им през целия проектен период, считано от 4.01.2021г. до 30.09.2022 г. Същото ще се извършва от фирмата изпълнител на основание сключен Договор № РВР20-ДГ55-3 / 31.12.2020г. след проведена процедура по ЗОП с транспортно средство с рег. № СВ 7322 РР, модел Фолксваген "Транспортер", товароподемност 1 500 кг. Същото е собственост на фирмата изпълнител и е регистрирано и отговаря на изискванията на Закона за храните и Регламент ( EО) 852 / 2004г. и Регламент ( EО) 853 / 2004г. Освен това фирмата разполага с още два регистрирани автомобила: - Мерцедес "Спринтер"- 316 ЦДИ с рег. № СВ 9554 РХ, товароподемност 3,5 тона; - Фиат "Добло Карго" с рег. № СВ 7656 РТ, товароподемност 1 500 кг., които също биха могли да се използват за реализиране на дейността по проекта. Фирмата изпълнител разполага с шофьори, които ще извършват доставката до домовете на потребителите. 9 085.92 9 020.54
Дейност 4 - ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЪПЪТСТВАЩИ МЕРКИ: Съпътстващите мерки се изразяват в индивидуално консултиране и съдействие на потребителите на услугата. Консултирането ще се извършва от екипа по проекта и ще бъде насочено към възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани от ЕСФ; ползване на административни общински услуги, подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, консултиране относно управление на семейния бюджет, относно здравословно и балансирано хранене с акцент при многодетните семейства с малки деца; или съдействие, индивидуално или групово консултиране в отговор на конкретно анализирани и проучени проблеми и конкретни нужди на лицата по проекта. Мерките ще се прилагат при: зачитане на човешкото достойнство на потребителя: зачитане правото на избор и независимост на потребителя; конфиденциалност и защита на личната информация 9 085.91 9 020.51

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).