Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

Digimark studio" Ltd. is a company developing mobile applications, which was established in january 2012. Over the years the company has developed rapidly and now is one of the leaders among developers of mobile software on Bulgarian market. The team of "Digimark studio" Ltd. consists of 12 inspired and motivated young software professionals and managers. The company offers development of specialized mobile solutions ordered by clients, who are coming from around the world, including the American, European and Asian markets. In regards of the fast pace at which the company develops and the purpose, which the company sets out to become one of the international leaders in the development of mobile applications, the company plans to hire on the projekt eight persons in employment for up to 12 months following positions :
• Software Developer;
•Graphic designer;
• Account Manager: sales (ICT);
• Expert, Marketing;
• Project Manager;
• Driver;
Planed employees for hiring are: unemployed young people up to 29 years. incl., inactive young people aged up to 29. incl. The main objective of the project is aimed at improving access to employment for unemployedyoung people up to 29 years. incl., inactive and young people on  for up to 12 months. After completion of the project activities "Digimark studio" Ltd. will retain the newly jobs for at least 12 months to 4 persons employed by the project parties.
Directly related to the creation of new jobs is the purchase of equipment necessary for the work of employees and activities for the organization and project management, information and publicity. The implementation of the project activities will contribute to reduce the level of unemployment and quality professional development for the unemployed, inactive young people aged up to 29. incl
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на брзработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца : „Диджимарк студио” ООД е компания за разработка на мобилни приложения, която е създадена през 2012 година. През годините компанията се развива значително бързо и в момента е един от лидерите сред разработчиците на мобилен софтуер на Българския пазар. Екипът на „Диджимарк студио” ООД се състои от 12 вдъхновени и мотивирани млади софтуерни специалисти и мениджъри. Компанията предлага разработка на специализирани мобилни решения по заявка на клиента, като обхвата на клиентите е от целия свят, включително от Американския, Европейския и Азиатския пазар. Специалитета на компанията е в разработката на облачни и мулти-платформени приложения и цялостни решения. Целта на "Диджимарк студио" ООД предвид бързите темпове, с които се развива компанията, е да изградим екип от млади хора като ги мотивираме и им дадем възможност за кариерно развитие. За нас да имаш екип означава да имаш идея, а за да работи този екип по въпросната идея той трябва да чувства, че принадлежи към нея. Грижата към хората, с които работим е от първостепенна важност, тъй като можем да постигнем успех единствено благодарение на тях. Поради разрастващата се дейности фирмата има необходимост да наеме нови служители, които да предоставят качествени услуги на увеличаващия се брой клиенти, някои от които световно известни брандове. За изпълнение на дейността дружеството планира да наеме 8 служители, като ги назначи на съответни длъжности: двама на длъжност „Разработчик софтуер” /код по НКПД-11 -251226004/, един на длъжност „Графичен дизайнер” /код по НКПД-11 -21663008/, двама на длъжност „Мениджър акаунт: продажби” /код по НКПД-11 -24346001/, един на длъжност „Експерт, маркетинг” /код по НКПД-11 -24316002, един на длъжност „Мениджър, проекти” /код по НКПД-11 -24215027/, един на длъжност шофьор, лек автомобил /код по НКПД-11 -83222002/. Основните отговорности на длъжностите са: проучване и анализиране на изискванията за софтуерни приложения и операционни системи; изготвяне на спецификация, диаграма на работа, модел на решението; даване на препоръки за подобряването на съществуващите системи и програми; осигуряване качеството на продукта чрез тестване и отстраняване на дефекти; работа съвместно с другите компютърни специалисти за осигуряване на оптимално решение; участие във внедряването за реална експлоатация при клиента (инсталация, конфигурация, клиентски настройки, интеграция, миграция на данни). По програмата ще бъдат наети лица от следната целева група – безработни, неактивни младежи до 29г. включително. Реализацията на дейността ще бъде изпълнена на няколко етапа: 1. Подбор на лицата от целевата група; 2. Сключване на трудови договори с наетите лица и осигуряване на заетост за период до 12 месеца; 3. Запазване на работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% на наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта; Подборът на лицата от целевата група ще се извършва от фирмата чрез обяви в специализирани сайтове за търсене и предлагане на работа, след което ще бъдат проведени интервюта с лицата от целевата група, които отговарят в най-голяма степен на изискванията на фирмата. Подборът на кандидатите чрез интервю ще има за цел дружеството да измери познавателните способности, комуникационните умения, социалното поведение, съвместимостта на кандидата с екипа, мотивацията и желанието на всеки от кандидатите за работа и кариерно развитие. Предварителните процедурите, свързани с наемането и назначаването на лицата ще бъдат извършени в първите два месеца от началото на проекта. С всяко от одобрените и наети лица ще бъде сключен трудов договор и ще бъде осигурена заетост за период до 12 месеца. „Диджимарк студио” ООД ще запази работните места на 4 от новоразкритите работни места за период от минимум 12 месеца, след приключване на дейностите по проекта. 65 994.52 66 064.26
Закупуване на оборудване и обзавеждане пряко свързани с финансираните дейности и необходими за постигане на поставените цели.: „Диджимарк студио” ООД е компания, която предлага пълен цикъл на разработка на мобилни приложения от измислянето на първоначалната идея за приложението, базирана на целите на нашите клиенти или очакваните резултати, до дефинирането и работата в тясно сътрудничество с клиента по спецификацията за разработка, дизайна и одобряването на потребителския интерфейс, кодирането и тестването, публикуването и маркетинга, както подготвянето на документацията. Фирмата разработва приложения за широк спектър от потребителски и бизнес нужди, игри, промоционални и маркетингови приложения за четирите основни платформи - Apple iOS, Google Android, Microsoft Windows Phone 8, RIM Blackberry, обхващащи всички мулти-платформени облачни услуги. Целта на "Диджимарк студио" ООД предвид многобройните услуги, които предлага и увеличаващият се брой клиенти, е да оборудва работните места на наетите лица, за да бъдат максимално продуктивни и в полза на фирмата и клиентите. Оборудването, което се предвижда е необходимо за да могат наетите представители от целевата група да извършват възложените им задачи, свързани с извършваните услуги от „Диджимарк студио” ООД, а именно: програмиране, 3D рендиране, графичен дизайн, подготвяне и обработка на документация, работни срещи и изпълнение на заявки. За изпълнение на дейността дружеството планира да закупи следното оборудване за новооткритите работни места: • Офис столове- 6 бр. • Бюро - 6 бр. • Работна станция - 1 бр. • Десктоп компютър - 6 бр. • Лаптоп - 4 бр. • Клавиатура - 1 бр. • Тракпад -1 бр. • Мишка - 2 бр. • Монитор - 8 бр. • Докинг станция - 2 бр. Етапите на реализацията на дейността: • Поръчка на изброената офисна техника ,необходими за работата във фирмата на новоназначените лица; • Доставка на офисната техника; Предвиденото по проекта оборудване е необходимо за създаването на новите работни места. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от кандидата за срок не пократък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване. Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи тяхната работа. Предвиденото оборудване е конкретно и само за ползване от целевата група. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискваната за безопасен труд. 29 369.98 29 369.98
Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е свързана с изпълнение на поетите от Бенефициента ангажименти съобразно сключения договор и изпълнение на предвидените в договора цели. "Диджимарк студио" ООД ще изпълнява договора с, при спазване на принципите на икономичност, ефикасност, ефективност, публичност и прозрачност. Бенефициентът ще предоставя на Управляващия орган и Сертифициращия орган цялата изисквана информация относно изпълнението на договора в срок от 5 работни дни от поискването й. В изпълнение на чл. 14 от Общите условия на договора за безвъзмездна финансова помощ, Бенефициентът ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство. Бенефициентът ще допуска Управляващия орган, Сертифициращия орган, националните одитни органи, Европейската комисия, Европейската служба за борба с измамите, Европейската сметна палата и външни одитори да проверяват, посредством проучване на документацията му или проверки на място, изпълнението на договора, и да проведат пълен одит, при необходимост, въз основа на разходооправдателните документи, приложени към счетоводните отчети, счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на договора. За контрол и координиране на цялата дейност по управление "Диджимарк студио" ООД ще сключи граждански договор с ръководител на проекта, който има повече от 6 години опит при изготвянето и изпълнението на проекти, съфинансирани по Оперативните програми на Европейския съюз. Дейността по организация и управление на проекта ще бъде възложена на външен изпълнител. Задълженията на избрания изпълнител ще включват: 1. Изготвяне на месечни / ако е приложимо/, междинни и финални технически и финансови доклади за изпълнени дейности и изразходени средства; 2. Консултиране, подпомагане и подготовка на тръжна документация и съдействие при провеждане на процедурите за избор на изпълнители: •разработване на тръжната документация за избор на външни изпълнители и доставчици; •коригиране на тръжната документация в случай на отправени препоръки за това от страна на УО / Управляващия орган/; •консултиране в процеса на оценка на офертите; •подготовка на искания за допълнителни документи и информация от оферентите в процеса на разглеждане и оценка на техните оферти; •подготовка на протоколи от работата на оценителната комисия; •подготовка на решение за избор на доставчик; •консултиране относно документите, които избраният доставчик трябва да представи за подписване на договор; •подготовка на придружителните писма и друга кореспонденция с УО и оферентите. 3. Оперативно наблюдение на навременното изпълнение на сключените с изпълнителите договори, съгласно заложения в проекта индикативен план. 4. Осъществяване на мониторинг и контрол върху качеството на работата на наетите външни изпълнители и доставчици; 5. Подготовка и комплектоване на документите, подлежащи от страна на УО на текущ контрол /месечни отчети, справки и др./, съгласно изискванията на Оперативно ръководство за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място 2015"; 6. Осъществване на дейностите по визуализация на проекта и информираност; 7. Подготовка на документите за: авансово, междинно и окончателно плащане. 9 350.00 9 281.14
Информиране и публичност : По проекта ще бъдат изработени и поставени 1 бр. информационна табела и 76 бр. информационни стикера, по два за всеки актив, придобит по проекта. Предвидените дейности за популяризиране на проекта са насочени към информиране на широката общественост за дейностите по проекта и финансовото подпомагане, което му е отпуснато от фондовете на Европейския съюз за неговата реализация. "Диджимарк Студио" ООД ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че договорът се финансира от Европейския социален фонд. Изработените по проекта стикери и информационна табела ще са в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 20142020 г. За да се гарантира по-висока публичност, фирмата ще публикува информация за проекта и финансовата помощ от страна на ЕС и ЕСФ и в своя интернет сайт. 340.00 340.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).