Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

The project proposal includes construction works, construction supervision, author’s supervision, equipment delivery, publicity, project audit. The proposal includes the following sites:
Renovation of ‘Detstvo’ Kindergarten: Some of the existing premises will be formed as a new gym and a new music hall. A corridor will be built to connect the gym with the main building as well as a toilet for people with physical disabilities, educational cabinet. The project also includes: thermal insulation of the external walls and roof , replacement of the old windows with PVC ones, a solar installation for domestic hot water.
Renovation of ‘Zornica’ Kindergarten: thermal insulation of the external walls and roof, replacement of the old windows with PVC and aluminum ones, a solar installation for domestic hot water. New elevators will be constructed, one educational cabinet will be formed, as well as a music hall and rooms for the staff. Part of the yard will be formed for children with disabilities.
Renovation of ‘Mak’ Kindergarten: The main building of the kindergarten is included in the National Register of immovable cultural property. The project will provide renovation of the external walls, placement of thermal insulation of the internal side of the wall, formation of a new gym, renovation of the additional buildings of the kindergarten, including implementation of energy efficiency measures. 
Renovation of ‘Verjin and Haik Papaziyan’ Kindergarten: a new gymnasium will be formed with an adjoining storage room as well as a heating substation. The reconstruction of the existing premises will form one new classroom for arts; classroom for children with special educational needs and disabilities; a teacher’s room; a toilet for people with physical disabilities; a new elevator. Energy efficiency measures will be implemented, including solar installation for domestic hot water.
All sites will be provided with accessible architectural environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: В рамките на дейност 1, логически са групирани тези хоризонтални дейности, които имат пряко отношение към доброто изпълнение на проекта, финансовото управление и контрол и вътрешния мониторинг, които ще осигурят навременното и качествено управление, ефективно и ефикасно изпълнение и отчитане, съобразно изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие”. В първата част от Дейност 1 "Организация и управление на проекта" ще бъде сформиран екипа за управление и ще бъдат проведени началните срещи на екипа с общинското ръководтво и с ръководителите на четирите засегнати образователни институции. Следващата част от тази дейност е текуща и ще бъде изпълнявана по време на цялата продължителност на проекта. Дейността е хоризонтална и е основополагаща за доброто управление на проекта. Ще бъдат спазени всички изисквания на приложените към пакета с документи за кандидатстване Общи и Специални условия на договора за безвъзмездна финансова помощ, както и указанията за изпълнение на договори. 39 480.00 39 451.61
Одит на проекта: Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Докладът ще бъде изготвен съгласно договора за безвъзмездна помощ, изискванията на националното одиторско законодателство (Закона за независимия финансов одит, Международните одиторски стандарти, МСВОИ 300 „Основни принципи на одита на изпълнението“, МСВОИ 3000 „Указания за извършване на одит на изпълнението: Стандарти и указания за одит на изпълнението“ и МСВОИ 3100 „Указания за одит на изпълнението – основни принципи“). Одиторската проверка, която одиторът ще извърши, ще бъде осъществена при спазване на нормативно определените срокове и ще включва извършването на процедури за проверка на достоверността на представената във финансовия отчет информация чрез наличие на релевантни първични документи; спазването на принципите на счетоводството; ефективния контрол по отношение на отчетността; съответствието между финансовия отчет и техническия доклад за изпълнение на проекта; целевото и правомерно разходване на средствата по проекта и др. 5 792.50 6 951.00
Подготовка и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Изборът на външни изпълнители и възлагането на дейности по проекта на външни изпълнители ще бъде изцяло съобразено с изискванията на Закона за обществените поръчки. При възлагане на обществени поръчки ще бъдат съблюдавани принципите на равни възможности и недискриминация, прозрачност, обективност, безпристрастност. В рамките на проекта ще бъдат възложени следните поръчки: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 1 Предмет на поръчката: Изпълнение на СМР по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" по четири обособени позиции: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Виржин и Хаик Папазян" Обект на поръчката: Строителство Стойност без ДДС: 4020383.07 лв Ред на възлагане: процедура „публично състезание” – чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 2 Предмет на поръчката: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" за четири строежа: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Виржин и Хаик Папазян" Обект на поръчката: Услуга Стойност без ДДС: 80407.67 лв. Ред на възлагане: процедура „публично състезание” – чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 3 Предмет на поръчката: Авторски надзор при изпълнение на СМР по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" за четири строежа: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Виржин и Хаик Папазян" Обект на поръчката: Услуга Стойност без ДДС: 40203.82 лв. Ред на възлагане: „покана до определени лица” – чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 4 Предмет на поръчката: Доставки на оборудване по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" за четири образователни институции: ЦДГ "Зорница", ЦДГ "Детство", ЦДГ "Мак", ЦДГ "Виржин и Хаик Папазян" Обект на поръчката: Доставка Стойност без ДДС: 174800.62 лв. Ред на възлагане: процедура „публично състезание” – чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП или процедура „открита процедура” – чл. 20, ал. 1, , т. 1, б. „б” от ЗОП Редът ще се уточни към момента на възлагане. ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 5 Предмет на процедурата: Дейности за информация и публичност по проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" Обект на поръчката: Услуга Стойност без ДДС: 29166.67 лв. Ред на възлагане: директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 или събиране на оферти с обява чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП или Публично състезание чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Редът ще се уточни към момента на възлагане. ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 6 Предмет на поръчката: Одит на проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен" Обект на поръчката: Услуга Стойност без ДДС: 29166.67 лв. Ред на възлагане: директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 или събиране на оферти с обява чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП или Публично състезание чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Редът ще се уточни към момента на възлагане. 0.00 0.00
Изпълнение на СМР: За всички обекти, включени в проекта, Община Сливен разполага с пълна техническа документация - проекто-сметна документация, включитлено инвестиционни проекти във фаза "работен проект", съпътстваща документация, разрешения за строеж, становище относно нуждата от преценка за ОВОС, становище от Министерство на културата, в случаите когато се налага. По-подробно степента на проектна готовност и подробно описание на документацията са приведени в т. 11 на настоящия формуляр за кандидатстване "Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение" и по-коркретно в "Списък с обекти на интервенция и степен на проектна готовност. Предвидени са четири обекта на интервенция: "Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ "Детство", ж.к. Младост", "Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ "Зорница", кв. Стоян Заимов", "Основен ремонт, благоустрояване и оборудване на ЦДГ "Мак" и прилежащото и дворно пространство", За обект "Основен ремонт и благоустрояване на ЦДГ "Вержин и Хаик Папазян", ж.к. Българка". Проектното предложение предвижда реализиране на инвестиционен проект във фаза "работен проект" за всеки един от обектите на интервенция", Предвидените в ПСД СМР включват строителни и ремонтни работи, основен ремонт и благоустрояване на сградите на образователните институции и прилежащите им дворни пространства, включително мерки за енергийна ефективност; подмяна на остарели инсталации (ВиК, Електро и ОВК мрежи); благоустрояване на дворните пространства с изграждане на зелени площи и алеи и подновяване на игрални пособия; осигуряване на достъп за хора с увреждания; осигуряване на оборудване, ремонт и оборудване на здравни и специализирани кабинети и др. 3 936 806.77 5 052 423.64
Изпълнение на строителен надзор: Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация, оценката за достъпност на обектите от лица с увреждания. Ще бъде проведена тръжна процедура за избор на консултант за изпълнение на строителен надзор. Дейностите по надзор ще се провеждат през цялото време на изпълнение на обектите на интервенция, включително до въвеждането им в експлоатация. 24 646.00 31 148.76
Изпълнение на Авторски надзор: Тъй като всички обекти, попадащи в рамките на проектното предложение ще се изпълняват съгласно изготвените инвестиционни проекти, е необходимо директно сключване на договор с проектанта на всички части от проектите с предмет упражняване на авторски надзор. Изпълнител на авторския надзор се възлага по реда на ЗОП на проектанта - носител на авторските права на изработените инвестиционни проекти по смисъла на ЗАПСП. 40 203.82 48 244.58
Приемане и въвеждане на обектите в експлоатация: Приемането и въвеждането на обектите в експлоатация ще става по реда, определен в Закона за устройство на територията при спазване на изискванията на всеки друг приложшим нормативен документ. 2 000.00 1 997.60
Информация, публичност и визуализация: Информацията и публичността по проекта ще бъде осигурена, посредством изпълнението на следните дейности: 1. Публикуване и актуализиране на информация за проекта в сайта на Община Сливен. Първоначалната информация ще бъде публикувана до два дни след сключване на БФП и ще включва: кратко описание, цели и резултати. Материалът ще съдържа следните задължителни елементи: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието на ЕФРР - Общото лого на програмния период и наименованието на програмата - Наименованието на проекта - Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева 2. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще бъде посочван финансовия принос на ОПРР и подкрепата на ЕФРР. 3. По проекта ще бъдe изработен и монтиран 1 билборд с размери 4 м на 3 м. Билбордът ще визуализира следната информация: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието на ЕФРР - Общото лого на програмния период и наименованието на програмата - Наименованието на проекта - Общата стойност на проекта, както и размера на европ. и нац. съфинансиране - Начална и крайна дата на изпълнение на проекта 4. Изработка и монтаж на 4 постоянни обяснителни табели, размер – 50 х 70 см. Табелите ще бъдат поставени на фасадите на четирите образователни институции, ще бъдат изработени от устойчив на неблагоприятни атмосферни условия материал и ще съдържат същите елементи, като билбордовете, без начална и крайна дата на проекта. 5. Организиране и провеждане на събития и церемонии: 5.1. Ще бъдат организирани и проведени 2 публични събития: пресконференции в началото на СМР и заключителна пресконференция в края на проекта. Залата за провеждане на събитията ще бъде подходящо брандирана, чрез поставяне на банер и знамена на ЕС и Република България. След приключване на събитията ще бъде разпространено повторно прессъобщение до местни медии, като текстът му ще бъде публикуван и на страницата на Община Сливен. Всички публикации, както и официални изказвания, във връзка с проекта ще съдържат описаната информация в Единен наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 5.2. Ще бъдат организирани и проведени 2 официални церемонии: "Първа копка" и "Откриване на обектите". Непосредствено преди стартиране на СМР на един от четирите обекта ще се проведе официална церемония „Първа копка“, след приключване на СМР - "Откриване на обектите". Събитията ще покриват изискванията за информация и публичност, посочени в т. 5.1 и ще бъдат съпроводени от кетъринг за 50 човека включващ: кафе, чай, минерална вода, безалкохолно, дребни сладки, соленки, хапки, вино. 5.3. Публикуване на прес-съобщения – 8 бр. С цел популяризиране на публичните събития и официалната церемония ще бъдат публикувани на официалния сайт на община Сливен 8 бр. прес-съобщения за медии – по 1 брой преди и след всяко събитие и две в различни моменти на напредък на извършваните СМР. 7. По проекта ще бъдат изработени 300 бр. дипляни със следните технически характеристики: - Формат А4; - Пълноцветен печат – 4х4; - Медия - двустранно хромов мат – 150 гр. Дипляните ще бъдат изработени съгласно изискванията, посочени в ЕНППИК 2014-2020 8. Ще бъдат изработени 200 бр. инф. материали, включващи тефтер и химикал, които ще бъдат разпространявани на публичните събития. Материалите ще бъдат изготвени, съобразно ЕНППИК 2014-2020 9. За брандиране на залите ще бъдат изработени 2 бр. банери с размер 200 х 70 см., винилово платно, пълноцветен печат, съдържащ задължителните елементи съгласно Наръчника. 10. На всички доставки, направени по проекта, в т.ч. и на кухненското оборудване и на оборудването за ЦДГ ще бъдат поставени информационни стикери, съгласно изискванията на ЕНППИК. 11 770.00 15 048.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).