Избор на изпълнител, доставка, монтаж и пускане на ДМА - машини - 2бр.: Предвидените машини са произведени по иновативна технология, нова и иновативна както за предприятието, така за целия регион и ще допринесат за производството и продажбата на нови и качествени продукти, които не са включени в Приложение 1 от Договора за функциониране на Европейския съюз. П
Предвидените за закупуване и инсталиране две нови машини ще позволят въвеждане на нов производствен процес в ДИНКОВ 09 ЕООД, както и на нови практики, вкл. и нова организационна форма, маркетинг и търговия. Те са подкрепени с удостоверение за патентовани технологии, разработени и защитени от водещ европейски производител.
Те са необходими за подобряване и разнообразяване на производството, подобряване на поизводствения капацитет и ефективността на ДИНКОВ 09 ЕООД и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ, като ще бъдат доставнеи, монтирани и пуснати в експлоатация в наетия имот.
Машините са придружени с подробни технически спесификации, които позволяват да станат част от технологичния процес при производство на кухненски мебели, както и да се разработят като дизайн и да се произвеждат в бъдеще още много нови продукти според регистрираното търсене (врати, мебелни врати, мебелни детайли, рамки, пана, декори, преградни декоративни елементи, табли за спални и много други елементи от ПДЧ и МДФ).
При избора на достачик на обработващ център и кантиращата машина се търси съответствие с посочените в запитванинето минимални технически и функционални характеристики, както и най-ниска цена, без които изключително трудно ще се постигнат очакваните резултати, изчислени и заложени в бизнес плана.
В бизнес плана е разписано как ще се подобри дейността на кандидата, както и как ще се постиганат показателите.
За осъществяване целите на проекта е необходимо да се изпълнят няколко основни задачи:
1. Да се проведе избор за доставчик на активите (след сключване на ДБФП).
Екипът по проекта включващ собственикът и управител на ДИНКОВ 09 ЕООД и квалифицирано лице, с комулиран опит над 15 години в областта на производството на мебели, заедно с консултантския екип по проекта, за изпълнение на бизнес плана и отчитане на проекта ще изготвят следната документация:
- производствено-технологична (норми, процеси и др.);
- финансово-счетоводна (разчети, норми, приходи-разходи, себестойност и др.);
- пазарни данни (потребление, цени и пр.);
- търговска (снабдяване и логистика);
- тръжна документация (за избор на изпълнители);
- фирмена документация (поръчки, договори и др.);
- проектна (заявки за плащане, междинни, финални отчети и пр., съгласно АДБФП).
2. Доставка, тестване, изпитване и въвеждане в експлоатация на активите по проект;
3. Извършване на дейности по визуализация за собствена сметка;
4. Презентиране на новите продукти пред потенциални клиенти и уговаряне доставка на мостри, ценови условия, възможности за складиране и пр.;
5. Организиране на участие в поне едно специализирано изложение за демонстрация на новите продукти. |
333 750.00
|
0.00
|