ДЕЙНОСТ 1: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Управлението и отчитането на проекта ще бъде осъществено от сформираният екип на Община Генерал Тошево. Екипът се сформира със Заповед на кмета на общината и координира и контролира всички дейности по настоящото проектно предложение, в съответствие с изискванията на Договора за БФП и УО на ОПРР. Екипът за управление на проекта ще се състои от 5 лица - служители на Общинска администрация: ръководител, координатор, счетоводител, юридически консултант, инфраструктурен специалист.
Неговите основни задачи включват:
-Организацията и изпълнението на процедури за избор на изпълнители /включително изготвянето на график за провеждане на процедурите/.
-изготвянето на междинни/окончателни технически доклади и финансови отчети по образец, съгласно Договора за БФП и иницииране на междини/окончателни плащания.
-изготвяне на друга съпътстваща документация по проекта, съгласно изискванията на Договора за БФП.
Управлението и отчитането на проекта се осъществява чрез непрекъснат контрол над изпълнителите на възложените дейности чрез наблюдение и събиране на информация за изпълнението на договорите.
-Подпомагане, съдействие и предоставяне на информация и документи на Изпълнителите по договори. |
42 355.00
|
35 648.72
|
ДЕЙНОСТ 2: ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРИ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ: Ще бъдат разработени документации и проведени следните 4 процедури за избор на изпълнител:
1. Инжeнеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обществени сгради, гр. Генерал Тошево по обособени позиции;
2. „Избор на изпълнител за извършване на оценка за съответствие на инвестиционен проект, упражняване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг;
3. Осигуряване на публичност и популяризиране на проект „Енергийна ефективност на обществени сгради в гр.Генерал Тошево, област Добрич”;
4. Одит на проект „Енергийна ефективност на обществени сгради в гр.Генерал Тошево, област Добрич” |
0.00
|
22 816.11
|
ДЕЙНОСТ 3: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖEНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР НА ОБЩЕСТВЕНИ СГРАДИ
: Дейността ще се извършва от избрания изпълнител, който следва да извърши:
1/Изготвяне на технически проекти за 6-те сгради;
2 / Изпълняване на строително- ремонтни и строително - монтажни работи в изпълнение на проектните решения на всички части на сградата:
2.1. За сградите на общинска администрация, Дирекция Бюро по труда и НЧ "Иван Вазов 1946" се предвижда:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на електропотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки");
- изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите, в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания.
- изпълнение на препоръчителните мерки, предписани в техническото обследване на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки").
2.2. За сградите на НЧ "Светлина 1941", Ученическо общежитие и ОУ "Христо Смирненски" се предвижда:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на електропотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки");
- изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите, в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания.
Разходите за дейностите, които не са свързани с конструктивно възстановяване/усилване, но са предписани като задължителни в техническото обследване (техническия паспорт) на съответната сграда, ще бъдат финансирани със собствени средства на бенефициента.
3/ Упражняване на авторски надзор по време на строителството от проектантите по всички части в обхвата на техническия паспорт. |
2 097 224.00
|
2 809 099.09
|
ДЕЙНОСТ 4: ИЗВЪРШВАНЕ НА ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ НА ИНВЕСТИЦИОННИЯ ПРОЕКТ И УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ: Българското законодателство изисква назначаването на независим строителен надзор за изпълнението на строителните дейности. Настоящия проект предвижда процедура по възлагане на договор за услуги за извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги ще има за задача да извършва мониторинг на Строителя – изпълнител на СМР и да докладва на Възложителя (Общината) при установяване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики на ремонтираните съоръжения, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. В този смисъл надзорника ще извършва качествен контрол в полза на Възложителя. |
58 230.00
|
42 909.60
|
ДЕЙНОСТ 5: ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ И ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ПРОЕКТА: С оглед повишаване на информираността на обществото за осигуреното финансиране от страна на ЕС в проекта се предвижда изпълнението на дейности за осигуряване на публичност, които ще се извършат от подписването на договора между община Генерал Тошево и Договарящия орган до окончателното изпълнение на проекта и след това, с цел осигуряване на неговата устойчивост. Всички дейности за публичност и визуализация ще бъдат изпълнени при стриктно спазване насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност на МРРБ. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат възложени на външен изпълнител и ще включват: Изработване промоционални материали: билборд с големи размери - 1, по време на изпълнение на проекта; 6 обяснителни табели, след приключването на проекта; плакати - 30 броя; флаери - 300 броя; тениски - 200 бр; шапки - 200 бр.; 1 официална церемония "първа копка". Ще бъдат проведени 3 пресконференции - една при стартиране на проекта, една - междинна за информиране на обществеността за етапа на изпълнение на дейностите по проекта и една в края на проекта - финална за популяризиране на резултатите от проекта. Ще бъдат направени 3 публикации в регионален вестник за хода на изпълнение на проекта и резултатите след приключването му. Медийно отразяване - 3 видеоклипа х 3 излъчвания. Общината има задължение да публикува информация за проекта на своя официален интернет адрес. |
12 943.00
|
12 468.00
|
ДЕЙНОСТ 6: ИЗВЪРШВАНЕ НА ОДИТ ПО ПРОЕКТА: Тази дейност ще бъде извършена в съответствие със Закона за независимия финансов одит. Независимият одитор ще извърши проверка за законосъобразното и целесъобразно изразходване на средствата по проекта. Тази дейност ще включва оценка за законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки; проверка за установяване съответствието между отчитаните от бенефициента разходи по извършени видове дейности с реда и правилата, определени от Договарящия орган; проверка за законосъобразността на изпълнените дейности и направените разходи по тях; проверка за наличието на всички изискуеми реквизити в разходо-оправдателните документи, тяхното осчетоводяване, както и съответствието между записаните стойности в тях и дейностите по одобрения проект. При приключване на дейностите по проекта и след извършване на обстойната проверка ще бъде изготвен одиторски доклад. |
15 000.00
|
17 760.00
|