Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

HOSVITAL JSC was registered at the beginning of 2008 with main activity:Projects and services in the area of environment protection, treatment and transportation of hazardous and non-hazardous waste and construction of ecological systems for utilization of waste.HOSVITAL JSC collects, transports, disposes and transmits for disposal medical waste /from human and veterinary medicine/- hazardous and biological.The company activities are in compliance with Ordinance on the Waste Classification and Law on Waste Management. The wastes are classified, packaged and separated from their generators-medical institutions. Qualified employees perform verification of the integrity of the waste packages. The quantity of the waste is measured and the data are recorded. Medical institutions and the company are responsible for the accuracy of the data.With specialized transport the company transports hazardous waste to incinerator where is performed disposal.
HOSVITAL JSC also supplies containers for disposable and reusable, meeting the requirements of ADR, certified for shipment of medical waste.
The project activities envisage ensuring of employment for 30 unemployed and inactive persons as at least 50% of them will be up to age of 29 years as a target group of the project.For successful involvement in employment of the persons it is intended to be purchased equipment necessary to fulfill the obligations of individuals. 
The expected results of the project are: successful integration within 12 months of 30 unemployed and inactive persons in employment in the organization and purchase of equipment necessary for the performance of official duties of persons.
Commitment of the management of HOSVITAL JSC is to preserve the jobs of minimum 50% of the target group of the project within one year after its completion. The specific project activities are: Organization and project management; employment of unemployed and inactive persons; purchase of equipment; information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността включва сформиране на проектен екип, който се състои от Ръководител проект, Счетоводител, Координатор човешки ресурси, Координатор информация и публичност. Ще бъдат сключени договори с екипа на проекта. За да се гарантира равенството между половете и недискриминационният принцип при назначаване на квалифицирани кадри и определяне на задачите и отговорностите ще се спазват критериите за равнопоставеност. Изборът на членовете на екипа и възлагането на ангажиментите ще бъде без оглед на тяхната етническа принадлежност, религия, раса, възраст, пол, увреждания, възраст или сексуална ориентация. Ръководителят на проекта ще подготви система за вътрешен мониторинг и оценка на резултатите от проектните дейности и срокове за възлагане и изпълнение на всяка задача в съответствие със заложения план на действие, система за отчетност и контрол. Той отговаря за цялостното управление на проекта. Счетоводителят на проекта носи отговорност за финансовата отчетност на проекта, като следи, контролира и изготвя необходимата финансова документация и оперативно отговаря за разплащанията по проекта. Счетоводителят на проекта отговаря за ежемесечното изплащане на възнагражденията на заетите по проекта лица, като изготвя всички документи съгласно трудовото законодателство в България. Координаторът човешки ресурси отговаря за планиране и контрол при изпълнение на предвидените дейности по отношение на дейностите, свързани с новоназначените лица, тяхното обучение и осигуряване на необходимото оборудване за пряката им работа. Също така ще участва в планирането и организация на отчетната дейност по проекта, подготовка на изискваните доклади за изпълнението. Координаторът информация и публичност отговаря за провеждане на цялостната дейност свързана с популяризирането на проекта в съответствие с изискванията за визуализация на Договарящия орган. Ще осъществява контактите със средствата за масова комуникация и ще подготвя необходимата информация за етапното изпълнение на проектните дейности, като ще следи навреме да се популяризира извършената дейност. В първите два месеца ще бъде извършен и подбор на лицата, които ще бъдат включени в заетост. Подборът ще се извърши в съответствие с Ръководството на бенефициента по настоящата схема. Дейността включва и провеждането на процедури за избор на изпълнители за дейностите по проекта. Процедурите ще бъдат организирани в съответствие с изискванията на приложимото законодателство – ПМС 118/2014, ръководствата и указанията за допустимост на разходите по ОП „РЧР”. Екипът на проекта е отговорен за изготвянето и провеждането на процедурите за външно възлагане на дейностите по проекта. Дейността Организация и управление на проекта е свързана с цялостното администриране на проектните дейности в съответствие с правилата и процедурите на Договарящия орган за успешното приключване на проекта. Обявените процедури ще гарантират принципа на лоялна и честна конкуренция, като изпълнителите ще бъдат подбирани в зависимост от техните умения, ефективност, опит и надеждност за предоставяне на конкретните услуги. Организационната дейност е една от най-важните за проекта. Организирането на качествен план и методи за работа на екипа по проекта е критерий за постигането на добри резултати. Сформирането на екип, с ясно разпределени задачи е гаранция за качествено изпълнение на проекта и постигане на специфичните цели на настоящия проект. Дейността ще допринесе за установяване на ясни и конкретни правила и разпределяне на отговорностите на екипа, които са от изключителна важност за успешната реализация на проекта. По време на изпълнение на дейност Организация и управление на проекта ще се проведе избор на изпълнител за сключване на договор за обслужване от служба по трудова медицина за новоназначените лица за периода на изпълнение на проекта. Разходът е допустим по схемата и е в съответствие със законовите изисквания за здраве и безопасност при работа. 40 500.00 39 000.00
Наемане на безработни и неактивни лица : Дейността включва подбор и сключване на трудови договори с лицата от целевата група по проекта–безработни и неактивни лица. а период от 12 месеца ще бъдат наети 30 лица на следните длъжности: •Счетоводител, оперативен, код по НКПД: 33133001-1 лице •Водач, мотокар, код по НКПД: 83442004–1 лице •Mашинен оператор, код по НКПД: 81892022–1 лице •Общ работник, промишлеността, код по НКПД: 93290018–27 лица Планираните за назначаване длъжности са така подбрани, че новите служители на практика ще могат пълноценно да се включат във всички дейности на дружеството. Предвидено е оперативният счетоводител да поеме задължения във връзка с увеличените обеми на работа и съответно финансови потоци. Задълженията му ще включват: оформя документите, свързани с финансовата дейност;обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря;изчислява и осчетоводява вноските за ДОО, за здравно осигуряване, за фонд ПКБ и др.;съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения;подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди;съставя счетоводни справки и документи. Лицето, назначено на длъжността Водач, мотокар ще работи както с наличния мотокар във фирмата, така и с предвидения за закупуване в рамките на проекта газокар и палетна количка. Задълженията му ще включват: превозване и товарене на материали, бали и други на работната площадка с мотокар и газокар; извършване на товаро-разтоварни операции; транспортиране голямо-габаритни товари; повдигане и спускане на товари на определени места; познаване на правилата за безопасност при работа с товароподемни съоръжения. Лицето, назначено на длъжност Машинен оператор ще работи предимно на предвидената за закупуване Машина за пресоване и балиране на отпадъци във връзка с новите работни места, като основните му ангажименти ще включват техническото обслужване, настройка на машините и техническо обслужване на всички технологични съоръжения (тъй като ХОСВИТАЛ АД има и друга преса за балиране в базата си за вторични суровини). Предвидено е на самата Машина за пресоване и балиране на отпадъци различни работни операции да изпълняват и новоназначените общи работници – машината се обслужва от минимум 6 работника, като съоръжението може да работи с различни отпадъци. Заетите лица на длъжността общ работник могат да изпълняват трудовите си задължения както на всички работни площадки, така и в базата за балиране на вторични суровини на дружеството. Подборът на лицата ще бъде извършен от екипа по проекта със съдействието на Бюро по труда гр. Пловдив по време на изпълнението на дейността организация и управление на проекта през първите два проектни месеца. Предвижда се подборът да бъде поетапен поради разнообразието от длъжности и големия брой нови работни места, които ще се обособят в организацията. Поради тази причина дейността е предвидена като изпълнение за 14 месеца, а планираната заетост на лицата от целевата група е 12 месеца. Предвидено е до края на четвърти проектен месец ще приключат всички назначения, за да може да се спази изискването за 12 месечна заетост на лицата от целевата група. Дейността е насочена изцяло към изпълнението на основната цел на проекта, а именно осигуряване на устойчива заетост на уязвими групи от пазара на труда – безработни и неактивни лица. Ще се даде възможност на лицата да извършват трудова дейност съгласно правилата на трудовото и осигурителното законодателство в България, да придобият навици и умения посредством успешно включване в нова насока и развитие в кариерно отношение. Един от непреките ефекти, които ще се търсят с реализацията на настоящето проектопредложение е мотивиране на обществената и личната активност за търсене и намиране на алтернативни начини и пътища да се използват по-пълноценно и ефективно наличните ресурси и потенциалните възможности в процеса на търсене на решения за повишаване комфорта и благоденствието на целевите групи. 254 637.84 237 477.86
Закупуване на работно облекло, ЛПС и оборудване във връзка с новите работни места: Дейността предвижда закупуване на оборудване за новоназначените лица, свързано с пряката им работа и позволяващо качествено изпълнение на служебните задължения, както и работно облекло и лични предпазни средства за длъжността общ работник. Оборудването е разпределено по длъжности както следва: • Настолен компютър и принтер, които са необходими за самостоятелната работа на новоназначения служител на длъжността Счетоводител, оперативен, код по НКПД:33133001; • Газокар и палетна количка, необходими за изпълняване на служебните задължения и пряката работа в базата за балиране на вторични суровини и отпадъци на новоназначения служител на длъжност Водач, мотокар, код по НКПД:83442004; • Машина за пресоване и балиране на отпадъци е идеално решение за ежедневно контролиране на отпадъците, като ги превръща в компактни бали, заемащи малко място и спестяващи средства от транспортирането им. Машината е сврзана както с преките трудови ангажименти на длъжността Mашинен оператор, код по НКПД: 81892022, така и с работата на новоназначените лица на длъжност Общ работник, промишлеността, код по НКПД:93290018. В съответствие с изискванията на длъжността Общ работник, промишлеността, код по НКПД: 93290018е и преките й трудови ангажименти е планирано закупуването на работно облекло и лични предпазни средства, необходими за създаването на 27 нови работни места в ХОСВИТАЛ АД. Предвидените за закупуване работно облекло и ЛПС са предназначени за всички новоназначени 27 общи работници и включват: 1.Работен гащеризон-27 броя, от проветрива материя за по-голям комфорт и ергономичност, със светлоотразителни знаци за видимост, с кройка за повече комфорт и по-лесно движение. 2.Яке-27 броя, предназначено за различни метеорологични условия, от комфортна материя, с извивки за повече удобство и свобода на движенията, с висока степен на износоустойчивост и дълготрайност, със светлоотразяващи знаци за видимост. 3.Обувки-27 чифта, със защита, предназначени за работа при всякакви метеорологични условия, със подсилени бомбета, защита при глезените и нехлъзгащи се подметки. 4.Защитни ръкавици-648 чифта, като е предвидено, че всеки от 27-те новоназначени общи работници за срок от 12 месеца ще износва минимум по два чифта ръкавици на месец. Планираното за закупуване оборудване е в съответствие с изискванията на работодателя за длъжностите и дейностите, които ще изпълняват новите служители и е изцяло съобразено с техния брой. Фирмата разполага с основни работни средства и машини за разкритите нови работни места. По проекта е предвидено за закупуване оборудване със специфични технически характеристики. Предназначението на закупеното оборудване, в съответствие с изискванията на схемата ще се запази от кандидата за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. Предвидените работно облекло, лични предпазни средства и оборудване осигуряват в цялост и пълнота работния процес на новоназначените лица чрез гама от рационални и надеждни продукти, отговарящи на необходимите стандарти за безопасност, с които всекидневната работа става по-безопасна и по-продуктивна. Функционалността на работното облекло и личните предпазни средства е предвидена да отговори на изискванията за продължителна работа при специфични условия. Не са за подценяване ергономичните характеристики на предвидените за закупуване работно облекло, лични предпазни средства и оборудване. Ергономичните аспекти при оценката на риска за здравето и безопасността на работещите са свързани с намаляване на динамичното и статично физическо натоварване и мускулно напрежение, което резултира в по-висока работоспособност, отдалечаване на настъпването на умора, преумора и свързани с труда заболявания или отклонения във физиологичните показатели. Това е свързано от една страна с по-висока производителност и качество на работата, от друга страна с намаляване на отсъствията поради заболявания с временна неработоспособност, намаляване на текучеството и в крайна сметка постигане на по-добри икономически резултати 92 000.00 91 400.00
Информация и публичност : Дейностите за информиране и публичност се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена на интернет страницата на ХОСВИТАЛ АД, разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група по проекта още на етап подбор на лицата за назначаване. За оповестяване приноса на Европейския социален фонд и Агенция по заетостта ще бъде направена публикация в печатно издание, която в едно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъде възложена на външен изпълнител при спазване на правилата от ПМС 118/2014. На закупените активи по проекта, предназначени за работата на новоназначените лица ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни участващи в процеса на изпълнение на проекта е предвиден Координатор информация и публичност, който е член на екипа проекта и ще има възложени отговорности. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от координатора. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на Европейския социален фонд. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд и се изпълнява по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от предходен проект на ХОСВИТАЛ АД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Дейностите за информация и публичност представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОП „РЧР”. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет страницата на ХОСВИТАЛ АД и в печатно издание, които представляват изпитан метод за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите в интернет пространството представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОП „РЧР”. 3 500.00 3 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).