Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

"V amp; H SECURITY" Ltd. was established in 2009 with established business providing security services and security. The company is licensed by the Ministry of Interior, Directorate of National Service "Police" for security in the territory of the Republic of Bulgaria. It owns a national license number 1447 of 23.10.2009 pursuant to Art. 4 of the Law on private security activity. Guarantee reliability and responsibility is the maintenance and development of a system of quality management complying with the ISO 9001: 2008, accepted principles of the International Organization for Standardization (ISO) and the requirements of the Confederation of European Security Services.
The scope of activity includes:
- Security of individuals and their property;
- Activities on personal protection against illegal encroachment and prevention and suppression;
- Security of the property of legal entities;
- Activities on the physical protection of administrative, manufacturing, warehousing and other buildings and premises and yards;
- Support of cargoes.

The company develops sustainable and time-proven business model, but the need for realization of interactive monitoring services and territorial expansion of the covered areas to improve its market position, challenging for the expansion of the team and the creation of new jobs related to the construction of middle management team for remote monitoring and general security services.
By realization of this project, "V amp; H SECURITY" Ltd. will enable work 25 unemployed and inactive persons, 15 of which will fall in the designated priority groups, and more than half of the individuals will be detained and sustainable after project implementation .
The project also foresees the provision of necessary assets for job creation, training in digital competence, occupational medicine, publicity activities and project management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността ще бъде реализирана на два етапа: ЕТАП 1: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца След подбор ще бъдат наети 25 безработни и/или неактивни лица, които ще определят и целевата група на проекта. Лицата от целевата група ще бъдат наети на трудови договори на пълен работен ден на длъжности съгласно НКПД 2011 г. по описаните по­долу групи, съответстващи по МОД на клас 2 "Специалисти" ­ 22 нови работни места и клас 5 "Персонал, зает с услуга за населението, търговията и охраната" ­ 3 нови работни места. Длъжностите по новите работни места, които ще заемат представителите на целевата група са изведени след задълбочен анализ на нуждите и стратегията за развитие на дружеството: ­- 3 лица, на длъжност: 24225040 Младши експерт; ­- 19 лица, на длъжност: 24226056 Експерт; -­ 3 лица, на длъжност: 54141007 Охранител; Дейността предвижда предоставяне на средства за работна заплата под формата на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания, при наемане на пълен работен ден за 12 месеца. Ще бъде създадена и съответната организация на труда, като предприятието ще инвестира собствени средства за осигуряване на необходимите ЛПС и работно облекло. Също така, не се предвижда наемане на непълно време за периода, през който 10 от лицата от целевата група ще преминават обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност". Чрез реализацията на настоящия проект и разкриването на общо 25 работни места, в предприятието ще се изгради средно ниво от експерти, които да могат да извършват периодични посещения на всички обекти и съответно да контролират коректното спазване на процедурите, водене на документация, отчети, рапорти и др. като конкретно с тази задача е предвидено да се ангажират 14 от тези 25 нови лица. Други 8 от новоназначените лица ще работят изцяло с планиран по проект софтурер за отдалечен мониторинг, който чрез охранителни камери ще следи най-рисковите обекти. Предвижда се тези 8 човека да преминат обучение по ключови компетенции, за да могат да работят със закупените по проект компютри, на които ще се инсталира програмата. Още двама от целевата група ще преминат обучението, така че да имат капацитет да заместват посочените 8 при нужда, отпуски, болнични и др. Предвидени са и 3-ма младши експерти, които ще запънят дефицита от редови охранители. ЕТАП 2: Осигуряване на трудова медицина за целевата група по проекта В изпълнението на дейността, работодателя ще осигури обслужване на целевата група от служба по трудова медицина и провеждането на периодични медицински прегледи в рамките на изпълнението на проекта. Това са нормативни, задължителни изисквания към всички работодатели съгласно КТ, чл. 282 и чл. 287, чл. 8 и чл. 9 от Наредба №3 за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи, чл. 2 от Наредба №3 за условията и реда за осъществяване дейността на СТМ. След назначаване на лицата и сформиране на целевата група по проекта, ще се извършат следните действия: ­- за периода на проекта ще бъде избрана външна организация служба трудовата медицина (СТМ), регистрирана по реда на чл. 25в ЗЗБУТ, с чиято помощ ще се окаже ефективен контрол по наблюдение, анализ и оценка на здравното състояние във връзка с условията на труд на новоназначените по проекта работещи. Акредитиран орган ще осигури извършването на необходимите измервания на факторите на работната среда, а избраната СТМ ще изготви актуален Анализ и оценка на риска на работната среда; ­- в периода на изпълнение на дейността ще бъде организирано провеждането на периодичен медицински преглед за всяко от лицата от медицински център, като вида на необходимите прегледи и изследвания на служителите ще бъде конкретизиран в зависимост от характера на извършваната работа и изискванията на Наредба No 3/27.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи. 206 869.00 214 114.19
Предоставяне на обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" за 10 представителя на целевата група: Дейността предвижда предоставяне на обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност", съгласно Европейската квалификационна рамка, за десет от представителите на целевата група с продължителност 45 учебни часа – всеки от по 45 минути, в съответствие с посоченото в чл. 5, ал. 2, т. 2 от ПМС 251/21.10.2009 г. , насоките за кандидатстване и ръководството за управление на проекти по процедурата. Хорариум на обучението: 45 учебни часа – всеки от по 45 минути; -­ Теория: 20 учебни часа
 -­ Практика: 25 учебни часа - Брой на обучавание лица: 10 лица Документ доказващ завършване на обучение: сертификат, удостоверяващ придобитите знания и умения. Предвидени са 10 работни места (8 основни и 2, които да могат да заместват), които ще извършват дистанционен мониторинг на най-рисковите обекти на дружеството чрез планираната по проекта сифтуерна система, охранителни камери и компютри. Ето защо за 10 от новите работни места е задължително отличното познаване и владеене на компютърна грамотност. Бързината, с която лицата могат да работят на използваните програми е от съществено значение, защото позволява да се очаква по­висока сигурност на извършване на задачите и по­добра производителност на назначените служители. Освен да могат да управляват новата програма, те ще трябва да могат да работят с текстообработваща програма за изготвяне на ежесменни доклади, рапорти и записки. Ето защо с цел по­успешното адаптиране на 10 от новонаетите лица към работния процес, както и за по­лесното и ефективно въвеждане в работата, предвидените 10 представители на целевата група ще бъдат включени в обучението по дигитална компетентност след тяхното назначаване. 500.00 0.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да обезпечи създаването на новите работни места с необходимото оборудване и активи, като дейността не е задължителна, но е необходима за реализацията на проекта и създаването на устойчива трудова заетост на новоназначените по проекта лица във "В и Х Секюрити" ЕООД. Подкрепата за придобиване на целево оборудване и инвентар по проекта е изцяло обусловена и от анализа и оценката на разполагаемите материални и нематериални активи и технически ресурси, с които компанията разполага и ползва към настоящия момент. За извършване на дейността се ползват общо 2 транспортни средства, над 100 телескопични палки, над 100 ръчни прожектора, над 25 мобилни телефона, 4 компютърни конфигурации, 1 софтуерна програма, 6 монитора и друго специализирано оборудване за извършване на охранителна дейност, лични и групови предпазни средства. Предвид изготвения анализ, както и за да се обезпечи разрастването на дружеството, създаването на новите работни места по проекта и тяхното техническо и функционално обезпечаване, предполага осигуряване и на оборудване и работно облекло и ЛПС. Личните предпазни средства и работно облекло не са обект на настоящия проект и ще бъдат осигурени изцяло със собствени средства на кандидата за всички 25 планирани по проект нови работни места. Предприятието предвижда изграждането на система за отдалечен мониторинг, която ще осигури заетост за 8 от планираните по проект общо 25 нови работни места. В тази връзка, необходимите технически ресурси, които ще обезпечат новата заетост са именно: За създаването на 8 бр. ново работно място по длъжността 24226056 "Експерт" е необходимо да бъдат осигурени: - 4 бр. преносими компютъра висок клас за осигуряване на качествен стрийминг в реално време, на които ще се следят обектите на дружеството, които са със затруднен и / или отдалечен достъп, като например кариера покрай гр. Кърджали, мина край Елисейна, техническо стопанство в близост до Дулово и пр. Предвижда се един компютър да се ползва от двама служители на смени. На смяна ще бъдат по две лица, които да работят на общо 4 компютъра. - 1 бр. специализирана софтуерна система за отдалечен мониторинг, която ще може едновременно да следи определен брой камери, да сигнализира при проблем и др. - 10 бр. охранителни камери, които ще се разположат на ключови места на следените обекти и ще подават сигнал към софтуера. Предвидените активи и оборудване напрактика ще изградят единна система за отдалечен мониторинг, за чието обслужване е необходимо да се разкрият посочените по-горе 8 нови работни места. Предвидено е още двама представители на целевата група да могат да работят със ситемата (те също ще преминат обучение по дигитални компетенции, както е описано в предходната дейност), за да се обезпечи непрекъснат работен процес и да имат капацитет за заместване. 98 180.00 98 180.00
Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проект "Сигурност на заетостта". В изпълнение на дейността и за обезпечаване изпълнението на целия проект, ще бъде сформиран малък екип, състоящ се от Ръководител проект ­- 1 външен експерт с дългогодишен опит и практика по сходни на заложените в проекта дейности, Счетоводител проект – 1 външен за дружеството специалист, който ще бъде ангажиран със счетоводната отчетност и организацията на трудово­правните задължения на фирмата като работодател и данъкоплатец. В съответствие с нормативните изисквания ще бъде избран и външен подизпълнител, който ще оказва услуги по управлението на проекта и в частност консултации при подготовката и провеждането на тръжни процедури и при подготовката на отчетната документация към администратора на програмата. Според изискванията, автобиография на експерта, предложен за Ръководител проект, е приложена към настоящия формуляр за кандидатстване, а в точка 9 "Екип" от формуляра са описани неговата квалификация и отговорности в обхвата на проекта. Важно е да се отбележи, че лицето, предлагано за Ръководител проект има над 9 години специализиран опит, изцяло по сходни, с представените по проекта дейности за наемане и подбор на персонал, обучения и управление на проекти, финансирани от бюджета на ЕС. Ръководителя на проекта ще бъде ангажиран с дейностите по управление на проекта почасово. Поради вменените му от длъжността отговорности и за осигуряване качественото и в план изпълнение на проекта, Ръководителя ще предприема всички необходими действия по управлението на проекта. Ръководител проект ще бъде ангажиран със следните ключови за изпълнението на целия проект функции: -­ планира и контролира изпълнението на месечния план-график и спазването на сроковете за изпълнение на задачите; - ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели;
 -­ отговаря за целесъобразното изразходване на средствата по проекта и осъществява текущ мониторинг; -­ изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган; -­ проверява, контролира и съдейства за изготвянето на междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта; - извършва комуникацията с Договарящия орган и всички ангажирани с проекта институции и администрации; -­ контролира и участва в провеждането на процедурите за избор на изпълнители; - съгласува промени и изменения на Договора за безвъзмездна помощ; Счетоводител проект ще има следните функции в изпълнението на проекта: 
­- ще участва в срещите на екипа по проекта;
 ­- ще обобщава, събира и следи за отчетността на счетоводните документи по проекта; - ще извършва администрирането на документооборота по трудовите договори на целевата групаи - ТРЗ; - ще съдейства активно при изготвянето на финансови отчети по проекта. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект, като също ще бъде ангажиран почасово. Разходите за възнаграждения и дължими осигуровки по Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване, начислявани за сметка на работодателя за Ръководител и Счетоводител проект са разчетени съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014­2020 г., приложение към Насоките за кандидатстване и съгласно действащото трудово и осигурително законодателство. 30 840.00 30 460.21
Осигуряване на информиране и публичност: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи и "В и Х Секюрити" ЕООД като представител на работодателска организация и бенефициент по процедура BG05M9OP001­1.003 "Ново работно място" и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 ­ 2020 г. В изпълнение на дейността по информиране и публичност, "В и Х Секюрити" ЕООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014­2020 г., а именно: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския социален фонд и националното финансиране, чрез поставяне:
 -­ емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; ­- упоменаването на Европейския социален фонд, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 ­ 2020 г., по които се финансира проекта;
 -­ общото лого за програмен период 2014­2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като:
 -­ ще бъде поставен плакат с информация по проекта (минимално размер А3), в който се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място, като например на входната врата на офиса на дружеството, а при разрешение от наемодателя, и на входната врата на сградата; ­- към момента кандидата няма интернет страница, но при исъздаването на такава в рамките на предстоящите две години, на нея ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС; - закупената по проект софтуерна програма ще бъде с подходящата визуалзация на интерфейса, съгалсно изискванията. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и кандидати за работа на новосъздадените по проекта работни места. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 ­ 2020 г. и Европейския социален фонд. Ще бъде изпълнено изискването на програмата да се отбележи финансовия принос на Общността и да се поставят логата на ЕС и на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014­ 2020 г. на всеки продукт по проекта. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани в резултат на финансовата помощ на оперативната програма. 2 990.00 5 110.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).