Fish is an unconditional part of a healthy and complete diet. To maintain good health, fish consumption is recommended at least 2 times a week. This trend can not be imposed on the Bulgarian population during the transition period, and today statistics show that the consultation of fish and fishery products is among the lowest for the European Union. In recent years there has been a slow increase in interest in fish, but also imports of fish products have increased. In general, consumer choice is imported fish because of massive campaigns on the content of nutrients in imported species, such as salmon, sea bass, sea bass. Bulgarians' preferences for fish as food depend on the informed choice of consumers. One way to enhance these preferences is to promote sustainable freshwater fish.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Изготвяне на маркетингово проучване, включващo производството и потреблението на сладководна устойчива аквакултура в област Кюстендил.: Ще бъде възложено на подизпълнител изготвянето на маркетингово проучване, чрез осъществяване на разходи за рекламни агенции и за други доставчици на услуги, които участват в подготовката и провеждането на помоционалната кампания. Предмет на маркетинговото проучване ще бъде пазарния дял на сладководната устойчива аквакултура в област Кюстендил. Определяне на възможностите за разширяване на пазара, има ли търсене и количествено измерение на това търсене. Проучване на пазара, продажбите, проучване на отношението на купувачите към продукта. Определяне на социално-икономически характеристики (доходи, семейно положение, семеен бюджет), мотивация и поведение на потребителя при покупка. Дейността ще се изпълни на територията на област Кюстендил. Ще бъде възложено на подизпълнител с доказан опит в маркетинговите проучвания да изърши проучване на пазара, проучване на продажбите и проучване на потребителите на сладководна и устойчива аквакултура. Услугата ще бъде комплексна и ще включва разходи за специализирано проучване, методология за събиране на информация, провеждане на изследване и анализиране.
8 000.00
8 000.00
Създване на проект за дизайн на рекламни матриали за промотиране на предимствата на сладководна устойчива аквакултура в област Кюстендил.: Създаването на проекта за дизайн на рекламните материали ще бъде съобразен с определяне на маркетингови цели, специфичният целеви пазар, крайния потребител. Съобразно това се изготвя и графичният проект, както и специално послание към целевата група. За целта на тази дейност се извършва подготвяне на файлове с изображения, илюстрации, текстове и са оформяне отделните страници на изданието. Проверка на файлове за коректност и за това дали отговарят на изискванията и ограниченията на използваната печатна технология и довършителни процеси. Извършва и проверка за качеството на изображенията, електронен монтаж и отпечатване. Акцент ще бъде посавен върху ползите и предимствата на сладководни и устойчиви аквакултур, като се създаде послание на към целевите групи.
8 000.00
8 000.00
Отпечатване а рекламни материали популяризиращи устойчивата аквакултура в област Кюстендил.: Дейността предвижд отпечатване на рекламни материали:
плакати
брошури
листовка
хартиени торби
13 800.00
13 800.00
Разпространение на рекламни материали за промотиране на устойчивата аквакултура в област Кюстендил.: Ще се раздадат рекламни материали на територията област Кюстендил. Предвижда се посланието да обхване максимален брой хора от целевата група. Рекламните материали ще бъдат оставени за раздаване в търгоски палати, браншови организации, организации на производителите, административен център към Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури и търговци на едро и дребно. Разпространението на рекламните материали ще се извършва от двама служители в срок от 3 месеца. Двамата служители ще бъдат наети по реда на ЗЗД.
6 000.00
6 000.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN