Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

Through the implementation of this project, the company plans to take advantage of the market opportunities offered by video-on-demand technology (VoD) / broadcasting. The needs of the targeted customers of the company that will be satisfied include:
- Autonomous choice of individual TV programs and content that correspond to the personal interests of users.
- TV content that is rarely present in traditional TV channels.
- Creation and innovative dissemination of unique TV programs in three main directions - education, art and culture, specialized, high-educative-value programs, presented in an entertaining and alternative way.
- Translation and subtitles in English and other languages ​​to reach the huge audience in Europe and around the world.

The target groups targeted by the entrepreneurial idea are:
1. The active group of people of working age 25-65 years, highly educated, interested in different artistic formats, curious, disagree with the conventional television offers.
2. Children aged 5-19 years.
3. Students (between the ages of 19 and 24).

The main objective of the present project is to support the creation and development of the new enterprise M Productions EOOD in the priority, specific sphere related to the overcoming of European and regional challenges - J60.20 "Creation and broadcasting of television programs".

The expected results of the project are:
1. Hired 5 people in the team of the new enterprise
2. Purchased equipment and assets required for the business
3. Renting a production space
4. Visited events at home and abroad
5. Use of external services

The main activities of the project are:
1. Implementation of the entrepreneurial idea on the market
2. Project visualization activities
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - реализиране на пазара на предприемаческата идея на М Продакшънс ЕООД: Целта на тази дейност е да подпомогне създаването и развитието на новото предприятие М Продакшън ЕООД в приоритетната, специфична сфера, свързани с преодоляването на европейски и регионални предизвикателства - J60.20 „Създаване и излъчване на телевизионни програми“ съгласно КИД 2008 / NACE 2.0. Дейността включва следните под-дейности: 1. Наемане на екип по проекта (екип на предприятието описан подробно в раздел 9.), включващ следните длъжности: Главен редактор - за 17 месеца на 4 часов работен ден при 1545,96 лв. общи разходи за работодателя или общи 26281,32 лв. Сценарист - за 17 месеца на 4 часов работен ден при 1545,96 лв. общи разходи за работодателя или общи 26281,32 лв. Оператор - за 17 месеца на 4 часов работен ден при 1545,96 лв. общи разходи за работодателя или общи 26281,32 лв. Преводач - за 17 месеца на 8 часов работен ден при 971,59 лв. общи разходи за работодателя или общи 16517,03 лв. Графичен дизайнер - за 17 месеца на 8 часов работен ден при 1545,96 лв. общи разходи за работодателя или общи 26281,32 лв. Предвиденият екип на проекта ще допринесе за създаване на необходимия капацитет в компанията за производство на собствени телевизионни програми, както и тяхното успешно излъчване чрез собствени или външни ВПП услуги. Тази конфигурация на екипа позволява фирмата да създава над 80% от продуктите си, както и да управлява тяхното разпространение и излъчване. Останалата част от капацитета, която не е постоянна и се изисква за малко време или ad-hoc ще се набавя чрез ползване на външни услуги. Същият екип е напълно способен да работи и със закупуваното оборудване. Подробно описание за длъжностите на членовете на екипа, както и техните функции, е предложено в т. 9. Екип. 2. Придобиване на дълготрайни материални и нематериални активи, необходими за стартиране производството на продуктите и услугите, както и развитие на фирмата. 2.1. Оборудване за създаване на тв програми (ДМА1-ДМА25), включващо: Оборудване и техника за обработка, монтаж, съхранение и разпространение на тв програми: ДМА1 - Настолен компютър - 1 бр; ДМА2 - Аудио миксер/рекордер - 1 бр; ДМА3 - Преносим дисков масив - 1 бр 2.2. Оборудване и техника, необходими за заснемане на аудио-визуално съдържание за съдаване на ТВ програмите: ДМА4 - Видеоглава - 1 бр ДМА5 - Гъвкав диоден панел - 1 бр ДМА6 - Видеостатив крака - 1 бр ДМА7 - Сенник за обективи - 1 бр ДМА8 - Професионална камера - 1 бр ДМА9 - Професионални мониторни слушалки - 1 бр ДМА10 - Кондензаторен микрофон - 1 бр ДМА11 - Ветробран - 1 бр ДМА12 - Обектив 1 - 1 бр ДМА13 - Обектив 2 - 1 бр ДМА14 - Обектив 3 - 1 бр ДМА15 - Обектив 4 - 1 бр ДМА16 - Обектив 5 - 1 бр ДМА17 - Карбонов държач за микрофон - 1 бр ДМА18 - Следящ фокус - 1 бр ДМА19 - Диоден RGB панел - 1 бр ДМА21 - Обектив 6 - 1 бр ДМА22 - SD карта памет - 1 бр ДМА23 - Монитор за камера - 1 бр ДМА24 - Чанта за аудиооборудване - 1 бр ДМА25 - Безжичен микрофон тип брошка - 2 бр 243 606.41 153 763.55
* Продължение на Дейност 1 - реализиране на пазара на предприемаческата идея на М Продакшънс ЕООД: * Продължение от Дейност 1: 2.3. Придобиване на специализирана (по поръчка) платформа за платено излъчване на тв програми чрез ВПП технологии, необходима за излъчване и собствено разпространение на ВПП ТВ програми (ДНА1) - 1 бр 3. Наем на работно помещение в общ. Видин, необходимо за осъществяване на икономическата дейност на фирмата. Предвижда се наемането на работно помещение - студио с размер от 100 до 200 кв. метра, включващо 5 работни места, зала за срещи, студио за заснемане, място за почивка и санитарни възли, паркомясто, достъп за хора с увреждания. 4. Участие в събития в страната и чужбина с цел разширяване и развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. Планираните събития към момента включват 2 семинара, 3 конференции, 5 изложения за представяне на кандидата и новите му продукти, но в зависимост от приоритетите и възможностите, може да бъдат променени. Разходите за командировки на членове на екипа са планирани при отчитане на нормативната уредба и при следната обща продължителност за срока на изпълнение на проекта: - в страната: 20 човекодни - в чужбина: 40 човекодни 5. Доставка на външни услуги за изработка на маркетингови планове за пазарна реализация, необходими за успешната реализация на тв програмите на целевите пазари: - Изработване на шест маркетингови плана за пазарна реализация и монетизиране на новите продукти на следните пазари: Германия, Англия, Испания, Франция, Италия, България. Ще включват комуникационна стратегия за пазарите, модел за монетизиране и ценова стратегия за всеки пазар. 6. Провеждане на необходимите процедури за избор на изпълнител, изборът на изпълнител, доставката на закупеното по проекта оборудване. Настоящата дейност допринася за изпълнение на специфични цели 1, 2 и 3, както и за общата цел на проекта. Планираните за доставка ДМА и ДНА са изцяло свързани с дейността на фирмата по собствено създаване на телевизионни програми, излъчване и разпространение и представляват интегрална част от изпълнението на проекта. Стъпките, необходими за изпълнение на дейността и продължителността на дейностите, са: 1. Подбор и наемане на квалифициран персонал и сключване на договори с експертите по проекта - продължителност 1 месец (започва от 1-ви месец) 2. Период на заетост на експертите - работа създаване на тв програми (продуктите на фирмата) и развитие на фирмата - продължителност 17 месеца (започва от 2-ри месец) 3. Избор на външни услуги и доставка на консултантски услуги по изработване на шест маркетингови плана - продължителност 6 месеца (започва от 2-ри месец) 4. Избор на изпълнители, доставка и въвеждане в експлоатация на оборудването и софтуера (от ДМА1 до ДМА25 и ДНА1) - 1 месец продължителност (започва от 1-ви месец) 5. Наемане на работно помещение - 18 месеца продължителност 6. Участие в (10) събития в страната и чужбина - 17 месеца продължителност (започва от 2-ри месец) Общата продължителност на дейността е 18 месеца. 0.00 44 507.99
Визуализация на проекта : Дейността включва осигуряването на необходимите мерки за визуализация и публичност на проекта. Целта на дейността е да бъдат спазени отговорностите от задължителен характер за бенефициентите по ОП “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., за информиране и публичност на изпълняваните дейности в рамките на настоящото проектно предложение. При стартиране и изпълнение на проекта ще бъдат стриктно спазвани насоките от “Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.”, в частите отнасящи се до настоящото проектно предложение, за да се постигнат на целите на тази дейност. Кандидатът е длъжен да постави най-малко един плакат с информация за проекта, в който да бъде спомената финансовата подкрепа от ЕС, съгласно т. 3.4. от Единния наръчник, за да бъдат информирани участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата в реализацията на настоящия проект. При закупуване на машини, обзавеждане или оборудване, кандидатът е длъжен да постави информационни стикери, съгласно т. 3.12 от Единния наръчник. Също така, фирмата-кандидат е длъжна да публикува на подходящо място в своята Интернет страница, когато такава съществува, подробна информация за одобрения за финансиране проект. Тази публикация трябва да бъде направена в рамките на два дни от сключването на договор за финансиране и да съдържа най-малко посочената в т. 3.10 от Единния наръчник информация. Бенефициентът е длъжен да отчита мерките по информация и комуникация, чрез необходимите доказателствени материали съгласно т. 4 от Единния наръчник и да спазва изискванията за визуализиране на логото, наименованието и слогана на финансиращата програма, съгласно Раздел 6 на Единния наръчник. Настоящата дейност ще се извърши на следните етапи: 1. Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на кандидата в срок до два дни от сключването на договор. 2. Изработване и поставяне на твърда информационна табела с размер не по-малък от формат А3 в офиса на кандидата 3. Изработване и поставяне на информационни стикери, след като предвиденото в проекта оборудване е закупено и доставено. 4. Събиране и предоставяне на Управляващия орган на доказателствени материали за предприетите мерки по информация и комуникация. 240.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).