Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез Ре-инженеринг на процесите в Поликарт ООД: Дейността има за цел преосмисляне и пълно пре-проектиране на бизнес процесите за достигане на коренни подобрения в основните показатели на предприятието. Като част от дейността са предвидени следните поддейности:
1 Диагностика и измерване на бизнес процесите в предприятието
2 Избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани
3 Техническо изготвяне на модел на предлаганото решение - визия
4 Персонализиране на модела спрямо спецификите на предприятието
5 Запознаване и обучение на мениджърите и служителите със препроектираните процеси в дейността на предприятието
6 Въвеждане на препроектираните процеси в обичайната дейност на предприятието
Инвестицията ще позволи на организацията да диагностицира и препроектира вътрешните бизнес процеси, така че да постига най-добри резултати определящи устойчивото развитие на компанията. Ре-инженерингът на процесите ще допринесе организацията да изчисти излишните усилия и движения, които не носят стойност, изяждат времето за производство и са предпоставка за демотивиране на служителите, намаляване на производителността, подобряване на използването на ресурсите, планирането на дейността и подобряване на обслужването на клиентите. Инвестицията ще допринесе за подобряването на планирането, защото ще се знае точно колко ще е необходимо време за изпълнението на поръчките на клиента. Ще могат да се планират точно, компетенциите на служителите за производство на качествен продукт. Ре-инженерингът на процесите ще разработи и въведе организационни иновации и ще бъде основа за разработването на "Интегрираната система за управление на качеството и околната среда" по стандартите на ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015, както и да създаде основа за интегрирането на процесите в ERP софтуер, който да изчисти и автоматизира голяма час от тези процеси.
Поради основополагащата функция на дейността за изпълнение на проекта нейното изпълнение е предвидено да е първо от предвидените дейности по проекта. За изпълнение на дейността са предвидени следните стъпки:
- Избор на изпълнител - 1-3 месец
- Сключване на договор - 3ти месец
- Изпълнение на под-дейностите описани по горе 3-7 месец
Ще бъде направена диагностика на всички процеси във фирмата, като ще бъдат разгледани и процеси които не протичат във фирмата. Въз основата на полагане на идеални цели ще бъдат описани процеси, които да изследват факторите и елементите на дейността на предприятието с цел да се усъвършенстват производствените методи и производствената система като цяло, както и взаимодействията на предприятието със своите доставчици, клиенти и служители, така че да постига най-добри резултати. |
29 000.00
|
28 500.00
|
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез разработване, въвеждане и сертифициране на интегрирана система за управление на качеството и околната среда по стандартите на ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015: Целта на дейността е да бъде разработена и въведена в обичайната дейност на Поликарт ООД "Интегрирана система за управление на качеството и околната среда" по изискванията на стандартите ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015. Организиране и провеждане на сертификационен одите и получаване на сертификат. Като част от дейността ще бъдат извършени следните под-дейности:
- Провеждане на уводно обучение за запознаване с идеите и съдържанието на стандартите
- Анализ на текущата дейност на организацията
- Разработване на интегрирана система за управление по стандартите на ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015
- Внедряване на Системата за управление в обичайната дейност на фирмата - Обучение на служителите в организацията за работа със "Системата за управление, внедряване на документите на СУ в оперативната работа, Наблюдение и контрол внедряването на СУ, корекции(ако е приложимо), Подобрения на СУ
- Вътрешен одит на СУ
- Подготовка и провеждане на Преглед от Ръководството на Поликарт ООД
- Определяне и провеждане на корекции, коригиращи или превантивни действия произтичащи от Прегледа на Ръководството.
- Подготовка за сертификационен одит
- Провеждане на сертификационен одит и получаване на сертификат
Инвестицията допринася за развитие и укрепване на управленския капацитет на Поликарт ООД. Въведена Интегрирана система за управление на качеството допринася за планирането, организирането и координиране, както и контрол и оценка на процесите в рамките на конкретната организационна система в условията на дадена среда, които осигуряват ефективното постигане на целите по създаването на продукти, удовлетворяващи и възхищаващи потребителите и заинтересованите страни. Системата ще допринесе да се разработят и внедрят системи за управление и контрол, които да допринасят за устойчивото развитие на фирмата.
Необходимите стъпки за управление на дейността са следните:
- Избор на изпълнител - 5-6 месец
- Сключване на договор - 6 месец
- Предоставяне на услуги по анализ, разработване и внедряване на системата за управление - 7 - 11 месец
- Вътрешен одит и преглед от ръководството - 12 месец
- Сертификационен одит - 13 ти месец
Разработването, въвеждането и сертифицирането на Интегрираната система за управление на качеството и околната среда по изискванията на стандартите ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015 ще допринесе за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието, подобряване на неговата конкурентоспособност и способността му да доказва на своите клиенти че може да доставя качествен продукт и е възприело политики на развитие осигуряващи устойчиво развитие и спазване на хоризонталните политики на ЕС. |
47 000.00
|
46 650.00
|
Дейности за насърчаване на използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез, закупуване на ДМА(компютърни терминали, монитори, и тъчскрийн монитори, придобиване и внедряване на ERP софтуер за управление на бизнеса на Поликарт ООД: Придобиването и внедряването на ИКТ базиран софтуер, за управление на бизнес процесите в Поликарт ООД. Софтуера трябва да има възможност за локална инсталация, на основен и огледален сървър, да бъде достъпен през интернет, цената да включва неограничен брой потребители, гъвкава система за създаване на модули модулиране и автоматизиране на бизнес процесите и удобен интерфейс за работа.
Инвестицията допринася за закупуването на ДНА, ERP система за управление на фирмата. Като част от дейността ще бъдат извършени следните дейности.
- Запознаване с процесите в предприятието и разписване как ще се приложат в електронен вариант
- Дефиниране на работни места, модули, полета, връзки и справки необходими за въвеждане на системата в обичайната дейност на фирмата
- Дефиниране на архитектура на приложението - определяне на технологиите и взаимодействието между тях, софтуер, хардуер.
- Разработка на допълнителни софтуерни компоненти(ако е приложимо)
- Разработка на версия за внедряване към дейността на фирмата
- Внедряване на софтуера в дейността на фирмата
- Анализи и отстраняване на несъответствия
Като част от дейността ще бъдат закупени:
- Основен и огледален сървър - 2 бр
- Мрежова инсталация - 1 бр.
- Монитор 27"- 3 бр.
- Монитор 19"- 5 бр.
- Компютърни терминали и Тъч скрин монитори - 3 бр.
Сървъра е необходим за инсталиране на софтуера и запазване на цялата фирмена информация на едно място, като огледалния сървър служи за записване на архив на съществуващата информация. За да се улеснява работата на търговците, управителя и административния персонал са необходими по големи монитори. По големите екрани позволяват да се подобрят условията за труд, да се подобри инфраструктурата за работа, съгласно изискванията на ISO 9001-2015. Компютърните терминали нямат движещи части и вентилатори. Те са подходящи за работа в производствени помещения и не издават шум в административните. Също така са важни за сигурността на информацията при внедряването на ERP системата във фирмата. Тъч скрин мониторите ще бъдат разположени в производството и склада. Те ще служат за отчитане на работата във производството и склада.
Изпълнението на дейността ще протече в следните етапи:
- Избор на изпълнител - 1-3 месец
- Доставка и монтаж на ДМА(компютърен хардуер)
- Анализ, разработване и адаптиране на модел за внедряване в организацията - 4 - 14 месец
- Инсталиране на системата
- Обучение на служителите - 14-16 месец
- Внедряване и отстраняване на несъответствия - 14 - 18 месец
- Приключване
Като част от проекта дейността ще допринесе за насърчаване на използването на ИКТ в дейността на фирмата. Това ще допринесе за подобряване на процесите на планиране и вземане на решения, управление на суровините и материалите, процесите по реализация на продукцията. |
157 431.00
|
155 440.00
|
Дейности по информиране и публичност: Дейността по информиране и публичност има за цел да информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. Като част от дейността ще бъдат изпълнение следните под-дейности:
- изработване и поставяне на плакат на видно обществено място след подписване на договора за БФП
- публикуване на уеб-сайта на фирмата, кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз.
- публикува на уеб- сайта си напредъка на проекта за БФП
- осигуряване на всички изработени и финансирани наръчници, процедури, сертификати да бъдат приложени мерките за публичност, чрез поставяне знака на европейския съюз и на оперативната програма съгласно изискванията.
- Залепване на стикери на всички ДМА закупени чрез финансиране от програмата
- Да изработи и осигури 3 постоянни табели, на входа, в офисите и в производствените помещения със съдържание на Името и целите на проекта, финансиращата програма и символите на ЕС и Програмата съгласно изискванията.
Инвестицията по дейността ще доведе до повишаване на обществената осведоменост и прозрачност по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК, информира широката общественост за ролята на ЕС съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея, да гарантира прозрачност на процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на проекта, да информира Европейския фонд за регионално развитие.
Дейността ще бъде изпълнена на следните стъпки:
- Избор на изпълнител на дейностите по изработване на табели, стикери, плакати и брошури.
-Изработване на плакат и публикуване на информация за проекта в сайта на Поликарт ООД
- Публикуване на сайта информация за напредъка на проекта на всеки завършен етап.
- Отпечатване и раздаване на 1000 броя брошури за приключване на проекта. |
2 000.00
|
1 960.00
|