Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Maritime and Fisheries Programme

Planning region: All

Description

BIO FRESH Ltd. is a modern company for the production of cosmetic products, established in 2000. As a result of its longstanding activities the company has introduced on the market numerous series of cosmetic products and presently the goods offered under the brand Biofresh and our other registered trademarks exceeds 450 products. The main products we produce by categories are:
•	emulsions (creams, conditioners)
•	foam-washing products (detergents) - shampoos, shower gels, liquid soaps
•	soaps
•	perfumes, toilet waters
•	products for and aftershave
For the realization of this diverse production BIO FRESH Ltd. has its own production base on an area of over 20 acres, many shops in the country and developed distribution network that operates through company car fleet, which serves the various warehouses and retail outlets.
Planned project activities include improvement of production processes and implementation of new technologies for resource efficiency and effectiveness improvement, and will be realized through the delivery and commissioning of automated warehouse system. With the increase the production capacity of the company and introduction of new products have more and more diverse cosmetic products to be kept in stock, as the company uses all own available premises and also warehouses for rent. On one hand, this constitutes a considerable financial cost, on the other hand generates waste and for other resources - human resources, time, transportation costs, inventory and others. The availability of an automated warehouse system, which is the result of the synergy of ICT and innovation will enable us to store effectively and efficiently the produced quantities, at any time we will be informed about the available quantities, location, expiry date and others.
Also are envisaged and appropriate measures for publicity and information according to the rules of Annex XII to Regulation (EU) № 1303/2013.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматизирана складова система – 1 брой): Предвижда се в рамките на дейността да бъде закупена и въведена в експлоатация: 1. Автоматизирана складова система – 1 брой Дейността ще допринесе за подобряване на производствените процеси чрез увеличен технологичен капацитет и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната процедура (от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираният на първо място кандидат (от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 14 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ми до 18-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху актива, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация. Автоматизираната складова система ще оптимизира складовите пространства и ефективността на управлението на всички процеси в тях., ще се елиминира опасността от грешки, възникващи при ръчно изпълнение на процедурите в склада, ще се повиши продуктивността. Това, от своя страна ще допринесе за понижаване на разходите във всички направления и ще резултира в чувствително повишаване на производителността в цялото предприятие. Автоматизираната система ще максимизира използването на наличното пространство благодарение на възможността за складиране във височина, като се явява най-модерното и иновативно оборудване в тази сфера. Проектът и планираните дейности се отнасят както до областта „Индустрия за здравословен живот и био-технологии“, така и до областта Информатика и ИКТ на Иновационната стратегия за интелигентна специализация. Аргументите в подкрепа на изложеното са заложени в самия проект, който представлява подкрепа за ускорено усвояване на технологии, методи и др. подобряващи ресурсната ефективност и прилагането на ИКТ в предприятието-Автоматизираните складови системи са най-сложните и модерни за момента системи за управление и контрол на складови процеси, съответстващи на дейността и нуждите на БИО ФРЕШ ООД. Целите и дейностите на проекта са в пълен унисон със стратегическата цел на ИСИС-инвестиции във високотехнологични области(производство на козметика, интелигентни системи за управление), в които България има традиции (козметиката е традиционен експортен сектор),създала е специалисти и успешно се конкурира на международния пазар. БИО ФРЕШ ООД и дейностите й са в приложното поле на химическата промишленост, а предвиденото оборудване е върхова технология както в бранша, така и ИКТ, в резултат на което се получават много ниски експлоатационни разходи. Областите за приложение на ИКТ са неограничени и водят пряко до подобряване на ефективността на бизнеса. Редица проучвания и примери от практиката демонстрират, че организациите, които развиват целенасочено своята ИТ инфраструктура изпреварват значително конкурентите си по отношение на приходи, печалби и други показатели за успеха на бизнеса. 1 666 600.00 1 666 600.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматизирана складова система – 1 брой): Предвижда се в рамките на дейността да бъде закупена и въведена в експлоатация: 1. Автоматизирана складова система – 1 брой Дейността ще допринесе за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедура за избор на изпълнител /доставчик/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната процедура (от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираният на първо място кандидат (от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор с избрания изпълнител (от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 14 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ми до 18-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху актива, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация. Оборудването е отнесено към дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес поради спецификата на автоматизираната складова система, която чрез прилагането на върхови технологии подобрява ресурсната ефективност и ефикасност в множество направления: редуциране на използваната електрическа енергия съответно намаление на количеството емисии на CO2 отделяни в атмосферата; намаляване на разходите за транспорт, респективно на емисиите въглероден диоксид, които се емитират в следствие на изгарянето на горива; намаляване на количествата бракувана готова продукция и пластмасови опаковки от нея; редуциране на отпадъците от хартия и пластмаса поради избягване на процеси по преопаковане; намаляване на презапасяването със продукти и суровини, поради факта, че ще се следят стриктно количествата на всеки един асортимент; намаляване на загубите от непроизведена и нереализирана продукция и складиране на планово произведени стоки, чиито реализация има кампаниен/сезонен характер. Дейността ще имат ефект за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес в две основни направления: 1. Намаляване на използването на електрическа енергия и намаление на количеството емисии на CO2. 2. Намаляване на количествата бракувана готова продукция в туби и флакони и нейните пластмасови опаковки, което ще доведе до общо намаление от 2.3262 тона пластмасови отпадъци или в абсолютни стойности на годишна база пластмасовите отпадъци от 3.49 тона ще намалеят до 1.16 тона. Не е за пренебрегване и факта, че чрез подобреното управление на складовите наличности и стриктното проследяване на сроковете на годност ще се редуцират и отпадъците от продукти, разфасовани в ламинатни туби, които се определят като композитни отпадъци и не се рециклират. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).