Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Project "Investment support for development of INGILIZ GROUP Ltd. managing capacity - factor for competitive advantages improvement and sustainable growth" aims to develop managing capacity of INGILIZ GROUP Ltd. through overall improveent of working and business processes and achievement of effective company's organization, improving of environmental impacts due to the production processes and promote the use of ICT as a factor for sustainable development of national and European market.
The overall project objective will be implemented through the following specific objectives:
• To perform the migration of the existing integrated management quality system and environmental management system in the company by providing consulting and re-certification services to standards ISO 9001: 2015 and ISO 14001: 2015;
• To improve the processes of management and organization of company's activities through development and implementation of integrated software system for managing the enterprise's operations;

Within the 12 month duration of the project will be implemented the following activities:
1) Consulting and re-certification services for migration of an integrated management system for quality and environment to the new version of standards ISO 9001: 2015 and ISO 14001: 2015;
2) Services for development and implementation of integrated software system for managing the enterprise's operations.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Консултантски и ре-сертификационни услуги за миграция на интегрирана система за управление на качеството и околната среда към новата версия на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015: ISO стандартите се ревизират на определен период от време и отразяват промените в реалния бизнес. Всяко ново издание на стандарт изисква и промяна в системите за управление. Основната промяна в стандартите е свързана с приравняването към Annex SL на Директива на ISO организацията за уеднаквяване на структурата на всички ISO стандарти за системи за управление. Целта е да се повиши съгласуването между стандартите на ISO за системи за управление, както и да се улесни тяхното внедряване от организации, които трябва да изпълняват едновременно изискванията на два или повече такива стандарта. Поради тази причина, новите версии на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 имат сменена концепция и промяната е съществена. Включени са нова терминология и изисквания като „анализ на контекст на организацията“, „потребности и очаквания на заинтересовани страни“, “мислене основано на риска”. Въведени са допълнителни документи свързани с управлението на доставчиците и подизпълнителите. Мигрирането на Системата за управление на качеството и околната среда (СУКОС) към новите версии е свързана с цялостен анализ на заобикалящата среда, в която организацията извършва своята дейност. Анализът трябва да включва влиянието на външни и вътрешни фактори, които представляват заплаха или възможности за бизнеса. Фирмата трябва да разработи методика за оценка на риска и да въведе мерки за третирането му. От гледна точка на ISO 14001:2015, процеса по миграция трябва да включи: - идентифициране и оценка на значимите аспекти на околната среда, определяне начините за оперативно управление на значимите аспекти, с цел предотвратяване на негативните въздействия върху околната среда. - класификация на аспектите на база оценката на степента на въздействие върху околната среда. - изготвяне на предложение за набор от значими аспекти, което екипът от страна на Възложителите да одобри. На база на първоначалния анализ на контекста и анализа на процесите, предложената структура на системата и направения преглед на съществуващи документи ще бъде направено предложение за разработване на нови и актуализация на съществуващи политики, процедури, инструкции и указания съгласно изискванията на стандартите. При реинженеринга на ИСУ ще се внедрят технически, управленски, оперативни и организационни мерки за управление на въздействието върху околната среда (процедури, инструкции и други правила, вкл. внедряване на нови технологични и практически мерки), в зависимост от значимостта на аспекта, степента на влияние върху околната среда и политиката на организацията. Разработване на процедури необходими на организацията да осигури ефективното планиране, действия, контрол и мониторинг на процесите свързани с управлението качеството и на околната среда. За целите на дейността, ИНГИЛИЗ ГРУП ЕООД ще избере организации, които да внедрят и сертифицират СУКОС, съгласно изискванията на стандартите, при спазване изискванията на УО, описани в Ръководството за изпълнение на договори за БФП по ОПИК, както и съблюдавайки условията и разпоредбите на ЗУСЕСИФ/2015 г. и Постановление на Министерски Съвет № 160 / 01.07.2016 г. На база прогнозната стойност на предвидените по проекта консултантски и сертификационни услуги, ще се реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнители, фирмата ще пристъпи към сключване договори с избраните доставчици на консултантски и сертификационни услуги. Принос на дейността за постигане на очакваните цели и резултати: Дейността има пряко отношение към постигане на ефекта от изпълнението на проекта като резултата от дейността е именно един от резултатите на проекта – разработена, внедрена и сертифицирана СУКОС. 46 000.00 45 550.00
Услуги за разработване и въвеждане на Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието: В рамките на дейността ИНГИЛИЗ ГРУП ЕООД ще избере външна фирма изпълнител, която да разработи и въведе в дейността на дружеството Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието. Тъй като на пазара не съществува готов продукт, отговарящ на нуждите на фирмата, софтуерната система ще бъде разработена от избрания външен изпълнител, съгласно предоставено от ИНГИЛИЗ ГРУП ЕООД задание. Необходимата за предприятието ИКТ базирана софтуерна система за управление на бизнес процесите следва да предоставя набор от функционалности, необходими за цялостно обхващане на дейността, развитие на управленския капацитет и осигуряване растеж на предприятието както следва: - Функционалност Контрагенти - Управлява отношенията с клиенти и доставчици, поддържа адреси, контактни листи, ценови листи, специални условия; - Функционалност Търговия - Предоставя функционалности за поръчки от клиенти, оферти към клиенти, резервиране в склад, продажба към клиент, задаване на срокове и лимити за доставки към клиент, опция за многоезичност и многопазарност, вътрешен и външен пазар; - Функционалност Доставки - Функционалност за поръчки към доставчик, реализиране на доставка в склад, възможност за лимитиране и задаване на срокове; - Функционалност Склад - Наличности по обекти - складове за материали, ресурси, готова продукция, продажби. Дейности по заприхождаване и изписване от склад/магазин, инвентаризации; - Функционалност Анализи и прогнози - Справки и анализи от всички модули на системата; - Функционалност Производство - Планиране на количества за производство; технология и рецепта на производство, създаване на продукти от вложени материали, консумативи и други разходи; - Функционалност Търговия - Предоставя функционалности за поръчки от клиенти, оферти към клиенти, резервиране в склад, продажба към клиент, задаване на срокове и лимити за доставки към клиент; опция за многоезичност и многопазарност, вътрешен и външен пазар; функционалност за управление и организация на връзките с чуждестранни партньори и пазари; - Функционалност Проекти - Дейности по създаване на модел от екип, присъщи и съпътстващи разходи, създаване на нови артикули (Серия от модел); - Функционалност Интернет магазин - Виртуален магазин. В резултат от изпълнението на дейността ще бъде постигнато: - повишаване на % на поръчките от клиенти, доставени навреме; - намаляване на залежали стоки в склада; - повишаване на обращаемостта на артикулите; - намаляване на разходите по веригата на доставки; - ускоряване на обработката на поръчки от клиенти; - намаляване на времето за експедиция в склада; - намаляване разходите по проекти; - навременни и точни анализи и отчети. Принос на дейността за постигане на очакваните цели и резултати: Дейността има пряко отношение към постигане на ефекта от изпълнението на проекта като резултата от дейността е именно един от резултатите на проекта - разработена и въведена Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието. 137 500.00 137 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).