Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 707 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

In the period from 06.01.2021 to 30.09.2022  under the project "Providing a warm lunch in the conditions of a covid-19 pandemic in Ugarchin Municipality" will provide hot food to persons who cannot afford it themselves due to material, financial, health and other problems from the target groups on the territory of Ugarchin Municipality. 200 representatives of the target groups approved by the Social Assistance Directorate in Sofia will be covered. Lovech.The selection will be carried out according to Ordinance No RD 7-01 of 4 April 2016 of the MPC and a well-established mechanism for determining the most deprived persons in the municipality, after coordination with social workers and mayors of settlements. Target groups covered by the project are: 1.persons without income or low incomes below the poverty line - people in difficulty due to the poor economic situation in the country, people who, due to their age or available disabilities, are at higher risk of infection and adverse course of infection. 2.Persons quarantined with no income or low incomes below the poverty line and have no relatives to support them.3.Persons subject to social assistance who are identified as needing additional support and in the context of an emergency epidemic situation are unable to meet their basic living needs. The Selection Committee will review the lists of NGA on a monthly basis, as well as address problematic situations relevant to the project. The food products are supplied by a contractor selected by a PPA procedure. The food will be prepared at the base of home social patronage in the town of Ugarchin and Homemade SocialIte patrunage the city of Lesidren will be delivered through the vehicles of the DPS and will be distributed to the homes of the users. 
The project will be implemented on the territory of Ugarchin Municipality and covers all 11 settlements.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи : Дейността се подчинява на Наредба № 07-1 от 4 април 2016 г. и включва информиране на всички заинтересовани лица и институции, консултации с кметските администрации и включване на представители на Дирекция „Социално подпомагане“. Подобряване на социалната закрила и превенция на социалното изключване на уязвими групи хора на територията на община Угърчин, в условията на пандемия, произтичаща от необходимостта от ограничаване на разпространението на COVID -19. Община Угърчин се ангажира в условията на пандемия от COVID-19 гъвкаво да използва всички възможности за идентифициране на нуждаещите се лица на територията на общината, чрез информация от институции, в т.ч. Дирекция „Социално подпомагане“ гр. Ловеч, РЗИ, служебни лица, граждани, разговор по телефона и др., както и използване на информацията, с която тя вече разполага във връзка с изпълнение на проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Угърчин“. Подборът на конкретните представители от целевите групи, ще се извърши на база заложени критерии, съобразени с Ръководството на партньорските организации за изпълнение и управление на договори по операция 3.1 - "Топъл обяд в условията на пандемия от COVID-19. Община Угърчин ще създаде организация по поддържане на документална отчетност, с което ще се гарантира, че подборът на потребителите е съобразен с изискванията за допустимост и е извършен по прозрачен и обективен начин. Основни целеви групи, допустими като потребители на социалната услугата "Топъл обяд": - лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност -хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията; - Лица, поставени под карантина-без доходи или с ниски доходи под линията на бедности нямат близки, които да им окажат подкрепа; - Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. Ползватели на услугата "Топъл обяд" ще бъдат 200 лица включени от всички населени места от общината. Преди фактическото стартиране на проекта се проведоха консултации със социалните работници и кметове и кметски наместници по населените места в Община Угърчин. На официалната страница на общината беше качена информация, относно проекта, както и на видни за целта места по кметства, съгласно Ръководството на партньорските организации за изпълнение и управление на договори по операция 3.1 - "Топъл обяд в условията на пандемия от COVID-19". Кандидат-потребителите са поканени да подадат заявления за включване в проекта, принадлежността на идентифицираните от общината лица към допустимите целеви групи е насочена за потвърждение от Дирекция "Социално подпомагане" гр. Ловеч. Приемът на заявления остава отворен по време на изпълнение на проекта. При обмен на данни между общината и ДСП се използва задължително защитен канал, във връзка с необходимите проверки на кандидат потребителите за принадлежността към целевите групи. 0.00 49 479.80
Приготвяне на топъл обяд: Хранителните продукти , необходими за приготвяне на топъл обяд ще бъдат доставяни от фирма, избрана от Община Угърчин по реда на ЗОП, чрез открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж ". 238 409.80 189 089.30
Осигуряване на топъл обяд : Домашен социален патронаж гр. Угърчин стопанисва кухненски блок със съответните помещения в гр. Угърчин в сградата на СОУ "Св.Св.Кирил и Методий" гр.Угърчин, която е собственост на Община Угърчин. Домашен социален патронаж с.Лесидрен стопанисва кухненски блок със съответните помещения с.Лесидрен, общ. Угърчин в сградата на бивш Здравен дом с.Лесидрен, която е собственост на Община Угърчин. Базата на Домашен социален патронаж се състои от кухненски блок, подготвителни кътове за първична обработка на суровините, миялно помещение, междинен склад, складови помещения, оборудвани със стелажи и хладилници за разделно съхранение на различните групи храни при температурни условия, указани от производителя, баня, санитарни възли, канцелария. Прилага се системата за безопасност на храните HACCP. При предоставяне на услугата се използват четири транспортни средства: Пежо"Партнер" с рег № ОВ4647ВС Опел "Виваро" с рег.№ ОВ6134 ВВ Дачия "Докер" с рег.№ ОВ3522ВН Ситроен "Берлинго" с рег.№7197ВВ Домашен социален патронаж гр. Угърчин е регистриран със санитарно разрешително № 137/29.07.2011 г от ОДБХ гр. Ловеч.Базата е собственост на Община Угърчин и е оборудвана, съгласно изискванията за безопасност на храните . Домашен социален патронаж с. Лесидрен е регистриран със санитарно разрешително № 2974/07.02.2014 г от ОДБХ гр. Ловеч.Базата е собственост на Община Угърчин и е оборудвана, съгласно изискванията за безопасност на храните . Оборудвани са с необходимото кухненско оборудване, обезпечаващо нормалното функциониране. ДСП-Угърчин е с численост на персонала 7 бр. в т.ч. касиер - домакин; готвач; 2-ма помощник готвачи;2-ма санитари(разносвачи на храна) и шофьор. ДСП с.Лесидрен е с численост на персонала 5 бр. в т.ч. касиер - домакин; готвач; помощник готвач; санитар(разносвачи на храна) и шофьор. Храната от ДСП - Угърчин с адрес: гр.Угърчин, ул.Васил Левски" 54 ще се предоставя до дома на трудноподвижните потребители от гр.Угърчин и потребителите от селата Катунец, Каленик и Орляне с Пежо"Партнер" с рег № ОВ4647В и Опел "Виваро" с рег.№ ОВ6134 В Храната от ДСП - Лесидрен с адрес: с.Лесидрен, ул."Ал.Стамболийски" 19 ще се предоставя до дома на трудноподвижните потребители от с.Лесидрен и потребителите от селата Кирчево, Микре , Голец, Сопот и Славщица със Ситроен "Берлинго" рег. №7197ВВ и Дачия "Докер" с рег.№ ОВ3522ВН. 11 920.49 11 928.46
Предоставяне на съпътстващи мерки : Екипът на проекта ще извършва поредици от срещи и колсултации по телефона, при спазване на всички противоепидеомогични мерки, консултиране за основни социални права и насочване към други услуги. При реализирането на съпътстващите мерки екипа по проекта ще спазва изискванията на Регламент № 223/2014 на Европейския парламент и на Съвета, относно Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, предоставянето както на топъл обяд. Основни дейности по предоставянето на съпътстващи мерки: - консултиране/насочване към програми и проекти, финансирани от ЕСФ - за социални услуги; - консултиране/насочване към програми и проекти, финансирани от ЕСФ - за квалификация и заетост и други мерки, финансирани от ЕСФ; - консултиране/насочване за предоставяне на социални помощи; - консултиране/насочване за предоставяне на социални услуги ; - консултиране и помощ за управление на семейния бюджет; - консултиране относно здравословно и балансирано хранене; - съдействие за попълване на формуляри и ползване на общински или други административни услуги; - осигуряване на подслон, в т.ч. и временен за скитащи и бездомни лица; - съдействие за ползване на здравни и образователни услуги; - друго, установено в съответствие с конкретни нужди и проблеми на целевите групи /посочете конкретно/; Ще подготви и отпечата листовки за възможностите, които по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане. В рамките на проекта община Угърчин разполага с необходимия капацитет за предлагане на съпътстващи мерки, изразени в индивидуално консултиране, консултиране по телефона. Предоставяне на съпътстващите мерки ще са в унисон с всчики противоепидеомологични мерки. 11 920.49 11 928.46

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).