Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Infonika LTD is a newly established company in 2018 lovated at Pishtigovo village, municipality of Pazardjik with owner and representative - woman entrepreneur. The main activity of the company is computer programming in order to develop an interactive product - InfoKids for the education of children between 2 and 7 years of age in different foreign languages.
Through interactive games and technology, the students will be able to display all the alphabet, videos, spelling, numbers, counting many words and experessions in a selected foreign language. The entrepreneurial idea will be realized by a team of specialists with sufficient experience in computer programming, specific knowledge and contacts that we will use as a competitive advantage to our clients. The entrepreneur will be a woman under the age of 29. having a rich professional experience with training and education of children under the age of 7 is an essential factor for the successful realization of the product.
This project proposal will be developed in two of the priority areas of ISIS thematic areas - "Informatics and ICT" - ICT approaches in machine building, medicine and creative industries (in relation to the other three thematic areas), including digitization of cultural and historical heritage, entertainment and educational games, embedded software as well as language technologies and "New technologies in the creative and recreational industries" - computer and mobile applications with marketing and / or entertainment.
This project proposal will be implemented through the following activities:
1.Activities for realization of the entrepreneurial idea on the market;
2.Visualisation and publicity of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - част 1: Дейността ще стартира непосредствено след подписване на административният договор и ще бъде реализирана посредством следните поддейности: 1.Сформиране и наемане на членовете на екипа по разработката на предприемаческата идея Екипът по разработката и реализацията на предприемаческата идея ще се състои от двама души - експерти по компютърно програмиране. Членовете на екипа, както и предприемача ще бъдат назначени на трудов договор към Инфоника ЕООД на минимум 4 часов работен ден и 5 дни в седмицата, спазвайки нормативните изисквания на действащото трудовото законодателство в страна. Екипът от квалифицирани експерти ще извърши разработване, приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на InfoKids. Предприемачът ще ръководи и координира работата на екипа през целия период на действие на проекта. 2.Закупуване на необходимото оборудване и материали за разработване на предприемаческата идея Работата на екипа ще се извършва в помещение, което ще бъде наето за нуждите на екипа по разработката, което е предразположено от факта, че предприемача не разполага с такова. Помещението ще бъде наето в с.Пищигово, общ.Пазарджик, където ще се изпълняват дейностите по проекта. В бюджета на проекта са предвидени и разходи за материали, които ще са необходими на квалифицирания екип при работата по разработката на InfoKids. Материалите ще включват: развойни системи, модули, интегрални схеми, хардуерни компоненти, рутер, карти памет, кабели, канцеларски материали и др. Наличието на качествени материали и оборудване в необходимото количество, е предпоставка за качествен краен резултат. Без наличието на описаните материали, не би могла да бъде създадена необходимата материална база за разработката на предприемаческата идея. В проектното предложение е предвидено закупуване на следните дълготрайни материални и нематериални активи: - Компютър тип "всичко в едно" – 2 бр. и Преносим компютър – 2 бр предвижда се да са тип модерно високотехнологично оборудване, което ще е необходимо на екипа във връзка с основната работа по разработването на продукта и съпътстващите оперативни дейности и без наличието на което не е възможно реализирането на дейността. - Tаблет 10,1” –1 бр., Tаблет 10,5” – 1 бр. и Таблет 8” – 2 бр. и Телефон - 1 бр. ще са необходими при създаване и тестване на продукта върху различни хардуерни устройства. - Принтер – 1 бр. ще се приложи за безпроблемното протичане на оперативната дейност на фирмата. - Сървър – 1 бр. приложното участие на актива е за хостване на интернет страницата на проекта, за версиониране на сорс-кода на проекта, бекъп на всички работни материали и информация, хостване на база данни към софтуера, компилиране на софтуера. Заложеното оборудване е необходимо за всички етапи на разработката на предприемаческата идея, като се включват и изработка на прототипи, тестването им - основна разработка на проектното предложение. 177 218.00 113 777.16
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - част 2: 3.Реализиране на външни услуги В рамките на проекта ще бъдат реализирани следните външни услуги: Разработване на икономически и финансов анализ - По същество анализът ще се води от формиране на правната рамка на сектора като един от факторите на външната среда, влияещи върху поведението и конкурентоспособността. С присъединяването на България към ЕС, процесът на хармонизация на българското законодателство с европейското се оказва предизвикателство за доставчиците на услуги от някои браншове, поради което анализът на правната рамка предоставя съществена информация за участниците на пазара. Анализът ще даде основание за заключения на състоянието и перспективите за развитие на сегмента състоящ се от прилагането на интелигентни устройства при обучението на деца в подрастващата възраст. Разработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингов план за реализация на предприемаческата идея - Пазарното проучване ще бъде възложено на външен изпълнител във връзка с определянето на целеви пазар за новия продукт (таргет групи, заместители и др.), както и позициониране на продукта на съществуващия пазар в страната. Ще бъде създадена интернет страница, която ще популяризира бъдещият продукт, която ще допринесе пряко за реализирането на пазара на предприемаческата идея на кандидата, т.к. в ерата на технологиите именно интернет страницата спомага за по-добрия и лесен достъп до информация относно предприятието-кандидат и запознаване с предлаганите от него услуги. Страницата ще бъде използвана и като един от методите предлаган за закупуване и разпространение на продукта. В проектното предложение се предвижда защита на интелектуалната собственост на национално и международно ниво, предвид иновативността и уникалността на предприемаческата идея, защитата на правата по разработването на съдържанието и характеристиките на продукта. 0.00 34 660.00
Дейност по визуализация на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване на информационна табела – 1 бр. и стикери за доставеното оборудване. Информационната табела и стикерите ще отговарят на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта. Тази дейност е необходима, за да се осигури достатъчно информация и публичност относно приноса на ЕС за реализацията на проекта. Изпълнението на дейността ще се извърши при спазване на "Единен наръчник бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020", като ще се съберат оферти от рекламни фирми, а за изпълнител ще се избере фирмата предложила най-ниска цена. Работата ще бъде приета с подписване на приемо-предавателен протокол и издаване на разходооправдателни документи. Изработената табела и стикерите ще се поставят на видно място, така че да се информира широката общественост за полученото финансиране от страна на ЕС. Стойност на дейността: 800 лв 800.00 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).